Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 232,175 views

kilobitti

Posts: 2,419

#201 • • kilobitti 1-2-3 techno

cookien:
Nykyään ihmiset luovuttaa niin helposti. Kun tulee riitoja tai jotain erimielisyyksiä niin miettii jo eroa.



Näkemyksiä on monia, eräs mun onnellisesti avioliitossa oleva tuttu on sitä mieltä, että avioerotilastot on synkkiä johtuen liiasta yrittämisestä. Eli kun löydetään se eka kolahtava, pidetään siitä kiinni vaikka mikä olisi. Hänen mielestä avain onneen on tinkimättömyys; eli partneri vaihtoon jos ei natsaa. Tiedä sitten.

Kirsikka:
Mua vähän hirvittää lukea näitä musiikkimaun takia jättämisjuttuja.. Se kaventaa aika paljon potentiaalisten seurustelukumppaneiden ”valikoimaa” jos hyväksyy parikseen vain ihmisen jolla on täysin sama musiikkimaku ja intressien kohteet..



Mulle ei ole niin tärkeää se musamaku, kun suhtautuminen musiikkiin. Suhtautumisen saa nopeasti selville jo siitä, kun kysyy mitä hän kuuntelee. Jos vastaus on \”KissFMää ja enertsii\”, ni...*igor* Kyse ei ole kylmästä rajaamisesta, vaan siitä etten voi kuvitella elämää ihmisen kanssa jolle musiikki on \”ihan sama\”. Jos nainen ei ymmärrä musiikkia, ei se tule ymmärtämään muakaan.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

cheat

Posts: 796

#202 • • cheat
olen tullut tulokseen että ei kannata ottaa poikakaveria niin ei tarvi sitten jättääkään tai tulla itse dumpatuksi.
ja kaikki ovat onnellisia ja taputtaa käsiä.hip hei, on meillä juhannus.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Jone

Posts: 8,258

#203 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
pitipä vielä sanoa, että eivät ne tunteet mihinkään katoa (ellei ihminen oikeasti paljastu erilaiseksi, mitä alkuhuumassaan luuli). Tätä voisi verrata siihen, että kun samaa ärsykettä toistetaan tarpeeksi pitkään, siihen tottuu *justjoo*



Hyvä että jo 19-vuotiaana olet niin elämää nähnyt ja kokenut että voit esitelmöidä muille asiasta. Oletko kenties seurustellut kymmenvuotiaasta saman ihmisen kanssa tunteiden pysyen kaiken aikaa samana (ja jos olet ja koet että tunteet ovat edelleen samat kuin seurustelun alkaessa, niin tekeekö se asiasta niin absoluuttisen että uskallat yleistää sen kaikki ihmiset kattavaksi?) vai mistä ihmeestä moisia väitteitä vedät?

[muokattu 15.9.2003 07:49]
Avatar
#204 • • pipa Guest
Kyllästyn tosi helposti...
Pettäminen, mut mua ei kyl kukaan oo pettänyt (ainakaan tietääkseni)....
Valehtelu...(ei mikään pieni valhe haittaa)...
Ja sitten on kyl tosi pinnalisia syitä, joita en viitsi edes mainita...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#205 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jone:
---
Hyzenthlay:
pitipä vielä sanoa, että eivät ne tunteet mihinkään katoa (ellei ihminen oikeasti paljastu erilaiseksi, mitä alkuhuumassaan luuli). Tätä voisi verrata siihen, että kun samaa ärsykettä toistetaan tarpeeksi pitkään, siihen tottuu *justjoo*

---


Hyvä että jo 19-vuotiaana olet niin elämää nähnyt ja kokenut että voit esitelmöidä muille asiasta. Oletko kenties seurustellut kymmenvuotiaasta saman ihmisen kanssa tunteiden pysyen kaiken aikaa samana (ja jos olet ja koet että tunteet ovat edelleen samat kuin seurustelun alkaessa, niin tekeekö se asiasta niin absoluuttisen että uskallat yleistää sen kaikki ihmiset kattavaksi?) vai mistä ihmeestä moisia väitteitä vedät?

