1,909 posts, 96 pages, 1,084,163 views
JussiS, 5.3.2009 09:20:
Kyl mun mielestä esim 10 toistoa omalla painolla penkistä on huomattavasti parempi vertailukohta, kuin absoluuttinen maksimi. 100 kg saa penkistä ylös aika helposti kuitenkin ja jollekin satakiloiselle jätkälle toi on mielestäni aika huonokin tulos vielä... Tietty maksimipainoilla on kiva leveillä jos se nyt sattuu olemaan enemmän kuin muilla :P
Yallu, 5.3.2009 15:09:
Niin, ja kaikki liikkeet (mitkä vain voi) kannattaa tehdä irtopainoilla.
Late, 5.3.2009 19:04:
Kiinnostus vapaisiin painoihin on ollut jo tovin kova, mutta en ole saanut niihin siirryttyä kun on pieni pelko että väärillä liikkeillä saa paikat helpommin rikki.
Epailija, 5.3.2009 19:12:
vastaavalla tekniikalla olisi tarkoitus alkaa tehdä leukojakin - tavoite on tosin maltillisessa 20:ssä.
ratas, 5.3.2009 19:55:
Mä oon kanssa aloitellu (taas) tota 100 punnerrusta-juttua, mutta en kyllä ees taida koittaa päästä maaliin, ainakaan tolla aikataululla.
niomic, 6.3.2009 05:31:
On kyllä tosi maltillinen sun ruhollas, ellet meinaa et 6 viikossa nostat tulosta huomattavasti.
Kun mainitsit tuon omaan painoon nähden (+kehonhallinta), niin olettaisin esim. punnerrusohjelmasi sisältävän ainakin 6+ variaatiota punnerruksista (sama leuoille toki).
Sit vedät vielä perään yhteisohjelman, jossa kehität coren niin kovaks et saat pidettyä ittes täysin vaakasuorana n. rinnan alueelta tuettuna ja siitä toki etenet jalattomaan punnerrukseen ruho suorana ;)
Ton rinnakkaisohjelmana on nykysin 200 vatsalihasta. Mun täytyy kyllä ihmetellä että miten helvetissä noi lähtötasotkin on määritetty siinä. Ainakin mulle tuli sarjaksi surkea, eli 30. Kuitenkin toi keskivartalo on ollut aikas kovassa rääkissä aina. Punnerruksia en kauheasti ole tehnyt, enkä esim penkkiä, niissä 52 lähtötaso.
josbe, 6.3.2009 10:28:
---
Ton rinnakkaisohjelmana on nykysin 200 vatsalihasta. Mun täytyy kyllä ihmetellä että miten helvetissä noi lähtötasotkin on määritetty siinä. Ainakin mulle tuli sarjaksi surkea, eli 30. Kuitenkin toi keskivartalo on ollut aikas kovassa rääkissä aina. Punnerruksia en kauheasti ole tehnyt, enkä esim penkkiä, niissä 52 lähtötaso.
---
Ja mun täytyy kyllä ihmetellä, että minkälaisia vatsalihasliikkeitä tuossa tarkoitetaan? Ei kuulosta mun korvaan epärealistiselta tuo 200 ja 30 kuulostais aika vähältä. Ehken siis vain tiedä, mistä puhutaan...
lohikarme, 6.3.2009 10:59:
On se vaan hölmön hommaa vedellä 100-200 vatsalihasliikettä ku toisella tapaa tehtynä saa saman tuloksen murto osalla tosta.
Keba, 6.3.2009 13:00:
Taitaapa vatsalihaksissa (kuten muissakin) olla, että siinä vaiheessa, kun tekee 20-30 toiston sarjoja on parempi lisätä vastusta.
josbe,
Näinpä. Noin 15 kerralla on paljon hauskempaakin! Ei ehdi tylsistyä. :) Monesti kyllä näkee, että ohjatuilla tunneilla tehdään yhä semmosia yhden biisin mittasia liikkeitä.
Late, 5.3.2009 19:04:
Irtopainot ja kesäkuntoon 2015, here I come.
ratas, 5.3.2009 15:04:
Mäkin antasin enempi arvoa vaikka maastavedon tai raa'an rinnallevedon tulokselle. Ei sillä, kyllä penkki hyvä liike on. Itse enempi heilutellut jo pari vuotta kuulia, vieraantunut aikas tehokkaasti puntista.