Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 231,872 views

Avatar
#181 • • greenie Guest
Ei tule mitään syitä mieleen.

Tosin ennen kuin alottaisin seurustelun, en haluaisi toiselta osapuolelta;

- Hyväksikäyttöä
- Typeryyttä
- Valehtelua

Noin muuten kaikki on sovittavissa. Muiden kanssa naiminen on myös musta sopimuskysymys, eikä se olisi välttämättä ”ehdoton loppu suhteelle”. Riippuen siitä, mitä on sovittu.
remotion

Posts: 5,283

#182 • • remotion nostatus guru

alien:
makuasia.... mä taas sekoon panda täytelakritseista ja hedelmät menee ja tulee *nauru*
Onneks mun kohdalle ei ole tullut silakan makuisia pilluja *nauru*



Ehkä sä et vaan oo saanu hyvää silakkaa!?
Howdy

Posts: 7,955

#183 • • Howdy Oldie

remotion:
---
alien:
makuasia.... mä taas sekoon panda täytelakritseista ja hedelmät menee ja tulee *nauru*
Onneks mun kohdalle ei ole tullut silakan makuisia pilluja *nauru*

---


Ehkä sä et vaan oo saanu hyvää silakkaa!?



*nauru* repeilee ... joo silakka on PoP *piis*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#184 • • GoA Guest
Kyllähän se olisi kai luottamuksen pettäminen. tuohon mahtuu monta asiaa pettäminen, valehtelu jne. Tietenkin jos huomaa ettei suhde ole sellainen minkä sen haluaisi olevan tai tuntee ettei tämä ole se ainoa niin olisihan sekin se syy jättää. Tosin erotessa pitää aina olla täysin rehellinen niistä syistä miksi toisen jättää. Valehdella ei saa. Mitähän muuta tässä vosii höpistä. Nyt ei tule muuta mieleen. Lisäillään kun jaksrtaan. *ding*
Avatar
#185 • • ikj Guest

infiana:
JÄTKÄNI VIHAS TRANCEA!!!*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

*pahis**vink**igor*

yllättävän paljon se oikeesti vaikuttaa jos on eri musiikki maku, kaikki on niin vaikeeta u know*hmph*

Avatar
#186 • • GoA Guest
Totta, musa maun takia exänikin on ehkä vain exä. Tai sit se johtuu siitä et molen ihan täys kusipää. *pahis*
Saarus

Posts: 95

#187 • • Saarus
Pettäminen, luottamuksen menettäminen, väkivalta.
Simple as that.

Mua ei kyllä yks musiikkimaku vois vähempää haitata, kunhan toinenkin antaa miulle vapauden tykätä mistä haluun (eli hyväksytään erilaisuutemme) *iloinen*

--
-life is life and show must go on-

Avatar
#188 • • ikj Guest

Mystic:

Mua ei kyllä yks musiikkimaku vois vähempää haitata, kunhan toinenkin antaa miulle vapauden tykätä mistä haluun (eli hyväksytään erilaisuutemme) *iloinen*



kun koko elämä ja kaikki mitä tekee pyörii tän musiikin ympärillä niin se rupee kyllä vähän haittaa. Ei tietenkään ole mikään ykkös syy mistä jättäisin tyttöystäväni, jos ois, mutta aika vaikeeta olla jonkun kanssa jolla on ihan eri elämän tyyli.
Lucia

Posts: 47

#189 • • Lucia Grasslander
Taidan olla aika arvaamaton persoona.
Joskus jotkut ihan pienenpienetkin asiat alkavat toistuvina kyrpimään sen verran että sanon heippadej, tuossa on ovi - vaikka miehessä ei muuten olisikaan mitään vikaa. x)
Sitten on kyllästyminen. Se on yleisin syy itselläni.

Olenpa vain todennut ettei ns ”vakava seurustelusuhde” ole minulle tarkoitettu, ainakaan vielä tässä iässä. *heiii* Pidän sinkkuilusta, enkä voi sietää rajoja joita seurustelusuhde asettaa.
Ei niin, etten voisi olla esim uskollinen kumppanilleni, mutta se että PITÄÄ olla, ei se että TAHTOO olla on aivan toinen juttu.
*eiei*

--
IMadeThis.

Avatar
#190 • • Juzba Guest
Lähinnä jättäisin tyttöystäväni uskottomuuden, kyllästymisen ja henkisen väsymyksen takia. Noiden 3 syyn jälkeen ei voi muuta sanoa kuin heippa tytölle...*joo**joo*
Avatar
#191 • • Kirsikka Guest
Mua vähän hirvittää lukea näitä musiikkimaun takia jättämisjuttuja.. Se kaventaa aika paljon potentiaalisten seurustelukumppaneiden ”valikoimaa” jos hyväksyy parikseen vain ihmisen jolla on täysin sama musiikkimaku ja intressien kohteet.. On aika surullista jos joku tapaa muuten kiinnostavan ja kivan ihmisen mutta ei ala tämän kanssa suhteeseen/jättää vain musiikkimaun takia. Itse olen lähes 100% varma että musiikkiamkuni tulee muuttumaan, tuskin mä enää keski-ikäisenä trancea kuuntelen, silloin pyörii todennäköisimmin levysoittimessa Jari Sillanpää (no ehkeipä ihan) *ding* täytyypi toivoa ettei mua lempata sen takia...
Avatar
#192 • • Hempp@ Guest
Pettäminen...

