Ensimmäinen suhde

158 posts, 8 pages, 43,597 views

Avatar
#82 • • astaroth Guest
Ensimmäinen suhde oli kasilla, 2,5 viikkoa.
Ensimmäinen kunnon suhde, 3 kuukautta.

Yeah! :DDDDD
sune

Posts: 2,096

#83 • • Edited sune Turkkilainen lammaspaimen
Eka kunnon oli 13v ja kesti vähän reilu puol vuotta *nauru* ja sit seuraava kestiki melkeen 4 vuotta...*justjoo* ..mutta onneks siihen neljään jäiki...

--
ei kovin ihku eikä plur

leenuliinu

Posts: 1,022

#84 • • leenuliinu Kenen kaveri
Mitkä ovat suhteen tunnusmerkit, eli mikä lasketaan suhteeksi?

Oli mul kerran suhe..

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Epailija

Posts: 5,636

#85 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Astaroth, 15.4.2005 14:55:
Ensimmäinen suhde oli kasilla, 2,5 viikkoa.
Ensimmäinen kunnon suhde, 3 kuukautta.

Yeah! :DDDDD



=D Mä pistän paremmaksi.

Ensimmäinen "suhde" ala-asteen toisella luokalla, 2 viikkoa.
Ensimmäinen kunnon suhde (asenne ratkaisee) vuonna 2003, kuukausi ja pari hajapäivää päälle.

YATZY!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Elmiira

Posts: 1,446

#86 • • Elmiira
15v. alko, kesti kaksi vuotta, jonka olen lähes täydellisesti unohtanut, tarkoituksella. Ei ole siitä suhteesta oikein mitään positiivista sanottavaa. Mies oli mua yli 6 vuotta vanhempi ja minä ihan teini. Ei silloin ymmärtänyt seurustelusta ja rakkaudesta mitään. (En yleistä, näin minun kohdalla.)

Alunperinkin sanoin sille, et tää juttu loppuu sit kun muutan toiselle paikkakunnalle lukioon. (Tosi kypsää *nauru*) No ei loppunu, ku ei siitä päässy millään eroon *igor* No aiheesta oon jo tilittäny tuolla: linkki

Sentään tajusin olla muuttamatta sen kanssa yhteen ja menemättä kihloihin sekä hommaamatta lapsia, vaikka se sen ajan muoti imiö pikkukylässämme tuntui olevankin ja "painostus" äijän puolelta kovaa...

Tuota ennen oli jotain kuukauden ja parin "suhteita", joita en ite laske vakavaksi seurusteluksi tms.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Nega

Posts: 851

#87 • • Nega Mental, Progress
Eka suhde alkoi 15v ja kesti kaksi vuotta :o
pupuankka

Posts: 869

#88 • • pupuankka poly-wtf?!
Jos teini-ihastuksia yms. ei lasketa niin ensimmäinen oikea suhde (minkä mä lasken suhteeksi) kesti 3,5 vuotta ja sisälsi sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa. Että ei hyvin mennyt *eiei*

No nyt on onneksi parempi, tätä nykyistä suhdetta kestänyt puoli vuotta ja hyvin menee edelleen *puunkoputtel* *pihkassa*
Daverian

Posts: 491

#89 • • Daverian
Eka suhde oli muistaakseni 2 luokalla ja kesti sellaset 2 vuotta. Mutta eka kunnon suhde oli varmaankin sitten yläasteella joskus 8 tai 9. Tosin noiden väliin mahtuu paljon sellasia parin viikon juttuja.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Howdy

Posts: 7,955

#90 • • Edited Howdy Oldie
Tais olla 18 kun alko ensimmäinen oikeaksi luokiteltava suhde, jos ei oteta kaiken maailman teini säätöjä mukaan laskuihin, 8 vuotta se kesti ja toi tullessaan pari rakasta tyttölasta *nauru*, noh sitten tuli se ihana biletysaika jossain vaiheessa ja siitä alkoi tasanen alamäki mikä johti karikkoon sitten lopulta. Se ja pari muuta aika oleellista asiaa sit pisti kaiken palasiks. Mutta sillä ihmisellä tulee aina olemaan lämmin paikka mun sydämessä.

--
Käpy vailla vertaa

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#91 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mul alko eka "suhteeks" luokiteltava sillo joskus 16vee.. oli aika myrskyisä.. nyt näin jäbän neljän vuoden takaa sattumalta ja naurettiin koko suhteelle... sit meil tuliki taas jotai kinaa... *nauru*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Unik

Posts: 4,117

#92 • • Unik
Taisin olla jotain 24v kun minulla oli ensimmäinen vakana ja kunnon suhde/partneri. Paljon opin siitä ja tulihan niitä virheitäkin tehtyä. Paljon iloa ja hyviä muistoja jäi siitä suhteesta. Oli niitä pahoja ja huonoja hetkiäkin mutta eiks niitä ole kaikissa suhteissa? Päivääkän en kadu, enkä vaihtais pois.
Syder

Posts: 2,255

#93 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Syder, 17.11.2002 04:13:
No mä kerron sitten kun on jotain kerrottavaa *pahis*


Ensimmäinen parisuhde oli ja meni, vähä vaille parivuotta siinä ehti vierähtää ja yhdessäkin asuttiin. Ainakaan se ei ollut sellaista ku olin kuvitellut, kotiläksyt on vieläkin joiltakin osin tekemättä koska en halua uskoa asioiden olevan aina siten kun ne meillä oli. Puolisen vuotta nyt "sinkkuutta" takana eikä oo minnekää kiirettä.
Paljon hyviä muistoja ja hetkiä jäänyt mieleen siinä missä niitä huonojakin, sitähän se aina on. Joskus kun oikein muistelee ja miettii niin saattaa kallistua enemmän peräti hyvien puolelle. Huonona päivänä kun kelaa jutut läpi niin tuntuu päivänselvältä 'ei ikinä enään' -ratkaisu.

