Fyraett, 1.8.2006 10:52:
Aaaahahahah :DDDDD
Voi näitä kulttuurieroja x)
237 posts, 12 pages, 113,816 views
Aaaahahahah :DDDDD
Loppujen lopuks se feidas jonnekki mun nuuskan kans! :.
ella_, 5.10.2003 14:48:
upota mut unihiekkaan (jostain kotimaisesta biisistä..)
vääntyi pienessä mielessäni
upotan mulkkuni hiekkaan ja kesti kauan ennenkuin sai oikeista sanoista selvää
PoisoN, 7.6.2006 16:55:
---
RiD, 7.6.2006 16:28:
Tatun biisissä not gonna get us tai jotain, ne aivan varmasti laulaa sen sijasta "MAKKARAKEBAB".
Varma tieto.
---
Se on makkaratehdas :D
Lyylikki, 3.8.2006 18:06:
Mä en enklantia juuri osaa, joten aina vetelen niitä biisejä ihan miten sattuu. Sillain, miten pienet lapset laulaa. Joskaan en kyllä itse yleensä tiedä laulavani väärin, mutta onneksi mulle kyllä kerrotaan aina, jos näin käy.
No mulla on ollu pitkään semmosia tavutus ongelmia biisien kanssa. Kuulen sanat ihan oikein, mutta en ymmärrä, kunnes joskus tulee valaistuminen.
"Lensi maahan enkeli, joutui sampi tuulta." Aika kauan olen myös miettinyt, että mikä se sampituuli. Ajattelin, että se on joku myrsky tuuli tai tuulensuunta tai muu. Kunnes taas valkeus tuli, että se oli "joutuisampi" sitä tuulta.
"Lensi maahan enkeli, joutui sampi tuulta." Aika kauan olen myös miettinyt, että mikä se sampituuli. Ajattelin, että se on joku myrsky tuuli tai tuulensuunta tai muu. Kunnes taas valkeus tuli, että se oli "joutuisampi" sitä tuulta.
Söpö-Katja, 15.8.2006 16:14:
Mulle on siis ihan sama mitä se Juanes (vai öö mikä sen nimi on) oikeasti laulaa siinä ihme latinoloilotuksessaan, mutta musta se kuulostaa täysin sille kun sanois adios libido Kuulemma ei laula niin, mutta joka kerta kun se biisi tulee radiosta laulan just noin -kovaa ja korkealta-
mariq, 4.8.2006 10:13:
---
---
Hei vau! tätä mäkään en kyllä ollu tajunnu (en kyllä oo pitkään aikaan tota laulua kuullutkaan, tai sen sanoja pohtinu) Mietin pienenä, että sampi on varmaan jotenkin samantyyppinen sana, kuin esim. pahki.. sampi tuulta ~ tuulta päin, tms... Eli jotain sellasta myrsky-touhua varmaan
DJ Tomppa, 16.8.2006 09:58:
---
Söpö-Katja, 15.8.2006 16:14:
Mulle on siis ihan sama mitä se Juanes (vai öö mikä sen nimi on) oikeasti laulaa siinä ihme latinoloilotuksessaan, mutta musta se kuulostaa täysin sille kun sanois adios libido
---
Originaali taitaa olla A Dios Le Pido tai jotain. Mut eiköhän se englanniks käännettynä tarkoita samaa...:)
a-j, 27.7.2005 18:52:
mariska feat lord est (tai toisinpäin) - hellä ori
kuulin: tytöt tarvii hellän oriin, nei tyydy pelkkään koniin
oikeesti: tytöt tarvii hellän oriin, nei tyydy pelkkään kaniin
_amy_, 6.9.2006 17:01:
Tiesto-touch me .. "you touch my mind in special places" -> you touch my wife in special places...