Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 231,868 views

Avatar
#81 • • ALIEN Guest
olin muijan kaa joka sano ettei musiikki ole musiikkia ilman laulua. Ei kovin kauan kestänyt että jätin hänet *nauru* ....bitch!!
Avatar
#82 • • yana Guest

:::modifying::::
tähän on vaa pakko sanoo että pettämiseen kiteytyy ihmisen moraalittomimmat käytökset, koska siihen liittyy itsekkyys, toisen manipulointi, valehtelu, pelaaminen, välinpitämättömyys, kyynisyys, oikeestaan voi sanoo että itse saatana tulee ihmiseen kun se pettää toista!*dissaa*



harmillisesti hyvin inhimillisiä piirteitä kaikki. nono.gif
Avatar
#83 • • yana Guest

alien:
olin muijan kaa joka sano ettei musiikki ole musiikkia ilman laulua. Ei kovin kauan kestänyt että jätin hänet *nauru* ....bitch!!



kerro toi beethovenillekin
John

Posts: 1,384

#84 • • John Lauma

Disco Stu:
---
alien:
olin muijan kaa joka sano ettei musiikki ole musiikkia ilman laulua. Ei kovin kauan kestänyt että jätin hänet *nauru* ....bitch!!

---


kerro toi beethovenillekin



Touché!*nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Howdy

Posts: 7,955

#85 • • Howdy Oldie

elisak:
En kyllä jättäis helpolla! Ehkä sit jos jonain päivänä huomattais, että meillä ei ole enää mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita, tai jotain?



Sä oletkin nykyajan ihmisistä ainoa fiksu ...

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#86 • • ALIEN Guest
uskonnot kasvattivat meidät olemaan sen yhden ja saman kanssa loppuun asti naimisissa, tosin luonto on aikojen alusta sanonut että mene, nai ja lisäänny. Ja tämä pätee vieläkin, varsinkin meissä miehissä. On aika riskiä monelle (ainakin) n.20 vuotiaalle urokselle seurustella ”vakavasti”, jos tekee mieli juosta ja merkata muita naisia. IMO se kuuluu miehen luontoon. Ja kun testosteroni tuotannot on huipullaan niin on erittäin vaikea alkaa miettimään mielen ja sydämen välillä, että mitä oikeasti haluaa. Oli kuinka kaunis, fiksu ihana nainen tahansa. Monet meistä on ”heikkoja” noissa asioissa ja menevät pettämään. Virheitä sattuu monelle, mutta itse ainakin olen varma siitä, etten enää aio seurustella, ellen ole täysin varma että suhteessa ei petetä puolin tai toisin. Eli luottamus on kaiken A ja O hyvässä ihmissuhteissa.

(menee jo vähän off-topiciks)
kuu

Posts: 1,174

#87 • • kuu tyttttö
Olen aika paljon samaa mieltä alienin kanssa tästä ihmisluonteesta ja pettämisestä.Näin naisenkin näkökulmasta. *blush*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#88 • • kuu tyttttö
Sitten mennään nuoriin miehiin *nauru*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#89 • • hallucinogen Edain
Oon J-tonen kassa aivan samoilla linjoilla ja lisäisin vaan et ehkä joku haluaa pettää surkeeta itsetuntoaan.
Mielelläni itsekin haluaisin kuulla niiltä ihmisiltä jotka on pettäny miksi? eikö se oma siippa olekaan niin hehkeä ulkoisesti kui voisi ehkä saada ja haluaa sit päästä jotain tosi kaunista/komeaa panemaan, ees kerran?
Vai onko se niin jännittävää kun se on ”kiellettyä”?
...

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#90 • • kuu tyttttö
Enpä sano mitään..

--
köh köh

Avatar
#91 • • ALIEN Guest

hallucinogen:
Oon J-tonen kassa aivan samoilla linjoilla ja lisäisin vaan et ehkä joku haluaa pettää surkeeta itsetuntoaan.
Mielelläni itsekin haluaisin kuulla niiltä ihmisiltä jotka on pettäny miksi? eikö se oma siippa olekaan niin hehkeä ulkoisesti kui voisi ehkä saada ja haluaa sit päästä jotain tosi kaunista/komeaa panemaan, ees kerran?
Vai onko se niin jännittävää kun se on ”kiellettyä”?
...



