Ensimmäinen suhde

158 posts, 8 pages, 43,931 views

trance moon

Posts: 1,905

#61 • • trance moon ZamZa...
Avernian:

Itse mietin että miten joku voi tommoseen suhteeseen päätyäkään?




Niinpä, olen miettinyt ihan samaa... *justjoo*
S-T

Posts: 1,195

#62 • • S-T Pieni
Avernian:

Itse mietin että miten joku voi tommoseen suhteeseen päätyäkään?



Helposti kun on nuori ja hullaantuu. Eikä ihmiset heti näytä kaikkia puoliaan. Kuten milla ylempänä totesi: ei sitä silloin tajunnut kun oli vaan *pihkassa*

Noista tapahtumista olen varmasti oppinut paljon ja noista ajoista olen muuttunut huimasti. Tämä nykyinen ihminen ei varmastikaan enää tekisi samaa virhettä.

[muokattu 19.5.2003 23:37]

--
Pieni on kaunista.

Blues

Posts: 5,414

#63 • • Blues Koning van Afrika
Ihminen viisastuu kun kokemusta karttuu..ei sitä nuorena ja kokemuksia vailla tiedä miltä varautua ellei vanhemmat sitten vähän neuvo.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

hoopstar

Posts: 472

#64 • • hoopstar hoopstar
joo eka suhde... no kesti ehkä viikon... no mut oikee ensimmäinen suhde kesti melkein neljä vuotta *justjoo*
no sen jälkee ollu yhtä häröilyä *ökkö*
¡ Previous post about a year ago !
zari

Posts: 716

#65 • • zari Team Tamppaajat
Eka suhteeni on vieläkin meneillään *joo* Kohta 6kk takana enkä vois onnellisempi olla. Ko. pojan kanssa on niin hyvä olla. Hyvää kannattaa odottaa.

*sydän* Mikko

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#66 • • Aziz Combat Fighter
Forumnillittäjä iskee!

Se kirjoitetaan: "Ensimmäinen suhde", ei "EnsiMMäinen suhDe..."

Tämä ei ole America Online...
Mellu-

Posts: 4,006

#67 • • Mellu-
jaaa... oiskoha ollu eka 3kk pitkä tapaus...tutustuin siihen broidin kautta... oli vähän liian löysä/pehmee mun makuun.. väsyykkä *poks* muut ollukkin sellasta 2-3kk ja kukaa ei oovaa jaksanu tätä mun urheiluu ja menemistä..no can do *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

micqo

Posts: 1,094

#68 • • micqo
Joo,olihan niitä ihastumisia/lyhyitä suhteita etc joskus teininä,mut eka oikea suhde alkoi 17 vuotiaana just muutamaa kuukautta ennen 18v ja samassa suhteessa edelleen...eli mitäs tässä nyt sit tänä vuonna tulee täyteen... 13 vuotta *nauru* repikääs siitä! *hih*
Major Tom

Posts: 266

#69 • • Major Tom

Ana-5000, 15.4.2005 00:32:
Forumnillittäjä iskee!

Se kirjoitetaan: "Ensimmäinen suhde", ei "EnsiMMäinen suhDe..."

Tämä ei ole America Online...



Ihmettelin ite että miten tää threadi voi venyä 4sivuseksi ennenkuin joku huomauttaa tosta. Täytyy myöntää, piSTäÄ aIKa pAhAStI SilMäÄn.
phear

Posts: 804

#70 • • phear <X>
Riippuu vähän, minkä laskee suhteeksi, mutta sanoisin, että ensimmäinen kunnollinen jatkuu edelleen.
6.5. tulee kymmenen vuotta (jep, vuotta, ei kuukautta) täyteen. *pihkassa*
Avatar
#71 • • Edited ikj Guest

Ana-5000, 15.4.2005 00:32:
Forumnillittäjä iskee!

Se kirjoitetaan: "Ensimmäinen suhde", ei "EnsiMMäinen suhDe..."

Tämä ei ole America Online...



no mutq se on siistimmän näköstä!1
Trixie

Posts: 1,342

#72 • • Trixie
Ensimmäinen suhde kesti 'bout sen 2 vuotta, mut siihen aikaan mahtuu monet erot ja yhteen menot eli aika lailla on-off suhde*eiei*
Ensimmäiset 8kk meni mainiosti, kaikki toimi... Sit tapahtu jotain ja oltiin jonki aikaa eros ja sit taas yhdes ja taas eros ja taas yhdes jne... ja kerettiin kihloihinki mennä ja asettuu saman katon alle. Meitsi oli lukios sillo ja ukko montrealil duunis ja piti olla hyvä palkka, mut silti jouduin koko ajan kyselee omilt porukoilt rahaa ku ei ollu ruokaa koska ukon rahat meni auton tuunaamiseen*justjoo* Eipä sitä yhteis eloo enää sit kauaa jatkunu ku se meni sit siihen ukko lähti parin kaverinsa kans TYTTÖJEN PIKKUJOULUIHIN loimaalle ja kuulinpa sit illan mittaa et sil oli siel joku hoito ja päätin sit et"fine, olkoon" ja annoin mennä sit täysii samal mital ku millään ei näyttäny olevan välii. Seuraavana päivänä olin ihan vitun paskana ku ukko tuli himaan kaula syötynä ja kehu kuinka kivaa oli ollu ja siihen se suhde sit loppuikin... No toisaalta hyvä niin...

