Ensimmäinen suhde

158 posts, 8 pages, 43,607 views

Bellezaaa

Posts: 573

#121 • • Bellezaaa Afrodite*
Ensimmäistä rakkautta ei unohda varmaan koskaan...
se on jotenki nii ainutlaatuinen ja uus juttu.
Siin iässä eli siis nuorena/teininä ei osaa odottaa mitään suhteelta ja
sillon on viel nii sinisilmänen hömppä ku olla ja voi.
Ei oo nii epäilevä ja tarkkanäkönen ku nykysin *hih*

Tämä ensimmäinen *sydän* kesti melkein 7 v. ja siihen
mahtui vaikka mitä, itkua ja hammastenkiristystä mut myös erittäin
ihania hetkiä*joo*
En sitä vaihtais pois koskaan mut en sitä aikaa haluis takaskaan....
Avatar
#122 • • Edited Reetta Guest

Gnomex, 20.7.2006 16:29:
---
Reetta, 20.7.2006 10:56:
...meitä naisia kun aina kiehtoo enemmän noi miehet ketkä on ns. renttuja.

---

Tätä kerran kokeiltiin vedonlyöntinä kaveriporukassa. Kaikki sujui hyvin siihen asti kun sanoin että oon just päässy vankilasta. Voit arvata miten jatkui *nauru*



mun mielestä vankilassa olleissa miehissä ei oo mitään vikaa (riippuu tosin mistä on tuomittu, kuten esim. raiskaus), ihmisiähän vankilakunditkin on! ja ne rentut...oivoi...*hymy*
miksi minua itse kiehtoo rentut? miehessä pitää olla haastetta (renttu on yleensä kokenut elämässä myös enemmän ku se ns. naapurin poika ja osaa jo muutamat kikat elämässä!)
kyllähän suhteessa pitää kuitenkin tasapainoisesti toimia kaikki muukin, kuin pelkkä "renttuus"...
kun palaset loksahtaa kohdalleen...se on menoa.

( ja nyt mä oon jo niin ihmeissäni kaikesta etten pysty enään kommentoimaan mihinkään...*tirsk*)
Epailija

Posts: 5,636

#123 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Reetta, 22.7.2006 14:32:
(renttu on yleensä kokenut elämässä myös enemmän ku se ns. naapurin poika ja osaa jo muutamat kikat elämässä!)



...kuten sen kuinka Corolla käynnistetään ilman avaimia tai paljonko tasoittavia kannattaa vetää tappajakankkuseen?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#124 • • gnomex Guest

Reetta, 22.7.2006 14:32:
---
mun mielestä vankilassa olleissa miehissä ei oo mitään vikaa (riippuu tosin mistä on tuomittu, kuten esim. raiskaus), ihmisiähän vankilakunditkin on! ja ne rentut...oivoi


Tiedänpä yhden tunnetun raiskaajan jonka ympärillä tästä huolimatta pyörii niin paljon naisia ympärillä että ei tartte kuin valita päältä parhaat. Sama juttu erään exän exän kanssa, tyyppi on oikein naistenhakkaajan ilmentymä - ja tunnettu sellainen - mutta kuitenkin kissaa riittää ympärillä niin pirusti. Pitäsköhän sitä itekkin ryhtyä kriminaaliksi ja vaimonhakkaajaksi niin vois päästä tästä sinkkuudesta...*ding*
Avatar
#125 • • astaroth Guest

Gnomex, 22.7.2006 19:06:
Pitäsköhän sitä itekkin ryhtyä kriminaaliksi ja vaimonhakkaajaksi niin vois päästä tästä sinkkuudesta...*ding*


tässä taas sitten itse voi ruveta miettimään, että tarvitseeko sitä uhrata edes katsetta muijaan, joka on niin fiksu, että ottaa mielellään turpaansa *nauru*
Avatar
#126 • • gnomex Guest

astaroth, 22.7.2006 19:15:
---
tässä taas sitten itse voi ruveta miettimään, että tarvitseeko sitä uhrata edes katsetta muijaan, joka on niin fiksu, että ottaa mielellään turpaansa *nauru*


True true...
Freja

Posts: 8,775

#127 • • Freja Sihteeri
Sillä on vieläkin suuri vaikutus elämääni.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#128 • • KooKie aka. Petress Pan

Gnomex, 22.7.2006 19:57:
---
astaroth, 22.7.2006 19:15:
---
tässä taas sitten itse voi ruveta miettimään, että tarvitseeko sitä uhrata edes katsetta muijaan, joka on niin fiksu, että ottaa mielellään turpaansa *nauru*

---

True true...



