Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 232,225 views

cheat

Posts: 796

#161 • • cheat

[Nuclear]:
No nyt tajusin jo huomattavasti paremmin mitä ajoita takaa. *hymy* Itse vain taasen ihmettelen, että ihmiset jaksavat uskoa, että on se ”oikea” minkä perässä juoksee. Mä taas uskon, että voin olla onnellinen myös ihmisen kanssa, joka ei vastaa 100%:sti mun ihannetta ja elää sen kanssa vaikka loppuelämän jos niikseen tulee. On vain tullut elämän varrella (vaikkakin vielä kovin lyhyt), että _lähes_ aina löytää jotain parempaa ja ihanempaa (eli ts. sitä ”oikeata” ei ole olemassa). Jos lyhyesti pitäis jotain sanoa, niin pyrin täydellisyyteen, mutta tarpeentullen tyydyn vähempään.



en mäkään usko että kukaan mun perässä juoksee lappu kaulassa, että hei, minä olen se sinun oikeasi...*nauru* mulle 100%oikea ihminen on ihminen joka saa mut nauramaan, kunnioittaa mua, ja jonka kanssa jaan suunnilleen samallaisen maailmankatsomuksen.joku joka arvostaa mun mielipidettä, ja sitä minkä olen valinnut elämäntyökseni.ja rakastaa mun lasta.*hymy*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#162 • • [Nuclear] el aprendiz

cheat:
en mäkään usko että kukaan mun perässä juoksee lappu kaulassa, että hei, minä olen se sinun oikeasi...*nauru* mulle 100%oikea ihminen on ihminen joka saa mut nauramaan, kunnioittaa mua, ja jonka kanssa jaan suunnilleen samallaisen maailmankatsomuksen.joku joka arvostaa mun mielipidettä, ja sitä minkä olen valinnut elämäntyökseni.ja rakastaa mun lasta.*hymy*


Eiköhän semmoinen löydy. *hymy* Tosin en sit tiiä minkä olet valinnut elämäntyöksesi yms...*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

siveys

Posts: 2,492

#163 • • siveys lovely

cheat:
musta vihjaus siitä että kiertelisin tarjoamassa ihmisile hetken huumaa on vitun loukkaava!


Ilmeisesti olet siis itse päässyt yli tästä sanojen väärin tulkitsemisen vitsauksesta, josta muita niin kovin herkästi syyttelet. *nauru*

kenenkään ei tarvi kirmata mun ”pillun” perässä


Ai sä olet NIIN helppo? *hih*

voisit lukee ton mun edellisen postauksen.


Luinhan minä. Ymmärtänet kai kuitenkin, että se, että suurin osa ihmisistä olisi idiootteja ei tekisi siitä, että kutsuisit minua idiootiksi yhtään vähemmän loukkaavaa.

ja haista vittu!


Ai neiti tarjoaa? No mikäs siinä - kunnon hatsit on aina paikallaan! *possu*

mä en ole mikään saatanan huora!


Enpä voi tästä sinua soimata.. Harva sitä kuitenkaan itse paholaiselle pääsee jakelemaankaan, joten voisi markkinat olla vähän vähissä. Kyllähän sinäkin varmasti fiksuna liikenaisena osaat tarjota tavarasi sinne missä on enemmän kysyntää. *enkeli*
keisha

Posts: 1,394

#164 • • keisha bullet with butterfly wings

cheat:
suurin osa ihmisistä pettää.suurin osa niistäkin ihmisistä pettää jotka täällä hurskastelevat. --.suurin osa muijista ainakin haaveilee toisesta -- esim. en tiedä yhtään jätkää joka olis omissa polttareissaan ollut uskollinen tulevalle vaimolleen, -- mutta useesti molemmilla on mielessä aivan joku muu kuin se oma kulta, ja tilaisuuden tullen vaihdetaan, tai ainakin kokeillaan sitä parempaa.



