SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,962 views

anniharha

Posts: 1,937

#17541 • • anniharha

siveys, 16.6.2009 15:21:
---
anniharha, 16.6.2009 14:25:
Hei kaikki, olen Anni, jos pidän sinusta niin olen helppo tekemään sulle ruokaa ja vaikka pesemään sun vessan! Oon sinkku, en epätoivoinen, mut jos vessanpönttösi on kovinkin paskainen niin ota toki yhteyttä vaikka privaheruviestillä, tarjoat mulle vaan yhden siiderin niin saat mut omaksesi *plur*

/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^

---

Saako sulle tarjota siideriä ja kana-ananas-aurajuusto -pizzaa ihan ilman omimista ja vessansiivousvelvoitteita, ihan vaan siksi, että viihdytät meitä olemassaolollasi? :)

ps. saunaa vois kyllä joku muistaa pestä useamminkin... joten jos vessan siivoamisen voi vaihtaa niin.. :D


Oi kiitos, öö, ilmeisen kauniista sanoista (viihdyttäähän se Tukiainenki vissiin, Nykäsestä puhumattakaan...), ehdottomasti saa tarjota! Kyl safka on aina se ensimmäinen perustarve, sit vasta ne muut jutut (niiku tietokone ja klubbari ja vasen käsi ja semmoset) :D

pps. saunan suhteen en oo ihan niin helppo, mutta kaikessahan on kyse neuvottelujen onnistumisesta!

--
and though my words could save the world they never come out right

ezzy

Posts: 8,060

#17542 • • ezzy Droid-pappa

Umbala, 15.6.2009 21:21:
Tässä on kyllä erinomainen esimerkki siitä millaisia ongelmia kommunikaatiossa ns. "vaikean" naisen kanssa saattaa tulla. *nauru*

---
aada, 15.6.2009 21:08:
---
anniharha
Kyllä, jos on tarkoituksella jotain muuta kuin on, niin mun mielestä se on pelaamista.
aada

eli tarkoitatko, että vaikeana oleminen on aina tarkoituksellista jonain muuna kuin itsenään esiintymistä?


---

Ei millään pahalla, mutta mä en löydä mistään sen värisiä aurinkolaseja et pystyisin tulkitsee ton viestin samalla tavalla.



exactly. *justjoo*
kinderi

Posts: 1,783

#17543 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Onko täysin epänormaalia jos tuntee täysin vastustamatonta halua heittää romanttisia privaviestejä tytölle joka postailee sinkkuluukkuun?



Anna mennä! ..ja mun neuvoja kannattaa uskoa,kysy vaikka eräältä joka harmitteli kun tapas ihanan naisen joka asuu Ruotsissa ja mä käskin kokeilla onneaan anyway *vink* ..nykyään hekin taitaa seukkailla *plur*

..ja itseasiaan.. Kuinka ihanaa onkaan viettää aikaa isovanhempiensa kanssa, kun jossain välissä kumpikin paikallaolevista tulee vaivihkaa kyselemään että jokos sitä on sutinaa löytyny *igor*
Selittele siinä sitte, nojoo, eipä ole ketään täysijärkistä näkyny, ja sitäpaitsi enhän mä etikkään.. (junou,ettimällä ei löydä ja päläpälä)
Tuttua huttua sinänsä, mut silti jotenkin niin ahdistavaa.
Ja mä tiedän että noi tarkottaa vaan hyvää, tottakai ne haluais että mäkin löytäisin jonkun, mut ääh..

Nii, ei näkyny sitä juhannusjonoa ei. Olin kai liian syvällä metässä *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

evvk

Posts: 1,918

#17544 • • evvk

kindertin, 20.6.2009 21:55:
---
opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Onko täysin epänormaalia jos tuntee täysin vastustamatonta halua heittää romanttisia privaviestejä tytölle joka postailee sinkkuluukkuun?

