SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,817,029 views

Nex

Posts: 83

#17561 • • Nex
Multideittaus säästää aikaa ja vaivaa? Toimiiko se yhtä hyvin ko aromipesä..
tomii

Posts: 3,594

#17562 • • tomii kallion herttua

lunake, 25.6.2009 02:15:
---


Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih! *nauru*



Vaikken sinkku olekaan, niin oli pakko tähän heittää oma mielipide:
Mun kirjoissa toi multideittaus on just sitä pelaamista. Poistuisin ite kyl takavasemmalle, jos tapailisin jotaan mimmiä, joka tapailis samaan aikaan jotaan muuta jäbää (eikä tulisi moinen myöskään itselle edes mieleen). Enkä mä kyl jaksa deittailla ketään semivakavasti. Siinä ei ole mun mielestä mitään järkeä. Joko "in it for real" tai sit vaan nussitaan. :) Mut kukin kait tyylillään, että jos toi on molempien tiedossa ja ok, niin ei kait siinä sit sen kummempia. Itselleni toi ei vaan toimisi. *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

lunake

Posts: 800

#17563 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

tomii, 25.6.2009 21:28:
---
lunake, 25.6.2009 02:15:
---


Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih! *nauru*


---


Vaikken sinkku olekaan, niin oli pakko tähän heittää oma mielipide:
Mun kirjoissa toi multideittaus on just sitä pelaamista. Poistuisin ite kyl takavasemmalle, jos tapailisin jotaan mimmiä, joka tapailis samaan aikaan jotaan muuta jäbää (eikä tulisi moinen myöskään itselle edes mieleen). Enkä mä kyl jaksa deittailla ketään semivakavasti. Siinä ei ole mun mielestä mitään järkeä. Joko "in it for real" tai sit vaan nussitaan. :) Mut kukin kait tyylillään, että jos toi on molempien tiedossa ja ok, niin ei kait siinä sit sen kummempia. Itselleni toi ei vaan toimisi. *piis*



Täytyy vielä kommentoida, että tossa multideittauksessa ei voi mun mielestä välttämättä puhua deittailusta tai tapailusta. En tiedä mikä sana sitä kuvais, mutta deittailu on liian vahva sana koska siihen liittyy mielestäni yleensä tunteiden paloa ja blaablaa. *nauru* Yhdenillansutinat taas on liian mieto & alhainen tapa kuvata multideittausta. Emt, en mä multideittausta ole koskaan tehnyt mutta joskun siltä tuntuu, joskun tulee semmoisia ihmisiä vastaan jne. niin sitten sitä voi tehdä.

Tarkoituksena ei ole menettää syräntään piiiiitkään aikaan yhrellekkään miekkoselle, suhdevuoristoratailua on nähty & koettu jo ihan tarpeeks. Kaiken sen shitin jälkeen sitä vaan haluaa olla, kiintymättä kehenkään liikaa puolin ja toisin, nauttien vaan olostaan huolettomana. Tuskin tulee tapahtumaan, kuulostaa niin hattaramaailman touhulta, mutta ei voi tietää etukäteen!


Toivossa on hyvä elää, sano lapamato!

--
Hedelmällisyys on påp!

Tiinuliinu81

Posts: 510

#17564 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Täällä. Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa, oikeesti. Ts. mä tapaan kaikki sekopäät..

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Freja

Posts: 8,775

#17565 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 24.6.2009 15:38:
P.P.S. Freja, kirjaidea on loistava. Miten hyvä nimikin Sinkkuluukku olisi kirjalle. Jos alat puuhaamaan moista projektia, niin meitsi on messis *vink*



Oon pienestä asti halunnu aina julkasta kirjan, ni eiks tää ois aika loisto? *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kilsy

Posts: 48

#17566 • • kilsy
päätyi sitten tänne =/
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17567 • • WiljamiDzay Nyypiö

Tiinuliinu81, 26.6.2009 08:26:
Täällä. Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa, oikeesti. Ts. mä tapaan kaikki sekopäät..



