puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,038,233 views

unoha

Posts: 929

#981 • • unoha Lti-/UG Collective

Loose Grip, 30.5.2007 20:20:
---
DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Kysymys kundeille ---> Paljon nousee penkistä?*pahis*
---

Ja mitä tulee itse kysymykseen, niin eihän sillä kertakaikkiaan ole mitään merkitystä paljo nousee penkistä. Ensinnäkään penkkipunnerrus ei oo mikään absoluuttinen voiman mittari ja vaikka olisikin sillä ei siltikään olisi mitään merkitystä kuin hyvin pienen sisäänpäinkääntynen kaveripiirin sisällä. Ja silloinkin se olisi lähinnä yhteinen keskustelunaihe.



Oikeessa eihän sillä mtn, seksuaalista merkitystä ole....Minun mielestäni! Kuha kysyin, meinasin että löytyykö paljonkin 120kg miehii/naisii..

Ja hyvä loppuosa kirjotuksis, alotin aikoinaa itekkin penkin tekemisen vain ja ainostaan siitä syystä,että jokainen kysyi vain ainoastaan "Paljon nousee penkistä??"

Tulos on junnannu nykyään paikoillaan kaikennäkösist ohjelmist/mössöist huolimatta... Eli kynäniskaks jäädään.

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#982 • • unoha Lti-/UG Collective

Mellu-, 20.6.2007 16:26:
Ensiviikolla eka asiakasspinning edessä *plur**piis* hemmetin kiva fiilis ku oma tunti menee vihdoinki ees jotenki kutenki putkeen ja näkee et mun "asiakkaat" on tyytyväisiä :) (eli muut kurssilaiset ja ohjaaja) *tirsk*



ootko missä töissä tai mitä teet? u know?

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#983 • • unoha Lti-/UG Collective

Mellu-, 20.6.2007 16:26:
Ensiviikolla eka asiakasspinning edessä *plur**piis* hemmetin kiva fiilis ku oma tunti menee vihdoinki ees jotenki kutenki putkeen ja näkee et mun "asiakkaat" on tyytyväisiä :) (eli muut kurssilaiset ja ohjaaja) *tirsk*



ootko missä töissä tai mitä teet? u know?

--
Never Quit !

Mellu-

Posts: 4,006

#984 • • Mellu-

DeeJay-Ego, 20.6.2007 16:27:
---
Mellu-, 20.6.2007 16:26:
Ensiviikolla eka asiakasspinning edessä *plur**piis* hemmetin kiva fiilis ku oma tunti menee vihdoinki ees jotenki kutenki putkeen ja näkee et mun "asiakkaat" on tyytyväisiä :) (eli muut kurssilaiset ja ohjaaja) *tirsk*

---


ootko missä töissä tai mitä teet? u know?



Naisten kuntokeskus Zenana, erkonkatu 8 LAHTI. Nykyään kuntosaliohjaaja ja ensiviikolla ehkä jo spinningohjaaja *joo**hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

unoha

Posts: 929

#985 • • unoha Lti-/UG Collective

Mellu-, 20.6.2007 16:28:
---
DeeJay-Ego, 20.6.2007 16:27:
---
ootko missä töissä tai mitä teet? u know?
---
Naisten kuntokeskus Zenana, erkonkatu 8 LAHTI. Nykyään kuntosaliohjaaja ja ensiviikolla ehkä jo spinningohjaaja *joo**hymy*



Juuh, tiedän paikan.. Exmuija tykkäs käydä siel, voi käydä khyl tosin vieläkin... Mukavempaa spinningohjaaja kuin kuntosaliohjaaja?

Btw: Taidat olla aikas atleettisen kisakiree ku vedät, aerobicist? VaiKuhKöh?

--
Never Quit !

Mellu-

Posts: 4,006

#986 • • Mellu-

DeeJay-Ego, 20.6.2007 16:37:
---
Mellu-, 20.6.2007 16:28:
---
DeeJay-Ego, 20.6.2007 16:27:
Juuh, tiedän paikan.. Exmuija tykkäs käydä siel, voi käydä khyl tosin vieläkin... Mukavempaa spinningohjaaja kuin kuntosaliohjaaja?

