SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,307 views

Zeratul

Posts: 1,170

#17581 • • Zeratul Captain miserable

mini_mi, 28.6.2009 21:58:
Oma kokemukseni toistaiseksi on, että koiraseura on parempaa kuin ihmisseura (puhumattakaan miesseurasta ;D). Muun muassa sen takia, että koira on aito ja rehellinen. Pienemmällä todennäköisyydellä se koskaan jättää, hylkää tai unohtaa sinut paitsi kun aika jättää. Kuinka moni ihminen pitää sinua yhtä erityisenä kuin koira voi pitää? Kieltämättä kyllä aikamoinen riippuvuussuhde... vähän kuin lapseen? ;D


En oo mikää suurin eläinten ystävä (tosin lähinnä allergisten reaktioiden takii), mut kai se on uskottava. Mut sen lisäks et suhde eläimeen tuottaa vähemmän niitä kovia pettymyksiä nii kyllä se ihan varmasti tuottaa kans vähemmän niitä suuria nautintoja. Tai ehkä tuottaa nautintoa, mut erilaista ku ihmissuhde.

PS. Koiran hankintaa itsekin mietin ja rajoitteena voisi olla mm. ylipitkät työpäivät tulevaisuudessa.


Mikä ihmeen epätoivo suhunki on tässä viime aikoina iskeny ku pitää tulla sinkkikseen häroilee? Sun tarttis selkeesti käydä treffeillä. Ens viikolla, sano vaan aika ja paikka. ;)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#17582 • • Edited Zeratul Captain miserable

mini_mi, 28.6.2009 22:20:
Mitäköhän suuria nautintoja? Ei ole ainakaan vielä tullut vastaan omalla kohdalla ihmisten kanssa. =D Kyllä oma edesmennyt koira onnistui tekemään iloisemmaksi kuin yksikään ihminen - for now.


Se on sit asia joka sun tarvii selvittää ihan keskenäs, harmi ettei oo sattunu vielä kohalles.

Epätoivo saada keskustella kun ei ihmisistä siihenkään ole niin täytyy hakata näppäimistöä ja etsiä random-kohteita. :(


Kerroppa ihan rehellisesti et mikä sun panos on ollu, sanotaanko vaikka viimesen viikon aikana, tutustua ihmisiin joiden kaa keskustella, ihan siis muuten ku näppistä tahkomalla?

Too bad, mä en käy _treffeillä_. ;D


Oh come on, et sä usko itekkään et tää kohtelias kieltäytyminen ois johtunu sanavalinnasta. :D

E: Nii ja mehän sovittiin jo aikasemmun et sun pitää aina vastata fuuuuuuuuuu-, taas aika surkee epäonnistuminen. *eiei*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#17583 • • Zeratul Captain miserable

mini_mi, 28.6.2009 22:36:
---
Zeratul, 28.6.2009 22:29:
Kerroppa ihan rehellisesti et mikä sun panos on ollu, sanotaanko vaikka viimesen viikon aikana, tutustua ihmisiin joiden kaa keskustella, ihan siis muuten ku näppistä tahkomalla?
---


No esim. töissä moikkaillu ja harrastanu small talkia aina kun mahdollista, työkaverien kanssa tuli käytyä terdellä, pieni hetki tuli vietettyä rannalla kaverin ja sen kavereiden kanssa. Oli kyl poikkeuksellisen keskusteleva viikko, mut mä tarviin enemmän ja useammin ja syvällisemmin ja henkevämmin. :(


Sun pitäis tulla viettää yks ilta siveyden kaa nii alkaisit arvostaa omaa rauhaa ja yksinkertasia keskusteluja vähä enemmän. :D


---
Oh come on, et sä usko itekkään et tää kohtelias kieltäytyminen ois johtunu sanavalinnasta. :D

---

En niin, täähän oli vaan sun kouluttamistasi. Pojasta kasvaa mies, kun se saa julkiset pakit. ;DD


Mitä siitä muka oppii jos ei ees vakavasti yritä, ja pakitki on odotettavissa? :D