[muokattu 15.9.2003 07:49]



Ensinnäkin, minä en esitelmöi. Kerroin vain kantani asiasta, ja siis oman kokemukseni puitteissa. Se oli siis mielipide. Tietysti monella on täällä seurustelukokemusta enemmänkin kuin viisi vuotta, mutta voin kai minäkin sanoa oman kantani sen kokemuksen perusteella, mitä minulla on.

Itsekin olen kyllästynyt parin vuoden suhteen jälkeen, mutta sen pistääkin miettimään, onko mitään todellisia tunteita sitä toista kohtaan koskaan ollutkaan. Koko suhde onkin ehkä perustunut haluun ”olla jonkun kanssa yhdessä”. Ainakaan mun järkeni mukaan todella voimakas tunne (rakkaus) ei voi vain haihdu savuna ilmaan. Siis lyhyesti sanottuna: Jos (esimerkiksi) vuoden seurustelun jälkeen ei tunne mitään toista ihmistä kohtaan, niin ei yksinkertaisesti ole löytänyt oikeaa partneria.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#206 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
Ensinnäkin, minä en esitelmöi. Kerroin vain kantani asiasta, ja siis oman kokemukseni puitteissa. Se oli siis mielipide.



Saanen lainata sun kirjoitustasi:

Hyzenthlay:
”pitipä vielä sanoa, että eivät ne tunteet mihinkään katoa (ellei ihminen oikeasti paljastu erilaiseksi, mitä alkuhuumassaan luuli).”

Käsittääkseni esität tossa kyllä väitteen etkä niinkään ilmaise mielipidettäsi. Ainakaan itse en hahmota vaikkapa sanaa ”mielestäni” missään vaikka kuinka etsin.

[muokattu 15.9.2003 14:48]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#207 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
*justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#208 • • ALIEN Guest
monet luulevat tai uskovat löytäneensä sen ”oikean” mutta tunteetkin muuttuvat. Kuten myös mielipiteet. Aika opettaa...
rZi

Posts: 587

#209 • • rZi 42
Jos se ois horo ja pettäis vaan pettämisen iloks.
Jos se ei kunnioittais mua ja mun tunteita.
Voi vittu löytyyköhän muita itsestään selvyyksiä kenties???

Jotain miks just mun persoona jättäis jonku, jos muija ois alkuun tosi hyvässä kunnossa ja lopettais
treenaamisen ja alkais lihoo. Tai jos se ei ajelis karvojaan, hyi juma mä vihaan karvoja yöks!!!!!*pahis*
Ja jos se ei sais suustaan mitään muuta kun ”ihan sama, päätä sä”
Avatar
#210 • • ALIEN Guest
*nauru* niin tai jos sun ihana, se ”oikea”, oma vaimosi joutuis vaikka auton alle ja siltä leikattaisiin pois molemmat jalat ja puolet naamasta näyttäisi kraaterilta? Julma on maailma ja sähän jättäisit, eiks ni? Vai menisikö tosi rakkaus tämänkin epätäydellisyyden edelle ja opettelisit elämään sen asian kanssa, ettei oma nainen ole enään viehättävä? ... tosi fiksua tekstiä taas.... *justjoo*

shoot the 26876.gif !!

[muokattu 16.9.2003 00:41]
misjah

Posts: 3,373

#211 • • misjah Team Sika

alien:
naamasta näyttäisi kraaterilta?



ei sais nauraa.. *nauru* hassusti heitetty mut toi olis varmaan yx mailman kauheimmista tilanteista.. *uuh**nyyh*

--
www.team*possu*.tk

Chatte

Posts: 4,085

#212 • • Chatte Team Teknolipat :)

alien:
monet luulevat tai uskovat löytäneensä sen ”oikean” mutta tunteetkin muuttuvat. Kuten myös mielipiteet. Aika opettaa...