Aika rankkaa yleistystä. Viimeisin kysely, City-lehden tekemä muistaakseni, sai tulokseksi että noin puolet on pettänyt kumppaniaan. Se ei ole vielä suurin osa. Muista haaveileminen on mielestäni normaalia, ja tulee eteen väkisinkin vähänkin pitemmissä suhteissa. Eri asia on, kuinka käsittelee näitä ajatuksia ja tunteita ja lähteekö toteuttamaan niitä käytännössä.

tästä ylläolevasta johtuen mä en aio sitoutua ennekun olen löytänyt sen täysin oikean, joko löydän tai sitten en. -- jos mulla ei ole ihmistä kohtaan tunteita, niin en mä sitä sitten katsele.sanokaa pinnaalliseksi, mutta mä voin parin kuukauden seurustelun jälkeen herätä näennäisesti täysissä sielun ja ruumiin voimissa aamulla, ja huomata, että mitäs vittua toi iuhminen tossa tekee, ja tunteita ei ole.

Miten löydät \”sen oikean\” jos et uskalla sitoutua tai kehittää mitään tunteita?

tähän varsinaisesti kuulumattomana seikkana kerron vielä, että olen ollut kerran todella pitkässä suhteessa, joka kaatui miehen pettämiseen, vaikka me heluttiin molemmat olla yhdessä ja rakastettiin toisiamme, tää oli krooninen pettäjä, vei mut aika pohjalle.

Tämä voisi mielestäni selittää melko paljolti suhtautumisesi seurusteluun ja ainakin näennäisen tunteettomuutesi. Sinua on satutettu niin pahasti, ettet toista kertaa halua kokoea moista.

Pelkkää arvailua ja spekulointia, koska minähän en tunne sinua.*piis*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

cheat

Posts: 796

#165 • • cheat
kei...saatat olla paljon oikeassa...

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Dalifemme

Posts: 1,629

#166 • • Dalifemme Dementia simplex

Imukuppilapsi:
Kyl mä luulen et se perimmäinen syy on se jos nainen syö maksalaatikkoa ilman rusinoita. Ottaa meinaan vihaks. *igor*



*nauru**nauru**nauru*
Jii-75

Posts: 459

#167 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
pakko takertuu tähän kommenttiin et olen pettänyt kun olen suudellut linjaan... hmm eli kun mä suutelen ystäviänikin ja siis puristelen kamuja perseistä yms niin tarkottaako se että mä petän? mun mielestä ei..musta pettämistä on se että hakee seksuaalista tyydytystä toisesta... kuulostaa jotenkin aika pahalta että pussailukin jo luokiteltas pettämiseksi...

tietysti jokaisella meilla on oma näkemyksensä pettämisestä*nauru* ja sen mukaan tietysti määrittelee omiin suhteisiinsa soveltuvat rajat

ja kuka meistä on oikeutettu arvosteleen kenekään toisen elämää tai moraalia, sillä eihän meistä kukaan ole elänyt sen toisen elämää ja siten ei voi tietää tekisikö itse samalla lailla vastaavalla elämän kokemuksella ja vastaavassa tilanteessa...

hih *nauru* mut nyt taas pitään haaskaa eli töitä *nauru*

--
dodiih

insejn

Posts: 689

#168 • • insejn

J-Tone:
cheat:
---

suurin osa ihmisistä pettää.suurin osa niistäkin ihmisistä pettää jotka täällä hurskastelevat. --.suurin osa muijista ainakin haaveilee toisesta -- esim. en tiedä yhtään jätkää joka olis omissa polttareissaan ollut uskollinen tulevalle vaimolleen, -- mutta useesti molemmilla on mielessä aivan joku muu kuin se oma kulta, ja tilaisuuden tullen vaihdetaan, tai ainakin kokeillaan sitä parempaa.

