Ujous

216 posts, 11 pages, 59,263 views

Bellezaaa

Posts: 573

#181 • • Bellezaaa Afrodite*
Tääl on taas yks ujo lisää. Ei muo mitkään esitelmät pelota mut oon vähä huono heittää läppää ventovieraille ihmisille.Tuntuu et ei oikein tiedä mitä sanois...niin paitsi löytyyhän sellasiaki joiden kanssa synkkaa ihan heti, mut harvemmassa.
Jazmine

Posts: 1,009

#182 • • Jazmine Pösilö
Mä sit oon ujo *joo* Paskaläppä lentää, mut sit ko pitäs oikeesti tutustuu ihmiseen, niin alkaa sanat takellella *blush*

--
Polcca on parasta *sydän*

Kianoni

Posts: 357

#183 • • Kianoni pomputtaako?

Jazmine:
Mä sit oon ujo *joo* Paskaläppä lentää, mut sit ko pitäs oikeesti tutustuu ihmiseen, niin alkaa sanat takellella *blush*


samaa vikaa, ennen olin kyl vielä ujompi et kai tää helpottaa edelleen kun vuosia kertyy. toivottavasti ainakin
Jazmine

Posts: 1,009

#184 • • Jazmine Pösilö

osama:
---
Jazmine:
Mä sit oon ujo *joo* Paskaläppä lentää, mut sit ko pitäs oikeesti tutustuu ihmiseen, niin alkaa sanat takellella *blush*

---

samaa vikaa, ennen olin kyl vielä ujompi et kai tää helpottaa edelleen kun vuosia kertyy. toivottavasti ainakin


Mää kans ootan sitä innolla *hymy*

--
Polcca on parasta *sydän*

Daverian

Posts: 491

#185 • • Daverian
Ujo olen. Kyllä mä puhun jos joku tulee mulle puhumaan, mutta en itse uskalla mennä puhumaan kenenkään ventovieraan kanssa. Se on todella ikävää. Siksi en uskalla iskeäkkään ketään. Toivottavasti pääsen siitä joskus eroon.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Shaz

Posts: 324

#186 • • Shaz team Wittupäät
Mä oon ehkä maailman ujoin.
jadexsiy

Posts: 143

#187 • • jadexsiy norja ja nopea
ujoutta löytyy silleen jonkin verran..*hymy*
KittysDead

Posts: 381

#188 • • KittysDead Trooper
Olen ujo. n. 50%-50% ihmisistä joita tapaan niin olen heidän seurassaan joka luonteva tai äärimmäisestä paniikista halvaantunut. *eiei*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

ee102

Posts: 775

#189 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Välillä oon tosi ujo ja lääkärin mukaan ilmeisesti kärsin välillä sosiaalisten tilanteiden pelosta. Taitaa olla niin, joo... Mutta se on aika hassua, että joskus oon niin itsevarma ku olla ja voi... Niitä hetkiä tosin on kuitenki varsin harvoin. Uusiin ihmisiin tutustuminen onnistuu välillä paremmin, välillä huonommin, mutta joskus saatan kaveriporukassaki ujostella pahasti. Jos oon kiinnostunu jostain ihmisestä, synnytän kyseiseen ihmiseen usein uskomattoman etäisyyden. *uuh* En oo seurustellu koskaan, varmaan juuri edellämainitusta syystä.

Sit ujostelen myös isoissa väkijoukoissa. Välillä isoksi väkijoukoksi voi laskea esim. kymmenen ihmistä. Tuolloin sydän alkaa hakkaamaan kovempaa ja kovempaa, kädet hikoilee ja kasvot saattaa punastua. Ahdistaa, ja tuntuu, että haluaa paeta johonkin, missä ei ole yhtään ihmistä. Noita oireita tulee myös esiintyessä (esim. esitelmän pito ihmisryhmälle). Kaupungin keskustassakin kyseisiä oireita usein ilmenee, varsinkin ruuhka-aikaan. Tuolloin saattaa myös ahdistaa henkeä. Pitäs ehkä käydä lääkärissäki tän takia, ku vaikka oireita ei aina tuu, ne haittaa välillä tavallista elämää pahastiki.
kemuttaja

Posts: 385

#190 • • kemuttaja Team Kemuttajat

Daverian:
Ujo olen. Kyllä mä puhun jos joku tulee mulle puhumaan, mutta en itse uskalla mennä puhumaan kenenkään ventovieraan kanssa. Se on todella ikävää. Siksi en uskalla iskeäkkään ketään. Toivottavasti pääsen siitä joskus eroon.



Vähän sama vika meitsillä*nauru*!Mut välillä yllätän ite itteeni*iloinen*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Daverian

Posts: 491

#191 • • Daverian
Mulla on kyllä yksi paikk missä ei häiritse toi ujous ja se on bileet. Siellä voin puhua kenelle tahansa. On vaan jotenkin tosi rento olo ja se ujous vaan katoaa. Eli jos mut joskus näkee bileissä ja tulee juttelemaan niin en ehkä ole samanlainen seuraavana päivänä. Se on aika outoa mutta samalla hauskaa. Minusta ainakin on. Olen jotenkin kaksinaamainen sen ansiosta.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

kemuttaja

Posts: 385

#192 • • kemuttaja Team Kemuttajat

Daverian:
Mulla on kyllä yksi paikk missä ei häiritse toi ujous ja se on bileet. Siellä voin puhua kenelle tahansa. On vaan jotenkin tosi rento olo ja se ujous vaan katoaa. Eli jos mut joskus näkee bileissä ja tulee juttelemaan niin en ehkä ole samanlainen seuraavana päivänä. Se on aika outoa mutta samalla hauskaa. Minusta ainakin on. Olen jotenkin kaksinaamainen sen ansiosta.


