Ja jos kusetuksesta haluatte ottaa oppia tai kysellä tietoja, niin ettikää netistä erästä hyvän luokan autohuijaria käsitteleviä foorumeita joka tässä oli taannoin iltapäivälehdissäkin. Tosin sen puhelin taitaa olla suht varattu jahka siihen ei vastata, vihamiehiä kun taitaa jokunen olla.
Ja jos kusetuksesta haluatte ottaa oppia tai kysellä tietoja, niin ettikää netistä erästä hyvän luokan autohuijaria käsitteleviä foorumeita joka tässä oli taannoin iltapäivälehdissäkin. Tosin sen puhelin taitaa olla suht varattu jahka siihen ei vastata, vihamiehiä kun taitaa jokunen olla.
Joo mä muistan tän jutun kans. Aika hyvin netissä levisi.
Kuten sanoin en ole tähänkään tukka hulmuten mukaan juossut vaan kriittisesti tarkastellen.
Sen eron olen huomannut mm. PGfreehen verrattuna että WGI on toteuttanut lupaamansa asiat, tosin aikataulu yms muutoksia on tullut.. Katsellaan mitän tuleman pitää.
UzU:
Hups.. Siis tämä koko sotku johtui nyt siitä että mä kiiressä kirjotin väärin..
Tuossa viestissä 13 pitäs siis lukea tietenkin alempana olevilta ..
Eli siis olet ymmärtänyt ihan oikein ja mä kirjottanut väärin. Pahoittelen..
Elikkä alemmat köyhtyy ja ylemmät rikastuu mistä kiista johtui. Kuten on ennenkin sanottu, paska valuu alaspäin.
UzU:
Joo mä muistan tän jutun kans. Aika hyvin netissä levisi.
Kuten sanoin en ole tähänkään tukka hulmuten mukaan juossut vaan kriittisesti tarkastellen.
Sen eron olen huomannut mm. PGfreehen verrattuna että WGI on toteuttanut lupaamansa asiat, tosin aikataulu yms muutoksia on tullut.. Katsellaan mitän tuleman pitää.
Jep, mutta itse lähinnä toivoisin, että kyseenalaistaisit ylälinjan kertomia faktoja ottamalla asioista hieman itse selvää kunnes markkinoit hommaa eteenpäin. Tiedän vain ihmisiä, joiden kaverisuhteet on palanu noitten verkostomarkkinointi juttujen takia. Joten olkaa varovaisia, niin ostajina kuin myyjinäkin. Mullekin kun kesällä NO:nia tarjottiin ja kyselin rahojen palautuksesta kun sitä ei lukenut missään sopimuspapereissa niin vastaukseks sain vaan No kyl ne sen maksaa vaikka ei sitä missään luekaan, tuskin ne nyt kusettais tolleen... Kaipaisin faktoja, en kuulopuheita.
joo mäkin luin ton niitten foorumin.. oli vaan aika pitkä.. mut saipahan ansionsa mukaan!!
joskus mua on yritetty kusettaa tohon natures own vai mikä nyt olikaan niin mukaan.. ja tähän kin mua yritettiin saada mut oon aina kuitenkin kieltäytyny kunniasta.. *iihhih*
Mullekkin tarjottiin tota wgi juttua, ja kerrottiin ohi mennen.
Tosin mieleen jäi se et pääsisin jotenkin ohi ihmisten,
et mulla olis heti alaisia keneltä saa prossat....
Se oli myös hauskaa et kävin pyörähtämässä niiden
toimistolla jyväskylässä, ja sieltä oli kaikki atk vehkeet krp:n hoivissa ;)
Loyal:
Mullekkin tarjottiin tota wgi juttua, ja kerrottiin ohi mennen.
Tosin mieleen jäi se et pääsisin jotenkin ohi ihmisten,
et mulla olis heti alaisia keneltä saa prossat....
Se oli myös hauskaa et kävin pyörähtämässä niiden
toimistolla jyväskylässä, ja sieltä oli kaikki atk vehkeet krp:n hoivissa ;)
[muokattu 22.9.2003 20:30]
Siinä on käyny ilmeisesti niin että tyyppi joka on yrittäny saada sua mukaan on luvannu laittaa sut alalinjassaan jonkun yläpuolelle.
Hyvähän tätä nyt on mainostaa kun itsekin kuulin asiasta ekan kerran jo alkuvuodesta. Toisinsanoen, markkinat on jo kyllästetty tyhmillä ja nyt tyhmät keräävät maksumiehiä omille kuluilleen. Ne jotka tekevät rahaa, on lähteneet mukaan jo paaaaaljon aikaisemmin.
Periaatteesta olen muutenkin _kaikkea_ verkostomarkkinointia vastaan. Juuri siitä syystä, että siinä aina jätetään jotkut maksumiehiksi ja toisaalta, vituttaa kun joku puolituttu tulee pukupäällä kaupittelemaan whatever-juttuja.
Ai jaa no sitten
mä jo luulin et noi olis jossain
paskapuulaakissa (esim. hexis)
jotenki noteerattu jo kun ne tolleen esitit.
Antenniosastolla voi kans jäsenet vaihtaa
keskenään vuodepaikkoja nimellistä
korvausta vastaan ja noi euromääräset
kurssit on mitattu ikkunanvieripaikkojen
keskikurssia hyväksikäyttäen. Kauppa
käy kuin häkä.
siis rautalankaa: tollaset luvut ei merkitse
kenellekään muulle kuin teille mitään, koska
niitä ei täällä reaalimaailmassa voi suhteuttaa
mihinkään konkreettiseen. Kuka tahansa
voi perustaa suljetun järjestelmän, jolla
ei todellisuudessa ole mitään kosketusta
markkinoihin, ja tulla sitten esittelemään
mitä tahansa lukuja ulkopuolisille.
MR*ENIGMA:Ne edustaa Wgi:n virtuaaliosakkeiden kurssia
Vaihtaisin muuten noi osakkeet yhteen pastirolliin, mut en viitti ottaa 100%:n tappiota. Paska kauppa kun on paska kauppa vaikkei paljoo häviäiskään...