Btw: Taidat olla aikas atleettisen kisakiree ku vedät, aerobicist? VaiKuhKöh?



no molemmat on ihan kivoja töitä tehdä.. ja molempia jatkan kunhan saan läpästyy ton koulutuksen *joo* tosta kireydestä en sano mitään, jokainen päätelkööt itse.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jusuplussa

Posts: 1,292

#987 • • Edited Jusuplussa UG-///

0-scar, 25.4.2007 18:09:
Mistähä voi johtua se et penkkipunnerrusta ja ojentajien tekeminen koskee kyynertaipeisiin vihlovasti? kellää muul vastaavaa ollu?



Siis nimen omaan kyynärtaipeisiin, eikä kyynärpäihin? Mulla ainakin kyynärtaipeet tuli aikoinaan kipeiksi, ku tein hauiskääntöjä liian pitkällä liikeradalla ja vähän isommilla romuilla. Eli ei kannata päästää sitä kättä ihan suoraks hauisliikkeissä, vaan pidä käsi koukussa ja jännityksessä se lihas koko ajan.

Jos ei oo vieläkään hellittäny vaiva, niin suosittelen pientä taukoa treeneistä tai sitten treenaat pienillä painoilla ja et tee ollenkaan niitä liikkeitä, joista tulee kipua. Jotain kylmää kannattaa varmaan heittää aina treenin jälkeen taipeeseen. Tai jos vaiva on pahentunu, niin mene ihmeessä käymään jollain pätevällä fyssalla, niin saat kuntoutusohjeet, etkä hajota kättä enää ite enempää.

DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Kysymys kundeille ---> Paljon nousee penkistä?



Ei oo tänä vuonna ollu yli 50kiloa tangossa..eikä varmaan tuu hetkeen olemaankaan, ku olkapää sano sopimuksen irti. Infra ja supra surkastuneet ilkeesti pois.
unoha

Posts: 929

#988 • • unoha Lti-/UG Collective
DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Kysymys kundeille ---> Paljon nousee penkistä?
---
Ei oo tänä vuonna ollu yli 50kiloa tangossa..eikä varmaan tuu hetkeen olemaankaan, ku olkapää sano sopimuksen irti. Infra ja supra surkastuneet ilkeesti pois.
[/quote]

Kiertäjäkalvosin paskana? Itel tykkää olkapäät nannaa ku tekee dippei.. Muuten ihan jees.

--
Never Quit !

Jusuplussa

Posts: 1,292

#989 • • Jusuplussa UG-///

DeeJay-Ego, 21.6.2007 00:32:
Kiertäjäkalvosin paskana? Itel tykkää olkapäät nannaa ku tekee dippei.. Muuten ihan jees.



Ylempi lapalihas (supraspinatus) ja alempi lapalihas (infraspinatus) ovat surkastuneet. Osteopaatti epäili, että siellä olis joku hermopinne tms, et hermo ei pääse tekee duunejaan ja sen takia on surkastuttanu noi lihakset. Mä meen ens maanantaina peijakseen hermoratatutkimukseen (ENMG). Siellä pitäis selvitä, et mitä on tehtävissä. Pitää toivoa, et sen hermopinteen saa jotenkin ortopedi tms avattua ja olkapää alkais taas futaa. Isoilla romuilla treenaaminen ei vaan taida sopia mulle, ku kaikki mestat hajoo (toinen hermovaurio löytyyki sit toiselta puolelta..lapaluun siirrostus). Noista vammoista löytyy kuvia ja paljon tekstiä www.pakkotoisto.com

En tiä mistä noi hermovauriot on peräisin tai miks niitä on tullu samalle alueelle enemmän. Noh pitää toivoa, että huono tuuria vaan ja et kaikki paranis :-)
unoha

Posts: 929

#990 • • unoha Lti-/UG Collective
Vitusti sanoja joista en ymmärtäny mtn*whaat* Mut ikävält kuullostaa, toivottavasti paikat saadaan kuntoo et pääset back in pussyness*hih*

--
Never Quit !

remotion

Posts: 5,283

#991 • • Edited remotion nostatus guru
eipä oo itelläkään ikinä ollut yli 100kg tangossa. kroonisesti tulehtunu tms noi rintalihaksen ja olkapäiden liitokset kun tekee näppiksellä ja hiirellä niin paljon. tilasin itelleni evoluent hiiren jossa kämmen saa olla pystyasennossa. niin saa nähdä jos se vaikuttas positiivisesti.

joskus kun söin muun syyn takia tulehduslääkkeitä niin pystyi hetkellisesti tekemään paljon isommilla painoilla rintaa.

