1,205 posts, 61 pages, 634,515 views
sune, 30.5.2007 19:17:
Välil käy mieles et pitäskö lopettaa mutta....Kerran ku on alottanu ni mitä sitä turhaan lopettamaan! Kymmenen vuotta rösöttelyä takana ja seuraavat kymmenen ehkä edessä ah.
Varmaa rupsahdan ja haisen tuhkikselle mut ei haittaa
Homegrove, 1.6.2007 13:07:
Lauantaista asti ollut ilman ja välillä ollut yllättävän tuskaista huomioon ottaen että mulla kesti aski yleensä viikon.
Piti lopettaa 31.5. mutta kun vika aski oli tyhjä lauantaina niin en nähnyt järkeä enää ostaa uutta kun en sitä olis kerinnyt vetämään kumminkaan.
doris, 30.5.2007 23:48:
lauantaina päätin lopettaa jälleen kerran :) on tuntunu oikein hyvältä ratkasulta siihen asti et maistoin tänään vihdoin miltä työpaikan kahvi todellisuudessa maistuu :o (miten joku voi väittää sitä kahviksi?)
ei oo tehny pahemmin mieli vetää savua keuhkoon, mut nyt on heikko hetki menossa :D
pipa, 1.6.2007 22:44:
joo 10 vuotta kans takana, yritän aina, mutta epäonnistun aina... Olipa eilen outoo ku ne keräs baaris stögikset pois kahentoista jälkeen.. o_O
Android, 9.6.2007 12:47:
Vasta viime aikoina on ruvennut käymään mielessä yhä enemmän. Jotenkin olen tuon tupakanpolton itse sallinnut kun en mitään muita päihteitä käytä. Yli 12 vuotta on tullut poltettua ja nyt viime aikoina on iskenyt inhottava yskä, eikä ole flunssaa tai mitään allergioita joten en löydä muita syitä kuin tupakka. Välillä yskä on kuiva, välillä yskee lähinnä limaa. Tuntuu jotenkin kamalalta että näin nuorena jo niin selvästi rupeaa huomaamaan miten pahaa se tupakka tekee. Yleensä havahtuu tupakan haittavaikutuksiin kaikkein selvimmin kun näkee jotain kuusikymppistä jonka iho on täysin keltainen ja ääni rätisee ja kuulostaa siltä kuin se yskisi keuhkot pihalle. Ajatus siitä että itse olisi sellainen ei pahemmin innosta. Toisaalta tupakaa menee nyt vähemmän kuin ennen, ehkä 10 päivässä kun ennen meni aski päivässä. Eli edellytykset vähentämiseen ja pikkuhiljaa lopettamiseen kokonaan kyllä ovat olemassa.