vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
nuo vikat muuvit oli ihan parhaat jätkä osaa
19,912 posts, 996 pages, 8,086,572 views
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
[Siru], 26.4.2009 18:57:
---
---
vois se vaikuttaa eiks sitä sanota et jos jätkä tanssii hyvin niin saattaa olla hyvä jossain muussakin
siveys, 26.4.2009 18:46:
Oon kyllä hyvinkin pitkälti samoilla linjoilla, että silloin kun on fiilis tanssia niin silloin oikeasti tanssitaan, eikä kermaperseillä ;) Mun mielestäni kuitenkin se, että tulet tänne esittelemään videotasi "nolona" ja laitat tuben kuvaukseenkin, että ulkosalla pelkäsit koko ajan, että ihmiset näkee, antaa joteinkin tosi ristiriitaisen kuvan. Enemmänkin mä nimenomaan esittelisin videon niin, että "tanssiessa annetaan mennä eikä ujostella :)" tuollaisen nöyristelyn sijaan, mikäli se oikeasti on sun fiiliksesi asiasta.
siveys, 26.4.2009 16:51:
Vinha mainitsi, että hän kelailee pitäisikö tuo laittaa deitti-ilmoitukseen. Kerroin mitä itse ottaisin huomioon kun päättäisin haluanko laittaa tuon osaksi deitti-ilmoitustani vai enkö.
Zeratul, 26.4.2009 20:17:
---
[Siru], 26.4.2009 18:57:
---
---
vois se vaikuttaa eiks sitä sanota et jos jätkä tanssii hyvin niin saattaa olla hyvä jossain muussakin
---
Ei oo näkyny telkku enää aikoihin, mut muistan vielä ku eilisen ku jossai random realitysarjan mainoksessa gimmat kattelee ku kundi tanssii ja kommentoi tilannetta näin: "if a man´s got rhytm, a man`s got rhytm", ja leveet hymyt päälle. Eli salee toimii!
niomic, 26.4.2009 20:31:
SOAD - Suggestions vaan soimaan ja tunkatunk :D?
Lyylikki, 26.4.2009 20:26:
Kyllähän se nyt on ihan normalia, että omia tuotoksiaan vähän nolostelee tai ujostelee.
Mua olisi ainakin itseäni enemmänkin ihmetyttänyt, jos joku olisi tullut elvistelemään, että "käykää kattoon, kun mää tanssin koolisti."
siveys, 26.4.2009 20:53:
---
Lyylikki, 26.4.2009 20:26:
Mua olisi ainakin itseäni enemmänkin ihmetyttänyt, jos joku olisi tullut elvistelemään, että "käykää kattoon, kun mää tanssin koolisti."
---
Se, että toisesta ääripäästä löytyvä vaihtoehto on huono ei ehkä kuitenkaan tarkoita sitä, että siitä väliltä ei löytyisi jotain parempaa?
Umbala, 26.4.2009 21:22:
Mikä olis sun mielestä se "parempi" lähestymistapa? Ja siis ihan vaan vaikka yleisesti ottaen, tai sulle omakohtasesti?
siveys, 26.4.2009 16:51:
---
Nauskiss, 26.4.2009 16:32:
Ihme kritiikkiä, heti jos joku on vähän aktiivisempi ja todellakin energisempi kuin keskiverto-syrjäänvetäytyvä-itsetunto-ongelmainen-suomijäbä.
---
Vinha mainitsi, että hän kelailee pitäisikö tuo laittaa deitti-ilmoitukseen. Kerroin mitä itse ottaisin huomioon kun päättäisin haluanko laittaa tuon osaksi deitti-ilmoitustani vai enkö.
Ikävää, että sulla on ongelma sen kanssa, että mä yritän ihan oikeasti hyvässä hengessä muodostaa rakentavan kommentin.
Mahtaa olla aika mukava elämä sulla jos kaikki mikä ei oo yltiöpositiivista pluristelua on heti "ihme kritiikkiä".. Onnea vain valitsemallesi polulle!
Nauskiss, 26.4.2009 23:16:
Mun mielestä sun kyselyt pystyi käsittämään aivan toisinkin
siveys, 26.4.2009 23:02:
---
Umbala, 26.4.2009 21:22:
Mikä olis sun mielestä se "parempi" lähestymistapa? Ja siis ihan vaan vaikka yleisesti ottaen, tai sulle omakohtasesti?
---
Tässä vaikka pari, joilla videonsa voi esitellä deitti-ilmoituksen yhteydessä suhteellisen neutraalisti:
Takyon, 26.4.2009 20:38:
Mä kyl ymmärsin tuosta "nolo kotitanssivideo" jutusta että se nyt vaan on vähän noloa tehdä näitä teinien trenditemppuja, ihan niinkuin tuon videon alussakin lukee: yet another home dancing video..
Eli siis vähän sama kuin irc-galleriaan laittais omakuvan joka on otettu sillä viiden markan pokkarilla peilin kautta, salama täysillä tietysti.. Se nyt vaan on "noloa" ;)
kindertin, 26.4.2009 11:45:
---
---
Hmm..(mun mielestä)karmeesta musiikista huolimatta jäin kyllä kattomaan loppuun asti ton pätkän.
Ihan kivaa liikehdintää En sanois noloks ollenkaan
En edes yritä selittää nyt enempää,en saa järkeviä lauseita näköjään aikaseks.. Ehkä palaan astialle myöhemmin :P
komee video... hyvin sä vedät... oikeesti props.kindertin, 26.4.2009 11:45:
---
---
ezzy, 27.4.2009 01:30:
---
kindertin, 26.4.2009 11:45:
---
---
Hmm..(mun mielestä)karmeesta musiikista huolimatta jäin kyllä kattomaan loppuun asti ton pätkän.
Ihan kivaa liikehdintää En sanois noloks ollenkaan
En edes yritä selittää nyt enempää,en saa järkeviä lauseita näköjään aikaseks.. Ehkä palaan astialle myöhemmin :P
---
SUHE!!!
kindertin, 27.4.2009 12:01:
onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
kindertin
Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..
Jepjep
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
kindertin, 27.4.2009 12:01:
Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..
Jepjep
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?