Word. Imo älykääpiöyden osoitus, jos on ns. ehdointahdoin mentävä jätevesien poistoputken alle uimaan. Näin nätisti sanottuna.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Dementation

Posts: 2,892

#129 • • Dementation wednesday?
Oli se...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Mellu-

Posts: 4,006

#131 • • Mellu-
olihan se.. heheh kesti 3v tjsp ala-asteella.. oltiin aina kahestaan ja toistemme luona :) eli jotai tyylii luokat 3-6 oltiin ku paita ja peppu, ehkä parhaita kavereita jolla oli jotain "peliä"^__^ mut sit se vaa loppu ku menin ylä-asteelle ja en oo nähny tyyppiä sen koomin *hymy* kunnon seukkaus-suhe tai olla 9luokan alussa broidin parhaan kamun kanssa 3kk :D jep jep

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Bio

Posts: 4,429

#132 • • Bio The Bullies / Pinky
heh, nojoo siis eka suhdehan oli sellanen et kysyin tytöltä: "aLaX oLEe MuN Kaa!!??" *lmao*
akiapina

Posts: 2,729

#133 • • akiapina apinaki
Tais olla seiskalla, joku 2kk. Olin ala-asteella vieläkin ujompi poika kuin mitä nyt, ja tietyllä tapaa jopa pelkäsin tyttöjä, jos joku pyys vaikka diskossa tanssimaan hitaita niin siinä sitä sit oltiinkin naama punaisena keksimässä hyviä tekosyitä.."joo olin just menossa tota, tonne."
phear

Posts: 804

#134 • • phear <X>
Ensimmäinen "kunnon" suhde jatkuu edelleen.
Gem

Posts: 7

#135 • • Gem

Gnomex, 20.7.2006 20:14:
---
tbo, 20.7.2006 20:02:

---

Joku nainen vois oikeesti joskus kertoo mulle et MITEN IHMEESSÄ NE RENTUT EDES _VOI_ VIEHÄTTÄÄ, koska mä en ainakaan tunne yhtään jätkää joka diggais sellasista tytöistä. Kaikki tietää et shine eye gal bring trouble to a man, minkä takia tytöt sit jahtaa sellasia poikia?

---

Naisilta kun en ole ikinä saanut mitään kunnon vastausta tähän, niin olen pähkäillyt asian itse näin: rentut viehättää koska naiset tuntevat ne haasteellisina "kyllä minä vielä kesytän tuon villin alpha-uroksen" ja toinen syy saattaa pohjautua luolamiesajoilta jolloin renttu, eli se vahva ruma huonokäytöksinen pahalta haiseva iso karvakasa on paras puolustamaan omaa luolaa. Paljon parempi kuin se karvansa ajeleva hyväkäytöksinen metroseksuaali sixpackpoju.



niin siis aivan. kyllä ne rentut ekaks kiinnostaaki. ja kiehtoo jos kattelee miehiä. mut kyllä ne alkaa kyllästyttäki aivan yhtä nopeasti. tajuaa, ettei se siitä kasva ja sitten kun yrittää kesyttää tätä renttua ja saada sen kasvamaan ja ehkäpä toivoo että perustais sen kanssa joskus perhettäki ni tajuaa, ettei sellanen ikinä tule toimimaan kunnolla, koska rentut on renttuja vaikka ne kuinka sanois rakastavansa. ja tajuaa, että on se parempi joku kunnon rehellinen mies hankkia, eikä renttua.