---


Anna mennä! ..ja mun neuvoja kannattaa uskoa,kysy vaikka eräältä joka harmitteli kun tapas ihanan naisen joka asuu Ruotsissa ja mä käskin kokeilla onneaan anyway *vink* ..nykyään hekin taitaa seukkailla *plur*

..ja itseasiaan.. Kuinka ihanaa onkaan viettää aikaa isovanhempiensa kanssa, kun jossain välissä kumpikin paikallaolevista tulee vaivihkaa kyselemään että jokos sitä on sutinaa löytyny *igor*
Selittele siinä sitte, nojoo, eipä ole ketään täysijärkistä näkyny, ja sitäpaitsi enhän mä etikkään.. (junou,ettimällä ei löydä ja päläpälä)
Tuttua huttua sinänsä, mut silti jotenkin niin ahdistavaa.
Ja mä tiedän että noi tarkottaa vaan hyvää, tottakai ne haluais että mäkin löytäisin jonkun, mut ääh..

Nii, ei näkyny sitä juhannusjonoa ei. Olin kai liian syvällä metässä *uuh*



Mä olen sen verrna epäluuloinen, ettei nään netin kautta toimis. Tunteet ja emootiot ei toimi tätä kautta joten ainoa mahis on kysyä/kirjoittaa (minä tunnet nyt näin tms). Luulisin, että netin kautta vasteajat tutustua olisi paremmat. Parissa kun tapaa jonkun niin sit saa taas odotella ekän illan jälkeen seuraavia bileitä jos hommat etenee hitaasti.
Aleks G

Posts: 284

#17545 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
*tirsk*
lunake

Posts: 800

#17546 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Ei hitto, mähän alan heräämään jo talviunilta, johan oli aika! *nauru* Multideittaus on tämän kesän juttu! *hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

jonit

Posts: 81

#17547 • • jonit pluristi

lunake, 22.6.2009 18:12:
Ei hitto, mähän alan heräämään jo talviunilta, johan oli aika! *nauru* Multideittaus on tämän kesän juttu! *hih*


Multideittaus vaatii myös melkoisesti eforttia, itse huomasin aikanaan että yhden kanssa aikataulujen sopiminen on jo haastavaa, saati sitten useampian :P
Samoin kartalla pysyminen mitä onkaan just tän tapauksen kanssa jutellut vs. joku toinen.. Ettei kertoisi tyhmänä samoja juttuja uudestaan tmv..

,j

--
Joni Turunen;
EOF

Lyylikki

Posts: 2,975

#17548 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

jonit, 24.6.2009 14:21:
---
lunake, 22.6.2009 18:12:
Ei hitto, mähän alan heräämään jo talviunilta, johan oli aika! *nauru* Multideittaus on tämän kesän juttu! *hih*

---

Multideittaus vaatii myös melkoisesti eforttia, itse huomasin aikanaan että yhden kanssa aikataulujen sopiminen on jo haastavaa, saati sitten useampian :P
Samoin kartalla pysyminen mitä onkaan just tän tapauksen kanssa jutellut vs. joku toinen.. Ettei kertoisi tyhmänä samoja juttuja uudestaan tmv..

,j



Ja siitähän se riemu repeäisi, kun tää multideittailu selviäisi niille deittailtaville.

P.S. Oon ollu viikon lomalla ja täällä on kipunat lennelleet *nauru*
P.P.S. Freja, kirjaidea on loistava. Miten hyvä nimikin Sinkkuluukku olisi kirjalle. Jos alat puuhaamaan moista projektia, niin meitsi on messis *vink*
Josssu

Posts: 506

#17549 • • Josssu

lunake, 22.6.2009 18:12:
Multideittaus on tämän kesän juttu! *hih*



Joku naistenlehti kirjoitti jutun tästä ja siinä oikein neuvottiin miten monen ihmisen tapailu samaan aikaan hoituu helposti.

Huh..Mun mielestä moinen on aika halpamaista ja toisen tunteilla leikkimistä. Jos ei pysty keskittymään yhteen kerrallaan, niin miksi sitten ylipäätänsä pitää tapailla ketään?
En todellakaan ymmärrä moista "villitystä".
kinderi

Posts: 1,783

#17550 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Josssu, 24.6.2009 20:28:
---
lunake, 22.6.2009 18:12:
Multideittaus on tämän kesän juttu! *hih*

---


Joku naistenlehti kirjoitti jutun tästä ja siinä oikein neuvottiin miten monen ihmisen tapailu samaan aikaan hoituu helposti.

