158 posts, 8 pages, 45,353 views
ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään
pienempänä nyt oli tällasii 2-3vko'n suhteita, mut mun eka oikee suhde alkoi kun olin 15 ja kundi oli 18. sitä kestikin sit ~3 vuotta ja sen jälkeen olin taas 1½ vuotta sinkkuna..
ensimmäinen kunnon suteeni alkoi melkeen 3 vuotta sitten, ja tässä vielä onnellisina pyöriskellään
BlueWind:
Kaiken häröilyn jälkeen ensimmäinen vähän pidempään kestänyt suhde alkoi kun olin 15 ja kesti pari vuotta. Kariutui omistushaluisuuteen ja molemminpuoliseen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja etenkin sen kundin puolelta mun tekemisten jatkuvaan vakoilemiseen ja rajoittamiseen - mm. lopetin sen parin vuoden aikana lähes jokaisen siihen asti kestäneen tärkeän ystävyyssuhteeni, lopetin kaksi rakasta harrastusta koska hän ei kuulemma olisi kestänyt edes kerran viikossa olevia treenejä (kumpi sulle on tärkeämpää: minä vai joku tanssitunti?) Lisäksi pojalla oli käsittämättömän huono itseluottamus ja itse olen aina pärjännyt kaikessa (koulussa, harrastuksissa, jne.) varsin hyvin -> tulen iloisena hyvän suorituksen jälkeen pojan luo -> Mee muualle! mä en kestä kun sä oot noin hyvä! oisit vähän huonompi mun takia! *mur*
*tilitys*
Onneksi kuitenkin olin tarpeeksi vahva lähtemään siitä suhteesta, vaikkakin teki pahaa.. kuitenkin se oli ensirakkaus. tai jotain. Aika pitkälti nykyisen poikaystäväni (suhde alkoi aika pian entisen jälkeen ja on kestänyt jo melkein kolme vuotta) tuella pysyin myös tuossa päätöksessä, vaikka entinen tuli monesti vielä ruikuttamaan perään...