puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,040,062 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#821 • • hrdkvr KURGO
..ai testomanii perseeseen?

--
-keep it hard-

Avatar
#822 • • titityyt Guest
Vuoden laiskottelun jälkeen aloin taas käymään salilla. Alun kankeuden jälkeen nyt innostus on huipussaan ja en malttais pysyä poissa sieltä. Sain toiveiden mukaisen saliohjelman , tehtiin rasva% mittaukset ja jotain ruokaohjeitakin sain. Niitä on tosin hankalampi noudattaa ja toivoisin saavani itseäni niskasta kii ton ruuan suhteen, koska musta olis siisti nähdä tuleeko musta supertimmi oikean treenin ja ruokavalion johdosta.
Aiemmin en oo koskaan tykännyt salilla käydä, koska se on aika ykstoikkoista ja tylsää. Motivaatio on hävinny todella nopeasti kun musta ei tullutkaan timmiä kahden viikon jälkeen *nauru* Elixiassa pääsee myös joogaan, pilatekseen ja muutkin ryhmätunnit on hyviä, jos se sali alkaa taas tökkii. hope not :)
Avatar
#823 • • cjet Guest

Avernian, 26.10.2006 10:19:
Cjet & LaPetite, jos tuo kaikki-tänne-nyt-heti-vine! juttu oli mulle suunnattu, niin aika metsään meni...
Useita vuosia kuitenkin on tullut salilla käytyä. Aika on mennyt lähinnä täysin liikkumattoman nuoruuden vahinkojen paikkailuun ja jonkinlaisen perusvoiman kehittämiseen. Kroppa voi ehkä jonkun muun mielestä olla paremmassa kunnossa kuin random jätkän kadulta, mutta paskat siitä.

Jos itselle ei kelpaa tulosten puolesta niin eihän se kivaa ole.
Ärsyttää lähinnä kun kohta kymmenen viikkoa yrittänyt juurruttaa painonnoston (siis tempauksen ja rinnallevedon&työnnön) liikeratoja itseensä, mutta parannusta ei vain ole tullut juurikaan. Ei sitä treenaamista pääse edes aloittamaan ennen kuin osaa ne liikkeet.

*haukottel*



Ei ollu kenellekään suunnattu henkilökohtaisesti. Peace. *piis* Ja mä lopetan aiheesta keskustelemisen nyt ennenkuin ärsytän ketään enempää mun kyynisen humoristisen kärkevillä paska mielipiteillä. *nauru*

Keep on working bro! *hymy* Kyl se siitä koht lähtee. Tekniikan hiominen vie aikaa. Mä en osaa tempausta ja noita olleskaa....
Stresspill

Posts: 220

#824 • • Stresspill rendermonkeywrench

JereBBA, 26.10.2006 00:31:
tarttis olla vesitiivis mp3 soitin, meinaan jos pikkasenki hikoilee ni se on sit kanttuvei



Tjaah, kyllä mulla on kestänyt ihan normi mp3 soittimet jo useamman vuoden ajan juoksulenkeillä ehjänä. Soitin kyllä kastuu päällisinpuolin, mutta ei ole siitä itteensä vielä ottanut. Joku silikonikortsu voisi olla tietty paikallaan jos roudailee kalliimpia vehkeitä hikihommissa.

--
Aeria Gloris

Vulpini

Posts: 285

#825 • • Vulpini Soviet recordings

Stresspill, 26.10.2006 11:42:
---
JereBBA, 26.10.2006 00:31:
tarttis olla vesitiivis mp3 soitin, meinaan jos pikkasenki hikoilee ni se on sit kanttuvei

---


Tjaah, kyllä mulla on kestänyt ihan normi mp3 soittimet jo useamman vuoden ajan juoksulenkeillä ehjänä. Soitin kyllä kastuu päällisinpuolin, mutta ei ole siitä itteensä vielä ottanut. Joku silikonikortsu voisi olla tietty paikallaan jos roudailee kalliimpia vehkeitä hikihommissa.



