Mun ensimmäinen suhde oli ala-astella kuudennella luokalla....yks tyttö tuli koulun limu diskon jälkee kysyy et aletaako seukkaa ja siit se sit lähti kädestä pitely ja pienet viattomat pusut*sydän*
Ensinmäinen kunnon suhde kesti melkeen 2v, ja loppui siihen kun kuulin jätkän pettäneen mua 7erimuijan kanssa ja osa oli mun kavereita, mutta se oli mun ensirakkauteni
16 vuotiaana kaverin bestikseen... suhde kesti 2 vuotta tosin josta se toinen vuosi oli hengailua ja aika tylsää mut eka vuosi... tai tarkemmin se eka puoli vuotta oli aivan mahtavaa.
En ikinä anna periks suhteissa mut vuosi paikallaan junnaamista riitti ... varsinkin, kun tutustuin uuteen tyttöön joka oli mahtava ja on mahtava edelleen
En harrasta yhden yön juttuja ja seurustelutkin on kestäny vuosikausia kaikki Tosin olen myös aina ollu se jättävä osapuoli...
Olin 16 ja asuin Espaniassa. Rakastuin parikymppiseen englantilaiseen kulkuriin, joka asui kadulla...raahasin sen Suomeen ja muutettiin yhteen...Voittekin arvata mitä siitä seurasi; puolitoista vuotta hillitöntä sähläystä ja lopulta ero...mutta oli se kyllä aikamoinen elämys!
...oli semmosta teini säätöö että *nauraa**nauraa* en voi laskea sitä suhteeksi.
Eka suhde oli vähän aikaa sitten ja kesti 2v ja vähän päälle... mutta hän ei todella ollut se oikea...
Sitten tapasin ihanan mahtavan tytön ja kaikki oli hyvin ja olin todella rakastunu... mutta me ei vaan oltu luotu toisillemme
Mun eka "oikea" "suhee" oli ysin lopussa. Mä olin niiiin "rakastunu". Suhteen laatua kuitenkin kuvaa se, et meil meni heti poikki, kun muutin toiselle paikkakunnalle mennäkseni "erikois"lukioon... Teinii...
eka "suhde" olí parikymppisen tosi ihanan jätkän kans... ite olin just täyttänyt 15... Sitä kesti pari viikkoo, sen takia koska en osannu arvostaa sen rehellisyyttä ja kunnioitusta mua kohtaan... syöksyin siitä etenpäin
Mun eka suhde kesti vähän päälle vuoden ja olihan se ihan kivaa mut se alko kyl tympiin kun joka päivä ja yö yhessä varsinkin kun se keksi valittaan jostain koko ajan *nauraa*
olin kaverini kaa uimahallis ja kaverini sattu sitten liukastumaan ja siihen "hätää kärsivien tyttösten" luo saapu sit 2 jätkää..ja siitä se sit vaan lähti..."rakkautta" ensi silmäyksellä vaik siit oli rakkaus kyl KAUKANA!!!!
olihan niitä "teini rakkauksia" tai siis ihastumista se oli kun ei rakkautta ollu vielä nähnykkään.
oikeastaan ensimmäinen kunnon suhde on edelleen päällä..
4v naimisissa ja edelleen onnellinen... jotenkin sattui löytyy niin samanlainen yksilö että ihan ihmetyttää.
ei edes riidellä...eikä hän edes nalkuta...en keksi mitää mikä mättäis.
Ensimmäinen kunnon suhde alkoi ollessani 14½ ja päättyi 18½ vuotiaana eli 4 vuotta kesti... oli ihan kiva, mutta paska loppu... vuoden ollut melk.yht.jatkoisesti sinkkuna viime keväästä. 1.2.2002 muutettiin yhteen, 2.2.2002 asti jätki petti mua mun hyvän kaverin (tai niin ainakin luulin, tyhmä minä, "kaverille":) kanssa helmikuun loppuun... epäilin asiaa jo ennenkuin jäi kiinni, mut eihän sitä voinut uskoa... muutama kk siin sit asuttiin viel yhes... nykyään hyviä kavereita exän kans, mut silti...
vuoteen mahtunu uskomaton määrä pikasia suhteita, joissa saanut kokea kaikenlaista...muutaman kerran meinannut rakastua, mut ei uskalla enään... *suru*