wgi, pgone, nature's own - verkostomarkkinointi

272 posts, 14 pages, 75,113 views

virtual-

Posts: 524

#181 • • virtual- sininen
Joo, kesäduunin pomo yritti kovasti saada mua mukaan wgi:n (et ois itse saanu lisää bonuksia)
En perehtyny silloin oikein aiheeseen, mut jos tätä kautta haluaa tienata niin saa kyllä muutaman ihmisen värvätä mukaan. No ainakin verot pystyy kiertämään..

[muokattu 13.10.2003 23:05]
remotion

Posts: 5,283

#182 • • remotion nostatus guru
tuli sattumalta kaverilla tv:stä katseltua tota ohjelmaa...
Eiköhän sille Ola Bartholdsonille vielä kakku napsahda...
patis

Posts: 1,158

#183 • • patis 10
Nyt on ilmeisesti ihan toiminnassa sellanen verkostomarkkinoitu puhelinliittymä kuin ACN http://www.acneuro.com/

käyttää soneran verkkoa ja pitäisi olevinaan olla liittymien väliset puhelut ilmaisia

onko kokemusta tai parempaa tietoa?

onko tossa joku kusetus takana?
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#184 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

patis:
Nyt on ilmeisesti ihan toiminnassa sellanen verkostomarkkinoitu puhelinliittymä kuin ACN http://www.acneuro.com/

käyttää soneran verkkoa ja pitäisi olevinaan olla liittymien väliset puhelut ilmaisia

onko kokemusta tai parempaa tietoa?

onko tossa joku kusetus takana?



Kyl acn on ihan hyvä juttu *heiii*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

kilobitti

Posts: 2,419

#185 • • kilobitti 1-2-3 techno

patis:
Nyt on ilmeisesti ihan toiminnassa sellanen verkostomarkkinoitu puhelinliittymä kuin ACN http://www.acneuro.com/

käyttää soneran verkkoa ja pitäisi olevinaan olla liittymien väliset puhelut ilmaisia

onko kokemusta tai parempaa tietoa?

onko tossa joku kusetus takana?



Täysin tuntematon ihminen otti muhun yhteyttä norjasta ACN:nnän tiimoilta. Meillä on katsos sama harrastus, ja hän halusi löytää samanhenkisiä tyyppejä. Samat kuviot, jargonit ym. kuin esim. PGOnella, ja oli tulossa helsinkiin viikonlopuksi - voidaanko tavata jossain kahvilassa jne.

Very fishy.*eiei*

[muokattu 7.12.2003 19:30]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hallucinogen

Posts: 8,190

#186 • • hallucinogen Edain
Nyt mullekin on sit ekaa kertaa koitettu kauppaa jotain hienoa ja ihmeellistä ja puolet pois puhelinlaskusta tyyliin-puhelinliittymää *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#187 • • hallucinogen Edain

skywalker:
itselläni ainakin on pgfree liittymä ja ei ole ollut mitään valittamista.tiedän kyllä henkilöitä kenellä liittymän saanti on venähtänyt.mielestäni vm on on ihan hyvä idea markkinointiin ja ihmisille jotka ehkä haluisivat tienata lisätuloja.vm toimii jos on hyvä yritys takana joka tukee.tarkoitan siis yrityksen uudet palvelut oikeassa ajassa,ilman mitään turhia lupauksia.
esim.Seven on hyvinkin nuori yritys vielä,kestää hetken aikaa että kaikki saadaan pelaamaan kunnnolla.ainoa mikä huono puoli asiassa on se että esim.Seven aloittaa mielettömän hehkutuksen aivan liian aikaisin.tähän mennessä tuotteet ovat tulleet joita on luvattu,mutta ihmiset saavat kusetuksen käsityksen kun aloitetaan ”mainostamaan/hypettämään” tuotteita tai palveluita aivan liian aikaisin.


Mulle just tänään hypetettiin ja koitettiin saada messiin myymään jotain lippui ens lauantaina kickoff tai kickstart mikälie eventtiin joka on turku hallissa ja lupasivat et jos myyn neljä 50e lippuu niin saan tonnin massii *nauru* Sit kaikkee muut et kuinka siel tulee olee ferrarei, lamborghinei, mesei ja sun muita ja esim kompura 200 slk:n sais vuokraa kolmel kympil päiväs ja modena ois 200e ja kaikkee tollasta =D

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#188 • • hrdkvr KURGO
mä olin 1.5 vuotta sitten kans kuuntelemassa niiden maailmanvalloitusjuttuja ja olis silloin päässy aikakorkeille paikoille, mutta nyt ei enään ole ferrariin mahdollisuuksia *nyyh*

--
-keep it hard-

Avatar
#189 • • -chrisu- Guest
ihme juttuja täällä.
mun mielestä wgi toimii ihan hyvin ja pääasia on se et se on SUOMESSA laillista.
ja jos se ei jostain syystä toimi (en kyllä keksi mitään sellaista syytä) niin omasta mielestä 65 satsaus ei maailmaa kaada.
jos toi summa on mahdollisuus moninmoninmoninkertaistaa laillisesti oon ainakin ite mukana.en todellakaan tue mitään mitä täällä on aikasemmin kirjotettu.
kiinnostuneille voin kertoo lisää tosta spostin kautta jos kiinnostusta löytyy.
phanatic

Posts: 1,123

#190 • • phanatic

-chrisu-:
ihme juttuja täällä.
mun mielestä wgi toimii ihan hyvin ja pääasia on se et se on SUOMESSA laillista.
ja jos se ei jostain syystä toimi (en kyllä keksi mitään sellaista syytä) niin omasta mielestä 65 satsaus ei maailmaa kaada.
jos toi summa on mahdollisuus moninmoninmoninkertaistaa laillisesti oon ainakin ite mukana.en todellakaan tue mitään mitä täällä on aikasemmin kirjotettu.
kiinnostuneille voin kertoo lisää tosta spostin kautta jos kiinnostusta löytyy.



