803 posts, 41 pages, 236,402 views
äm:
Jos kehitän tunteita jotain toista kohtaan.
Tuohon vastaamiseen pitäisi ensin määritellä mitä hakee. Jos hakee vain hetken hupia ja euforiaa, niin ensimmäinen on parempi vaihtoehto. Silloin pitää kuitenkin tiedostaa se ettei edes yritä hakea mitään pysyvää suhdetta.Tyly:
Mikä siis varsinaisesti on hyvä suhde? Siis kun rakastut sydämen tuhoitumisen uhalla johon kuhun ja se tekee elämästäsi helvettiä. Sinulla ei ola muuta kuin rakkaus, vaikka oletkin jopa saattanut saada hänet ketä rakastat mutta et ole välttämättä onnellinen... toinen mahdollisuus on taas että ettette ole koskaan kokenut mitään suurta rakautta ja kuitenkin olette yhdessä ja kaikki menee kuta kuinkin hyvin, ainakin arki toimii jos ei muuta...
Kumpi näistä olisi se parempi vaihtoehto siis toimivalle suhteelle, toisessa kaikki näyttää olevan hyvin mutta toisaalta silloin puuttuu jotain, se on kuin olisi vain yhdessä ei siihen olisi mitään erikoista syytä siis.
pHaze:
Jos nyt taas avaisin sanaisen arkkuni hieman tässä luettuani Bluewindin ja Cheatin viestejä...
Itse käsitän Bluewindin tarkoittavan sitä, että jos ihmiset luopuvat seurustelukumppanistaan siinä vaiheessa kun rakastuminen alkaa hiipua (kuten nykyään vaikuttaa olevan tapana), niin se on yksinkertaisesti typerää jos tavoittelee mitään kestävää ja pitkää suhdetta. Tähän en voisi itse enempää yhtyä. Rakastuminen ja tunteiden palo kuolee osaltaan jokaisessa suhteessa aina siinä muodossa missä se länsimaisen rakkaus-käsityksen mukaan suhteen alussa esiintyy. Mutta tästä voitte lukea lisää analysointia pettämis-topicista, en jaksa toistaa itseäni sataa kertaa, lukuunottamatta tätä: Meinasin jo nyt kaivaa ukin vanhaa turrakkoa kaapista siinä vaiheessa kun joku neropatti menee väläyttämään että kai mullakin nyt saa mielipide olla???. ARGH! Jos esität mielipiteesti, ole myös valmis siihen että sitä kritisoidaan jos se tuntuu muista typerältä. Turha siitä on ruveta valittamaan.
Bottom-line: Cheat, sori mutta sulta on kyllä mennyt täysin ohi mitä sinulle on sanottu ja selitetty, en nyt tiedä johtuuko suoraan tyhmyydestä, mutta kokemattomuudesta ilmeisesti ainakin.
Ja joo, tämä topic saa kyllä lähinnä puistatuksia aikaan ja toivomaan että ihmiset vielä joskus oppivat jotain.
cheat:
Sinä et tiedä minun kokemuksiani, enkä minä sinun, että jos ei lähdetä tuolle kokematon,/kokenut oppilas/opetettava-linjalle.
ja lopuksi...kuka täällä omia puhtoisia periaatteitansa toitottava henkilö ihan oikeasti seisoo jokaisen sanansa takana, viimeiseen asti...ihan rehellisesti. kuka?
tällä kärjistämisellä olen ehkä yrittänyt tuoda esille sitä tosiasiaa, että kaikista näistä kauniista puheista huolimatta, elämä on v...n raadollista, ja jokainen meistä on sitä samaa, ihan oikeasti, kun se tilanne tulee. vaikka kuinka vannotaan rakkauden ja uskokllisuuden ja pysyvän parisuhteen nimiin.
miten edelleen tuntuu, että rehellisimpiä täällä ovat ne, jotka suoraan sanovat hakevansa vain sitä hetken huumaa.siitähän me unelmoidaan, siitä rakastumisen tunteesta. vasta paljon myöhemmin ihan tavallisesta arjesta.
cheat:
whatever. mitään kirjoituksestani en tarkoittanut noin miten sä sen tulkitsit, mutta tää ihmisten sanojen vääristely ja tahallaan väärinymmärtäminen on tääällä eräitten lempiharrastus
ja kerrohan mulle millainen mä olen, kun en mielestäni löytänyt itteeni sopivaa kuvausta tosta mun edellisestä postaukseesta, ja silti väität että musta kaikki on kuin minä?
cheat:
whatever. mitään kirjoituksestani en tarkoittanut noin miten sä sen tulkitsit, mutta tää ihmisten sanojen vääristely ja tahallaan väärinymmärtäminen on tääällä eräitten lempiharrastus.ja kerrohan mulle millainen mä olen, kun en mielestäni löytänyt itteeni sopivaa kuvausta tosta mun edellisestä postaukseesta, ja silti väität että musta kaikki on kuin minä?
cheat:
tänks. mä en jaksa spekuloida, että oliko tämä vittuilua.*uuh*nähään halluissa.
[muokattu 18.8.2003 11:13]