puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,038,003 views

Timce

Posts: 5,381

#941 • • Timce
Voi taivas, mitä tuli tehtyä. Mikä mahtaa olla rankin treeni mitä on kuntosaleilla saatavilla? (Siis ryhmäliikuntaa, jossa on vetäjä.)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

soturi

Posts: 194

#942 • • soturi hypnotoad
Riippuu varmaa vähän missä käy mut ite olin toissapäivänä BodyCombatissa ja vielki on paikat kipeet ku en oo oikee mitää lihaskuntoon päin viittaavaakaan tehny vähään aikaan.

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

unoha

Posts: 929

#943 • • unoha Lti-/UG Collective
Kysymys kundeille ---> Paljon nousee penkistä?*pahis*

Ja tasa-arvon nimissä kysymys nartuillekkin, eli: Pidättekö arvossa sitä, että jotkut miehet reenaa itsenä timmmiin rantajellona kuntoon kesäksi? <---Näkee vaivaa...

--
Never Quit !

Avatar
#944 • • ALIEN Guest
Nopea työntö / veto, sekä hidas palautus, teh best :)
Avatar
#945 • • Viola00 Guest
Pitää huomenna varaa aika oalle ohjaalle, että tekee mulle uuden ohjeman taas *hymy* Ei viitsi itsekseen treenata kun a) se kuuluu hintaan et laaditaan ja b) en tiedä mitä tehdä/ei tehdä näin raskaana ollessa. Ja ihanaa kesäkuussa kun alkaa loma niin on aikaa elokuuhun asti pitää itsestä huolta just sillon kun haluaa, oman aikataulun mukaan *joo*
ville

Posts: 3,780

#946 • • ville olen oikeasti ujo

DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Ja tasa-arvon nimissä kysymys nartuillekkin, eli: Pidättekö arvossa sitä, että jotkut miehet reenaa itsenä timmmiin rantajellona kuntoon kesäksi? <---Näkee vaivaa...



Eiköhän monet arvosta sitä, että pitää ylipäätään itsensä kunnossa, sen sijaan, että kesää varten treenaa apinan raivolla, jotta voisi sitten menettää kaikki tulokset syksyn alkaessa sohvalla maaten ja bisseä juoden
Kimbou

Posts: 608

#947 • • Kimbou
Lahjattomat reenaa!!!!

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Bellezaaa

Posts: 573

#948 • • Bellezaaa Afrodite*

DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Ja tasa-arvon nimissä kysymys nartuillekkin, eli: Pidättekö arvossa sitä, että jotkut miehet reenaa itsenä timmmiin rantajellona kuntoon kesäksi? <---Näkee vaivaa...


Ennemmin sitä jos on muutenki sporttinen ympäri vuoden ku satun rakastamaan liikkumista*hihu*
Sit on vähä niinku kaupan päälle hiukka treenatun näkönen ja ympäri vuoden kätevää *vink*...
Siit vaa tulee mun silmissä sellanen kuva et pitää ittestänsä huolta....

ja mies joka harrastaa muutaki liikuntaa ja viihtyy luonnossa: kiipeilyä, vaeltamista, lenkkeilyä ym...Sille ISO PLUSSA!*plur*

näin on*joo*
egmondo

Posts: 292

#949 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Bellezaaa, 4.3.2007 12:35
Ennemmin sitä jos on muutenki sporttinen ympäri vuoden ku satun rakastamaan liikkumista*hihu*
Sit on vähä niinku kaupan päälle hiukka treenatun näkönen ja ympäri vuoden kätevää *vink*...
Siit vaa tulee mun silmissä sellanen kuva et pitää ittestänsä huolta....

ja mies joka harrastaa muutaki liikuntaa ja viihtyy luonnossa: kiipeilyä, vaeltamista, lenkkeilyä ym...Sille ISO PLUSSA!*plur*



käyn salilla 4 kertaa viikossa luonnossa on kiva olla*tirsk* kiipeily... jonkun pitäis opettaa mua*hih*
ja lenkeily menee samassa tuon "luonnossa olon kans*tirsk*
Meidän pitäis tavata joskus *vink*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Bellezaaa

Posts: 573

#950 • • Bellezaaa Afrodite*

egmondo, 4.3.2007 13:05:
käyn salilla 4 kertaa viikossa luonnossa on kiva olla*tirsk* kiipeily... jonkun pitäis opettaa mua*hih*
ja lenkeily menee samassa tuon "luonnossa olon kans*tirsk*
Meidän pitäis tavata joskus *vink*



Hmmm...
yeps...niiin pitäis*hihu*
egmondo

Posts: 292

#951 • • Edited egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Bellezaaa, 4.3.2007 13:11:
---
egmondo, 4.3.2007 13:05:
käyn salilla 4 kertaa viikossa luonnossa on kiva olla*tirsk* kiipeily... jonkun pitäis opettaa mua*hih*
ja lenkeily menee samassa tuon "luonnossa olon kans*tirsk*
Meidän pitäis tavata joskus *vink*

---


Hmmm...
yeps...niiin pitäis*hihu*



it`s a date?*vink**tirsk*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Alley Cat

Posts: 489

#952 • • Edited Alley Cat Jedi Master
Kesäksi kuntoon -kampanja mullakin menossa. Mielenterveysongelmien kanssa tuskaillessa hiipineet liikakilot ois saatava pois, entiset vaatteet ei mahdu päälle, enkä haluais laittaa koko vaatekaappia uusiksi sen takia, että tarvin isompia kokoja. Parempi ois laihtua entisiin mittoihin.

