UzU:
Tietenkin ylempänä olevilta. Väitinkö jotain muuta? Miksi nää pitää aina vääntää näin..
Sanoin vain että Herra X voi tienata enemmän kuin ylempänä oleva...
Oliko tuossa jotain liian vaikeaa ymmärtää?
Alempana olevat henkilöt saavat tuloja ylempänä olevilta? Anteeksi, mutta itse olen käsittänyt asian _juuri_ päinvastoin, valaise minua jos olen saanut väärää informaatiota. \Voi tienata\, voihan maailmassa tapahtua moniakin asioita, mutta koitin ottaa todellisuuden mukaan.
Ei ole kielletty kertomasta mitään. Ja toivon ettei tästä tulee mikää kina-palstaa. Ei jaksa ..
En siis ole kavereitani tuohon mukaan ottanut.. mielenkiinnosta seuraan miten tuossa käy...
Ei mitään kina-palstaa, kaksi päinvastaista mielipidettäkin voi muodostaa asiallisen keskustelun. Joku laitto ircissä joskus mielenkiintoisen osoitteen missä oli verkostomarkkinoinnista ja sen \aivopesusta\. Kuinka osakkaita rohkaistaan firman menestyksestä ja patistetaan tekemään enemmän töitä jossei työ vielä tuota tulosta, niinhän hekin ovat menestyneet ja katsokaa kuinka he pärjäävät. Annetaan katteettomia lupauksia yleisistä tuloista ja mainonnassa käytetään aina hyvin suurta palkkaa (Nature\'s Own painotti kovasti kattopalkkaansa ja sen luomaa etua). Seminaarien pitäjät ovat karismaattisia henkilöitä ja saavat ihmiset uskomaan ja \valaistumaan\...