---

Mikä ihmeen ongelma jengillä muuten on ton "treffit" sanan kaa?
Muistaakseni tuleva koiramummo sativaki kirjotti jossain et ei moista voi hyväksyy. Ite ku yhdistän kyseisen sanan ihan vaan yleisesti ottaen tapaamiseen, voin ihan hyvin mielin sopii treffit vaikka kaverin tai sukulaisen kanssa. *ding*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

seilori

Posts: 482

#17584 • • seilori

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 28.6.2009 22:44:
Mikä ihmeen ongelma jengillä muuten on ton "treffit" sanan kaa?


Treffeille-sanan sijaan kannattaa sanoa esim. kahville, leffaan, kävelylle tai juttelemaan :)
Zeratul

Posts: 1,170

#17586 • • Zeratul Captain miserable

mini_mi, 28.6.2009 23:07:
---
Zeratul, 28.6.2009 22:44:
Sun pitäis tulla viettää yks ilta siveyden kaa nii alkaisit arvostaa omaa rauhaa ja yksinkertasia keskusteluja vähä enemmän. :D
---


Ei voi kokeilematta tietää. Kerta se olis ensimmäinenkin. =D


Jos tää ikinä toteutuu nii mua pitää sit varottaa ajoissa et pystyn siirtymään mahollisimman kaus myrskyn alta. *nauru*

---
Mitä siitä muka oppii jos ei ees vakavasti yritä, ja pakitki on odotettavissa? :D
---


Ööm, tulet turraksi ja pakit ei enää tunnu missään niin tulevaisuudessa aina voi yrittää! =D Vai onko tää vaihe ohitettu jo?


No ei kai ne pakit tunnu miltään jos kuten sanoin jo lähestymistapa itessään on täys vitsi ja lopputulos ennalta arvattava tyhjä käsi. Jos tilanne ois se et jossain livenä ylittäisin itteni tulemalla juttelee ja uutta tapaamista tai numeroo pyytäessä tulis pakit nii tilanne oiski täysin eri.

...
Joten parempi on, että "hei, mitäs jos nähtäis joku kerta ja tutustuttais ihan muuten vaan?" Jonka taustalla siis ajatus, että tutustuu ihan rauhassa. Jos välillä on kipinää niin jotain tulee kyllä tapahtumaan, mutta jos ei niin ainakin yksi kaveri/tuttu enemmän tai sit jos ei synkkaa yhtään niin kyllä välit kuihtuu.


Sä vaikutat mielenkiintoselta tyypiltä. Miten olis jos nähtäis joku päivä, voitais vaikka keskustella niistä syvimmistä syistä jotka on johtanu meiän kohalla sinkkuna elämiseen? *pepsodent*

Eiks ollu jo aika hyvä! Ja seuraavalle oppitunnille tuon opettajalle ompun. *hihu*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#17587 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

vinha, 28.6.2009 23:08:
---
Zeratul, 28.6.2009 22:44:
Mikä ihmeen ongelma jengillä muuten on ton "treffit" sanan kaa?
---

Treffeille-sanan sijaan kannattaa sanoa esim. kahville, leffaan, kävelylle tai juttelemaan :)


Tää on sit ilmeisesti joku mun henk. koht. vamma, ruotsiks ku "att träffa någon" on ihan vaan jonku tapaamista. Kai se pitäis sit opetella suhtautuu kyseiseen sanaan enemmän muiden näkökulmasta.

Mut hei, mitä sit jos toinen ei tykkää kävellä tai käydä leffoissa? Aika karuu ku kahvittelupyyntöön tulee vaan avokämmenen tavalla lävähtävä "sori en juo kahvii" ? *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

juu-zo

Posts: 577

#17588 • • juu-zo *KoneHuone*

mini_mi, 28.6.2009 23:42:
---
Zeratul, 28.6.2009 23:34:
Tää on sit ilmeisesti joku mun henk. koht. vamma, ruotsiks ku "att träffa någon" on ihan vaan jonku tapaamista. Kai se pitäis sit opetella suhtautuu kyseiseen sanaan enemmän muiden näkökulmasta.