Huh..Mun mielestä moinen on aika halpamaista ja toisen tunteilla leikkimistä. Jos ei pysty keskittymään yhteen kerrallaan, niin miksi sitten ylipäätänsä pitää tapailla ketään?
En todellakaan ymmärrä moista "villitystä".



Eiks tää ole ulkomailla ihan normaalia? Kun tapaillaan, niin sillon vaan tapaillaan, eikä se siis ole mitenkään vakavaa, eikä siinä ole mitään velvollisuuksia toista kohtaan vielä.
Saa tapailla vaikka 15 eri ihmistä samaan aikaan.
Näin mä ainakin olen ymmärtäny..Ja tokihan tätä myös täällä kotomaassa harrastellaan *hymy*
Ykskin kaveri perusteli useemman kundin tapailua sillä, että ei mene sit aikaa "hukkaan" jos sen yhden kanssa ei natsaakkaan, kun samaan aikaan kattelee niihin viereisiinki pöytiin *hih*

Tapailu on munki mielestä vaan tapailua, siinä ei ole sille toiselle tilivelvollinen, ennekun mennään tietyn "rajan" yli. Missä se kenelläkin kulkee, on sitten ihan eri juttu.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Josssu

Posts: 506

#17551 • • Josssu

kindertin, 24.6.2009 20:35:
Ykskin kaveri perusteli useemman kundin tapailua sillä, että ei mene sit aikaa "hukkaan" jos sen yhden kanssa ei natsaakkaan, kun samaan aikaan kattelee niihin viereisiinki pöytiin *hih*



Tottahan tuokin tavallaan on, mutta silti jotakin mitä en voi ymmärtää enkä luultavasti tule ikinä harrastamaan. Niin ja voihan sitä katsella aina sillä silmällä, mutta se että tapailee kolmea samaan aikaan menee yli hilseen.

Jos mä olen jostakin miehestä kiinnostunut, niin todellakin riittää vain se yksi mies. En tarvitse muita miehiä siihen varalle itsetuntoa pönkittämään.
Jos menee pieleen, niin sitten menee. Mun mielestä on reilua tapailla yhtä kerrallaan ja jos on pakonomainen tarve tapailla monia samaan aikaan, niin olisi varmasti ainakin reilua kertoa näille kumppaneille etteivät he ole ainoita.

Ja jooo siellä jossain ulkomaillahan on ihan normaalia, että miehillä on useita eri vaimokkeita. Ihailtavaa? Ei todella.
siveys

Posts: 2,492

#17552 • • siveys lovely

Josssu, 24.6.2009 20:51:
Ja jooo siellä jossain ulkomaillahan on ihan normaalia, että miehillä on useita eri vaimokkeita. Ihailtavaa? Ei todella.


Ei todella, koska sinä sanot niin.

Mun mielestäni yksiavioisuus on varsin ymmärrettävä kulttuurillinen ilmiö, mutta siinä vaiheessa kun muita ihmisiä aletaan tuomita omasta kulttuurista poikkeavasta käytöksestä niin aletaan taas menemään niin ihanalle polulle, että oikein perhosia pörräilee vatsassa! :D

Onhan se tietenkin kohteliasta ja hyväsydämistä ajatella läheistensä tunteita ja olla antamatta väärää kuvaa omista aikeistaan. Jos joku kuitenkin vetää herneen nenään siitä, että vastapuoli ei muutamien treffien perusteella ole valmis laittamaan muita ihmissuhdekuvioitaan jäähylle, on minun nähdäkseni ongelma kyllä enemmänkin herneen imuttajan itsetunnossa (tms) kuin jossain universaalissa sääntörikkomuksessa.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että tällä hetkellä minun olisi aika vaikea kuvitella tuntevani jotain syvää yhteyttä sellaisen ihmisen kanssa, joka kuvittelisi minun täyttävän hänen kaikki tarpeensa. Kyse ei ole siitä, että kokisin olevani jotenkin ala-arvoinen ja epäkelpo yksilö perinteiseen parisuhteeseen, vaan siitä, että tiedostan omat rajani ihmisenä ja yksinkertaisesti haluan rakkailleni enemmän kuin mitä yksittäinen ihmisolento kykenee antamaan.
siveys