Näin monen vuoden jälkeen oon tajunnu et olin siinä suhteessa ainoastaan seinäkukkanen, jonka tuli näyttää hyvältä etupenkillä ja olla hiljaa... Kaikki tehtiin niinko ukko halus ja mulla ei siihen ollu sanomista ja mie se alistuin*uuh* Tuo suhde aiheutti aika lailla ikäviä asioita, huomannu sen näin nykyisessä suhteessa, mutta onneksi nuokin traumal alkaa olemaan historiaa*hymy*

--
face your fears and live your dreams

xl8r

Posts: 2,227

#73 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Eka suhde alkoi joskus silloin kun olin 14 v. ja kesti melkein 2 vuotta. Päättyi lähinnä erimielisyyksiin kaikesta mahdollisesta. Mutta opimpa siita paljon ;)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

zenny

Posts: 1,145

#74 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ensimmäinen suhde alko tos helmikuun loppupuolel nähtiin laivalla.. suhde loppu 7kk ton näkemisen jälkee...*nyyh* ei ollu kovin helpo ero ku äijä jätti... mul oli viel tunteet pelis... mut nykyää ollaa kavereit ja äijä käy tosi harvoin moikkailees mua.. mut pitäs olla vissiin tyytyväinen siihen et ollaa ees kavereit....
*grr* tulin surulliseks tost tilityksest....*uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Shaz

Posts: 324

#75 • • Shaz team Wittupäät
Mun ensimmäinen suhde.. Taisinpas olla jotain 15v ja tutustuin siihen poikaan melontaleirillä ja vielä pikkuveljen kautta. *nauru* Seukattiin tiiviisti ja ei-niin-tiiviisti melkein 4kk *plur* Poika oli mua kaks vuotta nuorempi, ja siihen se sitten kaatukin koko homma. Nykyään ollaan kyllä tosi hyviä ystäviä ja en tiedä mitä tekisin ilman sitä ihmistä. *hymy* Eeki *sydän*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#76 • • Aziz Combat Fighter

BSE, 15.4.2005 03:06:
---
Ana-5000, 15.4.2005 00:32:
Forumnillittäjä iskee!

Se kirjoitetaan: "Ensimmäinen suhde", ei "EnsiMMäinen suhDe..."

Tämä ei ole America Online...

---


Ihmettelin ite että miten tää threadi voi venyä 4sivuseksi ennenkuin joku huomauttaa tosta. Täytyy myöntää, piSTäÄ aIKa pAhAStI SilMäÄn.



En mä ehtiny replyy aikasemmin :D

Remember kids, SHIFT is not AWESOME BUTTON!
Karski

Posts: 6,049

#77 • • Karski Pomon kätyri

BSE, 15.4.2005 03:06:
---
Ana-5000, 15.4.2005 00:32:
Forumnillittäjä iskee!

Se kirjoitetaan: "Ensimmäinen suhde", ei "EnsiMMäinen suhDe..."

Tämä ei ole America Online...

---


Ihmettelin ite että miten tää threadi voi venyä 4sivuseksi ennenkuin joku huomauttaa tosta. Täytyy myöntää, piSTäÄ aIKa pAhAStI SilMäÄn.



Oisko siks ku tää on kaks vuotta vanha threadi:
ana-5000 ei ollu sillon vielä edes syntyny.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

helluli

Posts: 381

#78 • • helluli pupunen / hababambi
olin ehkä viidentoista ja vedonlyönnin tuloksena kerran pussasin erästä poikaa, joka oli samasta koulusta. mä olin ihan hirvee ja pompottelin sitä jätkää minkä kerkesin... mutta oli meillä kivaakin.. ja niiiiiiiiih ihunaa *vink*
harvemmin sitä tyyppiä enää näkee, mutta kyl mä vieläkin tulen aivan super-hyvälle tuulelle kun nään sen..
miten rakastunut sitä joskus onkaan luullut olevansa...*iihhih*
...ja mitä kaikkee ehtikään tapahtua sinä aikana... varmaankin elämäni pahin kapinavaihe mun vanhempia vastaan menossa jneh.. *blush*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Saara

Posts: 1,954

#79 • • Saara #2970
Mitäs.... Mun eka kunnollinen suhde kesti 3kk ja se oli joskus ku olin 15 :DD

Nykyiseen suhteeseen verrattuna se oli aika kökköö teinirakkautta joka sitten päätty aikanaan.
Nykyinen suhde onkin jo kestänyt yli 2 1/2 vuotta.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Caro²

Posts: 5,301

#80 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

UnityF, 15.11.2002 23:35:
Ensimmäinen kunnon suhde kesti mulla 4,5 vuotta mut me huomattiin et parempi jos ollaanki kavereita... Näin vuosia myöhemmin voin todeta et se oli oikee päätös me ollaan nykyään niin erillaisia ihmisiä...Harvinaista varmaanki on että me ollaan vieläkin hyviä ystäviä...*hymy*



Ei ny nii harvinaista. Ittelleni kävi about ihan samalla tavalla. Ehdittiin vissiin olla kyllä karvan yli 5v yhdessä.
Joku joskus puhunut 5v kriisistä. Useimmat suhteet loppuu viimeistään tuossa vaiheessa *joo*

Tosin. Useimmat suhteet loppuukin onnellisesti, harva loppuu avioliittoon. *jiihaa*