19,912 posts, 996 pages, 8,091,166 views
*repeää krapulassa*Epailija:
---
lostgone:
Vasta teoria asteella, mut aika hyvin väite tuntuu toimivan*justjoo*: kun tyttö tutustuu minuun, hän palaa hyvin pian ex-poikakaverinsa kanssa yhteen.
eli käsi ylös jos joku haluu palata yhteen exänsä kanssa,sillä mä oon vähintään yhtä luotettava q muutkin ostostv:n laitteet*justjoo*
---
Eli kaikkien ex-kundikaverien, joita vanha suola janottaa, kannattaisi nyt ottaa ja yrittää tutustuttaa sinut tyttöönsä?
Ana-5000:
[iso]LÄHEISRIIPPUVUUS:[/iso]
peepe:
---
Ana-5000:
[iso]LÄHEISRIIPPUVUUS:[/iso]
---
Hmm, mistäköhän mä olin saanut sellaisen kuvan et se tarkoittaa sitä, ettei selviä mistään ilman toista ihmistä, ei viihdy sekunttiakaan yksin jne. Ainakin ihmiset yleisesti käyttää tota termiä esim seurusteluriippuvuuden yhteydessä. Mut joo, selvispähän toikin asia :)
peepe:
Vaikka toisinaan tulee se fiilis että voi kun olis joku, näin yleisesti ottaen mulle tää sinkkuna olo ei ainakaan ole mitään hirveetä tuskaa. Sit kun ikää on se 30 ja tilanne edelleen sama, voisin ehkä alkaa hieman huolestumaan. Mut en ihan ymmärrä kun jotku 18-20 vuotiaat itkee sinkkuuttaan, hei eiköhän sitä ehdi vielä seurustella ja sitoutua ihan kyllästymiseen asti.