--
Divida et impera.

mirah

Posts: 257

#94 • • mirah Starchild
Ensimmäinen, jonka luokittelisin kunnon suhteeksi alkoi kun olin 16. Tuli seurusteltua vähän yli vuosi, sisältäen lukuisat ongelmat. Suhde kaatuikin lopulta siihen, kun onneksemme huomasimme että kumpikaan ei halunnut sitä oikeasti, emmekä toisiamme. Pakolla kun yritti viimeisetkin kuukaudet pysyä yhdessä. Huonolla menestyksellä.

Vanhoista, suurista tai pienistä, suhteista olen oppinut joka kerta jotain, ja samalla olen oppinut näkemään mitä oikeasti haluan. Olen ehkä hieman kasvanutkin niistä ajoista, ei ehkä kokoa mutta ikää. *vink*

Seuraava kunnon suhteeni onkin sitten nykyinen suhteeni. Yli 2vuotta on tullut seurusteltua, ilman mitään suurempia ongelmia. Toivotaan että se jatkuukin samaa rataa. *hihu* *sydän*
MaSari

Posts: 1,986

#95 • • MaSari space jammer
Löysin ns "ensirakkauteni" ollessani 15. Joo, "rakkautta" tosissaan.. Kauko sellasta *hahjust* Ei toiminu, mut onnistuttiin silti "olemaan yhdessä" vähän päälle 3 vuotta vähän väliä erossakin. Olihan se Hollanti aika kaukana *muhaha* Onneks löyty sitten jotain parempaa, vaikka "villiä" sinkkuaikaa siinä olikin välillä sellanen viikko ennen kun alettiin seurustelemaan ton sohvalla istuvan kanssa. *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

*KittenGirl*

Posts: 58

#96 • • Edited *KittenGirl*
ensimmäinen suhde oli mull aihan mukava.. 7kk oltiin yhdessä, ja sinä aikana itkin varmasti enemmän kuin koko edellisenä vuotena yhteensä. *nauru* lapsellinen kun olin niin luulin että se on sitä "tosirakkautta". joo just. *hmph*

mut sit se ihan yhtäkkiä lopetti suhteen , kun oli funtsannut sitä ensin kahden viikon hiljaisuudessa. (luulin jo että se poika oli kuollut tms.. *justjoo*) aluksi olin erosta hyvin surullinen mut loppujen lopuksi, hauska tapaus. harmiton niinsanotusti. ei kaduta, ja muistelen jo hyvällä sitäkin aikaa. *hymy*

enkä oo sitä poikaa nähny yli kahteen vuoteen. hyvä niin.
Gleba

Posts: 549

#97 • • Gleba
alettiin. "rakastuttiin." lopetettiin. alettiin taas. lopetettiin taas.
useiden kuukausien jälkeen alettiin taas, en voi käsittää miksi. no, taas oltiin niin kovin "rakastuneita". sitten se petti. sitten mä muka "annoin anteeksi." sitpä kaikki meniki vituilleen ja muutaman kk (!!) päästä final break up. thank god for that.
oli sitä kyllä pentuna (tai pennumpana) pöljä.
no, ei oo ikävä. *justjoo*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

rainbow

Posts: 185

#98 • • rainbow the inner light
Aloin seurustella ensimmäisen kerran.. apua! Muistan vaan ensirakkauteni, mutta en ensisuhdetta! *ding**iloinen* Se oli joskus seiskalla.. kesti jotain puol vuotta tai sinnepäin.. Olen ollut kyllä aina kova seurustelemaan. *hihu* Se on vaan niin kivaa. Suhteet kestää minimillään puol vuotta, ja maksimillaan (tähän mennessä) kaks vuotta. Seurustelin parin-kolmen jätkän kanssa ennen ku mulla oli sellanen suhde, joka vaikuttaa vieläki elämääni (siis sillä että se on joskus vaikuttanut elämääni). En tiedä, ehkä vaan rakastan rakastua *joo**blush*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Siren

Posts: 826

#99 • • Siren Seinäruusu
Mä mieluummin unohtaisin mun ekan suhteen (tai sen tapasen) puistattaa ajatuskin kyseisestä henkilöstä.. *poks* No mut jotai hyvääki - kukaan ei voi enää koskaan mokata yhtä pahasti ku se *nauru*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Skenemursu

Posts: 1,568

#100 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Ensimmäinen seurustelusuhteeni alkoi 94 kuikas muutenkaan kuin porauslautalta (Silja Serenade) ja kesti aina kesään 99 saakka, jolloinka jämähdin ibizalle ja kiinnostuin tränsestä (eli todellakin ymmärrettävistä syistä mut lempattiin hyi mua)

Suurin osa tästä ajasta asuttiin saman katon alla... edelleenkin muistelen pelkällä hyvällä. Kyseisellä mimmillä on muuten ainakin yks olikohan jo reilu vuoden ikäinen skidi. Joten oli se hyvä että päätty aikanaan koska jos olis vieläkin yhdessä niin eikös se tekis musta isän *ding*