19,912 posts, 996 pages, 8,093,151 views
Lyylikki, 16.1.2009 13:10:
I smell some success :)
opmdevil, 16.1.2009 14:28:
Hirveen vaikee olla ei-sinkku kun yleensä keskustelu tyssää siihen "hei", "moi" tai "terve" tasolle kun ei keksi miten keskustelu kannattaa avata...
Lyylikki, 16.1.2009 16:04:
Tässä perusesimerkki:
- moi
- moi
- onko ollut hauska ilta?
- ihan jees...
- ai no mistä se ihan siihen eteen tulee?
- no emmä tiiä, oon hukannu mun kaverit tänne jonnekkin
- joo, tää on vähän sellanen paikka, johon saattaa hukata kavereita. Onko teitä isokin seurue?
- no minä ja pari työkaveria
- OK. Ilmeisesti teillä on ihan hyvä henki töissä, kun oot ulkona työkavereiden kanssa? Vai oliko teillä jotkut pippalot?
- ei ollu mitkään pippalot, kunhan muuten tultiin perjantaina tuopille töiden jälkeen.
- olispa mullakin sellasia työkavereita, joiden kanssa voisi lähteä ulos. Onko teillä tapana useinkin käydä tuopilla?
- no toisinaan
- missäs sä sitten olet töissä?
WiljamiDzay, 16.1.2009 16:37:
---
Lyylikki, 16.1.2009 16:04:
Tässä perusesimerkki:
- moi
- moi
- onko ollut hauska ilta?
- ihan jees...
- ai no mistä se ihan siihen eteen tulee?
- no emmä tiiä, oon hukannu mun kaverit tänne jonnekkin
- joo, tää on vähän sellanen paikka, johon saattaa hukata kavereita. Onko teitä isokin seurue?
- no minä ja pari työkaveria
- OK. Ilmeisesti teillä on ihan hyvä henki töissä, kun oot ulkona työkavereiden kanssa? Vai oliko teillä jotkut pippalot?
- ei ollu mitkään pippalot, kunhan muuten tultiin perjantaina tuopille töiden jälkeen.
- olispa mullakin sellasia työkavereita, joiden kanssa voisi lähteä ulos. Onko teillä tapana useinkin käydä tuopilla?
- no toisinaan
- missäs sä sitten olet töissä?
---
Hirmune ristikuulustelu... mä lähtisin tos vaihees jo karkuun
opmdevil, 16.1.2009 16:52:
Jotain sekavaa selittelyä että en mä mikään stalkkeri ole ja sitten takavasemmalle baaritiskille juomaan vitutukseen...
WiljamiDzay, 16.1.2009 16:37:
Hirmune ristikuulustelu... mä lähtisin tos vaihees jo karkuun
Freja, 16.1.2009 17:49:
Mulla taas on se ongelma, et baarista en oo _ikinä_ löytäny järkevää juttuseuraa. Jos jonkun kiinnostavan kundin satun näkeen ja alottaan juttelun, ni se yleensä kaatuu siihen et mua ei si loppujen lopuks kiinnostakaan, koska kundi o nii humalassa/heti ehdottelemassa jotain tyhmää (eli seksiä :D).
opmdevil, 16.1.2009 17:09:
Lisäksi olen törmännyt jonkinlaiseen toistuvaan ilmiään naisten osalta. Eli jos muija tulee juttelemaan, niin on lähes 90% todennäköisyys, että hän sanoo seuraavat kolme asiaa:
- Mä olen kännissä
- Mä en yritä iskeä sua, tulin vain juttelemaan
- Mulla on poikaystävä
Sitten kuitenkin jutut on hyvin henkilökohtaisia ja ties mitä, "en ole saanut munaa kolmeen viikkoon" läppää, niin väkisinkin on vähän, että mitäs nyt. Kun muija seurustelee, se on pois markkinoilta ja jos se ei kerran yritä iskeä ja juttelee vaan huvikseen, niin minkäs teet. Sitten se suuttuu kun on lunnisti niinkuin juttelisi työtoverin kanssa niitä näitä ja lopulta lyö mahaan ja haukkuu homoksi. Että ota tuosta nyt sitten selvää. Insinööri ei nyt oikein ymmärrä tätä.
heti ehdottelemassa jotain tyhmää (eli seksiä :D)
Takyon, 16.1.2009 18:34:
---
---
Why Oh WHY?!?
Miks naiset on just tollasia? Miks seksin pitää olla tyhmää? :D
[Nuclear], 16.1.2009 18:21:
Siis sehän on ravintolaillan paras tarjous, kumminkin se on niin jurris et nukahtaa vaan ku pääsette sänkyyn ja sit aamulla ku krapulassaan heräätte ja panettaa niin duunailette ku kanit konsanaan. Sen jälkeen se jurrinen juntti paljastuukin aivan ihastuttavaks persoonaks selvinpäin ja pian oottekin etuovi.com:ista kattelemassa jo asuntoa ja elämä kukoistaa! Älä missaa elämäsi tilaisuutta!
Takyon, 16.1.2009 18:34:
---
---
Why Oh WHY?!?
Miks naiset on just tollasia? Miks seksin pitää olla tyhmää? :D