Ensimmäinen suhde

158 posts, 8 pages, 43,610 views

RedOne

Posts: 448

#41 • • RedOne
Ensimmäinen oikee suhde alko 2 ja puol vuotta sitten...ja toimii edelleen ihan kivasti...!*pihkassa*

--
Hab haba zut zut

kuu

Posts: 1,174

#42 • • kuu tyttttö
ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*

--
köh köh

Avatar
#43 • • emppu Guest
kuusi:

ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*



NII mut kato mä oon viel tääl *REPEE*
*justjoo**justjoo**dissaa**justjoo**justjoo*
Howdy

Posts: 7,955

#44 • • Howdy Oldie
trance moon:

howdy:Hmmm ... eka kunnon juttu kesti 8 vuotta .... meni hyvin aikansa .. ja sitten ... nojoo kyl kaikki tietää ...


8-vuotta...*ding* piiiiitkä aika.... *joo*




No joo ... meitsi ei oo enään niin kauheen nuori katsos *piis**plur**piis*

--
Käpy vailla vertaa

kuu

Posts: 1,174

#45 • • kuu tyttttö
wxw:

kuusi:ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*

NII mut kato mä oon viel tääl *REPEE*
*justjoo**justjoo**dissaa**justjoo**justjoo*


no niin sä *sydän*

--
köh köh

Avatar
#46 • • emppu Guest
*ankka**nauru*
kuu

Posts: 1,174

#47 • • kuu tyttttö
juu sinä sinä *nauru*

--
köh köh

Fakiiri

Posts: 462

#48 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Viis vuotiaana naapurin lindankanssa seurustelin *hih*
Ja sit harmitti kovasti ku muutto tuli *poks*
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa...

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Tyeicha

Posts: 5,807

#49 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*hmph* pienempänä nyt oli tällasii 2-3vko'n suhteita, mut mun eka oikee suhde alkoi kun olin 15 ja kundi oli 18. *ding* sitä kestikin sit ~3 vuotta ja sen jälkeen olin taas 1½ vuotta sinkkuna.. *ding*

--
-Tyeicha-

r0n

Posts: 2,258

#50 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
psysex:

käden kanssa oli kiva ensi tapaaminen...



Yeah. Love at first sight. Been together ever since.*nauru*

--
6er reihe

Howdy

Posts: 7,955

#51 • • Howdy Oldie
Fakiiri:

Viis vuotiaana naapurin lindankanssa seurustelin *hih*
Ja sit harmitti kovasti ku muutto tuli *poks*
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa...




Toi on hyvä .... *iloinen**piis*

--
Käpy vailla vertaa

trance moon

Posts: 1,905

#52 • • trance moon ZamZa...
Tyeicha:

*hmph* pienempänä nyt oli tällasii 2-3vko'n suhteita, mut mun eka oikee suhde alkoi kun olin 15 ja kundi oli 18. *ding* sitä kestikin sit ~3 vuotta ja sen jälkeen olin taas 1½ vuotta sinkkuna.. *ding*



Dodii, kuullostaa hyvältä.. hehh... *nauru*
trance moon

Posts: 1,905

#53 • • trance moon ZamZa...
kuusi:

ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*



Onnea teille... *plur**nauru*
kuu

Posts: 1,174

#54 • • kuu tyttttö
trance moon:

kuusi:ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään *sydän*

Onnea teille... *plur**nauru*



kiitti kiitti
*iloinen*

--
köh köh

DESPE

Posts: 4,580

#55 • • DESPE
kuka keksi ahdistuksen ihmismieleen
kuu

Posts: 1,174

#56 • • kuu tyttttö
Jaiwhite:

kuka keksi ahdistuksen ihmismieleen



joku erittäin epämiellyttävä ihminen kenties *dissaa*

--
köh köh

S-T

Posts: 1,195

#57 • • S-T Pieni
Kaiken häröilyn jälkeen ensimmäinen vähän pidempään kestänyt suhde alkoi kun olin 15 ja kesti pari vuotta. Kariutui omistushaluisuuteen ja molemminpuoliseen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja etenkin sen kundin puolelta mun tekemisten jatkuvaan vakoilemiseen ja rajoittamiseen - mm. lopetin sen parin vuoden aikana lähes jokaisen siihen asti kestäneen tärkeän ystävyyssuhteeni, lopetin kaksi rakasta harrastusta koska hän ei kuulemma olisi kestänyt edes kerran viikossa olevia treenejä ("kumpi sulle on tärkeämpää: minä vai joku tanssitunti?") *eiei* Lisäksi pojalla oli käsittämättömän huono itseluottamus ja itse olen aina pärjännyt kaikessa (koulussa, harrastuksissa, jne.) varsin hyvin -> tulen iloisena hyvän suorituksen jälkeen pojan luo -> "Mee muualle! mä en kestä kun sä oot noin hyvä! oisit vähän huonompi mun takia!" *mur*

*tilitys*

Onneksi kuitenkin olin tarpeeksi vahva lähtemään siitä suhteesta, vaikkakin teki pahaa.. kuitenkin se oli ensirakkaus. tai jotain. Aika pitkälti nykyisen poikaystäväni (suhde alkoi aika pian entisen jälkeen ja on kestänyt jo melkein kolme vuotta) tuella pysyin myös tuossa päätöksessä, vaikka entinen tuli monesti vielä ruikuttamaan perään...

--
Pieni on kaunista.

milla

Posts: 3,699

#58 • • milla

BlueWind:
Kaiken häröilyn jälkeen ensimmäinen vähän pidempään kestänyt suhde alkoi kun olin 15 ja kesti pari vuotta. Kariutui omistushaluisuuteen ja molemminpuoliseen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja etenkin sen kundin puolelta mun tekemisten jatkuvaan vakoilemiseen ja rajoittamiseen - mm. lopetin sen parin vuoden aikana lähes jokaisen siihen asti kestäneen tärkeän ystävyyssuhteeni, lopetin kaksi rakasta harrastusta koska hän ei kuulemma olisi kestänyt edes kerran viikossa olevia treenejä (”kumpi sulle on tärkeämpää: minä vai joku tanssitunti?”) *eiei* Lisäksi pojalla oli käsittämättömän huono itseluottamus ja itse olen aina pärjännyt kaikessa (koulussa, harrastuksissa, jne.) varsin hyvin -> tulen iloisena hyvän suorituksen jälkeen pojan luo -> ”Mee muualle! mä en kestä kun sä oot noin hyvä! oisit vähän huonompi mun takia!” *mur*

*tilitys*

Onneksi kuitenkin olin tarpeeksi vahva lähtemään siitä suhteesta, vaikkakin teki pahaa.. kuitenkin se oli ensirakkaus. tai jotain. Aika pitkälti nykyisen poikaystäväni (suhde alkoi aika pian entisen jälkeen ja on kestänyt jo melkein kolme vuotta) tuella pysyin myös tuossa päätöksessä, vaikka entinen tuli monesti vielä ruikuttamaan perään...



*ding*
ihan ku mun elämästä. mut ei sitä sillon tajunnut millasta se oli kun oli vaan*pihkassa*
display23

Posts: 3,069

#59 • • display23
Eka suhde meikkiksel on just kaheksatta kuukautta menossa*sydän*...Meinaan ei niit joitai parin viikon hengaus suhteit voi laskee*justjoo*BTW. en oo muuten koskaa ollu treffeil,en oikee harrasta jotai kahvi ja leffa meininkii..ei must mikää trendi juttu ookkaa
trance moon

Posts: 1,905

#60 • • trance moon ZamZa...
No huhh huhh... *ding*

Kyllä jotku osaa sit olla uurpoja... *possu* hyvä et pystyit irrotautumaan siitä suhteesta, tiedän monia samantapaisia tapauksia, missä toinen saa kuunnella kaikenlaista shittii eikä se pysty jättämää sitä toista...
sitä saa sit kuunnella koko elämänsä kaikkee valitusta yms. ei hauskaa... *eiei*

*purr*