216 posts, 11 pages, 61,759 views
DominikH:
Meitsi on edelleen ujo ja hiljainen, eikä ominaisuus lähe pois vaikka yrittää olla _oikeesti_ sosiaalinen
aapee:
...tunnustan, olen ujo... ...tai siis niin pitkään kuin jää särkyy ja sen jälkeen alkaa tarinaa tulemaan .....
..eli siis uusien ihmisten ympärillä suu pysyy jostain kumman syystä aika tiukasti kiinni, tai sitten ei uskalla mennä ollenkaan tekemään tuttavuutta vaikka miten mieli tekisi..... ....ei tietä mikä siinä on niin vaikeaa sanoa toiselle moi...
Aapee:..eli siis uusien ihmisten ympärillä suu pysyy jostain kumman syystä aika tiukasti kiinni, tai sitten ei uskalla mennä ollenkaan tekemään tuttavuutta vaikka miten mieli tekisi..... ....ei tietä mikä siinä on niin vaikeaa sanoa toiselle moi...
Samu*:
Mulla ujous ja tietyntyyppinen epävarmuus itsestä juontaa juurensa ala-asteen ensimmäisiin vuosiin, ja koulukiusaamiseen.
sapeli:
---
Samu*:
Mulla ujous ja tietyntyyppinen epävarmuus itsestä juontaa juurensa ala-asteen ensimmäisiin vuosiin, ja koulukiusaamiseen.
---
Saattaapi muuten olla että aika monella asia on näin... Itsekin olen koulukiusattu, ja ylä-aste oli varsin traumaisa Ei ole kiva jos siitä toipumiseen menee monella iso osa aikuisuudesta
Juhgu:
Ujous on ihan ok, vaikkakin itse pidän enemmän avoimempien tyyppien seurasta. Mutta mitä en kertakaikkiaan jaksa, on sellainen todella lammasmainen anteeksi kun on olen olemassa -narina. Tiedättekö, sellaiset tyypit jotka koko ajan selittävät että anteeksi kun olen tälläinen ja anteeksi kun tein sitä ja anteeksi kun sanoin tätä. Ujojen tyyppien kanssa viihtyy juuri niin kauan kunnes ne aloittavat tuon litanian. Sitten kun niille sanoo että hei ota ihan rennosti, ei tarvi stressata eikä pyydellä anteeksi, niin sitten ne pyytävät anteeksi sitä että pyytävät anteeksi. Ja jatkavat samaa koko päivän.
Mark Hamilton:
...nyt kun on statusta ja muuta kivaa...