Jos sul vaa käy vahvasti flaski vastoin tutkainta... ootko pistäny loton vetämään? *hymy*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Arsk4_

Posts: 833

#17568 • • Arsk4_ Lihis
Täällä on kivaa *justjoo*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Samael Mighty

Posts: 102

#17569 • • Samael Mighty ((( no comments )))
yksinäisyys.

--
Innocue vivite, numen adest

kinderi

Posts: 1,783

#17570 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Rex Killer, 26.6.2009 21:45:
yksinäisyys.



Tämä todellakin. Välillä tää on ihan kivaa, ei tarvii huolehtia kuin itsestään(noh, mulla tämä joka toinen vloppu), ei tarvii miettiä et mitähän toi nyt ajattelee jos teen näin, mut sit taas..Huoh.
Olis se niin kiva jos olis joku jota ajatella aamusin, halia päivisin ja pusutella iltasin *uuh*
Hellyydenkipeys alkaa jo nostaan rumaa päätään.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#17572 • • Aurinkoneiti

Tiinuliinu81, 26.6.2009 08:26:
Täällä. Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa, oikeesti. Ts. mä tapaan kaikki sekopäät..


Mä taas tapaan kontrollifriikkejä. Kaverini keksi hyvän selityksen: pienikokoisuudestani johtuen äijät kuvittelevat voivansa kontrolloida/ hallita minua. Mutta pienuus on harhaanjohtavaa, kuten exäni joutui huomaamaan. Vahingosta viisastuneena huomaan kontrolloivat piirteet jo ensi tapaamisella.
turquoise

Posts: 732

#17573 • • turquoise e-ra2co
Yksinäisyys *nukkuu* Oon lähes aina yksin, nautin siitä. Nautin siitä niin kauan, kun kuvittelen sen olevan vapaaehtoista. Sitten kun tajuaa, että on aina yksin koska ei ole juuri ystäviä, alkaa mieli synkistyä. Ensimmäistä kertaa elämässä. Tajuaa tosin myös, että paljon parempi olla vain yksin kuin yksinäisyyden vuoksi hengata huonossa seurassa, ja tuntea olonsa sen jälkeen vaan entistä paskemmaksi. Nyt on reilu viikko takana ilman nk. "kavereita" (en ole siis halunnut nähdä heitä), oon ollut joka päivä yksin rannalla, terassilla jne. ja olo on sata kertaa parempi kuin silloin, kun hengasin ei-omanlaisten tyyppien kanssa. Sitten ne säälistä soittelevat minulle ja pyytävät baariin, koska "minä olen varmaan hirveän yksinäinen". En ole viitsinyt sanoa, että heidän seurassa vasta sitä olenkin. Parhaan ystävän kanssa vietetty 10 minuuttia voi tosin pelastaa koko loppuviikon, kun huomaaa että on muitakin samalla taajuudella olevia, ei olekaan niin outolintu kuin millaiseksi yleensä itsensä tuntee. Ajattelin muuttaa syksyllä pois ja aloittaa alusta, nyt kun elän vain itselleni.
Toivottavasti voin joskus rakastavien ihmisten ympäröimänä muistella tätä aikaa jonakin henkisen kypsymisen aikana, en nimittäin halua elää loppuelämääni tällälailla ja kuolla kyynisenä vanhanapiikana. Ainakin hankin edes muutaman koiran, jos en ihmisistä seuraa löydä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

hallucinogen

Posts: 8,190

#17574 • • hallucinogen Edain
Viime kesän kohokohta oli kun pääs pöllyttelee luksushotellin lakanoita kauniin naisen kanssa. Tänä kesänä ei näytä hääviltä toistaa juttua :(.

