niomic, 17.1.2009 20:42:
Mun mielestä sulla on tässä jotenkin outo mielikuva.
En jaksa quotata muuta, enkä höpistä pitkään. Ei jaksa. :)
Lyhennetysti:
- Kuten sanoin, onneksi tietyt asenteet ovat murentumassa.
- Mun ''mielikuvani'', tai pikemminkin ajatukseni saavat toki olla kuinka outoja tahansa. Tänne foorumille ei jaksa aina kirjoittaa kaikkia ajatusten eri sivupolkuja, joten hyväksyn sen, ettei kaikki aina saa pääpointista kiinni. ;)
- Vaikka ihminen onkin eläin, ja vaikka miehellä on useimmiten suuremmat sukupuolivietit, olen silti sitä mieltä, että sekä nainen että mies voivat toteuttaa itseään seksuaalisesti tasavertaisina. Itse en koe, että nainen olisi kiertopalkinto tai mies vastaavasti vain naistenmies harrastaessaan irtosuhteita, enkä mielestäni kirjoittaessani lietsonut tällaiseen mielikuvaan, päin vastoin. Asioista pitää puhua hiljenemisen sijaan, imho. Sillähän niitä vanhoja suppeita asenteita murretaan.
- Oli sitten mies tai nainen tai androgyyni, millainen tahansa ihmisolento, pääasia on, että hoitaa kaikenmoiset ihmissuhteensa rehellisellä pelillä. Itse koen, että seksuaalisuuttaan pääsee vapaimmin ja parhaalla mahdollisella tavalla toteuttamaan vakituisessa parisuhteessa, mutta kaikki eivät koe näin. Annetakoon heille vapaus toteuttaa itseään muilla tavoin, kunhan pysyvät rehellisinä kumppaneilleen.
Jokaaselle jotakii ja sitä rattoo! :)