Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 232,328 views

misjah

Posts: 3,373

#221 • • misjah Team Sika

alien:
mutta voitko rakastaa autoasi, niin kuin omaa naistasi. Syleillä ja suudella sun isolla pehmeällä sohvalla ja pitää hyvänä. Juoda viiniä ja kuunnella rauhallista melodista chilloutia kynttilän valossa... Ja harrastaa tunteellista seksiä, eli rakastella (mitä ei tuntemattomien naisten kanssa tehdä) *vink*

Autolla (siis hyvällä) saa vittua, ei muuta!! *nauru*


X-5:lla saa kaiken mitä haluaa.. *sydän* kyllä sä sen sisimmissäsi tiedät.. *vink*

--
www.team*possu*.tk

Blues

Posts: 5,414

#222 • • Blues Koning van Afrika

misjah:
X-5:lla saa kaiken mitä haluaa.. *sydän* kyllä sä sen sisimmissäsi tiedät.. *vink*



Kyllä Köenigseggilla saisi varmasti paremmin.*nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#223 • • Blues Koning van Afrika

Wert:
hauskan jutun kuulin ku joku oli jättäny tyttöystävänsä ku se ei ollu osannu kävellä samassa tahdissa ku tää kundi... emmä ehkä nii helposti ihan...*hih*



Olikohan työpaikkana puolustusvoimat? *nauru**nauru**nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Howdy

Posts: 7,955

#224 • • Howdy Oldie
Jos se ei laita ruokaa *hahjust*

--
Käpy vailla vertaa

milla

Posts: 3,699

#225 • • milla
1. jos sen arvomaailma olis erilainen kun mun
2.jos se ei kunnioittais mua, ja muita ihmisiä.
3.jos se ei välittäis musta ja muista ihmisistä
4.jos se valehtelis

paitsi tällasen tyypin kanssa en olis varmaankaan alunperinkään ruvennu seurustelemaan..
Uhuu

Posts: 844

#226 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
yhtenä aamuna sitä vain havahtuu huomaamaan, miten toisen ihmisen ruokailutyyli ärsyttää niin paljon, että on pakko nousta hetkeksi pöydästä tekosyytä keksien.
yhtenä aamuna sitä vain havahtuu siihen, että toinen ihminen nauraa itsekseen hesarin sajakuvalle eikä se nauru tartu enää, vain vituttaa.
yhtenä aamuna saa purra hammasta ettei vetäydy kodin eteisessä seinää vasten, kun toinen ihminen kulkee läheltä.

ja siitä tietää, että se jotakin on kuollut..... eikä paluuta enää ole....

-surullistamuttatottauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

rZi

Posts: 587

#227 • • rZi 42
Miks jättäisin tyttöystävän? Hmm, let me think...

Jos menisin esim leffaan ja se kattelis vieressä istuvaa jätkää enemmän ku leffaa.

Ei oo käyny henk. koht. mulle, mutta istuin kerran leffassa ja vieressä oleva tyttö katteli jatkuvasti vaikka oli tullut kundinsa kanssa sinne, ois tehny nii mieli kertoo sille kundille mitä siinä tapahtuu mut ei oikee voi todistaa mitenkää ja eikä asia koske mua juurikaan nii...*eiei*.
tez

Posts: 188

#228 • • tez hottie
jos toinen pettää niin saman tie kamat pihalle. ja ylipäätänsä epäkunnioitus, luottamuksen puute, valehtelu...asioita voi aika pitkälle selvittää mutta jossain se kärsivällisyydenkin raja menee. *igor*

--
...do you fuck as well as you dance?

tez

Posts: 188

#229 • • tez hottie

salama jack:
Jos se ois horo ja pettäis vaan pettämisen iloks.
Jos se ei kunnioittais mua ja mun tunteita.
Voi vittu löytyyköhän muita itsestään selvyyksiä kenties???

Jotain miks just mun persoona jättäis jonku, jos muija ois alkuun tosi hyvässä kunnossa ja lopettais
treenaamisen ja alkais lihoo. Tai jos se ei ajelis karvojaan, hyi juma mä vihaan karvoja yöks!!!!!*pahis*
Ja jos se ei sais suustaan mitään muuta kun ”ihan sama, päätä sä”



Toi nyt on aika lapsellista et jättäisit jonkun sen takia et jos joku sattuu lihomaan. oletko huomannut sellasta että useimmat ihmiset lihovat vanhetessaan? ainakin jonkin verran. Eikö tärkeintä ole kuitenkin se että mitä siellä tyttöystäväsi päässä liikkuu kun se että paljon vaaka näyttää. Mä jättäisin sut saman tien jos olisin sun kanssa jossain tekemisissä, tosin tollasella ajattelu tavalla et varmasti olisi päässyt edes mun lähellekään. no offence.

--
...do you fuck as well as you dance?