Ja lisäksi valehtelu,on kokemusta siitä *nyyh*

Muita raskauttavia syitä en satu nyt muistamaan.
Avatar
#193 • • ALIEN Guest
pelkästään se, että toinen ei ole luotettava on tarpeeksi hyvä syy lopettaa suhde. Jos en monien yritysten ja anteeksi antojen jälkeen pysty vieläkään luottamaan toiseen niin pakkohan se on alkaa miettiä omaa parastaan ja lähteä kävelee suhteesta.
keijukainen

Posts: 1,599

#194 • • keijukainen kiksumurmeli

Hempp@:
Pettäminen...

Ja lisäksi valehtelu,on kokemusta siitä *nyyh*

Muita raskauttavia syitä en satu nyt muistamaan.

*joo*

--
*seepla*

Sallakat

Posts: 2,220

#195 • • Sallakat jungle, baby !

Kirsikka:
Mua vähän hirvittää lukea näitä musiikkimaun takia jättämisjuttuja.. Se kaventaa aika paljon potentiaalisten seurustelukumppaneiden ”valikoimaa” jos hyväksyy parikseen vain ihmisen jolla on täysin sama musiikkimaku ja intressien kohteet.. On aika surullista jos joku tapaa muuten kiinnostavan ja kivan ihmisen mutta ei ala tämän kanssa suhteeseen/jättää vain musiikkimaun takia.



Musta edelleenkin tuntuu, että musamaku jättämisen syynä on vähän enemmänkin kuin vaan musamaku vaan yleisesti esimerkiksi just konemusagenren diggailusta ”johtuvan” yleisen elämäntyylin omaksuminen ja ylläpitäminen kaikkine pukeutumisineen ja omine hengailupaikkoineen yms. Eli kun vaikka joku rokki teddy ja clubbaaja seurustelevat, joilla molemmillakin on tosi vahvasti ”oma juttu” menossa niin voi yhteiselo olla varsinaista sukkulointia. Toinen haluaa istuksia autossa rasvatukka frendien kaa kuunnellen elvistä ja toinen taas haluaa hillua pintaliito clubeilla ja aamujatkoilla omien kavereidensa kanssa. Entäs sitten yhteisen musan linjaus?? *uuh*

Koska konemusagenre mulle ainakin on myös elämäntyyli niin on vaikea kuvitella edes alkavansa seurustelemaan täysin toista linjaa vetävän ihmisen kanssa. En sitten jättämisestä tiedä, ellei tilanteista saa kehitettyä yhteislinjausta millään keinoin!

*heiii*
POSER

Posts: 800

#196 • • POSER Wimp and Poser

Lucia:
Taidan olla aika arvaamaton persoona.
Joskus jotkut ihan pienenpienetkin asiat alkavat toistuvina kyrpimään sen verran että sanon heippadej, tuossa on ovi - vaikka miehessä ei muuten olisikaan mitään vikaa. x)
Sitten on kyllästyminen. Se on yleisin syy itselläni.


Valitettavasti en voi kuin yhtä tähän.

--
Keppiä Jehoville!

cookien

Posts: 7

#197 • • cookien
Nykyään ihmiset luovuttaa niin helposti. Kun tulee riitoja tai jotain erimielisyyksiä niin miettii jo eroa. Mulla pitäis ainekin olla joku ”oikee” syy jättää, just esim. pettäminen. Niinkun joku joskus on sanonukki, et pari on yhessä ja tekee asioita yhessä mutta kasvaa erilleen. Eli frendit muuttuu ja elämäntavat ja haaveet ja muu sellanen. Joissain tapauksissa suhteen lopettaminen tuo molemmille ns.uuden ja paremman elämän jos on menny tosi huonosti.. Ihmisuhteet on aina niitä vaikeimpia juttuja elämässä.. *hellokitty*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#198 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Cheat

esim. en tiedä yhtään jätkää joka olis omissa polttareissaan ollut uskollinen tulevalle vaimolleen, ja silti mennään hymyssäsuin naimisiin ja pidetään sitä helvetin kulissia yllä.



Minkäköhänlainen ystäväpiiri sullakin on... *uuh*

mulla ei ainakaan alkuhuuma ole mihinkään laantunut *plur* totta puhuen en ikinä pettäisi, ja mun tuntemista ihmisistä ehkä 1 ja ½ on pettänyt.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#199 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
pitipä vielä sanoa, että eivät ne tunteet mihinkään katoa (ellei ihminen oikeasti paljastu erilaiseksi, mitä alkuhuumassaan luuli). Tätä voisi verrata siihen, että kun samaa ärsykettä toistetaan tarpeeksi pitkään, siihen tottuu *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#200 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ehkei se sittenkään ollut niin hyvä vertauskuva, kun aluksi luulin, mutta tuli kai selväksi: (oikeat)tunteet eivät katoa, se alussa oleva hullaantuminen ehkä katoaa *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D