vieraissa on sitä ” jotain”, mitä omassa naisessa ei ole.. Tosin seksi oman naisen kanssa on yleensä parasta *vink*
Avatar
#92 • • ALIEN Guest

:::modifying::::
Mitäs sitten ku mieheltä hiipuu toi testosteroni 35 ikävuoden jälkeen ja naisella vastaavasti lisääntyy testosteroni ja vietti juuri siinä iässä *hih*...
Naistenhan pitäis olla pediksii!*plur*



toi on niiiin totta! mua kyl suoraan sanoen vähän vituttaa, et sit kun itse alkaa rauhoittumaan ja aikoo olla hyvä isä ja perustaa perheen niin ei sitä koskaan tiedä et kuinka paljon se oma ”pirkko” haluaa käydä naimassa nuoria miehiä. Sen takia haluankin naisen, joka on kokenut nuorena ja pysyy mahdollisimman kauan ulkoisesti kiihottavana, eli esim. pitää itsensä hyvässä kunnossa.

Mutta munhan ei noita asioita tartte murehtia vielä moneeeeeeeeeen vuoteen!! *hih*
hallucinogen

Posts: 8,190

#93 • • hallucinogen Edain
Mä en oo pahemmin koskaan kokenut mitään kovinkaan kummallista kun oon yhen kerran ollu jonkun mimmin kanssa tai ekan kerran olin jonkun tyttöystäväni kanssa...
Jos on omalla muijalla hyvt kiskot ja hyvä pääte- ja sivuasema niin miksi kummassa lähtee rajan taakse ”venäjälle” ? *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#94 • • ALIEN Guest
jotkut ei vaan koskaan ole tyytyväisiä vaikka olisi kuinka hyvän näköinen ja seksuaalisesti kiihottava nainen. Me miehet olemme olleet ”valloittajia” aikojen alusta *nauru*

(vittu ei mul tuu taas mitään fiksua päästä)
hallucinogen

Posts: 8,190

#95 • • hallucinogen Edain
Mä oon varmaan sitten joku sorsa kun ei oo mitään kummosempaa vallotus fiilistä, riittäs kun löytäs sen yhen seksikkään ja mukavan ihmisen, yhessäkin mimmissä tarpeeksi duunattavaa kammarin puolella *nauru*

--
pikku-*possu*

cheat

Posts: 796

#96 • • cheat
mustasukkaisuus, omistamisenhalu, epäluotettavuus...
ja kuten jo totesin jossain aiemmin, että seksin pitäis toimia, muuten ei tuu mitään...

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

POSER

Posts: 800

#97 • • POSER Wimp and Poser

hallucinogen:
Mä oon varmaan sitten joku sorsa kun ei oo mitään kummosempaa vallotus fiilistä, riittäs kun löytäs sen yhen seksikkään ja mukavan ihmisen, yhessäkin mimmissä tarpeeksi duunattavaa kammarin puolella *nauru*



Vaikka kaurapuuro on susta kuinka hyvää, niin sit ku säät oot syönny sitä jo pari vuotta putkeen niin kummasti alkaa tekemään mieli sitä toisella hyllyllä olevaa riisipuuroa.

--
Keppiä Jehoville!

hallucinogen

Posts: 8,190

#98 • • hallucinogen Edain
Jaa no en mä tiedä jos mimmi on kaunis ja seksi ei oo tylsää vaan muija tykkää irstailla niinkun mäkin niin uujeah, ei oo mitään syytä mennä kännissä painaa mitään muijaa lähetysaarnaajassa ja aamulla hirvee morkkis, siistii *nauru**pahis*

--
pikku-*possu*

Chäz

Posts: 1,381

#99 • • Chäz Namutäti

cheat:
mustasukkaisuus, omistamisenhalu, epäluotettavuus...
ja kuten jo totesin jossain aiemmin, että seksin pitäis toimia, muuten ei tuu mitään...



Jepa! *joo*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Avatar
#100 • • ALIEN Guest
Ihminen voi pettää, vaikka seksi oman kultansa kanssa olisi kuinka hyvää!
Kyllähän mäkin tykkään syödä ihanaa panda lakritsia ja tietty mulle myös muutkin makeiset maistuu!!

”miksi siis tyytyä yhteen, jos voi saada montaa?”

*possu* RÖH-RÖH!! 2003

älkää nyt käsittäkö väärin.. En ole pettämisen puolella, mut näin se vaan on... *igor*

[muokattu 8.8.2003 10:36]