--
pikku-*possu*

AlexS

Posts: 1,389

#17575 • • AlexS kummasetä
Kaks iltaa ollu nyt menossa ympäriinsä ja taas menojalka vipattais vaikka vähän väsyttääkin :D Eipä ole vaa frendejä lähdössä messiin...just näinä hetkinä olis mukava olla joku kenen kanssa vaa lähteä ulos kesäiltaan ilman sen tarkempia suunnitelmia...tai sit vaikka viettää koti-iltaa :) Kun olis noita mielenkiintoisia pirskeitäkin ja sivuunkirjoittanut lomalla *iloinen**igor*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#17576 • • Aurinkoneiti
Tämänpäiväinen yksinolemisen valitus loppui siihen, kun tajusin kaiken olevan hyvin. Pärjään itsekseni. Henkisesti on hyvä olo, ja ympärilläni on paljon kauniita asioita.
pululu

Posts: 1,102

#17577 • • pululu .jemmutti.
Toi yksinaisyys on aika janska juttu. Oon aina aatellut et tykkaan olla yksin ja etta se tekee vaan hyvaa, ja sita yritti itselleen toitottaa kun sinkuksi jain, etta taa on vaan yksi hieno kausi mun elamassa.

Kaikissa jutuissa vaan tuppaa yleensa olemaan se pikku mutta.

Vaikka hetkittain viihdynkin yksin, koko ajan kaipaan vahintaankin "pikkuseuraa". Tietokone on ainakin paalla jatkuvasti (vaikka nyt lomalla oon yrittanyt paasta eroon siita) ja kaipaan jutusteruseuraa koko ajan. Ja varsinkin nyt kun oon taalla kaukana, kaipaan toisen kainaloon koko ajan. Ihan koko ajan.

Tammoinen kaipuu-fiilis on kyl toisaalta aika siistia. Sita ei kauheen usein paase tuntemaan, vaikka ei muutenkaan nae joka paiva. Tallaiset yksinaiset lomat tekee kylla ihan gutaa valilla.

Noh, ei enaa montaa viikkoa ^______^

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Freja

Posts: 8,775

#17578 • • Freja Sihteeri
Huoh. Si ku törmää johkin, niin sen ei paljoa tarvi tehdä että sais tehtyä mut ahdistuneeks. Hmph. *uuh*

Taidan olla linnoituksineni täällä vielä "aika" kauan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zeratul

Posts: 1,170

#17579 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

sativa, 27.6.2009 18:16:
Ainakin hankin edes muutaman koiran, jos en ihmisistä seuraa löydä.


Sanoisin et aikamoista itteään jalkaan ampumista.
Yhtä fiksuu ku se et olis jonku kanssa josta ei oikeesti välitä, ihan vaan ollakseen jonku kanssa. Sopiihan niitä koiria tietty hankkii, mut ei ne ihmisuhdetta kuitenkaan korvaa, pänvastoin aikaaa kuluis enemmän muuhun ku seuranhakuun ja motivaatioki moiseen varmaan laskis just siltä pohjalta et on jo käyttäny niin paljo aikaa koirien kaa. Tai sit ei viitti lähtee paikkoihin tai tehä juttuja ku koiria ei voi jättää yksin...

Kyl mä vaan joudun väittää et siinä vaiheessa ku se vähäki yrittäminen löytää mieleistä seuraa korvataan jollain täysin muulla tekemisellä nii peli on menetetty.

Tai ehkä sun vaan pitää elää vanhaks koiralauman kanssa tasapainottaakses vastaavia kissaihmisiä. Heh.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

m1kk3

Posts: 5,560

#17580 • • m1kk3 no-life

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 28.6.2009 21:38:
---
sativa, 27.6.2009 18:16:
Ainakin hankin edes muutaman koiran, jos en ihmisistä seuraa löydä.

---

-klip-


Täyttä asiaa. Ja sen mitä mä koirista tiedän ni niiden käytösongelmat johtuu usein siitä että niitä kohdellaan kuin ihmisiä (pikkuvauvoja) ja siitä että koira on otettu korvaamaan ihmissuhdetta tai oikeastaan sen puutetta. Et kandee miettiä niitä omia motiiveja koiran ottamiseen todella tarkkaan, ellei halua siitä koirasta ongelmaa itselleen.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti