237 posts, 12 pages, 113,883 views
-mo-, 18.6.2005 01:45:
eräs tyyppi, en minä, ihan oikeesti en minä laulo oikein isoon ääneen ac/dc:n biisiä thunder
TANDEM!!!! tadadaaaa
se oli aika humoristista
Aeryn, 30.6.2005 18:38:
Kesäduunissa kun joutuu valitettavasti kuuntelemaan nrj:tä koko ajan ja täytyy sanoa että yks biisi osu mun korvaan hieman. Siinä joku ukko laulaa että: When I look at you (jotain) I wish I was a woman like you Pitkään ihmettelin että aika erikoinen biisi ku se tommosta kertoilee kunnes mun jätkäkaveri hieman valisti mua ja sano että siinä sanotaan I wish I had a woman like you *iihhih*
Aeryn, 30.6.2005 18:38:
Kesäduunissa kun joutuu valitettavasti kuuntelemaan nrj:tä koko ajan ja täytyy sanoa että yks biisi osu mun korvaan hieman. Siinä joku ukko laulaa että: When I look at you (jotain) I wish I was a woman like you
cosmic, 20.2.2005 13:29:
Blinda:
Mä kuulen kaikki biisit aina ihan väärin...
Tää on nyt ainoo, joka muistu mieleen. En muista artistia,enkä edes koko biisiä, mutta yhdessä kohdassa lauletaan näin (kai?): Tunnelin ruuhkaa, katselen... Ja sit se jatkuu jotenkin näin: Jokainen, rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi...
Ja mä pitkän aikaa ihmettelin, että ei kai ne voi radiossa soittaa biisiä missä lauletaan: Kun Nelli runkkaa, katselen...
Noloa...
---
Eiks se mee oikeesti niin, että "Kun neljän ruuhkaa katselee...". Itsekin kuulin sen jotenki, että " Kun neljä runkkaa..."
5thSaint,
joku ukko laulaa että: When I look at you (jotain) I wish I was a woman like you
---
Ite kans kuuntelin kyseistä biisiä noilla sanoilla, jo mielessä löyty monen monta selitystä miks tää kaveri toivoo olevansa kuin tää nainen...kunnes selvisi biisin nimi.
pupuankka, 27.7.2005 19:00:
Eiks siinä muka oikeesti sanota koni?
Neuro, 25.8.2003 10:27:
Aamulla kattelin MTV:tä. Soi joku didon biisi, en muista nimee. Kuuntelin että se laulaa Won´t come down with this shit. Tais olla I´ll go down with this ship tai jotai.