muutenkaan en viitsi ottaa soitinta mukaan, kun yleensä tulee reenattua treenikaverin kanssa ja sarjan aikana tapaa yleensä tulla motivaatio huudahduksia, kuten esim. nosta homo se rauta jne. :D
ja muutenkin on hyvä kuulla salilla koko ajan missä mennään, lenkillä se tosin on aivan eri asia..
tosin salilla jossa käyn valitsen itse musiikin mitä siellä soitetaan..
skywalker

Posts: 159

#826 • • skywalker mr.miyagi

Cjet, 26.10.2006 07:37:
---
La Petite, 26.10.2006 07:00:
*ding* ihmetyttää et miks sit harrastaa voimannostoa jos naturally on ihan älyttömän huno siinä *ding*
Jos kuitenkin ton voimannoston päätavoitteena on kasvattaa lihaksia, niin kandeis varmaan vaihtaa se kehonrakennukseen?
mut ehkä mun aivot ei vaan toimi näin aikasin aamulla... -jatkakaa *tirsk*

---


Pojille hormooneita. Sillä se ura urkenee.. *vink*

Voimannoston päätavoite on kasvattaa voimaa ja saada isompia tuloksia penkistä, kyykystä ja maastavedosta. Lihaksilla ei niin välii. Tosin ne tulee sivutuotteena. Aika moni vaan haluais sen voiman HETI eikä pikkuhiljaa.
Kehonrakennuksessa pumpataan testoa perseeseen, turvotaan sellaseks lihasköntiks. Eli tavoite on kasvattaa lihaksia. Nekin pitäis yleensä saada heti, eikä kymmenen vuoden pitkäjänteisellä harjoittelulla.
Painonnosto on sit viel lajinsa erikseen. En tiedä siitä mitään. Mut siinä kai tekniikka ja voima jotenki on sillee hienosti symbioosissa. Ja kiinalaiset kasvattaa hormoneilla sellasii karvaisia painonnostaja tätejä.

Ja sano kuka mitä tahansa, niin naturaalisti treenaamalla sä teet sen saman parissa kymmenessä vuodessa, mitä sä teet unnaturally huomattavasti nopeammin.. Sen takia kaikki kokee olevansa alkuun niin huonoja siinä. Teiltä puuttuu ihmiset malttia. Tai sit teiltä puuttuu ne oikeat hormoonit. Mitä taas en henkkoht ikinä käyttäis tai suosittelis kenellekään. *hymy*

Mut joo, miettikää. Palleista rusinat horkuilla ja kaikki tänne nyt heti, vai käyttekö vaa pitkäjänteisesti naturally salilla ja huomaatte pitkällä ajalla miten se rauta rupee nousee. *pepsodent* Tosiaan, jos haluis olla pari kymppisenä iso, nii kannattaa aloittaa 10vuotiaana treenaus. Paitsi ett sit susta tuleeki sellanen lyhyt ku kasvu tyrehtyy.



meinaatko sä et pallit jää pysyvästi rusinaks horkalla?*nauru*,tuskinpa pysyvästi.
toisekseen tääl nyt tuskin mistään mormoneista kannattaa puhua edes mitään,sitä varten varmaan löytyy ihan toisia saitteja.
ai lihakset tulee sivutuotteena voimassa?onks sun mielestä ihan sama miltä sä näytät,kuhan tulee voimaa?laatikkokroppa ja silleen....
mä treenaan aika pitkälle voimapohjalla+liikkeillä mitkä tuo muotoa.silti mä katson itseni kehonrakentajaksi,tosin vaihdan ens kesänä kokonaan kehoon ku on saanu ton perusvoimapohjan kuntoon(toivottavasti).

