Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 616,245 views

unoha

Posts: 929

#801 • • unoha Lti-/UG Collective

RiD, 25.5.2007 13:29:
---
DeeJay-Ego, 25.5.2007 13:26:
---
Steven Hoaks, 25.5.2007 12:49:
Kai se on kohta lopetettava kun ei sitä saa enää kohta polttaakkaan missään *grr*
---
Nuuskaaminen on varteenotettava keino?*vink*
---
Nöllinkäyttäjis ei oo mitään muuta vikaa ku se että vituttaa kun aina jotkut epäkypsät homostimet viskoo niitä kamelinkakkakönttejään johonki kattoihi ja liimailee niitä esm pöytien alle. Itekki joskus aina laivalta jotain pussinusseja ostanu mut eipä oikein muuta.


Juuh, niitä nuuskamuikkusia löytyy minunkin kaveripiiristäni, itse koitan heittää kävellessä&autoilessa luontoon tai sisätiloissa roskikseen*hymy* Poltatko? Mitä merkkii(nuuskaa)

--
Never Quit !

RiD

Posts: 2,817

#802 • • Edited RiD Nukemi

DeeJay-Ego, 25.5.2007 13:32:
---
RiD, 25.5.2007 13:29:
---
DeeJay-Ego, 25.5.2007 13:26:
---
Steven Hoaks, 25.5.2007 12:49:
Kai se on kohta lopetettava kun ei sitä saa enää kohta polttaakkaan missään *grr*
---
Nuuskaaminen on varteenotettava keino?*vink*
---
Nöllinkäyttäjis ei oo mitään muuta vikaa ku se että vituttaa kun aina jotkut epäkypsät homostimet viskoo niitä kamelinkakkakönttejään johonki kattoihi ja liimailee niitä esm pöytien alle. Itekki joskus aina laivalta jotain pussinusseja ostanu mut eipä oikein muuta.

---

Juuh, niitä nuuskamuikkusia löytyy minunkin kaveripiiristäni, itse koitan heittää kävellessä&autoilessa luontoon tai sisätiloissa roskikseen*hymy* Poltatko? Mitä merkkii(nuuskaa)



Oon tupakan orja. Emmä noista merkeist tiedä. Jotain aina tarttuu kiekki tai pari kätee jos laivalla käy.

edit: lol, kohta tulee quotehirviö!

--
*super* *possu*

unoha

Posts: 929

#803 • • unoha Lti-/UG Collective

RiD, 25.5.2007 13:33:
---
DeeJay-Ego, 25.5.2007 13:32:
---
Juuh, niitä nuuskamuikkusia löytyy minunkin kaveripiiristäni, itse koitan heittää kävellessä&autoilessa luontoon tai sisätiloissa roskikseen*hymy* Poltatko? Mitä merkkii(nuuskaa)
---
Oon tupakan orja. Emmä noista merkeist tiedä. Jotain aina tarttuu kiekki tai pari kätee jos laivalla käy.

edit: lol, kohta tulee quotehirviö!


Juuh, Asia selvä*hymy* Eli satunnais käyttäjä*hih* Suosittelen seuraavan kerran ku käyt laival, niin Catch White Eucalyptus Portion On NIIN nannaa*kuolaa* Mut joo, eksyy aiheesta ku on toi http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=46104;hae=nuuska;pid=963278#963278

--
Never Quit !

Heli

Posts: 1,489

#804 • • Heli vai kuka se oli

kosmo, 25.5.2007 12:15:



Eli sä lokkeilet ja oot vielä ylpeä siitä? *pepsodent*



mm-m!

--
ei se väärin ole.

