![Avatar](/avatar/unknown.png)
- mitäs äijä, pitkäst aikaa! Mul olis yks ihan helvetin hyvä juttu, mennää bisselle.
No, mentii kruunuu ja se kerto mulle sellasista happy pill's:seistä .joiden avulla saa huumorintajua. Se kaveri oli ollutkin aika huumorintajuton yksilö ja kuuntelin kiinnostuneena, onko toiminut.
- Nää on tälläsii kapseleit et näit ku tunget yhen hanuriis, niin lähipiirissä katoaa melankolia!
Täyty kyl myöntää et olin piristynyt ja ajattelin antaa mahdollisuuden niille. Ostin niitä sitten 100kpl. kohtuulliseen 1500 hintaan, kuuluihan kauppaan myös tuote-esittely ja opiskelumateriaalit + 13miljardii diipidaabadotcom:in osaketta. Olikohan se nyt kolmannen pillerin jälkeen kun sitten huomasin, että niistä ei oikeestaan se oma mieli hirveästi parantunut ja rupesin kelailemaan onko tää
sittenkään ihan hyvä juttu? Käteenikään ei jäänyt kuin ruskea ikitahra jota edes yhtiön aloe vera uute ei saanut pestyä. Pariin kaveriin ne pillerit olivat vaikuttaneet jopa päinvastoin ja niitä en ollut nähnyt vähään aikaan sen seurauksena. Tokihan minua varoitettiin, että jotkin sulkeutuneet yksilöt reagoivat pastilleihin sivuvaikutuksin. Olihan kuullemma kaikissa lääkkeissä niitä, mutta he olivat sentään kuin sukua. Kaiken kaikkiaan kyl täytyy sanoa että tuote toimii miten luvataan, mutta so what? Ei se minua hyödyttänyt!
Ahhahhaaaaaaa.. Päivän parhaat naurut täältä ja halvalla! 750 tabuja... jep jep...
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/jnstown.html