wgi, pgone, nature's own - verkostomarkkinointi

272 posts, 14 pages, 75,136 views

Karski

Posts: 6,049

#161 • • Karski Pomon kätyri

[Nuclear]:
Myöskin loistavaa laittaa mainokseen nettiosoite mitä ei ole olemassa, tuo vissiin uskottavuutta lisää putiikkiin.



+ että Plexus Oy:tä ei löydy Patentti- ja
rekisterihallituksen yritysrekisteristä *justjoo*

Hienoa.

[muokattu 30.9.2003 17:28]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hallucinogen

Posts: 8,190

#162 • • hallucinogen Edain
onko kukaan katsonut onko tuo mainoksessa oleva puhelinnumero edes toiminnassa ja kenelle se kuuluu? *nauru*

--
pikku-*possu*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#163 • • [Nuclear] el aprendiz

Tres:
+ että Plexus Oy:tä ei löydy Patentti- ja
rekisterihallituksen yritysrekisteristä *justjoo*

Hienoa.


Täs on kyl niin paljon puutteita, et ihmettelen tosiaan kuka kyseiseen liittymään vielä uskoo. Ois mielenkiintoista tietää kuinka moni itse kauppaajasta tietää nää kaikki ”tosiasiat” vai kauppaako ne sitä edelleen sokeena ja ylälinjan tietoihin uskoen. En vain haluais olla itse sillä pallilla ku jengi saa tietää ton olevan täyttä kusetusta. Missä ylipäätänsä on tietoa PgOnesta/Freestä? Itse kuulin, että kyseistä liittymää ei olis olemassa ees missään muussakaan maassa (väitetyt Ruotsi, Norja ja Tanska).

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#164 • • [Nuclear] el aprendiz

hallucinogen:
onko kukaan katsonut onko tuo mainoksessa oleva puhelinnumero edes toiminnassa ja kenelle se kuuluu? *nauru*

Vois huomenna duunista tonne pirauttaa ja kattoo...*hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Iso-D

Posts: 489

#165 • • Iso-D Team Sika

Tres:
---
[Nuclear]:
Myöskin loistavaa laittaa mainokseen nettiosoite mitä ei ole olemassa, tuo vissiin uskottavuutta lisää putiikkiin.

---


+ että Plexus Oy:tä ei löydy Patentti- ja
rekisterihallituksen yritysrekisteristä *justjoo*



Pöytälaatikkofirma sanan todellisessa merkityksessä. *nauru*

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

hara

Posts: 67

#166 • • hara
Itsekin tutustuin PGonen juttuun erään kaverini kautta. Tämä tapahtui joskus 1,5 kk sitten.

Kuvitelkaa, että myisitte kaikille kavereillenne ja sukulaisillenne liittymän ja he saisivat myytyä liittymiä vielä eteenpäin. Jossain vaiheessa huomaisimme, että yritämme myydä liittymiä samoille henkilöille. Tässä vaiheessa alkoi itseäni naurattamaan, että kenelle he loppujen lopuksi liittymiään myisivät. Suomi on sen verran pieni valtio, että raja tulee jossain vaiheessa vastaan. Ajatelkaa nyt itse, että jos samassa kaupungissa olisi esim. 100 samaa liikettä/yritystä, jotka yrittävät kaupata samaa tuotetta. Itsestäni tämä tuntuisi järjettömältä. Kyllähän perinteiset yritykset miettivät perustaessaan, että onko kyseisellä seudulla ylitarjontaa samoista tuotteista ja olisiko mahdollista erottautua jotenkin kilpailijoista.

Mitä tulee PGonen lupauksiin halvoista puheluista, koska mainontaan käytetään isoissa yrityksissä suuria rahamääriä niin kuulostaa huvittavalta. Ainakin itse luotan yrityksiin enemmän jotka näkyvät joka päivä katukuvassa. Suurten yritysten hintapolitiikkassa en ole huomannut niin suuria eroja, että haluaisin vaihtaa liittymää.

Mielenkiinnolla olen kuitenkin seurannut kyseisen yrityksen menetelmiä, mutta mikään toiminnassa ei ole vakuuttanut sillä tavalla, että haluaisin joko vaihtaa liittymää tai ryhtyä liittymäkauppiaaksi.
akir0

Posts: 2,554

#167 • • akir0 idleRPG champion 2009

Tres:
+ että Plexus Oy:tä ei löydy Patentti- ja
rekisterihallituksen yritysrekisteristä *justjoo*

Hienoa.