--
you don`t know the power of the dark side

skywalker

Posts: 159

#827 • • skywalker mr.miyagi

Avernian, 26.10.2006 10:19:
Cjet & LaPetite, jos tuo kaikki-tänne-nyt-heti-vine! juttu oli mulle suunnattu, niin aika metsään meni...
Useita vuosia kuitenkin on tullut salilla käytyä. Aika on mennyt lähinnä täysin liikkumattoman nuoruuden vahinkojen paikkailuun ja jonkinlaisen perusvoiman kehittämiseen. Kroppa voi ehkä jonkun muun mielestä olla paremmassa kunnossa kuin random jätkän kadulta, mutta paskat siitä.

Jos itselle ei kelpaa tulosten puolesta niin eihän se kivaa ole.
Ärsyttää lähinnä kun kohta kymmenen viikkoa yrittänyt juurruttaa painonnoston (siis tempauksen ja rinnallevedon&työnnön) liikeratoja itseensä, mutta parannusta ei vain ole tullut juurikaan. Ei sitä treenaamista pääse edes aloittamaan ennen kuin osaa ne liikkeet.

*haukottel*



noihin liikeratoihin sen verran,et sukulaismiehet harrastaa tota voimailua ja niiltä kuullut/todennut itsekin että niiden liikkeiden ja tekniikoiden oppimiseen voi mennä aivan helvetin kauan,et ois yhtään huolissani noista 10viikosta vielä.onko sulla ketään kaveria kuka kattoo noiden liikkeiden suoritustapaa/vois korjata missä teet virheitä?

--
you don`t know the power of the dark side

Avatar
#828 • • cjet Guest

skywalker, 27.10.2006 17:28:

meinaatko sä et pallit jää pysyvästi rusinaks horkalla?*nauru*,tuskinpa pysyvästi.
toisekseen tääl nyt tuskin mistään mormoneista kannattaa puhua edes mitään,sitä varten varmaan löytyy ihan toisia saitteja.
ai lihakset tulee sivutuotteena voimassa?onks sun mielestä ihan sama miltä sä näytät,kuhan tulee voimaa?laatikkokroppa ja silleen....
mä treenaan aika pitkälle voimapohjalla+liikkeillä mitkä tuo muotoa.silti mä katson itseni kehonrakentajaksi,tosin vaihdan ens kesänä kokonaan kehoon ku on saanu ton perusvoimapohjan kuntoon(toivottavasti).



Kukin taaplaa miten tykkää. Oma ystäväni päätyi pysyvästi lapsettomaks kundiks niiden takia. Henkkoht oon aina ollu NoNoForHormone. Lähinnä vedin ääripäitä huvikseni kehiin, ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti. Sitä varten kannattaa mennä sinne pakkotoisto.comiin jos haluu vakavasti ottaa.

Ja kyl se mun mielestä aika pitkälle muotoa tuo se voimaharjoittelukin. Ei ehkä ihan yhtä rakenteellista muotoa, mutta henkkoht en kaipaa mitään mieletöntä bodarikroppaa itselleni. *hymy*
skywalker

Posts: 159

#829 • • skywalker mr.miyagi
joo,*piis*.ei tässä stressattu*hymy*

--
you don`t know the power of the dark side

extramppa

Posts: 217

#830 • • extramppa hengailija
Löysin Niksi-Pirkasta oivan vinkin salille!!!

"Laitan kuntosalilla päähäni vanhat sukkahousut. Hiki ei valu silmille ja materiaali hengittää erinomaisesti. Ote painoista pysyy lujana, kun kädet voi pyyhkäistä lahkeisiin. Sukkikset auttavat myös loppuvenytyksissä."