Posts: 2,492

#17553 • • siveys lovely
Sopivasti äskeistä kirjoittaessa soi taustalla Scandinavian Music Groupin "Ei mulle riitä" :)

ei mulle riitä, ei mulle riitä
hymysi jonka suot
ei mulle riitä katseesi josta
näen ketä sä vain kaipaat
eikä mulle riitä
sanasi kun kerrot
miten liikaa rakastetaan
hei ei mulle riitä
sanasi kun kerrot
miten liikaa rakastetaan

ei se oo mulle mitään
ei se oo mulle mitään
niin kauan kun en kaikkea saa
ei se oo mulle mitään
niin kauan kun en pysty
sua vain itselläni pitämään

kuuntelen sateen ääntä
sadetta en jaa
sen suutelen kasvoiltasi
sen suutelen
ei muille jää

mä haluun sun ilmeet
haluun sun kaikki ilmeet
ettei muut niitä nää
haluun ajatukset
haluun sun ajatukset
ei muilla niihin oo asiaa
ja mä haluun olla se
jonka jälkeen ei oo olemassa
sulle enää tavoiteltavaa
joo mä halun olla se jonka jälkeen
sulleei oo tavoiteltavaa

kuuntelen sateen ääntä
sadetta en jaa
sen suutelen kasvoiltasi
sen suutelen
ei muille jää



*nauru*

Avatar
#17554 • • Muussika Guest

Josssu, 24.6.2009 20:51:

Ja jooo siellä jossain ulkomaillahan on ihan normaalia, että miehillä on useita eri vaimokkeita. Ihailtavaa? Ei todella.



Ei meidän kulttuurissa vallitseva yksiavioisuuskaan ole välttämättä kaikkien mielestä ihailtavaa. Asia ei ole niin yksioikoinen omasta mielestäni. On olemassa paljon moniavioisia suhteita, joissa _kaikki_ osapuolet ovat tyytyväisiä ja onnellisia. Muistan erään klubbarilaisen kirjoittaneen joskus todella syvällisesti ja fiksusti omasta moniavioisesta suhteestaan.

Meillä 50% avioliitoista päättyy eroon, kumppania petetään hyvin, hyvin monessa yksiavioisessa suhteessa... Mikä sitten on ihailtavaa ja mikä ei? Mielestäni moniavioisuutta ei tulisi tuomita heti kättelyssä, kuten ei yksiavioisuuttakaan. Jos kaikki osapuolet ovat omasta halustaan suhteessa ja tyytyväisiä tilanteeseen, mitäpä moitittavaa sellaisessa tilanteessa olisi. :)

Ja tuosta multideittailusta, itse tuli joskus harrastettua hyvinkin aktiivista deittailua, parhaimmillaan tyyliin kolmet tärskyt samalla päivällä. Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa tai väärää, kunhan tekee selväksi omat ajatuksensa / motiivinsa / toiveensa toista ihmistä kohtaan. Omalla kohdallani kävi tosin niin, että turruin uusiin ihmisiin tutustumiseen hyvin äkkiä, eikä kukaan aiheuttanut mitään viboja mihinkään suuntaan, vaikka toki uusiin ihmisiin tutustuminen voi parhaimmillaan avata ovia ja avartaa omaa maailmankatsomusta. Tästä omasta deittailuvaiheestani opin ainakin sen, että mitään ei tule eikä ilmesty ns. pakottamalla. Jos on omassa päässään tehnyt todennäköisyyslaskentaa tyyliin ''jos tapaan tarpeeksi monta ihmistä, jonkun niistä on PAKKO kolahtaa'', menee aika hyvin metsään. :P Jos sen sijaan unohtaa omat motiivinsa kumppanin löytämiseen ja tutustuu ihmisiin ns. rennommalta pohjalta, niin johan homma luistaa paremmin. Kyllä mä ainakin myönnän, että mulla on ollut sellainen vaihe, kun olin kertakaikkisen kyllästynyt olemaan yksin, ja yritin sitten oikeen urakalla löytää mieluisaa kumppania - huonolla menestyksellä. Hommasta tulee helposti liian liukuhihnameisinkiä ja teennäistä.