Kyllähän noissa moni omilleen pääsee mutta kun alkaa laskemaan tuntipalkkaa sille touhulle niin huomaa että kadunlakaisemisellakin olisi tienannut moninkertaisesti.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#191 • • [Nuclear] el aprendiz

-chrisu-:
ihme juttuja täällä.
mun mielestä wgi toimii ihan hyvin ja pääasia on se et se on SUOMESSA laillista.
ja jos se ei jostain syystä toimi (en kyllä keksi mitään sellaista syytä) niin omasta mielestä 65 satsaus ei maailmaa kaada.
jos toi summa on mahdollisuus moninmoninmoninkertaistaa laillisesti oon ainakin ite mukana.en todellakaan tue mitään mitä täällä on aikasemmin kirjotettu.
kiinnostuneille voin kertoo lisää tosta spostin kautta jos kiinnostusta löytyy.


Elikkä jos joku asia on laillista, niin se on silloin myös aina moraalisesti oikein?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

akir0

Posts: 2,554

#192 • • akir0 idleRPG champion 2009

-chrisu-:
jos toi summa on mahdollisuus moninmoninmoninkertaistaa laillisesti oon ainakin ite mukana.en todellakaan tue mitään mitä täällä on aikasemmin kirjotettu.
kiinnostuneille voin kertoo lisää tosta spostin kautta jos kiinnostusta löytyy.



Miks vaan sähköpostilla. Mikset laita niitä juttuja tänne kaikkien näkyville, samahan se on. Kaikki näkee kuinka mahtavasta jutusta on kyse ja tulee sun alle organisaatiossa!

pgoneesite2.jpg - kuinka kadotat kaverisi 30 sekunnissa.
Avatar
#193 • • -chrisu- Guest
joo toi lappu varmaa toimii joillekki :), mut ite en jaksa tommosta pakottamista.

en siks kirjota tänne mitää koska en jaksa alkaa esitelmöimään mitään. mut voisin ehkä näyttää jollekkin sellasen suomenkielisen flashin joka kertoo ton idean.
phanatic

Posts: 1,123

#195 • • phanatic
This topic doesn't exist on this board.

Ihan mielenkiintoinen linkki sinänsä.
serotonot

Posts: 3,137

#196 • • serotonot Paul Easy
Lyhyestä virsi kaunis: perseestä ja paskaa. Itsellä ei ole omakohtaisia kokemuksia noista mistään, koska en noihin operaattoreihin ole sortunut, mutta koittaessani hoitaa kaverin liittymään asiakaspalvelusta wapin csd-asetuksia, minulle valehdeltiin paksusti ja puhuttiin sellainen määrä mukafiksua ammattikieltä (josta puhuja jäi ikävä kyllä kiinni koska teen työkseni kännykkäjuttuja) että luottamus meni nolliin ACN:nää kohtaan. Lisäksi toinen kaveri sai 600e laskun, missä oli ulkomaanpuheluita mitä ei ollut ehdes tehty. Noiden laskutusongelmien selvittäminen vasta hauskaa onkin kun ACN:llä ei ole edes kunnon konttoria Suomessa.

Älkää uskoko mitään hyvää mitä näistä puhutaan. Kusetusta ne on.
remotion

Posts: 5,283

#198 • • remotion nostatus guru

skywalker:
itselläni ainakin on pgfree liittymä ja ei ole ollut mitään valittamista.tiedän kyllä henkilöitä kenellä liittymän saanti on venähtänyt.mielestäni vm on on ihan hyvä idea markkinointiin ja ihmisille jotka ehkä haluisivat tienata lisätuloja.vm toimii jos on hyvä yritys takana joka tukee.tarkoitan siis yrityksen uudet palvelut oikeassa ajassa,ilman mitään turhia lupauksia.
esim.Seven on hyvinkin nuori yritys vielä,kestää hetken aikaa että kaikki saadaan pelaamaan kunnnolla.ainoa mikä huono puoli asiassa on se että esim.Seven aloittaa mielettömän hehkutuksen aivan liian aikaisin.tähän mennessä tuotteet ovat tulleet joita on luvattu,mutta ihmiset saavat kusetuksen käsityksen kun aloitetaan ”mainostamaan/hypettämään” tuotteita tai palveluita aivan liian aikaisin.



justjust, mites on pääset katselemaan esim netistä sun laskutus tietoja, löytyykö gprs, entä (e)gprs EDGE? Jos niin mikä hinnoitelu, mites wappi palvelut, tarjooko operaattori paljon kaikkee sälää siellä puolella. Ei tarvitse edes vastata! *muhaha*
serotonot

Posts: 3,137

#199 • • serotonot Paul Easy

remotion:


justjust, mites on pääset katselemaan esim netistä sun laskutus tietoja, löytyykö gprs, entä (e)gprs EDGE? Jos niin mikä hinnoitelu, mites wappi palvelut, tarjooko operaattori paljon kaikkee sälää siellä puolella. Ei tarvitse edes vastata! *muhaha*


niinpä. tosin tiettävästi ainoastaan soneralla on tällä hetkellä toimiva EDGE verkko ja sekin on hyvin suppealla alueella
patis

Posts: 1,158

#200 • • patis 10

Avernian:


Threadissa puhutaan siitä kuinka joku oli saanut 110 864 euron känny laskun ACN:ltä... *iihhih*



”suoraveloitus on nopein ja kätevin tapa maksaa kuukausittainen puhelinlasku”

*hahjust*