Lenita

Posts: 1,423

#806 • • Lenita

josbe, 25.5.2007 12:49:
---
Sallakat, 25.5.2007 12:43:
---
samma här. poltin päivittäin röökiä varmaan jonku 10 vuotta mutt nyt tilanne on tämä. Toisin ehkä kun sinä, mä en oo jaksanu yhtää stressata tästä röökaamisesta *hihu*
ota löysin rantein jne *jiihaa*

---

Emmä stressaakaan, mä en vaan periaatteessa (ainakin jos viikolla kysytään *nauru*) haluaisi polttaa. Joskus tuntuu sitä paitsi, että kaikki mun ympärillä (yhteiskunta ml.) stressaa asiasta paljon enemmän kuin minä. Ja SE stressaa, jos mikä. *pepsodent*



Missä muuten menee se raja että "polttaa"? Oon samanlainen viikonloppupolttelija kuin josbe ja jos esim. lääkäri kysyy multa et poltanko, sanon aina ei :D

Lopettaminen on kyl harmillisen vaikeeta, kun ei ees periaatteessa polta :D

--
^_____________^

Avatar
#807 • • jesus Guest
Enää 1 jäljellä ja sit apteekin kautta laastarit nahkaan ja se on siinä *hikoil*
Freja

Posts: 8,775

#808 • • Freja Sihteeri

Steven Hoaks, 25.5.2007 12:49:
Kai se on kohta lopetettava kun ei sitä saa enää kohta polttaakkaan missään *grr*



Kyl sä siihen pystyt *hihu* Älä siinä grrittele, kun oot ollu puolisen vuotta polttamatta niin oot ihan *hihu* ja *plur* päätöksestäs *joo*
Ota avuks purkkaa tai laastareita tai jotain jos et "tosta noin vaan" pysty lopettaan.

Suosittelen oikeesti savuttomuutta kaikille :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#809 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Freja, 29.5.2007 15:16:
Kyl sä siihen pystyt *hihu* Älä siinä grrittele, kun oot ollu puolisen vuotta polttamatta niin oot ihan *hihu* ja *plur* päätöksestäs *joo*
Ota avuks purkkaa tai laastareita tai jotain jos et "tosta noin vaan" pysty lopettaan.

Suosittelen oikeesti savuttomuutta kaikille :)



Se nikotiini purkka on aivan kammottavan makuista ja laasterit ei mulle oikeen toimi, kun mulla on vaan se tapa että olis joku kädessä. Esim kun oon kotona niin en käy ikinä erikseen tupakalla eikä siitä tule mitään tärinöitä. Mutta kun lähtee ulos niin heti rööki huulessa. Mulle ei ole siis väliä onko se rööki superlaittia vai jotain norttia, kunhan palaa kädessä samalla tavalla.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#810 • • Freja Sihteeri

Steven Hoaks, 29.5.2007 15:21:
Se nikotiini purkka on aivan kammottavan makuista ja laasterit ei mulle oikeen toimi, kun mulla on vaan se tapa että olis joku kädessä. Esim kun oon kotona niin en käy ikinä erikseen tupakalla eikä siitä tule mitään tärinöitä. Mutta kun lähtee ulos niin heti rööki huulessa. Mulle ei ole siis väliä onko se rööki superlaittia vai jotain norttia, kunhan palaa kädessä samalla tavalla.



Pitääks sen palaa vai pitääks sul vaa olla joku tikku etu- ja keskisormes välis?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#811 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Freja, 29.5.2007 15:33:
---
Steven Hoaks, 29.5.2007 15:21:
Se nikotiini purkka on aivan kammottavan makuista ja laasterit ei mulle oikeen toimi, kun mulla on vaan se tapa että olis joku kädessä. Esim kun oon kotona niin en käy ikinä erikseen tupakalla eikä siitä tule mitään tärinöitä. Mutta kun lähtee ulos niin heti rööki huulessa. Mulle ei ole siis väliä onko se rööki superlaittia vai jotain norttia, kunhan palaa kädessä samalla tavalla.

---

Pitääks sen palaa vai pitääks sul vaa olla joku tikku etu- ja keskisormes välis?



En ole kokeillut niitä jotain ihme inhalaattoreita vai mitä ne nyt onkaan jos sitä meinaat. Vois ehkä stedaa...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

maiu

Posts: 328

#812 • • maiu ..miau..

jesus, 29.5.2007 14:56:
Enää 1 jäljellä ja sit apteekin kautta laastarit nahkaan ja se on siinä *hikoil*



OHO. Meinaatkos ottaa varaslähdön? ..eiks se pitäny olla eka kesäkuuta?!
no kuis on alkanu savuton elämä?