---


Onhan tämä hieman kärjistäen sanottu, mutta luultavasti se ”suurin osa” pitää paikkaansa. Veikkaan, että City-lehdenkään kyselyyn ei ole jokainen pettänyt vastannut pettäneensä. He eivät välttämättä suhtaudu siihen pettämisenä tai mieluummin ovat unohtaneet koko jutun, ”sehän tapahtui silloin joskus, humalassa..” Mun kavereista ei (tietääkseni) ole kukaan paneskellut vierasta naista parisuhteen aikana, tuskin polttareissakaan sitä tekevät, mutta pienempää pettämistä on todistettu ja kuultu. Tarkoitan, että omien kokemuksieni perusteella Cheat on oikeassa. Olen mäkin pettänyt. Kännispäissäni suudellut pari kertaa toista tyttöä. Ensimmäisellä kerralla kerroin, toisella jätin kertomatta. En mä siitä ylpeä ole, varsinkaan kun se on ristiriidassa omien vaatimusteni kanssa. No joo, kumpaakaan ei olisi sattunut, jos olisin yhä rakastanut tyttöystävääni kuten viimeisintäni.


siveys: Kuinka pitkälle aiot viedä idioottimaisuutesi?

[muokattu 18.8.2003 14:36]



sulla on kyl sit todella erilainen kaveripiiri, koska olen henk.koht. pettäny useastikin (en ole tästä ylpeä, ja senkin takia pidän itteni väkisinki sinkkuna tästä lähtien). Mutta kaveripiirissä tota tapahtuu kyl todella paljon, sanotaanko vaikka että 70% jätkistä jotka tunnen, pettäis aivan varmasti, jos tilaisuus tulisi eteen... jotkut sitten vaan etsii sitä tilaisuutta vähän hanakammin ku toiset... mutta mulle on jotenki kyl alkanu tulee semmonen kuva miehistä ihan tollee yleensä, että miehet ajattelee hyvin paljon useammin alapäällä ku mikä ois vaadittua/sallittua

--
*aplodit*

S-T

Posts: 1,195

#169 • • S-T Pieni

insejn:
sulla on kyl sit todella erilainen kaveripiiri, koska olen henk.koht. pettäny useastikin (en ole tästä ylpeä, ja senkin takia pidän itteni väkisinki sinkkuna tästä lähtien). Mutta kaveripiirissä tota tapahtuu kyl todella paljon, sanotaanko vaikka että 70% jätkistä jotka tunnen, pettäis aivan varmasti, jos tilaisuus tulisi eteen... jotkut sitten vaan etsii sitä tilaisuutta vähän hanakammin ku toiset... mutta mulle on jotenki kyl alkanu tulee semmonen kuva miehistä ihan tollee yleensä, että miehet ajattelee hyvin paljon useammin alapäällä ku mikä ois vaadittua/sallittua



Eikö se niin ole, että ihmiset usein ajautuu samanhenkisten seuraan.....

--
Pieni on kaunista.

Epailija

Posts: 5,636

#170 • • Epailija Physicist, 2nd class.

BlueWind:

Eikö se niin ole, että ihmiset usein ajautuu samanhenkisten seuraan.....



Tiedä tuosta sitten. Sä luultavasti tiedät edes vähän mun asenteistani näissä asioissa ja silti mun tuttavapiiriin kuuluu varmaan joku kymmenisen mieshenkilöä, jotka ovat pettäneet tyttöystäväänsä. Naispuolisiakin pettäjiä löytyy muutama, mutta en siltikään ole (vielä ainakaan) pistänyt tuollaisen toiminnan seurauksena välejä poikki kenenkään kanssa.

Toki sellaisia, jotka eivät ole pettäneet tai joiden pettämisistä en tiedä, on enemmän - tosin enemmistö niistäkin on sellaisia, joiden pettämisistä en varmuudella tiedä. Olen kuitenkin optimisti ja luokittelen nämä henkilöt uskollisiksi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

S-T

Posts: 1,195

#171 • • S-T Pieni
No joo. Ehkä tämä ei kuitenkaan ole niitä asioita, minkä perusteella kaveripiiri valitaan. Kunhan heitin ensin.

--
Pieni on kaunista.

