SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,789,860 views

Syder

Posts: 2,255

#17521 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

anniharha, 14.6.2009 13:47:
Mut ei tullu herutusprivaa keltään siltikään, ei toiminu!


Elämää on myös klubbarin ulkopuolel... kai :p

--
Divida et impera.

A-E

Posts: 528

#17523 • • A-E Detroit Techno Militia
Sinkkuna on kivaa. Ei ole kukaan valittamassa kun tulet humalassa ja hikisenä Kalliosta kotiin teknoilemasta.

Sitä en väitä etteikö joskus ole kiva olla kaivattu tai kaivata jotain toista- Enkä se on sitten mun vika, että en löydä koskaa naista itselleni joka arvostaisi mun intohimoa musiikkiin (tekno ja metalli), ymmärtäisi mun dj-harrastuksen sekä sietäisi mun työaikatauluja.

Kyllä se olisi joskus kiva lähteä sen oman ladyn kanssa klubbailemaan tai örinä metalli keikalle, mutta mä aina vaan jotenkin törmään näihin suomiräpä onnela tapauksiin, joita jaksaa katsella sen viikon kaksi.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Syce

Posts: 1,649

#17525 • • Syce

A-E, 15.6.2009 04:26:
Sinkkuna on kivaa. Ei ole kukaan valittamassa kun tulet humalassa ja hikisenä Kalliosta kotiin teknoilemasta.



aamen!

Tässä se juju piileekin! Harmittavasti kaikkea ei_vaa_voi_saada. Toisaalta onhan se ihan kiva että joku sinuakin pistämässä ruotuun tän kaiken *plur*:sen ohessa.
anniharha

Posts: 1,937

#17526 • • anniharha

aada, 14.6.2009 15:54:
eli tarkoitatko, että se, että on vaikea on pelaamista?


Kyllä, jos on tarkoituksella jotain muuta kuin on, niin mun mielestä se on pelaamista.

--
and though my words could save the world they never come out right

Umbala

Posts: 769

#17527 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Tässä on kyllä erinomainen esimerkki siitä millaisia ongelmia kommunikaatiossa ns. "vaikean" naisen kanssa saattaa tulla. *nauru*

aada, 15.6.2009 21:08:
---
anniharha
Kyllä, jos on tarkoituksella jotain muuta kuin on, niin mun mielestä se on pelaamista.
aada

eli tarkoitatko, että vaikeana oleminen on aina tarkoituksellista jonain muuna kuin itsenään esiintymistä?


Ei millään pahalla, mutta mä en löydä mistään sen värisiä aurinkolaseja et pystyisin tulkitsee ton viestin samalla tavalla.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Avatar
#17528 • • Edited astaroth Guest

aada, 15.6.2009 21:08:
eli tarkoitatko, että vaikeana oleminen on aina tarkoituksellista jonain muuna kuin itsenään esiintymistä?

kävisikö mitenkään päinsä, että se mikä käsitetään vaikeaksi, saattaa olla joillekin luonnostaan tuleva käyttäytymismalli. siten siihen ei tarvitse nähdä mitenkään vaivaa saati sitten yrittää tarkoituksellisesti esittää jotakin.


minusta näillä kahdella tapauksella on selkeä eroavaisuus:

- tutustua ihmiseen, jonka kanssa ei välttämättä lähtökohtaisesti kaikki ajatusten aaltopituudet mene 1:1"

- "toinen ihminen on mulkku vain sen takia että hän haluaa tietoisesti olla sellainen, tai että hänet on sellaiseksi kasvatettu"

tietenkin sitä saa mun puolesta toinen olla nenä pystyssä ja jalat ristissä vaikka vuosikaupalla, mutta ei se pitkällä tähtäimellä siitä suhteesta sen ihmeellisempää ja siunatumpaa tee :D
jonit

Posts: 81

#17529 • • jonit pluristi
Henkilökohtaisesti menee mielenkiinto ihmisiin jotka tuntuvat olevan vain liian hankalia/vaikeita.. Pieni jännitys on kivaa mut jos toisesta ei saa irti oikein edes että onko se kiinnostunut vai ei niin mitäs sitä aikaa hukkaamaan kun ei tule riittävän selvää signaalia. Samoin itse kaipaa aloitteellisuutta, ettei vain miehen pidä olla se joka ehdottaa tapaamisia.

Mielummin sitä on ilman naista kuin turhan epäselvän/hankalan tapauksen kanssa, omat hermot säästyvät kummasti ja energiaa käyttää mielummin tapaukseen joka osoittaa riittävää vastakaikua.
Nainen saa olla ns. haasteellinen, ei siinä mitä. Mut jossakin se raja siinäkin menee :-D

Yksi asia mikä mua vielä vuosienkin jälkeen askarruttaa, miten bongata ne VAPAAT sieltä baarista/bileistä/jne, melko turhauttavaa on törmätä siihen 'olen varattu' seinään uudestaan ja uudestaan. Vai onko kaikki ne kiinnostavat tsigut sit just varattuja? :-P

,j

--
Joni Turunen;
EOF

anniharha

Posts: 1,937

#17530 • • Edited anniharha

aada, 15.6.2009 21:08:
eli tarkoitatko, että vaikeana oleminen on aina tarkoituksellista jonain muuna kuin itsenään esiintymistä?

kävisikö mitenkään päinsä, että se mikä käsitetään vaikeaksi, saattaa olla joillekin luonnostaan tuleva käyttäytymismalli. siten siihen ei tarvitse nähdä mitenkään vaivaa saati sitten yrittää tarkoituksellisesti esittää jotakin.


