1,909 posts, 96 pages, 1,084,432 views
Avernian, 26.10.2006 10:19:
Cjet & LaPetite, jos tuo kaikki-tänne-nyt-heti-vine! juttu oli mulle suunnattu, niin aika metsään meni...
Useita vuosia kuitenkin on tullut salilla käytyä. Aika on mennyt lähinnä täysin liikkumattoman nuoruuden vahinkojen paikkailuun ja jonkinlaisen perusvoiman kehittämiseen. Kroppa voi ehkä jonkun muun mielestä olla paremmassa kunnossa kuin random jätkän kadulta, mutta paskat siitä.
Jos itselle ei kelpaa tulosten puolesta niin eihän se kivaa ole.
Ärsyttää lähinnä kun kohta kymmenen viikkoa yrittänyt juurruttaa painonnoston (siis tempauksen ja rinnallevedon&työnnön) liikeratoja itseensä, mutta parannusta ei vain ole tullut juurikaan. Ei sitä treenaamista pääse edes aloittamaan ennen kuin osaa ne liikkeet.
JereBBA, 26.10.2006 00:31:
tarttis olla vesitiivis mp3 soitin, meinaan jos pikkasenki hikoilee ni se on sit kanttuvei
Stresspill, 26.10.2006 11:42:
---
JereBBA, 26.10.2006 00:31:
tarttis olla vesitiivis mp3 soitin, meinaan jos pikkasenki hikoilee ni se on sit kanttuvei
---
Tjaah, kyllä mulla on kestänyt ihan normi mp3 soittimet jo useamman vuoden ajan juoksulenkeillä ehjänä. Soitin kyllä kastuu päällisinpuolin, mutta ei ole siitä itteensä vielä ottanut. Joku silikonikortsu voisi olla tietty paikallaan jos roudailee kalliimpia vehkeitä hikihommissa.
Cjet, 26.10.2006 07:37:
---
La Petite, 26.10.2006 07:00:
ihmetyttää et miks sit harrastaa voimannostoa jos naturally on ihan älyttömän huno siinä
Jos kuitenkin ton voimannoston päätavoitteena on kasvattaa lihaksia, niin kandeis varmaan vaihtaa se kehonrakennukseen?
mut ehkä mun aivot ei vaan toimi näin aikasin aamulla... -jatkakaa
---
Pojille hormooneita. Sillä se ura urkenee..
Voimannoston päätavoite on kasvattaa voimaa ja saada isompia tuloksia penkistä, kyykystä ja maastavedosta. Lihaksilla ei niin välii. Tosin ne tulee sivutuotteena. Aika moni vaan haluais sen voiman HETI eikä pikkuhiljaa.
Kehonrakennuksessa pumpataan testoa perseeseen, turvotaan sellaseks lihasköntiks. Eli tavoite on kasvattaa lihaksia. Nekin pitäis yleensä saada heti, eikä kymmenen vuoden pitkäjänteisellä harjoittelulla.
Painonnosto on sit viel lajinsa erikseen. En tiedä siitä mitään. Mut siinä kai tekniikka ja voima jotenki on sillee hienosti symbioosissa. Ja kiinalaiset kasvattaa hormoneilla sellasii karvaisia painonnostaja tätejä.
Ja sano kuka mitä tahansa, niin naturaalisti treenaamalla sä teet sen saman parissa kymmenessä vuodessa, mitä sä teet unnaturally huomattavasti nopeammin.. Sen takia kaikki kokee olevansa alkuun niin huonoja siinä. Teiltä puuttuu ihmiset malttia. Tai sit teiltä puuttuu ne oikeat hormoonit. Mitä taas en henkkoht ikinä käyttäis tai suosittelis kenellekään.
Mut joo, miettikää. Palleista rusinat horkuilla ja kaikki tänne nyt heti, vai käyttekö vaa pitkäjänteisesti naturally salilla ja huomaatte pitkällä ajalla miten se rauta rupee nousee. Tosiaan, jos haluis olla pari kymppisenä iso, nii kannattaa aloittaa 10vuotiaana treenaus. Paitsi ett sit susta tuleeki sellanen lyhyt ku kasvu tyrehtyy.
Avernian, 26.10.2006 10:19:
Cjet & LaPetite, jos tuo kaikki-tänne-nyt-heti-vine! juttu oli mulle suunnattu, niin aika metsään meni...
Useita vuosia kuitenkin on tullut salilla käytyä. Aika on mennyt lähinnä täysin liikkumattoman nuoruuden vahinkojen paikkailuun ja jonkinlaisen perusvoiman kehittämiseen. Kroppa voi ehkä jonkun muun mielestä olla paremmassa kunnossa kuin random jätkän kadulta, mutta paskat siitä.
Jos itselle ei kelpaa tulosten puolesta niin eihän se kivaa ole.
Ärsyttää lähinnä kun kohta kymmenen viikkoa yrittänyt juurruttaa painonnoston (siis tempauksen ja rinnallevedon&työnnön) liikeratoja itseensä, mutta parannusta ei vain ole tullut juurikaan. Ei sitä treenaamista pääse edes aloittamaan ennen kuin osaa ne liikkeet.
skywalker, 27.10.2006 17:28:
meinaatko sä et pallit jää pysyvästi rusinaks horkalla?,tuskinpa pysyvästi.
toisekseen tääl nyt tuskin mistään mormoneista kannattaa puhua edes mitään,sitä varten varmaan löytyy ihan toisia saitteja.
ai lihakset tulee sivutuotteena voimassa?onks sun mielestä ihan sama miltä sä näytät,kuhan tulee voimaa?laatikkokroppa ja silleen....
mä treenaan aika pitkälle voimapohjalla+liikkeillä mitkä tuo muotoa.silti mä katson itseni kehonrakentajaksi,tosin vaihdan ens kesänä kokonaan kehoon ku on saanu ton perusvoimapohjan kuntoon(toivottavasti).
Avernian, 8.12.2006 21:56:
Aah... taas pari voimatavoitetta rikki
Heti piti uudet asettaa
Nee-Chee, 8.12.2006 22:37:
Mulla taas alkoi tänään juuri treenitauko joulun pyhien ajaksi....Täytyy varmaan saada itse itsensä ylös sohvalta, kun valmentajat aloittaa lomansa joka vuosi aikaisemmin ja aikaisemmin ja lopettaa ne myöhemmin.
Mutta onnittelut tavoitteeseen pääsemisestä.
Jna, 9.12.2006 00:22:
Josko vaikka sit sais niit leukoja sen yhden..