edit: ettei mee offariksi, niin tänään salille!!
La Petite

Posts: 1,160

#992 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Meinas tulla kiukku salilla, kun siel olikin remontti käynnis, mut ONNEKS riitti kekseliäisyyttä sen verran et sain jalat treenattua *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#993 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kiukustun kohta taas itelleni..kesä tuli ja mikään treenaus ei kiinnosta! Varsinkaan salilla. Ja ehkä sekin vaikuttaa, kun nyt taas mun sali on vähän hankalassa paikassa muutos takia..*igor*

tai..OON VAAN LAISKA!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Bio

Posts: 4,429

#994 • • Bio The Bullies / Pinky
Mulla on alkanut vasen olkapää pistää hantiin, tulee sellanen pistävä ja jomottava kipu kun tekee hartialihasliikkeitä, etenkin taljassa. Oon koittanu sitä pitkillä venytyksillä auki, mut ei oikee ole auttanut. Nyt prkl en saa kättä väännettyä taakse jos esim. selkää koittais raapia. Pitäis kai viel koittaa venytellä sitä pidempään. Mut muuta ongelmaa ei oo kyl tullu, eikä toi olkapää-juttu haittaa hirveesti.
Sankari

Posts: 617

#995 • • Sankari

Bio, 27.6.2007 13:15:
Mulla on alkanut vasen olkapää pistää hantiin, tulee sellanen pistävä ja jomottava kipu kun tekee hartialihasliikkeitä, etenkin taljassa. Oon koittanu sitä pitkillä venytyksillä auki, mut ei oikee ole auttanut. Nyt prkl en saa kättä väännettyä taakse jos esim. selkää koittais raapia. Pitäis kai viel koittaa venytellä sitä pidempään. Mut muuta ongelmaa ei oo kyl tullu, eikä toi olkapää-juttu haittaa hirveesti.

Mulla oli ihan sama juttu tässä vähän aikaa sitten pidin viikon lepoa niin meni pois.
Avatar
#996 • • Edited cjet Guest
Reilun kuukauden tauko oli, ja nyt taas sali maistuu. Pari viikkoa käynyt taas, ja vaikka takapakkia onkin tullut, niin uuteen nousuun kiitos. *hihu* Tänään kävin ulvomassa hierojalla aamusta, kiitos kuukauden tauon jälkeisen äkillisen aloituksen ja huonon venyttelyn. Mutta oppiipahan taas venyttelee. Mut kyl se maistuu, ja tekee hyvää, ainut vaa ku saleil on tähän aikaan vuodesta aina niin kuumah. *hikoil*
Lenita

Posts: 1,423

#997 • • Lenita

Super-Kerttu, 27.6.2007 13:06:
Kiukustun kohta taas itelleni..kesä tuli ja mikään treenaus ei kiinnosta! Varsinkaan salilla. Ja ehkä sekin vaikuttaa, kun nyt taas mun sali on vähän hankalassa paikassa muutos takia..*igor*

tai..OON VAAN LAISKA!



Huoh, mulla on niin sama tilanne. Paitsi että sali on ihan yhtä lähellä kuin ennenkin :D

No jos loman jälkeen sit tsemppais *uros*

--
^_____________^

Bio

Posts: 4,429

#998 • • Bio The Bullies / Pinky

Sankari, 27.6.2007 13:25:
---
Bio, 27.6.2007 13:15:
Mulla on alkanut vasen olkapää pistää hantiin, tulee sellanen pistävä ja jomottava kipu kun tekee hartialihasliikkeitä, etenkin taljassa. Oon koittanu sitä pitkillä venytyksillä auki, mut ei oikee ole auttanut. Nyt prkl en saa kättä väännettyä taakse jos esim. selkää koittais raapia. Pitäis kai viel koittaa venytellä sitä pidempään. Mut muuta ongelmaa ei oo kyl tullu, eikä toi olkapää-juttu haittaa hirveesti.

---
Mulla oli ihan sama juttu tässä vähän aikaa sitten pidin viikon lepoa niin meni pois.



Mäkin pidin viikon tauon mut ei auttanut. Kai tälläiset pikkuvammat on väistämättömiä jossain vaiheessa..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#999 • • Aziz Combat Fighter
hey kuis usein tuolla salilla sit pitäs käydä? onks 2x viikko liian vähän, entä 3x?
Sankari

Posts: 617

#1000 • • Sankari

Ana-5000, 27.6.2007 13:42:
hey kuis usein tuolla salilla sit pitäs käydä? onks 2x viikko liian vähän, entä 3x?

2 kertaa viikossa riittää hyvin jos on hyvä treeniohjelma.