Tarkoitan et mä en tajua sua yhtään sen enempää kuin muutama muukaan näyttäis tajunneen :D Lue uusiks edellisten kommentit, aika tyhjentävästi siel tulee kaikki tarpeellinen.


***

Hei kaikki, olen Anni, jos pidän sinusta niin olen helppo tekemään sulle ruokaa ja vaikka pesemään sun vessan! Oon sinkku, en epätoivoinen, mut jos vessanpönttösi on kovinkin paskainen niin ota toki yhteyttä vaikka privaheruviestillä, tarjoat mulle vaan yhden siiderin niin saat mut omaksesi *plur*

/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^

--
and though my words could save the world they never come out right

Funktion

Posts: 1,720

#17531 • • Funktion over 9000

anniharha

Hei kaikki, olen Anni, jos pidän sinusta niin olen helppo tekemään sulle ruokaa ja vaikka pesemään sun vessan! Oon sinkku, en epätoivoinen, mut jos vessanpönttösi on kovinkin paskainen niin ota toki yhteyttä vaikka privaheruviestillä, tarjoat mulle vaan yhden siiderin niin saat mut omaksesi *plur*

/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^



*tuoliltatipahtel*

Tässä oli ehkä paras "deitti-ilmo" ikinä! *nauru*

Jos olisin sinkku tarjoisin kyllä heti sidun ja kana-ananas-aurajuuston, joten kaipa tuo ilmo toimii! :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Kolera

Posts: 4,256

#17532 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

anniharha, 16.6.2009 14:25:
---
aada, 15.6.2009 21:08:
/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^


mistä tommosta aurajuustoo saa?
tollahan vois tehä suoraa pizzan ilman eriksee aineitten ostamisia

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

siveys

Posts: 2,492

#17533 • • siveys lovely

anniharha, 16.6.2009 14:25:
Hei kaikki, olen Anni, jos pidän sinusta niin olen helppo tekemään sulle ruokaa ja vaikka pesemään sun vessan! Oon sinkku, en epätoivoinen, mut jos vessanpönttösi on kovinkin paskainen niin ota toki yhteyttä vaikka privaheruviestillä, tarjoat mulle vaan yhden siiderin niin saat mut omaksesi *plur*

/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^


Saako sulle tarjota siideriä ja kana-ananas-aurajuusto -pizzaa ihan ilman omimista ja vessansiivousvelvoitteita, ihan vaan siksi, että viihdytät meitä olemassaolollasi? :)

ps. saunaa vois kyllä joku muistaa pestä useamminkin... joten jos vessan siivoamisen voi vaihtaa niin.. :D
anniharha

Posts: 1,937

#17534 • • Edited anniharha

Funktion, 16.6.2009 15:12:
Jos olisin sinkku tarjoisin kyllä heti sidun ja kana-ananas-aurajuuston, joten kaipa tuo ilmo toimii! :D


Noni, mä tääl pysyn passissa ja odotan et oot taas vapailla markkinoilla, niin oon sit heti vain sun *plur*


Kolera, 16.6.2009 15:15:
---
anniharha, 16.6.2009 14:25:

/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^
---

mistä tommosta aurajuustoo saa?
tollahan vois tehä suoraa pizzan ilman eriksee aineitten ostamisia


Joo siis pitsasta oli kyse, se tuli kato ilmi jotain about tokassa aiheeseen liittyvässä viestissä! Siis ku lemppasin edellisen pojan siks, et se ei tuonu mulle pitsaa enää ekojen treffien jälkeen :(

--
and though my words could save the world they never come out right

gr

Posts: 1,116

#17535 • • gr Hu-hu

anniharha, 16.6.2009 15:23:
---


---
Kolera, 16.6.2009 15:15:
---
anniharha, 16.6.2009 14:25:

/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^
---

---

Joo siis pitsasta oli kyse, se tuli kato ilmi jotain about tokassa aiheeseen liittyvässä keskustelussa! Siis ku lemppasin edellisen pojan siks, et se ei tuonu mulle pitsaa enää ekojen treffien jälkeen :(


annoin pikkusormen... *uros*
anniharha

Posts: 1,937

#17536 • • anniharha

gr, 16.6.2009 15:27:
annoin pikkusormen... *uros*


...se söi koko pitsan *nyyh*

--
and though my words could save the world they never come out right

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17539 • • WiljamiDzay Nyypiö
Jaa että tie naisenkin sydämeen käy pizzerian ja tsidupubin kautta *ding*

Pitääki laittaa muistiin *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Freja

Posts: 8,775

#17540 • • Freja Sihteeri
Tie mun sydämeen vie aika monen mutkan kautta. Siihen kuuluu muun muassa samanlainen huumorintaju, rehellisyys, avoimuus, hellyys, huolehtivaisuus ja samalla myös tietynlainen rauhallisuus, vaikken mitään hiljaista hiirulaista nurkkiini tarvitsekaan (ei ole pelkästään ääripäitä).
On siinä paljon muutakin. Lista ominaisuuksista, mitä kumppanilta toivoisin, ois ehkä vähän liian nolon pitkä jos sen tänne laittaisin kokonaisuudessaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been