Late

Posts: 3,441

#230 • • Late team Lasse
Onhan noita itsestään selvyyksiä vaikka kuinka... mutta yks syy on pettäminen. Sitä meitsi ei voi sietää ollenkaan, ja mulla palaa luottamus jo siitä yhdestä kerrasta.*eiei*

Syitä on kyllä aivan tarpeeksi, ei niitä edes jaksa luetella.
Sinza

Posts: 2,227

#231 • • Sinza
Syitähän voi olla monia, mutta ensimmäisenä mieleentulevia ovat kyllästyminen, ihastuksen/rakkauden lakastuminen, luottamuksen pettäminen, liiallinen mustasukkaisuus, väkivalta (henkinen/fyysinen), kunnioituksen/arvotustuksen puute, jos fyysisellä puolella ei synkkaa, etc etc.. Tähän mennessä ei oo onneks tarvinu jättää kuin vain kiinnostuksen loppumisen vuoks. Ei oo nimittäin mitään mukavaa hommaa sekään *uuh**kuuma*..

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

kuu

Posts: 1,174

#232 • • kuu tyttttö

tez:
Mä jättäisin sut saman tien jos olisin sun kanssa jossain tekemisissä, tosin tollasella ajattelu tavalla et varmasti olisi päässyt edes mun lähellekään. no offence.



*iloinen**piis*

--
köh köh

rZi

Posts: 587

#233 • • rZi 42

tez:
---
Toi nyt on aika lapsellista et jättäisit jonkun sen takia et jos joku sattuu lihomaan. oletko huomannut sellasta että useimmat ihmiset lihovat vanhetessaan? ainakin jonkin verran. Eikö tärkeintä ole kuitenkin se että mitä siellä tyttöystäväsi päässä liikkuu kun se että paljon vaaka näyttää. Mä jättäisin sut saman tien jos olisin sun kanssa jossain tekemisissä, tosin tollasella ajattelu tavalla et varmasti olisi päässyt edes mun lähellekään. no offence.



Non taken*nauru*.
Jos se ”sattuis lihoo” tai ”iän mukaan tulis pari kiloo” niin tuskin oisin niin urpo että jättäisin.
rZi

Posts: 587

#234 • • rZi 42
Tezille

Sinza: kunnioituksen/arvotustuksen puute, jos fyysisellä puolella ei synkkaa, etc etc..



Arvostan kuntoilua ja kunnossa olemista, se vaatii luonnetta. Ja ”LIIKA” lihavuus ei oo mun juttu.
tez

Posts: 188

#235 • • tez hottie
toi oli jo parempi *joo*

--
...do you fuck as well as you dance?

kilobitti

Posts: 2,419

#236 • • kilobitti 1-2-3 techno
äh, jättösyiden luetteleminen on aika lailla mahdotonta. Kaikki
kuitenkin riiippuu kaikesta. Luulen että pettämisenkin yli voi
päästä, jos suhteella on todella vahva pohja ja toi olisi
järkeiltävissä hairahdukseksi. Niin vahvaa pohjaa on varmaan
kuitenkin aika harvalla meidänikäisistä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

trolli

Posts: 744

#237 • • trolli

kilobitti:
Luulen että pettämisenkin yli voi
päästä, jos suhteella on todella vahva pohja ja toi olisi
järkeiltävissä hairahdukseksi.



Toi on paha ja vaikee juttu, niinku ihmissuhteet yleensäki*iihhih*
siihen lopputulokseen on ite tullut, että tietoon tullut pettäminen
tappaa suhteesta tietyn viattomuuden,
jota ei oikeastaan voi saada koskaan takaisin.
Johtaako toi sitten eroon, on taas niin
tapauskohtaista, tekee eroamispäätöksen
tiukassa tilanteessa ainakin helpommaksi.
Blues

Posts: 5,414

#238 • • Blues Koning van Afrika
Pettäminen tuhoaa aina jotain suhteessa ja siitä voi päästä yli, mutta ei suhde tule ikinä palaamaan samalle tasolle mitä se oli ennen pettämistä.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Late

Posts: 3,441

#239 • • Late team Lasse

Blues:
Pettäminen tuhoaa aina jotain suhteessa ja siitä voi päästä yli, mutta ei suhde tule ikinä palaamaan samalle tasolle mitä se oli ennen pettämistä.



Word! *joo*
Tosin itsellä tuo ylitse pääseminen ois tosi vaikeeta.
Jone

Posts: 8,258

#240 • • Jone Archibald Haddock

Blues:
Pettäminen tuhoaa aina jotain suhteessa ja siitä voi päästä yli, mutta ei suhde tule ikinä palaamaan samalle tasolle mitä se oli ennen pettämistä.



Perustuen mihin?

En allekirjoita oikein mitään osaa kirjoittamastasi, joten haluan ihan mielenkiinnosta tietää mikä saa sut ajattelemaan niin toisin kuin itse ajattelen. *piis*