Viime tiistaina kävin elämäni ekaa kertaa bodypumpissa, ja tänään on eka päivä, että pystyn kävelemään normaalisti. "Hieman" olleet lihakset kipeänä *nauru* Oon käyny joskus salilla ja treenannu kotosalla vapaiden painojen kans, mutta koskaan en oo saanu itteäni noin kipeäksi. Olen myös käyny vastikään uinnin tekniikkakurssin, ja onpahan ihana käydä uimassa, kun osaa oikeat tekniikat. Perhonen oli tosi kivaa ja yllättävän helppoa, vapari taas yllättävän vaikeaa, ainakin mulle. Vielä kun sais unholaan jääneen kuntonyrkkeilyharrastuksen elvytettyä, niin johan alkais kroppa timmiytyä *joo*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Tomppeli

Posts: 125

#953 • • Tomppeli
tykkäättekste tytöt enemmän bodatuista vai atleettisista miehistä?
Howdy

Posts: 7,955

#954 • • Edited Howdy Oldie
Pakko jumppaa ja treenaa läpi vuoden, selkäranka niin heikossa hapessa että jos ei pidä lihaksia ympärillä kunnossa niin saa popsia buranaa kiitettävästi.

Toisaalta hyvä toisaalta huono .. riippuu näkökulmasta.

Nimim: Koukussa treenaamiseen *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

Nick Love

Posts: 28

#955 • • Edited Nick Love
(Quote:smithkyykkyä en ole ikinä suosinut.. vapaalla vaan.. oikeastaa kehonrakentaja ei tee mavea ja kyykkyä koska tavoitteena on kapeä keskivartalo ;D)

!!!!!Kehonrakentaja kyllä tekee juurikin kyykkyä ja mavea. En ainakaan itse tunne yhtään kilpailevaa kehonrakentajaa, joka ei vannoisi juuri näiden liikkeiden nimeen!!!!!!
josbe

Posts: 1,982

#956 • • josbe suomalainen juhlakinkku

DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Kysymys kundeille ---> Paljon nousee penkistä?*pahis*

Ja tasa-arvon nimissä kysymys nartuillekkin, eli: Pidättekö arvossa sitä, että jotkut miehet reenaa itsenä timmmiin rantajellona kuntoon kesäksi? <---Näkee vaivaa...


Tulipa tämäkin nähtyä: sanat tasa-arvo ja narttu samassa lauseessa. *pepsodent*
Sallakat

Posts: 2,220

#957 • • Sallakat jungle, baby !

DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Kysymys kundeille ---> Paljon nousee penkistä?*pahis*

Ja tasa-arvon nimissä kysymys nartuillekkin, eli: Pidättekö arvossa sitä, että jotkut miehet reenaa itsenä timmmiin rantajellona kuntoon kesäksi? <---Näkee vaivaa...



no just. pistetään täällä kunnon tilastot pystyyn. Pisin penis kuka nostaa eniten penkistä.

Tämän nartun mielestä on ainakin todella mautonta olla sellasessa köntti kunnossa (paksu niska, leveä selkä, patit reisien kohdalla jne jne). Tuo mahdollistuu just varmasti jollain sairaalla 7 kertaa viikossa salilla. Onhan siinä nähty vaivaa mutt lopputulos on yököttävää katseltavaa. Vaikka rasvaprosentti olisikin pieni ja lihakset näkyy niin sellasta kaappimeininkii ei pysty millään kattelee.
Hyvin usein näillä bilekönteillä on myös joku ohhoh solarium/itserusketus.

Kaikkein paras lopputulos on se, että kundilla näkyy lihaksia jonkin verran, mm. pyöreähköt olkapäät (ns. koripalloilija hartiat), ei YHTÄÄ paksu niska, vaatekoko ei ole erityisen iso lähtökohtaan nähden. Sixback ei tarvitse olla näkyvä missään nimessä, vaik maha litteä voi ollakin. Haba ei saa pullistella paidan alta, eikä varsinkaan ole hyvännäköistä puristamalla saada siitä 50cm halkaisijaltaan *poks* Mallipojilla on yleensä just sopiva kroppa mun makuun, koska ne ei saa olla liian lihaksikkaita, mutt silti saa kyllä olla tehnyt jotain sen eteen (siis nämä tälläset lovex/negative rockki neitimiehet on myös harvinaisen YÖK niissä kireissä nahkahousuissa).
Pitkä ja hoikka kundi on *slurps*
SASHA  F

Posts: 1,722

#958 • • SASHA F
pian sitä joutuukin menee
Jone

Posts: 8,258

#959 • • Jone Archibald Haddock

DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Kysymys kundeille ---> Paljon nousee penkistä?*pahis*



Tanko.

Minkä värinen auto sun faijallas on?