Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 615,724 views

jusqu

Posts: 762

#1021 • • jusqu pilipalipilotti
2 viikkoa ja 4 päivää ilman. Eikä tee edes mieli. Eka viikko oli melkosta kärvistelyä, päätä särki ja vitutti, mut sit helpotti. Se fiilis ku sai vajaan viikon jälkeen vedettyä taas henkeä oli aikamoinen :)

...Lopettamispäätökseen saattoi vaikuttaa osaltaan savuton neiti-ihminen.

--
*pupu**piis*

SamHard

Posts: 2,098

#1022 • • SamHard
Voisin lopettaa.. jos en tekisi musiikkia, jos en soittaisi musiikkia, jos en dokaisi,
jos ei ikinä vituttaisi, jos en joisi kahvia

ps. no kai sitä pystyisi lopettamaan jos
todella motivoituisi!
$

Posts: 1,802

#1023 • • $ Destination weekend!
Viikon päästä 7kk täyteen..

Ja joo, kyllä tekee mieli ajoittain ja rööki tuoksuu edelleen tosi hyvältä.

Toistaiseksi ei ainuttakaan retkahdusta tai nikotiinituotetta tämän vuoden puolella.

Unissa (painajaisissa) olen polttanut joku 5 kertaa.
josbe

Posts: 1,982

#1024 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Ok. Myonnan, etta poltan, mutta vain baarissa.
Myonnan kylla myos sen, etta taalla tulee oltua aika usein baarissa.
Ja siihen on aina hyva tukeutua, etta kun tuun takas, en polta enaa ikina.
REALLY hope so.
sts

Posts: 7,969

#1025 • • sts Sama pyynti aitta!
Lopetinpa kuukaus takaperin. En ole polttanut sen jälkeen. Oli sen arvosta.
sts

Posts: 7,969

#1026 • • sts Sama pyynti aitta!

$, 23.5.2008 15:27:
Viikon päästä 7kk täyteen..

Ja joo, kyllä tekee mieli ajoittain ja rööki tuoksuu edelleen tosi hyvältä.




Wat musta rööki haisee nykyää kuvottavalle, enkä oo ollu polttamatta ku kuukauden.
sts

Posts: 7,969

#1027 • • sts Sama pyynti aitta!

tiiplis, 19.4.2008 12:12:
-clips-



Suurinosa noist haittavaikutuksista on sellasia et niitä tulee pitkäaikaistupakoitsijoille muutenkin kun lopettavat tupakoinnin :D
tiiplis

Posts: 1,043

#1028 • • Edited tiiplis also available in sober

sts, 23.5.2008 16:20:
---
tiiplis, 19.4.2008 12:12:
-clips-

---


Suurinosa noist haittavaikutuksista on sellasia et niitä tulee pitkäaikaistupakoitsijoille muutenkin kun lopettavat tupakoinnin :D



Totta *hymy*

Edit: niinhän tuossa tuoteselosteessakin sanotaan.

--
italia litania nainati lailati

lank

Posts: 2,164

#1029 • • lank www.djlank.com
aika kauan on oltu ilman, pari kolme vuotta tms - ja kyllä se vaan niin pahalle edelleen haisee että huhhuh....pistää ihmettelemään miten tollasta on voinut imee joskus itseensä ja vielä väittää et se on hyvää ;)
Aune-mummo

Posts: 543

#1030 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
EN LOPETA , saa pitää duunivuoron aikana enemmän taukoja ku ne jotka ei tupakoi. hähäh *lmao*
Takyon

Posts: 2,945

#1031 • • Takyon Möwkö
Olishan tässä jo reilu 6 vuotta takana ilman röökiä, eikä mitään ongelmia ole ollut missään vaiheessa ^_^ (tosin en mä ehtiny polttaakaan kovin montaa vuotta)

Vaarini joskus aikoinaan kertoi että oli polttanu 40 vuotta ja onnistui lopettamaan suhteellisen helposti niin että ei edes yrittänyt lopettaa kerralla, vaan niin että joka aamu ensimmäisenä heräämisen jälkeen päätti että tänään en polta yhtäkään tupakkaa.