Muistaakseni toi löyty jollain Plexus Tmi nimellä. Vai olikohan toi Plexus aputoiminimi. No anyway, hieno kusetus :)
Karski

Posts: 6,049

#169 • • Karski Pomon kätyri

akir0:
---
Tres:
+ että Plexus Oy:tä ei löydy Patentti- ja
rekisterihallituksen yritysrekisteristä *justjoo*
---

Muistaakseni toi löyty jollain Plexus Tmi nimellä. Vai olikohan toi Plexus aputoiminimi. No anyway, hieno kusetus :)



Päättelin että kyse on eri firmoista, koska
tuolla rekisteristä löytyvällä toiminimellä
(Digital Communications Aaltonen & Plexus Tmi)
on mm. oma www-sivusto, sähköpostiosoite
ja eri puhelinnumero kuin tuossa mainoksessa.
Ei sotketa viattomia sivullisia tähän ;)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#170 • • Kirsikka Guest
Tosiaan, yks työkaveri on ihan hurahatanut tohon PG:n kaupittelemiseen.. en kyllä ole mukaan lähtenyt, enkä lähde. Sanoi että liittymä alkaa toimia joulukuussa..? Tiedot tuosta liittymästä ja firmasta muuttuvat niin tiuhaan tahtiin että ihmettelen miten kukaan jaksaa enää uskoa mitään lupauksia todeksi. Ja teinpä juuri huomion että Saunalahden uusi halvin liittymä taitaa alittaa PG:n hinnat ainakin puheluissa, muuten about sama. Eli ei tuo PG ole halvin ”liittymä”(jota ei ole) kuitenkaan..

Joo, eli kk-maksu saunalahdella euron halvempi, puh hinnat saunalahdella 0,12 e/min, PG 0,127... itse luotan enemmän ainakin liittymään joka on olemassa..

[muokattu 1.10.2003 11:33]
Sallakat

Posts: 2,220

#171 • • Sallakat jungle, baby !
haha, verkostomarkkinointi on niin perseestä *hih**nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#172 • • hallucinogen Edain
Tänään oli hesarissa juttua wgi:stä *hymy*

--
pikku-*possu*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#173 • • Jussi Soro choon!

hallucinogen:
Tänään oli hesarissa juttua wgi:stä *hymy*



Kerroks lisääkin vai pidäks meitä ei-helsinkiläisiä jännityksessä?
Karski

Posts: 6,049

#174 • • Karski Pomon kätyri

JussiS:
---
hallucinogen:
Tänään oli hesarissa juttua wgi:stä *hymy*

---


Kerroks lisääkin vai pidäks meitä ei-helsinkiläisiä jännityksessä?



JA meitä jotka ei lue sanomalehtiä
(koska ne on saatanasta)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hallucinogen

Posts: 8,190

#175 • • hallucinogen Edain
No lähinnä siinä oli yleistä pyramidiyritysten toiminnasta ja sitten siinä painotettiin varsinkin sitä kun krp on saanut tutkittua ,että wgi syyllistyy suomessa arpajaislain rikkomiseen varsinkin sen loton osalta koska sille ei ole haettu lupaa.
Krp oli kuulustellut pariakymmentä ihmistä(en muista oliko ne pidätetty tms koska ei oo lehteä tässä) ja ne oli kertonut et suomessa on ehkä jopa 15000 jotka on tossa wgi hommassa mukana, tosin krp ei uskonut asiaa vaan piti lukua korkeintaan ehkä tuhansissa.

Helsingin sanomat ei ainakaan ole saatanasta *nauru* Joka aamu uhraan tunnin sen lukemiseen, lähinnä tulee luettua luonto&tiede, ulkomaat, talous, kotimaa ja kaupunki osat *joo*

--
pikku-*possu*

DyyD

Posts: 108

#176 • • DyyD Insaider
Kyllä jotkut vielä oikeasti uskovat tämän kaiken vm-jutun toimivuuteen. Olen seurannut kovin tiivistikin Jippiin foorumin talousaluetta ja sieltä löytyvät nämä kaikki helmet. Tarkastakaapa vaikka tämä:

http://www.sewen.tk/

--
käng-memper

hallucinogen

Posts: 8,190

#177 • • hallucinogen Edain
Ton sivun on jo pakko olla läppä, niin paljon kirjotusvirheitä *nauru*

--
pikku-*possu*

Avangion

Posts: 2,529

#178 • • Avangion Punakardinaali

Lost-Soul:
Itse olen ainakin ymmärtänyt asian silleen, että jos haluaa Pgonen ”osakkaaksi” niin joutuu maksamaan tuon n.700e. Eli silloin voi kai myydä niitä liittymii yms yms yms. (En oikein jaksanu kuunnella ku yritettiin kaupata. Mutta jos hankkii pelkän liittymän, ni se maksaa (olikohan) 5e/kk ja jotain 14e avaus tai jotain tollasta.. En todellakaan muista noita summia, mutta kyllä tuo pahasti haiskahtaa...



Niin mä tarkoitinkin siis liiketoimintaan mukaan lähtemisestä. Liittymä on vain tuote.


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avangion

Posts: 2,529

#179 • • Avangion Punakardinaali

Salla:
haha, verkostomarkkinointi on niin perseestä *hih**nauru*



EI, vaan verkostomarkkinointivedätys on syvältä!
Verkostomarkkinointi on hieno asia.
Täytyy vain olla tarkkana mihin nokkansa työntää... *hih*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

dirtyface

Posts: 344

#180 • • dirtyface rok.
Verkostomarkkinoinnista juttua nyt MOTissa TV1:ssä.. Loppuu kyllä jo 02.30 mut jos jotakuta kiinnostaa..*nukkuu*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*