1,910 posts, 96 pages, 1,238,525 views

Ei viitsi itsekseen treenata kun a) se kuuluu hintaan et laaditaan ja b) en tiedä mitä tehdä/ei tehdä näin raskaana ollessa. Ja ihanaa kesäkuussa kun alkaa loma niin on aikaa elokuuhun asti pitää itsestä huolta just sillon kun haluaa, oman aikataulun mukaan
DeeJay-Ego, 2.3.2007 11:45:
Ja tasa-arvon nimissä kysymys nartuillekkin, eli: Pidättekö arvossa sitä, että jotkut miehet reenaa itsenä timmmiin rantajellona kuntoon kesäksi? <---Näkee vaivaa...
Ja tasa-arvon nimissä kysymys nartuillekkin, eli: Pidättekö arvossa sitä, että jotkut miehet reenaa itsenä timmmiin rantajellona kuntoon kesäksi? <---Näkee vaivaa...
...
Bellezaaa, 4.3.2007 12:35
Ennemmin sitä jos on muutenki sporttinen ympäri vuoden ku satun rakastamaan liikkumista*hihu*
Sit on vähä niinku kaupan päälle hiukka treenatun näkönen ja ympäri vuoden kätevää...
Siit vaa tulee mun silmissä sellanen kuva et pitää ittestänsä huolta....
ja mies joka harrastaa muutaki liikuntaa ja viihtyy luonnossa: kiipeilyä, vaeltamista, lenkkeilyä ym...Sille ISO PLUSSA!
egmondo, 4.3.2007 13:05:
käyn salilla 4 kertaa viikossa luonnossa on kiva olla*tirsk* kiipeily... jonkun pitäis opettaa mua*hih*
ja lenkeily menee samassa tuon "luonnossa olon kans*tirsk*
Meidän pitäis tavata joskus
Bellezaaa, 4.3.2007 13:11:
---
egmondo, 4.3.2007 13:05:
käyn salilla 4 kertaa viikossa luonnossa on kiva olla*tirsk* kiipeily... jonkun pitäis opettaa mua*hih*
ja lenkeily menee samassa tuon "luonnossa olon kans*tirsk*
Meidän pitäis tavata joskus
---
Hmmm...
yeps...niiin pitäis*hihu*

Oon käyny joskus salilla ja treenannu kotosalla vapaiden painojen kans, mutta koskaan en oo saanu itteäni noin kipeäksi. Olen myös käyny vastikään uinnin tekniikkakurssin, ja onpahan ihana käydä uimassa, kun osaa oikeat tekniikat. Perhonen oli tosi kivaa ja yllättävän helppoa, vapari taas yllättävän vaikeaa, ainakin mulle. Vielä kun sais unholaan jääneen kuntonyrkkeilyharrastuksen elvytettyä, niin johan alkais kroppa timmiytyä
Kysymys kundeille ---> Paljon nousee penkistä?
Mallipojilla on yleensä just sopiva kroppa mun makuun, koska ne ei saa olla liian lihaksikkaita, mutt silti saa kyllä olla tehnyt jotain sen eteen (siis nämä tälläset lovex/negative rockki neitimiehet on myös harvinaisen YÖK niissä kireissä nahkahousuissa).
Sallakat, 19.4.2007 13:04:
---
PALJON