19,912 posts, 996 pages, 8,085,540 views
lunake, 25.6.2009 02:15:
---
Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih!
tomii, 25.6.2009 21:28:
---
lunake, 25.6.2009 02:15:
---
Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih!
---
Vaikken sinkku olekaan, niin oli pakko tähän heittää oma mielipide:
Mun kirjoissa toi multideittaus on just sitä pelaamista. Poistuisin ite kyl takavasemmalle, jos tapailisin jotaan mimmiä, joka tapailis samaan aikaan jotaan muuta jäbää (eikä tulisi moinen myöskään itselle edes mieleen). Enkä mä kyl jaksa deittailla ketään semivakavasti. Siinä ei ole mun mielestä mitään järkeä. Joko "in it for real" tai sit vaan nussitaan. :) Mut kukin kait tyylillään, että jos toi on molempien tiedossa ja ok, niin ei kait siinä sit sen kummempia. Itselleni toi ei vaan toimisi.
Lyylikki, 24.6.2009 15:38:
P.P.S. Freja, kirjaidea on loistava. Miten hyvä nimikin Sinkkuluukku olisi kirjalle. Jos alat puuhaamaan moista projektia, niin meitsi on messis
Tiinuliinu81, 26.6.2009 08:26:
Täällä. Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa, oikeesti. Ts. mä tapaan kaikki sekopäät..
Rex Killer, 26.6.2009 21:45:
yksinäisyys.
mini_mi, 26.6.2009 21:36:
Aika osuva juttu, ellei jopa asiaa!
"Sinkku liikkuu lomalla yksin - Yksin elävän on oltava aloitteellinen kesälomallakin"
http://www.hs.fi/juttusarja/parisuhdejaseksi/artikkeli/Sinkku+liikkuu+lomalla+yksin/1135247083461
Tiinuliinu81, 26.6.2009 08:26:
Täällä. Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa, oikeesti. Ts. mä tapaan kaikki sekopäät..
Replying to SINKKULUUKKU:
sativa, 27.6.2009 18:16:
Ainakin hankin edes muutaman koiran, jos en ihmisistä seuraa löydä.
Replying to SINKKULUUKKU:
Zeratul, 28.6.2009 21:38:
---
sativa, 27.6.2009 18:16:
Ainakin hankin edes muutaman koiran, jos en ihmisistä seuraa löydä.
---
-klip-