--
sitä saa, mitä tilaa

Avatar
#813 • • jesus Guest

maiu, 30.5.2007 11:59:
---
jesus, 29.5.2007 14:56:
Enää 1 jäljellä ja sit apteekin kautta laastarit nahkaan ja se on siinä *hikoil*

---


OHO. Meinaatkos ottaa varaslähdön? ..eiks se pitäny olla eka kesäkuuta?!
no kuis on alkanu savuton elämä?



Varaslähtö juu *pepsodent*

Eilen kiristeli huolella hermoja, jostain syystä tää päivä on lähtenyt helpommin vaik luulis duunis olevan se vaikein paikka olla polttamatta *ding*
anis

Posts: 2,451

#815 • • anis
Viimeks oli hirveen vaikeeta lopettaa röökaaminen, varmaan siks että teki sen niin vaikeeks. Nyt oon ollu viis pvää polttamatta enkä ees miettiny että alotan röökilakon... kai se on helpointa niin ettei polta vaan eikä ajattele edes koko asiaa, keksii muuta tekemistä jos se tulee mieleen. paitsi että tänään ravintolaan niin kai sitä tulee poltettua (kun vielä niin saa tehdä).

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#817 • • niomic Guest

mku, 30.5.2007 13:09:
Hehe yks tuttu terveysalan ihminen sanoi, että nikotiinikorvaustuotteet on vähän sama ku pistäis korkin perseeseen ja toivois ettei paska tule.



Pitää kyl kans ihmetellä et laastarin ohella, kuka hemmetti niit nappei ja purkkatyynyjä voi vetää? Oon kumpiakin kokeillu tasan kerran ja maistu kyl niin hirveelle scheisselle et elämäni eka röökikokeilukin oli 100x parempi vaik silloin totesinkin röökin maistuvan pahalle.

Vedin kerralla kaks niitä kovimpia purkkatyynyjä ja ne sain jopa pidettyä suussa sen 30min ja tuli kyl aikamoiset euforiat - 4mg + 4mg x) Tota nappia joka menee kielen alle en saanu pidettyä suussa minuuttia pidempään - total shit.
Mellu-

Posts: 4,006

#818 • • Mellu-
pitäshän sitä ku kerta ulkomaille lähetää urheilemaan.. hrr.. saas nähä millä vippaskonsteilla onnistun :/ apuva apuva aaapuuvaaa...

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#819 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

niomic, 30.5.2007 17:59:
---
mku, 30.5.2007 13:09:
Hehe yks tuttu terveysalan ihminen sanoi, että nikotiinikorvaustuotteet on vähän sama ku pistäis korkin perseeseen ja toivois ettei paska tule.

---


Pitää kyl kans ihmetellä et laastarin ohella, kuka hemmetti niit nappei ja purkkatyynyjä voi vetää? Oon kumpiakin kokeillu tasan kerran ja maistu kyl niin hirveelle scheisselle et elämäni eka röökikokeilukin oli 100x parempi vaik silloin totesinkin röökin maistuvan pahalle.



was... ainakin mitä oon Nicotinell-imeskelytabletteja kokeillu, niin ihan hyvältä ne maistuu, ja niillä vois jopa kuvitella lopettavansa. Sitten kun se aika tulee *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kit^

Posts: 798

#820 • • Kit^ ihme höpöttäjä
jaa-a. vähän vaikuttaa siltä et ois tästäki pahast tavast päässy eroo.. tosin poltin yleensäki vaa kännissä. jotenki ei vaa tee mieli enää.. toisaalt kesä ja dokaamista tiedossa.. toivon mukaa linja pitää.. mut selkeesti harvemmin muuteki tänä vuonna tullu poltettua syksyyn verrattuna..

jei. viel ku oppis olee ihmisiks ton juomisen kaa. *justjoo*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..