Toi juttu on aika monella*hymy*!Ainaskin mun kaveri piirissä*hihu*!Bileis voi olla ihan oma itsensä..Siellä kaikki on toistensa kavereita*ding*...*hymy*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

NeoDragon

Posts: 230

#193 • • NeoDragon
Olen ollut todella ujo nii vähän aikaa ku 4v sitten, vieläkin olen aika ujo riippuen tietysti tilanteesta. Jos ihan uus nii ei siinä heti uskalla mitään sen kummalisempaa sanoa... Suuri osa ujoudesta karsiintu pois intin aikana, ja sitten pikku hiljaa ku vuosia tulee lisää nii tippuu ujoutta pois kun tajuu et eihän se elämä niin kauhee ole vaik kämmäilis jotain tosi noloo. Pitää vaan osata nauraa itelleen *hihu*

Mutta tuskin kaikki tulee koskaan katoomaan ja en ehkä haluiskaan, tulee sentään mietittyy pariin otteeseen mitä päästää suustaan enneku sanoo jotain tyhmä *hymy*

Tyttöjen kanssa sitä on välillä ollu vähän vaikeuksii ku on odottanau aina et toinen tekis alotteen nii siinhän sitä sitten on seissy kädet tyhjinä ku ei oo mitää uskaltanu tehä. Onneks sitä ei tarvii enää murehtii ku on oma muru kainalossa *plur*
Piiuzki

Posts: 870

#194 • • Piiuzki
Olen ollut ujo pienestä pitäen ja olen edelleen..sen huomaa helposti,
jos olen esimerkiksi isossa porukassa missä en tunne paljoa ketää niin silloin.
Koulussakin ujous ilmenee siten että menee ihan paniikkiin ku pitää luokan eteen mennä esittämään esitelmiä tai muuta vastaavaa..
..mut bileissä sitä ei niin huomaa..*hymy*
Poikien kanssa oon kans ollu tosi ujo mut enää ei onneks tarvi ku on oma muru *sydän*
lostgone

Posts: 2,493

#195 • • Edited lostgone
Ei voi olla oma toiminta näin vaikeeta taas *hmph*Ei voi olla vaikeaa avata suuta kerrankin ihan oman mielenrauhansa takia, q normaalisti ei pysy hiljaa mitenkään..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Liqued

Posts: 187

#196 • • Liqued CyberHemuli
Ennen ujous oli häiritsevä asia kyl, mut sit menin kauppaan duunii nii siel se katos aika hyvin..ku siel juttelee nii paljo tuntemattomien kanssa ja joutuu soittelemaan asiakkaille nii tuli paljo sosiaalisemmaks..:D

--
Spin!

nomic

Posts: 4,120

#197 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

kemuttaja:
---
Daverian:
-Clip-

---


Vähän sama vika meitsillä*nauru*!Mut välillä yllätän ite itteeni*iloinen*



perustetaanko kerho? *iloinen*
kemuttaja

Posts: 385

#198 • • kemuttaja Team Kemuttajat

nomic:
---
kemuttaja:
---
Daverian:
-Clip-

---


Vähän sama vika meitsillä*nauru*!Mut välillä yllätän ite itteeni*iloinen*

---


perustetaanko kerho? *iloinen*


Vois perustaa.. *nauru**aplodit*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

perhosnei

Posts: 85

#199 • • perhosnei siivellinen
minä. *blush* ennen se häiritsi jokapäiväistä elämää, mutta nyt on ihan kivaa kun tajusin ettei se muita ehkä haittaa niin paljon kuin minua.
Dueno

Posts: 168

#200 • • Dueno klubbarin rumin

ee102,
clip



Itse kärsin kans samasta ongelmasta, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kävin viime syksynä hakemassa lääkäriltä tabuja ku en jaksanu enää, määräs tommosta ku Propral 40mg(kyseessä betasalpaajat, eli pulssi laskee ja jännittää vähemmän). Kyseiset tabut toimivat omalla kohalla ihan hyvin, mutta lihosin syksyssä n. 10kg tai voiko sitä edes lihoomiseksi sanoa kun nestettä kerty nii perkeleesti. Olin pöhöttyny oikeen kunnolla siis... Toinen haitta niissä on että mieliala voi heitellä ihan laidasta laitaan. Aamulla on iloinen, päivällä masentunu ja illalla itketään ku kaikki on niin perseestä. Suosittelen käymään lekurissa ja voit pyytää reseptin noille lääkkeille jos haluat kokeilla, ei noi paljoo maksa(30 tablettia n. 6) ja ½-1tabletti päivässä...

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d