Enihau, deittailu on vain deittailua, ei seurustelua. Se onkin sitten asia erikseen, jos pelaa monen eri ihmisen tunteilla, tai yhdenkin. Deittailu on mielestäni viatonta tutustumista. Kyllä mulla ainakin on homma mennyt niin, että jos joku ihminen on todella kolahtanut, niin eipä siinä ole muita ihmisiä ehtinyt päässä sitten pyörimäänkään. Mä olen siis hyvin pitkälti yksiavioista tyyppiä, vaikka tosin tiedostan sen, että yksiavioinen suhde rajoittaa enemmän kuin moniavioinen, enkä ole oikein varma onko ihmistä edes pohjimmiltaan luotu yksiavioiseen suhteeseen. Itse koen tästä huolimatta yksiavoisen suhteen itselleni sopivimmaksi.
Dementation

Posts: 2,892

#17555 • • Dementation wednesday?
Mä oon oikeastaan täysin huomaamattani lähtenyt pois täältä, joten hei kiitos taas kaikesta ja pitäkää pulju pystyssä sillä aikaa kun olen poissa. *hali*

Toivottavasti en palaa lainkaan, mutta jättäkää joku nurkka jostain vapaaksi siltä varalta että kävis huonosti *pepsodent*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

lunake

Posts: 800

#17556 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Josssu, 24.6.2009 20:28:
---
lunake, 22.6.2009 18:12:
Multideittaus on tämän kesän juttu! *hih*

---


Joku naistenlehti kirjoitti jutun tästä ja siinä oikein neuvottiin miten monen ihmisen tapailu samaan aikaan hoituu helposti.

Huh..Mun mielestä moinen on aika halpamaista ja toisen tunteilla leikkimistä. Jos ei pysty keskittymään yhteen kerrallaan, niin miksi sitten ylipäätänsä pitää tapailla ketään?
En todellakaan ymmärrä moista "villitystä".



Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih! *nauru*

Enivei, mun 4 kk:n säätö jatkaa säätämistään mutta tämäpä tyttölapsi bongasi tänään "Casanovan" ja hauskaa oli! Nyt sit oottaen kuuluuko herrasta huomenna mitään, herra siis kovasti lupasi tulla hakemaan tyttölasta kotoa huomenna puistoilemaan. *hih* ..ja tämä Casanova on player, ei aikomustakaan menettää sydäntäni hälle, ainoastaan hetken huumaa & hupia! *vink*

--
Hedelmällisyys on påp!

pululu

Posts: 1,102

#17557 • • pululu .jemmutti.
...aika jännittävää ajatella, että oon ehkä enää 44 päivää sinkku.






^___________________________________________________^

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

siveys

Posts: 2,492

#17558 • • siveys lovely

pululu, 25.6.2009 18:15:
...aika jännittävää ajatella, että oon ehkä enää 44 päivää sinkku.


Tilasit postimyyntisulhasen? ;)
pululu

Posts: 1,102

#17559 • • pululu .jemmutti.

siveys, 25.6.2009 19:10:
---
pululu, 25.6.2009 18:15:
...aika jännittävää ajatella, että oon ehkä enää 44 päivää sinkku.

---

Tilasit postimyyntisulhasen? ;)



Eipä onneksi tarvinnut, kun löytyi lähempää kuin uskoinkaan. Mutta tässä menee vielä tovi ennen kuin kotiudun reissulta, sit vois katella paremmin ^___^

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Maihku

Posts: 1,186

#17560 • • Maihku neiti hankala
paikalla *pepsodent*