Mut hei, mitä sit jos toinen ei tykkää kävellä tai käydä leffoissa? Aika karuu ku kahvittelupyyntöön tulee vaan avokämmenen tavalla lävähtävä "sori en juo kahvii" ? *nauru*

---


Niinku siinä yhdessä mainoksessa, jossa poika kokkasi treffejä varten jotain paistia ja tyttö tuli paikalle t-paidassa, jossa luki "eating meat is murder" tai_ jotain_ sinne_päin. =D



sehän oli niitä kelda keittojen mainoksia ja siinä paidassa luki vaan että meat is murder. *nauru*

--
Respect is not given, it is taken

siveys

Posts: 2,492

#17589 • • siveys lovely

mini_mi, 28.6.2009 23:48:
Yleensä vastapuolet taitaa nukahtaa, että tässäkin kerta voisi olla ensimmäinen!


Kuis nopeesti pääset tänne? On vähän unirytmi sekaisin, eikä väsytä yhtään, vaikka pitäisi olla virkeänä töissä huomenna aamulla. Susta voisi siis olla suunnattomasti apua! Mitä sun taksasi on tunnilta?
turquoise

Posts: 732

#17591 • • turquoise e-ra2co

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 28.6.2009 21:38:
---
sativa, 27.6.2009 18:16:
Ainakin hankin edes muutaman koiran, jos en ihmisistä seuraa löydä.


----
Sopiihan niitä koiria tietty hankkii, mut ei ne ihmisuhdetta kuitenkaan korvaa, pänvastoin aikaaa kuluis enemmän muuhun ku seuranhakuun ja motivaatioki moiseen varmaan laskis just siltä pohjalta et on jo käyttäny niin paljo aikaa koirien kaa. Tai sit ei viitti lähtee paikkoihin tai tehä juttuja ku koiria ei voi jättää yksin...

Kyl mä vaan joudun väittää et siinä vaiheessa ku se vähäki yrittäminen löytää mieleistä seuraa korvataan jollain täysin muulla tekemisellä nii peli on menetetty.



Joo, no toi nyt oli lähinnä siis totuudenperäinen vitsi, jos lukee koko mun kirjoituksen niin pystyy ymmärtään että toi oli nk. loppukevennys, mm. kymppiuutisista tuttu. En mä halua, että elämä menis noin. Kuka haluais? Jos kuitenkin sattuu olemaan sinkku ikävuodet 20-50 niin kyllä mä luulen, että eläimen ottaminen rupeis SIINÄ vaiheessa tuntumaan ihan hyvältä vaihtoehdolta. (Naisella on myös hoivavietti, mun biologinen kello ei ainakaan vielä raksuta, mutta ehkä se voi joskus alkaa?) Ja jos musta tulee se kyyninen vanha mummo mistä tossa vitsailin, niin uskon ettei ketään enää siinä vaiheessa helkuttiakaan kiinnostaisi se, että pääsenkö mä niitten koirien takia lähtemään yhtään minnekään. "Kyl mä vaan joudun väittää et siinä vaiheessa ku se vähäki yrittäminen löytää mieleistä seuraa korvataan jollain täysin muulla tekemisellä nii peli on menetetty." Niimpä, luultavasti olisin jo siis erakoitunut ennen sitä. Joilelkin ihmisille oikeasti käy tuolla lailla - sääli heille. Erakoitumisessa ei ole mun mielestä mitään vikaa, se voi sopia jonkun luonteelle, mutta kyynisyys on pahasta.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ezzy

Posts: 8,060

#17592 • • ezzy Droid-pappa

mini_mi, 28.6.2009 22:36:
---
Zeratul, 28.6.2009 22:29:
Kerroppa ihan rehellisesti et mikä sun panos on ollu, sanotaanko vaikka viimesen viikon aikana, tutustua ihmisiin joiden kaa keskustella, ihan siis muuten ku näppistä tahkomalla?
---


No esim. töissä moikkaillu ja harrastanu small talkia aina kun mahdollista, työkaverien kanssa tuli käytyä terdellä, pieni hetki tuli vietettyä rannalla kaverin ja sen kavereiden kanssa. Oli kyl poikkeuksellisen keskusteleva viikko, mut mä tarviin enemmän ja useammin ja syvällisemmin ja henkevämmin. :(


---
Oh come on, et sä usko itekkään et tää kohtelias kieltäytyminen ois johtunu sanavalinnasta. :D

---


En niin, täähän oli vaan sun kouluttamistasi. Pojasta kasvaa mies, kun se saa julkiset pakit. ;DD



Yksi esimerkki naisten "vaikeudesta" jälleen :)
Zeratul

Posts: 1,170

#17593 • • Zeratul Captain miserable

mini_mi, 28.6.2009 23:48:
---
Zeratul, 28.6.2009 23:29:
Sä vaikutat mielenkiintoselta tyypiltä. Miten olis jos nähtäis joku päivä, voitais vaikka keskustella niistä syvimmistä syistä jotka on johtanu meiän kohalla sinkkuna elämiseen? *pepsodent*

Eiks ollu jo aika hyvä! Ja seuraavalle oppitunnille tuon opettajalle ompun. *hihu*

---


Sounds lovely! Varaa mukaan myöskin paketillinen nenäliinoja, sillä tarinani on surullista kuultavaa. =D Popcorniakin voi tarvita, sillä on se myös saippuaoopperaa.


Popparit ei oo koskaan oikee maistunu, ja koska oon suomalainen mies perinteiseen tyyliin niin tunteiden näyttäminen seurassa on lähes mahdottomuus. ;D

Tääl ois kyl tarjolla jädee ja suklaata sydänsuruihin, ja niitä nenäliinoja, kyllähän sä voit niitä tarvita vaikken mä tarvii... Mut eihän se oo sopivaa pyytä naista luokseen heti ensimmäisillä treffeillä, ja lisäks pitäis ihan oikeesti saada siveys poistettua kuvioista. On tää nyt kyllä vaikeeta. *ding*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#17594 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 29.6.2009 01:59:
---
vinha, 28.6.2009 23:08:
Treffeille-sanan sijaan kannattaa sanoa esim. kahville, leffaan, kävelylle tai juttelemaan :)

---

.. tai "panee paneee!!"


Joo! Kakkoseen! *nyrkkiä heristelee*
Mut hei panomies on helvetin hyvä jätkä!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Lyylikki

Posts: 2,975

#17595 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Haluaisin koirakeskusteluun sanoa ihan vaan peeäs, että tunnen useamman naispuolisen tyypin, joka on löytänyt itselleen siipan koirapuistosta tai muusta koiraharrastuksesta (palveluskoirat tms). Eli ei koiran hankkimista kannata turhaa venyttää kuudenkympin ja kuoleman välille. Koiran "avulla" voi löytää samanhenkistä seuraa jo nyt pariutumisiässä.

+ kun taluttelee koiraa kaupungilla tai ottaa sen puistoon messiin tai mihinkä julkisiin tilanteisiin sen nyt vain kehtaa ottaakaan, niin varmasti löytyy rapsuttajia ja juttelijoita vastakkaisestakin sukupuolesta. Jos siis koira on rapsuteltavaa sorttia, eikä mikään sormiensyöjä.

T: Mustan labbiksen kämppis ajoittain
Zeratul

Posts: 1,170

#17596 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

sativa, 29.6.2009 02:48:
Joo, no toi nyt oli lähinnä siis totuudenperäinen vitsi, jos lukee koko mun kirjoituksen niin pystyy ymmärtään että toi oli nk. loppukevennys, mm. kymppiuutisista tuttu.


Kyllä mä sen luin ihan kokonaan vaikken vastannu koko viestiin. Ja kyllähän sun täytyy antaa anteeks, jollen ois vääristäny ton koirajutun tarkotusta nii ois jääny taas toista sivua mitä mielenkiintosinta sinkkismatskua ilmestymättä. *nauru*

En mä halua, että elämä menis noin. Kuka haluais? Jos kuitenkin sattuu olemaan sinkku ikävuodet 20-50 niin kyllä mä luulen, että eläimen ottaminen rupeis SIINÄ vaiheessa tuntumaan ihan hyvältä vaihtoehdolta. (Naisella on myös hoivavietti, mun biologinen kello ei ainakaan vielä raksuta, mutta ehkä se voi joskus alkaa?) Ja jos musta tulee se kyyninen vanha mummo mistä tossa vitsailin, niin uskon ettei ketään enää siinä vaiheessa helkuttiakaan kiinnostaisi se, että pääsenkö mä niitten koirien takia lähtemään yhtään minnekään. "Kyl mä vaan joudun väittää et siinä vaiheessa ku se vähäki yrittäminen löytää mieleistä seuraa korvataan jollain täysin muulla tekemisellä nii peli on menetetty." Niimpä, luultavasti olisin jo siis erakoitunut ennen sitä. Joilelkin ihmisille oikeasti käy tuolla lailla - sääli heille. Erakoitumisessa ei ole mun mielestä mitään vikaa, se voi sopia jonkun luonteelle, mutta kyynisyys on pahasta.


No joo, jos oikeesti seuraavat pari- kolkyt vuotta menis ilman mitään säpinää nii mäki voisin ottaa läjän karvaturreja, ehkä sit kissoja ku oon niille kai enemmän allerginen... ja tukehtuminen vois olla nopeempi ja kivuttomampi tapa kuolla ku tää nykyajan pakollinen syöpä.

Kyl se erakoituminen voi olla jolleki sopivaa, joudun tässä kohtaa yhtymään myös sun aikasempiin juttuihin "kavereista", kyllä mulle tulee toisinaan sellanen fiilis et vois olla jossain ihan muuaalla ku tiettyjen ihmisten seurassa.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

jonit

Posts: 81

#17597 • • Edited jonit pluristi

mini_mi, 28.6.2009 21:58:
---
Zeratul, 28.6.2009 21:38:
Sanoisin et aikamoista itteään jalkaan ampumista.
Yhtä fiksuu ku se et olis jonku kanssa josta ei oikeesti välitä, ihan vaan ollakseen jonku kanssa. Sopiihan niitä koiria tietty hankkii, mut ei ne ihmisuhdetta kuitenkaan korvaa, pänvastoin aikaaa kuluis enemmän muuhun ku seuranhakuun ja motivaatioki moiseen varmaan laskis just siltä pohjalta et on jo käyttäny niin paljo aikaa koirien kaa. Tai sit ei viitti lähtee paikkoihin tai tehä juttuja ku koiria ei voi jättää yksin...

Kyl mä vaan joudun väittää et siinä vaiheessa ku se vähäki yrittäminen löytää mieleistä seuraa korvataan jollain täysin muulla tekemisellä nii peli on menetetty.

Tai ehkä sun vaan pitää elää vanhaks koiralauman kanssa tasapainottaakses vastaavia kissaihmisiä. Heh.

---


Oma kokemukseni toistaiseksi on, että koiraseura on parempaa kuin ihmisseura (puhumattakaan miesseurasta ;D). Muun muassa sen takia, että koira on aito ja rehellinen. Pienemmällä todennäköisyydellä se koskaan jättää, hylkää tai unohtaa sinut paitsi kun aika jättää. Kuinka moni ihminen pitää sinua yhtä erityisenä kuin koira voi pitää? Kieltämättä kyllä aikamoinen riippuvuussuhde... vähän kuin lapseen? ;D


PS. Koiran hankintaa itsekin mietin ja rajoitteena voisi olla mm. ylipitkät työpäivät tulevaisuudessa.


