Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 616,224 views

Howdy

Posts: 7,955

#361 • • Howdy Oldie
Mä lopetin tabujen avulla *hymy* mut ei kyl ole ollut enään minkään näköisiä kiusauksia .. itse asiassa yllättävän helppoa ... vaikka ennen sitä lääke kuuria olin kaiken kokeillut eikä mikään auttanut .. *ding* kohta vuosi ilman tupakkaa *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

faarao

Posts: 279

#362 • • faarao DramaQueen

Syder,
Jotkut polttavat seksin harrastamisenkin jälkeen tupakin ja osa heistä vieläpä sängyssä *eiei*



*joo*
Freja

Posts: 8,775

#363 • • Freja Sihteeri

Syder, 18.8.2005 10:30:
....ja osa heistä vieläpä sängyssä *eiei*



Mä itseasias joskus kuuluin näihin.. Tupakka sängyssä kuului niin siihen tilanteeseen että!! Nykyään kyllä karsastan sitäkin, yäk. En vois sietää sitä tippaakaan jos ukkoseni ei jaksaisi mennä parvekkeelle asti. Kaikesta huolimatta ymmärrän silti ihmisiä jotka näin tekee. Mutta ei ole tämän savuttoman tytsyn juttu *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#364 • • Mao & Taikahattu UG-///
Neljä viikkoa polttamatta... *piis*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Tiura

Posts: 731

#366 • • Tiura Taika
ei näytä onnistuvan...
juGis

Posts: 563

#367 • • juGis
Öbaut pari viikkoa jo takana ja yksi tupakka tullu vaan röpöteltyä *jiihaa*
Mark

Posts: 7,311

#368 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
zybam kuuri toista vkoa päällä, röökii ei tee mieli pätkääkää mut ei vittu vaan onnistu nukkuu kunnolla *grr* no ehkä tää täst.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#369 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

mayah, 19.8.2005 08:36:
Jaksaa jaksaa!!!



heh joo, ei pienintäkään pelkoo et sortuis nyt, kuuri loppuun ja röökistä eroon ja piste. Ja toisaalt, onhan tää "sleepwalking" ku kokoajan vetää univelassa ympäri mestoja vähä sama asia ku ois just saanu nikotiinii iha vituuusti *nauru* iha yhtä töttöröö olo..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Howdy

Posts: 7,955

#370 • • Edited Howdy Oldie

Mark, 19.8.2005 08:38:
---
mayah, 19.8.2005 08:36:
Jaksaa jaksaa!!!

---


heh joo, ei pienintäkään pelkoo et sortuis nyt, kuuri loppuun ja röökistä eroon ja piste. Ja toisaalt, onhan tää "sleepwalking" ku kokoajan vetää univelassa ympäri mestoja vähä sama asia ku ois just saanu nikotiinii iha vituuusti *nauru* iha yhtä töttöröö olo..

-M



Joo mut kaikella on hintansa, ja palkkio on sen arvoinen *joo* kärsii vähän aikaa ni jää paljo enemmän rahaa käyttöön ja paljon parempi olo ja paljon vähemmän kipeenä ja elämänlaatu paranee *joo* nimimerkillä ei paluuta kessutteluun ...

--
Käpy vailla vertaa

Jennam0n

Posts: 55

#371 • • Jennam0n
Mä _haluaisin_ lopettaa. Mut ei onnistu.
tumpsi

Posts: 2,553

#372 • • tumpsi rekisteröitymätön
Oon ollu polttamatta su aamusta (n.klo. 04.30), iha puolivahingos.
En oikeestaan edes polta/polttanut kovin paljoo, mutta sitäkin
säännöllisemmin. Jo melkein 10v ajan :(
Nyt tätä kirjottaessa alko tekeen mieli tupakkaa.
Mut katsotaan nyt mitä tästä syntyy.
Avatar
#373 • • Joe Le Bon Guest
Loppui eilen ilman sen kummempia syitä.

Havainto #1:
Vuiddu tätä ylimääräistä energiaa heti ensimmäisenä päivänä. Tiedä oikein mihin sen kaiken kanavoisi...

Hyvä ratkaisu.
Aisti

Posts: 402

#374 • • Aisti Turtiloparabellum
Tänään taisi tulla viikko savuttomana täyteen ja taisi siihen väliin mahtua yksi humalainenkin päivä jolloin tuli röökistä kieltäydyttyä. :o Noh, aika näyttäköön.
kirsch

Posts: 267

#375 • • kirsch kyny hippi
Olin viikon polttamatta, eikä ollut mitään ongelmia.

Nikotiini ei ilmeisesti aiheuta minussa minkäänlaisia fyysistä riippuvuutta. Ennenkin olen pystynyt lopettamaan kuin seinään.
En huomannut mitään ihmeellistä energisyyttä tai hyvän olon tunnetta.

Taidan jatkaa polttamista, se on ihan kivaa.
juGis

Posts: 563

#376 • • juGis
Kuukaus ja yks tupakka takana, eikä kyl todellakaan tee mieli polttaa *jiihaa*

Nyt alkaa näyttää jo hyvältä.
pakana

Posts: 307

#377 • • pakana
Neljäs päivä ilman, ihan VITUN HIRVEET OIREET vaik ei tässä ihan ensimmäistä kertaa olla yrittämässä eroon.

Tällä kertaa on kyl ulkopuolista apua, Asmo stögäs (vikan?) tupakkansa mun vasempaan kämmenselkään :D

--
Ei savua ilman multaa.

shanja

Posts: 51

#378 • • shanja
Olin viikon polttamatta flunssan takia, ja kun sujui niin kivuttomasti niin aattelin että voisin vähentää reippaasti. Olisi jees jos pääsisi tilanteeseen jossa tupakoisi vain baari-iltoina, ja tietysti joskus myöhemmässä vaiheessa vieläkin satunnaisemmin. Aloitin nyt kumminkin siitä että en polta aamulla enkä työpäivän aikana, eli käytännössä on tullut poltettua pari tupakkaa iltaisin.

Ihan hyvältä vaikuttaa, ei oikeastaan edes tee mieli tupakkaa päivisin *aplodit* Ilmeisesti en sitten ollutkaan niin pahassa nikotiinikoukussa kuin luulin, onhan tässä tullut viimeiset vuodet siirryttyä kokoajan miedompiin merkkeihin.

Jos kerralla yrittäisi lopettaa, niin sillon noi nikotiinikorvaustuotteet varmaan parantaa onnistumisen todennäköisyyttä aika reippaasti.
Rocca

Posts: 3,064

#379 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
hei hei... ollu jo ilman 1v ja 3pv meitsi edistyy...... *hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Pauha

Posts: 515

#380 • • Pauha
Melkee viikko ollu polttamatta *piis*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.