Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 232,305 views

cheat

Posts: 796

#101 • • cheat
poser...riippuu muijasta/jätkästä kyllästyykö siihen omaan vei pitääkö vipinää ylää!

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

hallucinogen

Posts: 8,190

#102 • • hallucinogen Edain

alien:
Ihminen voi pettää, vaikka seksi oman kultansa kanssa olisi kuinka hyvää!
Kyllähän mäkin tykkään syödä ihanaa panda lakritsia ja tietty mulle myös muutkin makeiset maistuu!!

”miksi siis tyytyä yhteen, jos voi saada montaa?”

*possu* RÖH-RÖH!! 2003

älkää nyt käsittäkö väärin.. En ole pettämisen puolella, mut näin se vaan on... *igor*

[muokattu 8.8.2003 10:36]



Niin mut lakuissa ja hedelmäkarkeissa on eroja...
Pillu maistuu silakalta omassa kotona ja siellä vieraissa *vink*

--
pikku-*possu*

-crystal-

Posts: 736

#103 • • -crystal-
aina voi haluta montaa...mut jos menee pidemmälle niin siinä menettää jo kunnioituksen. sen takia pitää tehdä rajat selviks..aika paha kuitenki verrata ihmisii irtokarkkeihin.ihan kun kaikki ois jotenkin tarjolla ja otat vaan mitä tekee mieli..ehkä karkitkin tarjoo nopeeta mielihyvää mut loppujen lopuks hedelmä oiskin ollu se parempi vaihtoehto*ding*
keisha

Posts: 1,394

#104 • • keisha bullet with butterfly wings

hallucinogen:
Niin mut lakuissa ja hedelmäkarkeissa on eroja...
Pillu maistuu silakalta omassa kotona ja siellä vieraissa *vink*

Tää meni varmaan väärään topikkiin. Eikös tää kuulunut sinkkuluukkuun sun mainospuheeksi?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

hallucinogen

Posts: 8,190

#105 • • hallucinogen Edain

kei:
---
hallucinogen:
Niin mut lakuissa ja hedelmäkarkeissa on eroja...
Pillu maistuu silakalta omassa kotona ja siellä vieraissa *vink*

---
Tää meni varmaan väärään topikkiin. Eikös tää kuulunut sinkkuluukkuun sun mainospuheeksi?



Kiitos, tää piristi mua tosi paljon *nauru*

--
pikku-*possu*

POSER

Posts: 800

#106 • • POSER Wimp and Poser

J-Tone:
Niin varmasti, vaikka jo kuukaudessa, mutta vähän hankala verrata fiksuja puhuvaa säteilevää tyttöä kaurapuuroon.


Tarkoitus oli kuitenkin, että kyllä siihenkin alussa fiksuja puhuvaan, säteilevään ja muutenkin niin ihquun tyttöön voi hyvin kyllästyä kun arki iskee. Sen takia onkin tärkeää yrittää löytää mausteita tähän kaurapuuroon, jotta sitä jaksaa nauttia mahdollisimman pitkään, mahdollisesti jopa loppuelämän.

Ihmiset myöskin tuppaavat alkamaan kaipaamaan/haluamaan sitä mitä eivät voi saada, eli vierasta pimppiäa/munaa/perssettä. Serurustelussa varmasti alkaa jossain vaiheessa kaihoisasti muistelemaan kuinka kivaa oli olla sinkku, vaikka se loppu peleissä ei niin hehkeää aikaa ollutkaan.

--
Keppiä Jehoville!

hallucinogen

Posts: 8,190

#107 • • hallucinogen Edain
Ton takia haluankin sellaisen tytön jolla on samanlaiset seksuaaliset mieltymykset niin seksi ei ala maistua puulta, ainakaan kovin nopeasti *nauru*

--
pikku-*possu*

Uhuu

Posts: 844

#108 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
kyllähän sitä voi yhtäkkiä oman miehen pieni vehje alkaa tympimään.... sitten vaan testaamaan naapurinsedän räväkkä murhakyrpä.... ja takas himaan kuin ei mitään olis tapahtunutkaan....
ja oma mies luulee olevansa se ainoa kova luu... hah hah hah... pitäähän sitä panna niin kauan kuin on markkina-arvoa... mitä sitä vehkeillänsä enää vanhana tekee... sit voi vanhainkodin bingoillasta bongata jonkun paapparan, jota pitää kädestä kiinni ja keskustella henkeviä (jos kuulolaitteen patterit toimii)... eikun polkemaan.... mitäs kunnon ihmissuhteella tekeekään, kun voi päteä kyrvän koolla ja tiukalla sikspäkillä..... ???

-provokaattoriuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Epailija

Posts: 5,636

#109 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Disco Stu:

tohon on kyl vaikee sanoo mitään kun en ikinä o seukannut kenenkään kanssa jolla ei olis hyvä musiikkimaku =D

jotenkin vaikea kyllä uskoa että ikinä sais aikaan mitään vakavaa jonkun suomirokkarin kanssa, mutta musiikkimaku itsessaan on silti yks vahiten merkitseva asia. enemmankin tuntuu etta suurella osalla ihmisia on musiikkimakuun liittyvaa taustaa johon on kasvanut. hopparit on kasvanut siina omassa hopparipossessaan, rokkarit omassaan jnejne. ja samalla on kehittynyt varauksellinen asenne muita kohtaan.



Ilmaisin itseäni vähän huonosti. Viittasin siihen, että ”yleinen mielipide” näyttäisi olevan tuollainen. Itse olen niin kaikkiruokainen musiikin suhteen, että musiikin puolesta sietäisi niin hevaria, hopparia, kiksuilijaa kuin pelkkää klassista kuuntelevaa henkilöäkin. Eri asia onkin sitten jaksaisiko kukaan noista minun musamakuani. *hymy*

Tuossa taustajutussa on kyllä perää, mutta onneksi harvat ovat niin mustavalkoisia, että rajoittuvat oikeasti vain yhteen musatyyliin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#110 • • ALIEN Guest

hallucinogen:
---
alien:
Ihminen voi pettää, vaikka seksi oman kultansa kanssa olisi kuinka hyvää!
Kyllähän mäkin tykkään syödä ihanaa panda lakritsia ja tietty mulle myös muutkin makeiset maistuu!!

”miksi siis tyytyä yhteen, jos voi saada montaa?”

*possu* RÖH-RÖH!! 2003

älkää nyt käsittäkö väärin.. En ole pettämisen puolella, mut näin se vaan on... *igor*

[muokattu 8.8.2003 10:36]

---


Niin mut lakuissa ja hedelmäkarkeissa on eroja...
Pillu maistuu silakalta omassa kotona ja siellä vieraissa *vink*



makuasia.... mä taas sekoon panda täytelakritseista ja hedelmät menee ja tulee *nauru*
Onneks mun kohdalle ei ole tullut silakan makuisia pilluja *nauru*
Avatar
#111 • • ALIEN Guest

Uhuu:
kyllähän sitä voi yhtäkkiä oman miehen pieni vehje alkaa tympimään.... sitten vaan testaamaan naapurinsedän räväkkä murhakyrpä.... ja takas himaan kuin ei mitään olis tapahtunutkaan....
ja oma mies luulee olevansa se ainoa kova luu... hah hah hah... pitäähän sitä panna niin kauan kuin on markkina-arvoa... mitä sitä vehkeillänsä enää vanhana tekee... sit voi vanhainkodin bingoillasta bongata jonkun paapparan, jota pitää kädestä kiinni ja keskustella henkeviä (jos kuulolaitteen patterit toimii)... eikun polkemaan.... mitäs kunnon ihmissuhteella tekeekään, kun voi päteä kyrvän koolla ja tiukalla sikspäkillä..... ???

-provokaattoriuhuu



Niinpä! julma totuus... senhän takia mä lähden kiertämään maailmaa ja toteuttaa miehen tehtävää maapallolla. Nain naisia ja jatkan matkaa. Jos tulee jälkeläisiä niin no hätä! meikähän ei jätä jälkiä taakse... *pahis* Sit voi vaan rauhassa tissutella vanhana ja kertoa tarinoita eri rotuisista nartuista. HAHHAHHHAHHAHAAAAA!!!!!
on sitten ihanaa olla *possu*!!

[muokattu 8.8.2003 15:53]
Avatar
#112 • • ALIEN Guest

Uhuu:
kyllähän sitä voi yhtäkkiä oman miehen pieni vehje alkaa tympimään.... sitten vaan testaamaan naapurinsedän räväkkä murhakyrpä.... ja takas himaan kuin ei mitään olis tapahtunutkaan....
ja oma mies luulee olevansa se ainoa kova luu... hah hah hah... pitäähän sitä panna niin kauan kuin on markkina-arvoa...



.... ennen ihmettelin et miks lehdissä on monesti juttua perheen isistä, jotka ovat seonneet ja ampuneet (ainakin ) naisensa ja sen jälkeen itsensä. Nyt kyl ymmärrän miksi... Totuushan on se että miehet ei välttämättä kestä sitä niin hyvin kuin naiset, jos niitä petetään *ding*
Katsokaapa vaikka Jim Carreyn Me, myself & irene... *nauru*

[muokattu 8.8.2003 16:18]
Uhuu

Posts: 844

#113 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
johtuuko miehen heikompi pettämisensietokyky myös siitä testosteronista vai käykö se vaan liikaa miehisen itsetunnon päälle??
oih... onneksi en seurustele... ei tarvitse miettiä näitä pettämis-jättämis-kysymyksiä ihan tosissaan. olen nykyään niin allerginen kaikille ihmissuhteille että taidan saada näppylöitä jo pelkästä ajatuksesta... onneks ne ei tule takapuoleen =)....

-vapaajaonnellinenuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#114 • • ALIEN Guest

J-Tone:
---
alien:
Niinpä! julma totuus... senhän takia mä lähden kiertämään maailmaa ja toteuttaa miehen tehtävää maapallolla. Nain naisia ja jatkan matkaa. Jos tulee jälkeläisiä niin no hätä! meikähän ei jätä jälkiä taakse... *pahis* Sit voi vaan rauhassa tissutella vanhana ja kertoa tarinoita eri rotuisista nartuista. HAHHAHHHAHHAHAAAAA!!!!!
on sitten ihanaa olla *possu*!!

---

Jo on sullakin siinä elämäntehtävä. Mitäs sitten tekisit, jos kalus putoaiskin yht'äkkiä lattialle? Milläs sitten esim ajattelet ;)

[muokattu 8.8.2003 18:32]



”Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti. Se on vain elämää, ei sen enempää... ” *vink*
Miks edes ajattelisin tommoisia? Jos niin pääsisi tapahtumaan niin se olisi sen ajan murhe.
Ajatteletko sä joka nainti kerralla, et ”mitäs jos toi kumi hajoo ja tolla on joku tauti... voi ei! mitäköhän mä sit teen..!!?? APUA!! ” *nauru*

on suorastaan mahdotonta miettiä, että mitä ajattelisin sit jos kaluni tippuisi. Tappaisinko itseni vai alkaisinko munkiksi? Enpä tiiä... Mitäs itse tekisit? *ding*
cheat

Posts: 796

#115 • • cheat
mulle on aivan sama periaatteessa mitä mun kundikaveri kuuntelee, mutta tuottaahhan se vaikeuksia jos se ei haluais lähteä mun kanssa polkkaamaan, taitais tulla luottamuspula.
aina eri paikoiissa, huono homma.*eiei*

niih, ja seksiä on niin monenmoista...kyllä mä kaipaan ainakin piristettä, samaa kaavaa kun toistaa kuukauden niin hei hei. kieli kurkkuun, pure tisssistä, sormi pilluun, kyrpä tilalle ja tuliksä muuten?*dissaa*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

POSER

Posts: 800

#116 • • POSER Wimp and Poser

cheat:
mulle on aivan sama periaatteessa mitä mun kundikaveri kuuntelee, mutta tuottaahhan se vaikeuksia jos se ei haluais lähteä mun kanssa polkkaamaan, taitais tulla luottamuspula.
aina eri paikoiissa, huono homma.*eiei*


Toihan se nimenomaan onkin silkkaa horroria, jos molemmat pyörivät koko ajan toistensa kanssa samoissa piireissä, bileissä yms yms... Parempi että molemmilla on hieman omaakin tekemistä, jonka kanssa voi myöskin rentoutua ilman sitä toista. Ja jos luottamuspula iskee niin pahasti, ettei luottamusta löydy jos toinen käy omien kaveriensa kanssa bilettämässä, harrastamassa etc. niin huonosti menee.

--
Keppiä Jehoville!

cheat

Posts: 796

#117 • • cheat
ois vissiin pitänyt alleviivata sanaa aina eri pileissä.... ja kokemusta on nimenomaan niin päin, että sälli ei luota muhun kun oon kavereiden kanssa polkkaamassa.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Jone

Posts: 8,258

#118 • • Jone Archibald Haddock

cheat:
sälli ei luota muhun kun oon kavereiden kanssa polkkaamassa.



Ihmisiin, jotka polkkaavat ei tulekaan luottaa. *hih*
Sallakat

Posts: 2,220

#119 • • Sallakat jungle, baby !
off topic:

POSER:

Vaikka kaurapuuro on susta kuinka hyvää, niin sit ku säät oot syönny sitä jo pari vuotta putkeen niin kummasti alkaa tekemään mieli sitä toisella hyllyllä olevaa riisipuuroa.



hmmm... tekeekö se sitten ihmisistä tapojensa orjia jos vaik diggaakin siitä kaurapuurostaan pari vuotta ja haluaa digata mahdollisen lopun elämäänsä? *täh**justjoo*


Toihan se nimenomaan onkin silkkaa horroria, jos molemmat pyörivät koko ajan toistensa kanssa samoissa piireissä, bileissä yms yms...



kumma juttu, mutt jos mä ikinä keksin mitää kivaa tekemistä niin mun kundikaveri on ensimmäisenä mielessä siihen mukaan. voin hyvin käydä frendien kanssa hengailemassa ilmankin mutta paljon hauskempaa se on yhdessä *sydän* elän siis luultavasti kauhuelokuvaa vaikka itse kuvittelin olevani onnellinen *ding*
S-T

Posts: 1,195

#120 • • S-T Pieni
Enpä edes taida sanoa tähän topikkiin mitään... *eiei*
Päätä kyllä kiristää ja pahasti, kun lukee noita juttuja ihmisiltä, jotka ei mun käsityksen mukaan \”tajua kyllä mistään mitään\” *igor*

[muokattu 9.8.2003 20:31]

--
Pieni on kaunista.