Henkilökohtaisesti olen huomannut et kiinnostus laskee helposti henkilöön jolle tärkeintä maailmassa on se oma söpö kuolaava karvakasa joka tunkee joka paikkaan ja jota pitää käyttää ulkona aamuin illoin duunin jälkeen what not.. "sori emmä nyt voi kun pitää käydä kusettamassa koira.." jne kiitti moi.
Onhan ne ihan kivoi otuksia mut raah, eläin/asia jota toisen pitää paapoa turhan säännöllisesti.. Joo kiitos ei. Tai sit ei vaan ole hetkeen kolahtanut yksikään koiraihminen, ehkä siksi kun itsellä on kissa ;-D
Ja se kissa osaa syödä, juoda ja kusta (oikeissa paikoissa) itsenäisesti ilman että näytän naamaani sille vuorokauteen/pariin :)

Mut valintoja, koiran kans vaan pitää sitoutua selkeästi enemmän käyttämään sitä vapaa-aikaansa, ehkä se sit palkitsee yhtä lailla.

EDIT: en lietso tässä mitään kissa vs. koira-keskustelua sen enempää, vaatii se kissakin minun aikaani ja varmasti on joillekin ihan yhtä lailla turn off.

,j

--
Joni Turunen;
EOF

Avatar
#17598 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 29.6.2009 11:04:

Yksi esimerkki naisten "vaikeudesta" jälleen :)



Musta mielenkiintoista sinänsä, että monet leimaa naisia vaikeiksi, kun itellä taas on päinvastaisia kokemuksia. Meaning, jos sattuu olemaan hyvinkin suorapuheinen ja -sukainen nainen, potut pottuina ja asiat niinku ne on, niin johan on moni mies pelästyny. Mä veikkaan, että jotkut miehet nimenomaan haluaa ns. vaikean naisen. :D
Avatar
#17599 • • niomic Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 30.6.2009 19:57:
---
ezzy, 29.6.2009 11:04:

Yksi esimerkki naisten "vaikeudesta" jälleen :)

---


Musta mielenkiintoista sinänsä, että monet leimaa naisia vaikeiksi, kun itellä taas on päinvastaisia kokemuksia. Meaning, jos sattuu olemaan hyvinkin suorapuheinen ja -sukainen nainen, potut pottuina ja asiat niinku ne on, niin johan on moni mies pelästyny. Mä veikkaan, että jotkut miehet nimenomaan haluaa ns. vaikean naisen. :D



Suurin osa ei vaan oikeesti halua kuulla niitä asioita suoraan tai ainakaan niin suoraan. Onhan se muutenkin aika shokki kuin vain pariutumismielessä, tuo suorasukaisuus siis. Ei välttämättä sen takia et siinä ois jotain vikaa, siihen ei vain yksinkertaisesti olla totuttu. Ja kyllähän noi naisellisiksi luetut peruspiirteet kuuluu selkeästi siihen haettuun pakettiin monella. Lisää mysteeriä ja eroja sukupuolirooleissa ja on ainakin jotain mistä marmattaa ;D "vittu kun ei voi koskaan sanoa suoraan, pitäis kai vaan jotenkin telepaattisesti tietää!"
Avatar
#17600 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

niomic, 30.6.2009 20:08:

Lisää mysteeriä ja eroja sukupuolirooleissa ja on ainakin jotain mistä marmattaa ;D "vittu kun ei voi koskaan sanoa suoraan, pitäis kai vaan jotenkin telepaattisesti tietää!"



:D

Nojoo, kyllähän mä sen olen aika pitkään tiedostanut, että jos haluaa mysteeriä ja naisellisuutta miehiseen elämäänsä, niin mä olen about viimeinen varteenotettava vaihtoehto siinä vaiheessa. :D

Mutta jokaiselle jotakin, as always. Mitäpä siinä turhia alkaa teeskentelemään mysteeristä ja naisellista, jos ei luonnostaan sellainen ole. Kyllä mä oon aina kuiteskin luottanut siihen, että omana itsenään pääsee pisimmälle. :)