Ensimmäinen suhde

158 posts, 8 pages, 43,608 views

Germitbiili

Posts: 1,070

#21 • • Germitbiili Ihmepoika
Mun ensimmäinen suhde oli ala-astella kuudennella luokalla....yks tyttö tuli koulun limu diskon jälkee kysyy et aletaako seukkaa ja siit se sit lähti kädestä pitely ja pienet viattomat pusut*sydän*

[muokattu 21.11.2002 23:15]

--
NO SHIT SHERLOCK

Lounge_Lizard

Posts: 901

#22 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Ensimmäinen oikea suhde kesti tasan 3kk. Sitten selvisi ettei se ollutkaan oikea suhde*hmph* On tämäkin...

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

efo

Posts: 1,908

#23 • • efo Laserpoint
Ensimmäinen suhde kestäny 3v 4kk *plur* ja on edelleenki kukoistuksessaan yläasteelta saakka.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

killuska

Posts: 748

#24 • • killuska
Ensinmäinen kunnon suhde kesti melkeen 2v, ja loppui siihen kun kuulin jätkän pettäneen mua 7erimuijan kanssa ja osa oli mun kavereita, mutta se oli mun ensirakkauteni *pihkassa*

--
*killuska*

Avatar
#25 • • Dorka Guest
16 vuotiaana kaverin bestikseen... suhde kesti 2 vuotta tosin josta se toinen vuosi oli hengailua ja aika tylsää mut eka vuosi... tai tarkemmin se eka puoli vuotta oli aivan mahtavaa.

En ikinä anna periks suhteissa mut vuosi paikallaan junnaamista riitti ... varsinkin, kun tutustuin uuteen tyttöön joka oli mahtava ja on mahtava edelleen *ökkö*

En harrasta yhden yön juttuja ja seurustelutkin on kestäny vuosikausia kaikki *sydän* Tosin olen myös aina ollu se jättävä osapuoli... *eiei*
Elsa F

Posts: 2,763

#26 • • Elsa F Koululainen :)
Olin 16 ja asuin Espaniassa. Rakastuin parikymppiseen englantilaiseen kulkuriin, joka asui kadulla...raahasin sen Suomeen ja muutettiin yhteen...Voittekin arvata mitä siitä seurasi; puolitoista vuotta hillitöntä sähläystä ja lopulta ero...mutta oli se kyllä aikamoinen elämys!*pihkassa**ding*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

_kolibri_

Posts: 1,590

#27 • • _kolibri_ -lintunen-
...oli semmosta teini säätöö että *nauraa**nauraa* en voi laskea sitä suhteeksi.
Eka suhde oli vähän aikaa sitten ja kesti 2v ja vähän päälle... mutta hän ei todella ollut se oikea...
Sitten tapasin ihanan mahtavan tytön ja kaikki oli hyvin ja olin todella rakastunu... mutta me ei vaan oltu luotu toisillemme

[muokattu 22.6.2004 00:29]
Avatar
#28 • • Taika Guest
*purr**sydän**purr*
*sydän**sydän**sydän*
Galore

Posts: 131

#29 • • Galore
Mun eka "oikea" "suhee" oli ysin lopussa. Mä olin niiiin "rakastunu". Suhteen laatua kuitenkin kuvaa se, et meil meni heti poikki, kun muutin toiselle paikkakunnalle mennäkseni "erikois"lukioon... Teinii...

--
¨kotahi¨

nina¤

Posts: 364

#30 • • nina¤ -eläinlaps
eka "suhde" olí parikymppisen tosi ihanan jätkän kans... ite olin just täyttänyt 15... Sitä kesti pari viikkoo, sen takia koska en osannu arvostaa sen rehellisyyttä ja kunnioitusta mua kohtaan... syöksyin siitä etenpäin *plur*

mä olin paskapää (toivottavasti en enää) *vink*

--
..for me to POOP ON..

hallucinogen

Posts: 8,190

#31 • • hallucinogen Edain
Mun eka suhde kesti vähän päälle vuoden ja olihan se ihan kivaa mut se alko kyl tympiin kun joka päivä ja yö yhessä varsinkin kun se keksi valittaan jostain koko ajan *nauraa*

--
pikku-*possu*

Avatar
#32 • • miqmiq Guest
Niinkuin aiemmin jo ilmeni: Mikä suhde? Still searchin for the perfect one...
ATD

Posts: 271

#33 • • ATD
miqmiq:

Niinkuin aiemmin jo ilmeni: Mikä suhde? Still searchin for the perfect one...



aika samoil linjoil.. tähän asti ollu vaan jotain säätöö, mut ei mitää pidempää..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

Avatar
#35 • • Pirpeli Guest
HARHARHAR!

partiolaisena(pienenä) ihastuin ihan tampioääliöön*voiei* mut kai se nykyään on ihan kiva mies?
hrdkvr

Posts: 3,929

#36 • • hrdkvr KURGO
olihan niitä "teini rakkauksia" tai siis ihastumista se oli kun ei rakkautta ollu vielä nähnykkään.

oikeastaan ensimmäinen kunnon suhde on edelleen päällä..

4v naimisissa ja edelleen onnellinen... jotenkin sattui löytyy niin samanlainen yksilö että ihan ihmetyttää.
ei edes riidellä...eikä hän edes nalkuta...en keksi mitää mikä mättäis.

joskus ees mulle käy tuuri*plur*

--
-keep it hard-

super-enkuli

Posts: 1,521

#37 • • super-enkuli
Ensimmäinen kunnon suhde alkoi ollessani 14½ ja päättyi 18½ vuotiaana eli 4 vuotta kesti... oli ihan kiva, mutta paska loppu... vuoden ollut melk.yht.jatkoisesti sinkkuna viime keväästä. 1.2.2002 muutettiin yhteen, 2.2.2002 asti jätki petti mua mun hyvän kaverin (tai niin ainakin luulin, tyhmä minä, "kaverille":*dissaa*) kanssa helmikuun loppuun... epäilin asiaa jo ennenkuin jäi kiinni, mut eihän sitä voinut uskoa... muutama kk siin sit asuttiin viel yhes... nykyään hyviä kavereita exän kans, mut silti...

vuoteen mahtunu uskomaton määrä pikasia suhteita, joissa saanut kokea kaikenlaista...muutaman kerran meinannut rakastua, mut ei uskalla enään... *suru*

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Howdy

Posts: 7,955

#38 • • Howdy Oldie
Hmmm ... eka kunnon juttu kesti 8 vuotta .... meni hyvin aikansa .. ja sitten ... nojoo kyl kaikki tietää ...

--
Käpy vailla vertaa

ANONYM

Posts: 731

#39 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
käden kanssa oli kiva ensi tapaaminen...
trance moon

Posts: 1,905

#40 • • trance moon ZamZa...
howdy:

Hmmm ... eka kunnon juttu kesti 8 vuotta .... meni hyvin aikansa .. ja sitten ... nojoo kyl kaikki tietää ...




8-vuotta...*ding* piiiiitkä aika.... *joo*