Totta turiset kuomaseni; been there, done that. *joo*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#213 • • ALIEN Guest

Chatte:
---
alien:
monet luulevat tai uskovat löytäneensä sen ”oikean” mutta tunteetkin muuttuvat. Kuten myös mielipiteet. Aika opettaa...

---

Totta turiset kuomaseni; been there, done that. *joo*



niinpä... ton varmasti kuulee kaikilta kokeneilta...
rZi

Posts: 587

#214 • • rZi 42

alien:
*nauru* niin tai jos sun ihana, se ”oikea”, oma vaimosi joutuis vaikka auton alle ja siltä leikattaisiin pois molemmat jalat ja puolet naamasta näyttäisi kraaterilta? Julma on maailma ja sähän jättäisit, eiks ni? Vai menisikö tosi rakkaus tämänkin epätäydellisyyden edelle ja opettelisit elämään sen asian kanssa, ettei oma nainen ole enään viehättävä? ... tosi fiksua tekstiä taas.... *justjoo*

shoot the alien!!




Toivottavasti en koskaan joudu tilanteeseen...
Varmaan alkaisin harrastaa Karatee ja muuttaisin johonki korkeelle lumiseen paikkaan missä on kylmä.
Aivoriihi!
Auto on paljon parempi ku tyttöystävä.
Auton voi vaihtaa heti ku se menee rikki, vanhenee tai parempi löytyy.
Autoa voi lainaa kaverille.
Autoo ei tarvii suostutella tulee ajettavaks, vaan sen voi joko ottaa tai ostaa.
Auto ei valita vaikka ajat muita autoja välillä.
Auto auttaa sua saamaan naisii ja siitä on enemmän hyötyy kun pakenee poliisia pankkiryöstön jälkeen.
Avatar
#215 • • ALIEN Guest
mutta voitko rakastaa autoasi, niin kuin omaa naistasi. Syleillä ja suudella sun isolla pehmeällä sohvalla ja pitää hyvänä. Juoda viiniä ja kuunnella rauhallista melodista chilloutia kynttilän valossa... Ja harrastaa tunteellista seksiä, eli rakastella (mitä ei tuntemattomien naisten kanssa tehdä) *vink*

Autolla (siis hyvällä) saa vittua, ei muuta!! *nauru*
rZi

Posts: 587

#216 • • rZi 42
...mä oon kuullu juttuu semmosista naisista mutta koskaan en oo semmosta nähny tai kokenu...
hyvii autoja oon ajellu...
Piina

Posts: 37

#217 • • Piina
Hmm, hyvä kysymys.. Itsekin mietin juuri tuota kysymystä tässä, siis mistä syystä jättäisin poikaystäväni.. varmaankin se pettäminen tulee ensiksi mieleen, se olisi luottamuksen menoa.. Toinen syy olisi varmaan se jos toinen satuttaisi tosi pahasti (fyysisesti/henkisesti), siis...? no juu, tällaisia tulee mieleen..

--
who knows...

Aidrian

Posts: 1,799

#218 • • Aidrian Furian Master
yksi syy pettäminen ylitse muiden. Jotain anteeksiantamatonta. Se on kerrasta paipai..
valehteluakin jaksaa ehkä vähän aikaa, muttei loputtomiin.
pupuankka

Posts: 869

#220 • • pupuankka poly-wtf?!
onhan näitä juttuja et avioliitto on päättynyt siihen että toinen puoliso pompottaa teepussia kupissa ja toinen ei... *nauru*

itse kai lopettaisin siinä vaiheessa että toinen loukkaisi minua niin pahasti etten voisi antaa anteeksi. mutta onneksi olen kuitenkin melko anteeksiantavainen ihminen *plur*