Jos tuntuu kovin vaikealta niin kannatanee kokeilla olla ajattelematta asiaa pätkääkään pidemmälle kuin sen yhden päivän, kyllähän nyt yhden päivän pystyy aina olla polttamatta ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

sapeli

Posts: 11,768

#1032 • • sapeli jokukukamikä?

Aune-mummo, 23.5.2008 17:05:
EN LOPETA , saa pitää duunivuoron aikana enemmän taukoja ku ne jotka ei tupakoi. hähäh *lmao*



Toi on kyl NIIIIIIN epistä, pitäs alkaa vetämään jotain feikkisauhuja et sais löysäillä niinku muutki *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

NaSu*

Posts: 236

#1033 • • NaSu* psyKepossu

Aune-mummo, 23.5.2008 17:05:
EN LOPETA , saa pitää duunivuoron aikana enemmän taukoja ku ne jotka ei tupakoi. hähäh *lmao*




EN LOPETA minäkään... tosin meillä on totaalikielto duunissa.... kjäh kjäh... olkoon vaan.... *eikä* sairaala voi olla savuton! minä EN !!

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

RiD

Posts: 2,817

#1034 • • RiD Nukemi
22.7 ois taas tarkotus kokeilla :D

Raportoin lisää 23.7 röökipaikalta.

--
*super* *possu*

Kipatsu

Posts: 96

#1035 • • Kipatsu Team Vink Vink

fiilistyttö, 13.4.2008 12:04:
itse lopetin Champix kuurilla!! kannattais kokeilla.. heh..





Oikeesti??
Kauan olit polttamatta/oot ollut polttamatta?

Itse sain reseptin käteen tänään, mut mietin vielä uskallanko aloittaa; meneekö rahat ihan hukkaan..?

--
Paras keino päästä yhden miehen yli, on hankkiutua toisen alle..

jusqu

Posts: 762

#1037 • • jusqu pilipalipilotti

juuco, 23.5.2008 15:10:
2 viikkoa ja 4 päivää ilman. Eikä tee edes mieli. Eka viikko oli melkosta kärvistelyä, päätä särki ja vitutti, mut sit helpotti. Se fiilis ku sai vajaan viikon jälkeen vedettyä taas henkeä oli aikamoinen :)

...Lopettamispäätökseen saattoi vaikuttaa osaltaan savuton neiti-ihminen.



Tänään olis mun laskujen mukaan 53. päivä ilman ja hyvin menee. Ei tee nykyään ollenkaan mieli. Oon aika yllättynytki miten helposti se suju. Vielä ku sais itteään niskasta kiinni ja lähtis lenkkeilee ni vois olla aika hjuva fiilis haukkoa henkeä. *joo*

--
*pupu**piis*

Avatar
#1039 • • Norb Guest
Voisin ostaa sen sähköröökin, mut se on ehkä vähän turhan hintava.. Sil vois olla helpompi lopettaa *hmph*
sapeli

Posts: 11,768

#1040 • • sapeli jokukukamikä?

Tebi, 10.7.2008 01:03:
Hehe, mä poltin vielä työsuhteen alkaessa. Kummasti sitten vedin työkaverin kans vedon muutamasta ateriasta täysillä herkuilla ettei polteta enää töissä ollenkaan (sen jälkeen oon polttanu vaan juhannuksena). En tarkalleen muista, koska me tehtiin se veto.. mutta veikkaisin noin 2 kuukautta. Mut kyl mä silti käyn muun työporukan kanssa "röökillä", ihan vaan haen vettä ja meen pihalle ottamaan aurinkoa ja puheleen paskaa - emmä sillon aio tehdä töitä kun ei muutkaan, tasa-arvoa tasa-arvoa nääsnääs *iloinen*. Eikä kukaan voi minulle siitä mitään sanoa, koska taukojen pituudethan pitää olla kaikilla ainakin periaatteessa yhtä pitkät.

Lisäinffona se et olen töissä tehtaassa ja esimiehet ei tunnu siellä valvovan tupakkataukoja millään lailla.



Niin no, mä satun olemaan työssä missä periaatteessa saa olla tauolla max 1 ihminen kerrallaan, eli toi sosiaalinen aspekti puuttuis siitä täysin. Ois todella hönttiä lähteä yksin käymään "vedellä" *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.