mutta minun eka kunnon suhteeni kaikkien ala-asteen tyhmäilyjen (lyhyin "suhde" ei voi ees siksi kutsua... kesti 24 tuntia :D:D suunnilleen.. oltiin käyty treffeillä kahteen otteeseen ja sen jälkeen puhuttiin et "ollaanks nyt kimpassa?" "ok" ja sit ei oltukkaa :D) no mutta kuitenki. en viittiny sitte aikaani tuhlata turhiin miehiin. ennenku tapasin 16-vuotiaana ensimmäisen poikaystäväni ja ensi-rakkauteni jonka kanssa oltiin sitte yhessä kylläkin vain 9kk. mutta piti sitte olla loppujen lopuks itsekäs ja jättää se oman mielenterveyden takia. jos kyseinen henkilö olisi ollut täysin terve oltais vieläkin yhdessä ja oli sellanen suhde joka ois voinu vaikka loppuelämän kestää. mutta turha sitä on jossitella! se on mennyttä nyt. ollaan kyllä vielä kavereita. siitä suhteessa kasvo kyllä huomattavasti. jätkä oli 5-vuotta vanhempi. mutta ei sitä kovin montaa kertaa suhteen aikana tajunnu. kyl maailma oli erilainen molempien lapsuudessa.
Lash!

Posts: 57

#136 • • Lash! Lost soul
Ensimmäinen suhteeni... minä olen ollut aina semmoinen ujopoika... nurkassa kyhjöttää ja naisille ei paljoa puhuta.. tämä kaikki tapahtui kun olin 16 vuotias ja kevarilla ajelin niin tämä typy järjesti bileet sinne mun naapuriin jotta pääsi iskeen mut*ding* noo siel juteltiin aamu 4 ja alettiin sit seurusteleen.. puoltoista vuotta se kesti ja sitten typy lähti Ouluun opiskeleen ja mie jäin sinne kotopuoleen. Päätettiin ettei siitä olis tullut mitään ja olihan siinä jo muutenkin ollut semmoista molemminpuolin että onko tässä enään mitään yhteistä... mutta se oli aika jolloin opin paljon ja muistot on mitä mielettömämpiä... niin ja tämä typy oli minu kuitenkin melkein 2 vuotta vanhempi*tirsk*

tuon jälkeen ollut 2 piiiitkää suhdetta ja en pysty kieltämään ettenkö noita muisteliskaikkia lämmöllä ja kuitenkin jokainen suhde ollut ihanasti erilainen*super*
voi sitä ensirakkautta.. kumpa sen saisi uudestaan tuntea*blush*
RiD

Posts: 2,817

#137 • • Edited RiD Nukemi
Tais olla joskus sellainen söpö pussailusuhde joka alkoi jostain harjukadun nuorisotalolta lahdesta, joskus vuonna kivi ja kypärä ennen nakkisotaa. Tanssittiin hitaita, pussailtiin ja käytiin jossain macdonaldsissa syömässä :D huikeita aikoja.

Tytön nimi oli maria, ja vähän harmittaa että en oo nähny kyseistä henkilöä vuosiin.

(voiko tota suhteeks kutsua? :D)

--
*super* *possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#138 • • Sallakat jungle, baby !
kai vois sanoa, että ensimmäinen kunnon virallinen suhde on nyt meneillään. Pitkät suhteet ei ennen niin kiinnostanut varsinkaan teininä, enkä todellakaan laske suhteiksi niitä teini-iän pussailuja tai edes ekaa seksikumppaniani. Oli siinä yksikin pitkähkö mutta epävirallinen hengausjuttu 17-22-vuotiaana, opettavainenkin muttei sitä oikeaksi suhteeksi voinut sanoa. Tämän hetkistä, oikeaa ja virallista suhdetta onkin kestänyt yli 5 vuotta, sellasella forever meiningillä *sydän*
KooKie

Posts: 4,338

#139 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 20.7.2006 16:58:
Nyt mä toivoisin, että "me" ollaan lopullisesti historiaa.



Hahahahahahahahahahahahhaha. *justjoo*

KooKie, 20.7.2006 16:58:
... Mutta ai että, kuinka mä rakastan noita muistoja. *sydän*



Niin paljon, että niitä on tehtävä lisää? *hmph*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

enkeliina

Posts: 169

#140 • • enkeliina kiksurinsessa
No semmonen ensimmäinen varsinainen seurustelusuhde kesti sen muutaman kuukauden yläasteella... Tiedä sitten oliko se sen enempää kuin ihastusta/ihalua, mutta se sitten kariutui hänen henkilökohtaisen elämäntilanteensa takia. Koitti sitten myöhemmin hänelle otollisemmalla hetkellä lämmittää uudelleen, mutta totesin, että parempi antaa menneiden olla menneitä. Nykyään olemme kavereita, vähenevässä määrinvain yhteyksissä... Elämä on kasvattanut eri suuntiin.

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.