väärin kuultuja biisien sanoja?

237 posts, 12 pages, 113,883 views

tanhutytto

#101 • • tanhutytto
Ei Muumi-taloa kukita yöksi, he Muuuuuuuuuumiii... *justjoo*
ETJ

#102 • • ETJ Failed specimen
Kaveri lauleskeli Atb:n marrakechia "arrogance in murder". Revettiin toisen kaverin kanssa. Onhan "Marrakech adventure" melkein sama :D
lohikarme

#103 • • lohikarme RitariVittupää
Emmi - Solitary Motions

Solitary mushrooms *ding*

--
Qualis artifex pereo

viimenen kosmonautti

#104 • • viimenen kosmonautti
eräs tyyppi, en minä, ihan oikeesti en minä laulo oikein isoon ääneen ac/dc:n biisiä thunder

TANDEM!!!! tadadaaaa

se oli aika humoristista
wi||iam

#106 • • wi||iam d|-_-|b
En selannut koko ketjua läpi joten en tiedä onko muut kuulleet saman: Joskus taannoin väsyneenä kuuntelin rammaria ja sieltä sattui tulemaan joku Avril Lavignen biisi jossa neitokainen lauloi suunilleen näin: "It's all been done before" ja minähän sitten kuulin sen et "It's Albus Dumbledore" *super**eiei*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

Aeryn

#107 • • Aeryn
Kesäduunissa kun joutuu valitettavasti kuuntelemaan nrj:tä koko ajan ja täytyy sanoa että yks biisi osu mun korvaan hieman. Siinä joku ukko laulaa että: When I look at you (jotain) I wish I was a woman like you *nauru* Pitkään ihmettelin että aika erikoinen biisi ku se tommosta kertoilee kunnes mun jätkäkaveri hieman valisti mua ja sano että siinä sanotaan I wish I had a woman like you *iihhih*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

AlexS

#108 • • AlexS kummasetä

Aeryn, 30.6.2005 18:38:
Kesäduunissa kun joutuu valitettavasti kuuntelemaan nrj:tä koko ajan ja täytyy sanoa että yks biisi osu mun korvaan hieman. Siinä joku ukko laulaa että: When I look at you (jotain) I wish I was a woman like you *nauru* Pitkään ihmettelin että aika erikoinen biisi ku se tommosta kertoilee kunnes mun jätkäkaveri hieman valisti mua ja sano että siinä sanotaan I wish I had a woman like you *iihhih*

hyvä kipale eli Humane - Wish God Was A Woman *nuotti*
Sanathan menee suunnilleen näin -> "...every time i look at you, i wish god was a woman too, a woman just like you..."

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Miika

#109 • • Miika
Voisin edelleenkin vannoa että nti Aguilera laulaa "I'm a genie in a butthole".

Cobain tais tehä biisin nimeltä "Cumass you are".
embie

#110 • • Edited embie Shwoopsie poo
Lapsena kuultua:
"Levoton tuhkimo tekee itsestään vampyyrin..." Sitten mietiskelin itsekseni, että miksiköhän se vampyyriksi haluaa?? *ding*
a-j

#111 • • a-j
mariska feat lord est (tai toisinpäin) - hellä ori

kuulin: tytöt tarvii hellän oriin, nei tyydy pelkkään koniin
oikeesti: tytöt tarvii hellän oriin, nei tyydy pelkkään kaniin

*hih*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

5thSaint

#113 • • 5thSaint

Aeryn, 30.6.2005 18:38:
Kesäduunissa kun joutuu valitettavasti kuuntelemaan nrj:tä koko ajan ja täytyy sanoa että yks biisi osu mun korvaan hieman. Siinä joku ukko laulaa että: When I look at you (jotain) I wish I was a woman like you

Ite kans kuuntelin kyseistä biisiä noilla sanoilla, jo mielessä löyty monen monta selitystä miks tää kaveri toivoo olevansa kuin tää nainen...kunnes selvisi biisin nimi.

--
You go hard!? We go harder!!

Uniq A.K.

#114 • • Uniq A.K.
Töissä kun on pakko kuunnella radioo niin aina kun tulee tää biisi niin alkaa naurattaan..

Daddy Yankee - Gasolina

Syy on siinä koska kuulen sanat jotenkin näin: Somebody kattoo iitaa..

*nauru*

--
TTF saves my soul!

aivastus

#115 • • aivastus Ärsyttävä

cosmic, 20.2.2005 13:29:
Blinda:
Mä kuulen kaikki biisit aina ihan väärin... *blush*
Tää on nyt ainoo, joka muistu mieleen. En muista artistia,enkä edes koko biisiä, mutta yhdessä kohdassa lauletaan näin (kai?): ”Tunnelin ruuhkaa, katselen...” Ja sit se jatkuu jotenkin näin: ”Jokainen, rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi...”
Ja mä pitkän aikaa ihmettelin, että ei kai ne voi radiossa soittaa biisiä missä lauletaan: ”Kun Nelli runkkaa, katselen...”
*ding*

Noloa...

---

Eiks se mee oikeesti niin, että "Kun neljän ruuhkaa katselee...". Itsekin kuulin sen jotenki, että " Kun neljä runkkaa..."*nauru*

"Kuljen ja runkkaan, katselen..."
Itsehän en ole koskaan kuullut sitä väärin *ding*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

KooKie

#116 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

5thSaint,

joku ukko laulaa että: When I look at you (jotain) I wish I was a woman like you

---

Ite kans kuuntelin kyseistä biisiä noilla sanoilla, jo mielessä löyty monen monta selitystä miks tää kaveri toivoo olevansa kuin tää nainen...kunnes selvisi biisin nimi.

Joo sama kämmi täällä. Ihan hiton pitkään oli sellanen iso WTF fiilis päällä. "Everytime I look at you, I wish I was a woman too...Woman just like you." Moni muuki kaveri kärsi samasta kuulovauriosta, ennenkuin Eräs päätti sivistää ja kertoa meille laulun nimen *nauru*

edit: ja nyt ku oon lukenu koko topicin läpi ni ei hitto. Todella monet sanat oon kuullu aivan samalla tavalla väärin ku muutkin postaajat. Ja sit tuli monta "ahaa" - elämystä, että "Aijaa, eiks se mennykää OIKEESTI noin?" *blush*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Peikkotyttö

#117 • • Peikkotyttö
Wengaboysin kamala renkutus "we`re going to Ibiza"
Ja minä olen aina tähän päivään asti kuullut "we´re going to eat pizza" *ding*

--
Groove is in the Heart

littlebig

#118 • • littlebig aaat-chi kung
Jennifer Lopez (Jennifer Lowpantz)
laulaa Jenny from the block biisissään

I used to have a little and now I have a lot

se kuulostaa ihan

you still have a little and I have a lot

*nauru* *lmao*

--
straight ______

gay ^______^

a-j

#119 • • a-j

pupuankka, 27.7.2005 19:00:
Eiks siinä muka oikeesti sanota koni? *ding*

mariskan kotisivujen foorumilta oon lukenu mariskan vastaukset väärin kuultuihin sanoihin ja se todellakin on _kaniin_ *ding*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

krispis

#120 • • krispis Huhuu

Neuro, 25.8.2003 10:27:
Aamulla kattelin MTV:tä. Soi joku didon biisi, en muista nimee. Kuuntelin että se laulaa ”Won´t come down with this shit.” Tais olla ”I´ll go down with this ship” tai jotai. *nauru*

joo, tosi moni kuulee sen noin *nauru* oon nauranu sitä monta kertaa. ship-versio kyllä oikea..