Epailija

Posts: 5,636

#172 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Juu no en mä sitä ihan ihan ihan tosimielellä heitetyksi kommentiksi tulkinnutkaan. Muuten vastaus olisi ollut jyrkempi. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

äm

Posts: 2,376

#173 • • äm
Humps sanoi topicci, kun hakoteille joutui...
*eiei*
Pettämiselle on oma otsikko.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Jii-75

Posts: 459

#174 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hih;) näin on näppylät, nännin nyppylät *nauru*

--
dodiih

S-T

Posts: 1,195

#175 • • S-T Pieni

äm:
Humps sanoi topicci, kun hakoteille joutui...
*eiei*
Pettämiselle on oma otsikko.




Kieltämättä pettämiselle on oma topic mutta kyllä tämä niin läheisesti sivuaa aihetta, että minä ainakin hyväksyn asian käsittelemisen myös täällä.

--
Pieni on kaunista.

Jii-75

Posts: 459

#176 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
no jos bluewind hyväksyy niin kai se sitten on jo niinkun hookoo *pahis*


hih;)

--
dodiih

Jii-75

Posts: 459

#177 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
niin no siis kun mä suutelen mä teen sen aina antaumuksella..ja siitä leviää aina hyvän olon aineita kehoon *nauru* mut siis se että mä en ole edes ajatellut meneväni kavereitteni kanssa sänkyyn.. ainakaan yleensä en *pahis* nojoo mut siis mä suutelen sekä mies et naispuoleisa kavereitani ja siis tottakai se tuntuu kivalle, mutta ei aiheuta sellasii viboja kuin aiheutta kun suutelee ihmistä johon on ihastunut tai rakastunut..eli se tuntuu erilaiselta mutta silti hyvältä.. vaikee selittää milät asiat tuntuu;) mut se että oleellista on että jokainen meistä tietä koska menee sen rajan yli kun on pettänyt ja se raja on henk.kohtanen jokaisella:) ja siis siitä rajasta kun pitää kiinnii niin kaikki on hookoo :) eli siis kylhän meillä on se omatunto joka kolkuttaa ja se pitä kans muistaa että elä tee sellasta mitä et suvaitsisi kumppanisi tekevän :) eli toimikaa siten ku sallitte itsellenne tehtävän :)


mut mut jokainen tyylillään *nauru*

--
dodiih

insejn

Posts: 689

#178 • • insejn
mun ei edes tarvi lisää tähän enää mitään *hymy*

--
*aplodit*

Chatte

Posts: 4,085

#179 • • Chatte Team Teknolipat :)

Jii-75:
niin no siis kun mä suutelen mä teen sen aina antaumuksella..ja siitä leviää aina hyvän olon aineita kehoon *nauru* mut siis se että mä en ole edes ajatellut meneväni kavereitteni kanssa sänkyyn.. ainakaan yleensä en *pahis* nojoo mut siis mä suutelen sekä mies et naispuoleisa kavereitani ja siis tottakai se tuntuu kivalle, mutta ei aiheuta sellasii viboja kuin aiheutta kun suutelee ihmistä johon on ihastunut tai rakastunut..eli se tuntuu erilaiselta mutta silti hyvältä.. vaikee selittää milät asiat tuntuu;) mut se että oleellista on että jokainen meistä tietä koska menee sen rajan yli kun on pettänyt ja se raja on henk.kohtanen jokaisella:) ja siis siitä rajasta kun pitää kiinnii niin kaikki on hookoo :)



Tuossa on kyllä hyvin kuvattu suutelemisen ja suutelemisen ero! Juuri näin se on. Voisi ottaa opiksi useampikin... *joo*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

2000

Posts: 420

#180 • • 2000 Opetuslapsi
... kun rakkaus on kuollut, ihastus lakastunut ja yhdessä oleminen ei ole enään mielekästä.
Syitähän voi olla tuhansia, joskus sitä taas ei pysty mitenkään selittämään....

Mitä se rakkaus on... rohtuneita huulia, turvonneita silmiä, haluanko todella rakastaa?

--
2 nasty 4 U