Oi, niin monikäyttöiset sukkahousut! Täytyy vissiin testata seuraavalla kertaa*lmao*
Vulpini

Posts: 285

#831 • • Vulpini Soviet recordings
heh se voi olla parempi ettei jo siinä salin tuulikaapissa vedä sukkahousuja päähän tai naamalle..
voi olla et aikas äkki sais tainnutusaseest tai pippurisumutteet naamal..
SASHA  F

Posts: 1,722

#832 • • SASHA F
&mode=related&search=
Avernian

Posts: 7,451

#833 • • Avernian Kerettiläinen
Aah... taas pari voimatavoitetta rikki *jiihaa*
Heti piti uudet asettaa *pahis*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Nee-Chee

Posts: 244

#834 • • Nee-Chee

Avernian, 8.12.2006 21:56:
Aah... taas pari voimatavoitetta rikki *jiihaa*
Heti piti uudet asettaa *pahis*




Mulla taas alkoi tänään juuri treenitauko joulun pyhien ajaksi....Täytyy varmaan saada itse itsensä ylös sohvalta, kun valmentajat aloittaa lomansa joka vuosi aikaisemmin ja aikaisemmin ja lopettaa ne myöhemmin. *uuh*

Mutta onnittelut tavoitteeseen pääsemisestä. *hymy*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Worin

Posts: 526

#835 • • Worin
Torstaina kun vedin käsipainoilla penkkiä niin läks vasen olkapää paikoiltaan, kun koitin rutistaa viimesiä irti. Eli tasapainohan siinä petti liikkeen lopussa ja kun ei oo varmistajia niin noin kävi. Se pomppas heti takas kun päästin helistimistä irti. Karjasin vaan "AI VITTU!". Sattuhan se ja sattuuhan se vieläkin ja aika paljonkin. Tais venähtää muutamat lihaskimput siinä samalla. Ei oo ikinä ennen käyny tällein.
Ozma

Posts: 867

#836 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Pitää itsekkin ottaa taas niskasta kiinni ja ruveta tekamään jotain. Rakentelin tossa 3x koko kroppa per viiko ohjelman ja sen lisäksi aamuisin 5km lenkki. Peruslihaksia harjoitukseen (rinta,haba,ojentaja,reidet,pohkeet,vatsat ja selät) sitten kesään asti ja katsoo mihin pääsee. Siitä sitten toinen ohjelma kesäksi käyttöön.

Tän vuoden alussa oli (kun aloitin itse salilla käynnin ekaa kertaa) etten tajunu syödä kunnolla. Nyt sitten uskomattomalle tonnikalalihotuskuurille äijä ja puntteja nostelemaan. Jos vaikka riisikepin ympärille saatais muutama pekonisuikale *lmao*
Jna

Posts: 613

#837 • • Jna
Sain uuden ohjelman! 4-jakoisen ensimmäistä kertaa. Katsotaan sit tammikuussa miten alkaa kulkee.. Josko vaikka sit sais niit leukoja sen yhden..*igor*
Avatar
#838 • • ALIEN Guest
Nyt on kyllä sellainen ohjelma ja motivaatio ollut päällä et ei voi muuta kuin pelätä ylikuntoon joutumista, eikä talvikaan mikään paras vuodenaika ole alhaiselle rasvaprossalle. Ihanaa olla taas kunnossa, Viva le naturale! (tjsp:D)
Avernian

Posts: 7,451

#839 • • Avernian Kerettiläinen

Nee-Chee, 8.12.2006 22:37:
Mulla taas alkoi tänään juuri treenitauko joulun pyhien ajaksi....Täytyy varmaan saada itse itsensä ylös sohvalta, kun valmentajat aloittaa lomansa joka vuosi aikaisemmin ja aikaisemmin ja lopettaa ne myöhemmin. *uuh*



Laiskurit! *grr* *vink*


Mutta onnittelut tavoitteeseen pääsemisestä. *hymy*



Kiitos kiitos *plur*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

KooKie

Posts: 4,338

#840 • • KooKie aka. Petress Pan

Jna, 9.12.2006 00:22:
Josko vaikka sit sais niit leukoja sen yhden..*igor*



Mun pitäisi ehkä harjoitella punnertamaan enemmän, kuin yhden vaivalloisen noston. Väärä tekniikka, I presume (and hope). :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!