Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 231,851 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#461 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
---
Hyzenthlay:
--
Samaa mieltä myös. Tuota lyömistä en ole edes tullut ajatelleeksi, mutta ilman muutahan se olisi syy katkaista suhde, ainakin mulla. Liian monta kertaa saa kuulla naisilta sellasia ”joo, oli se 20. kerta kun se mut pahoinpiteli, mutten oo viittinyt jättää...” *eiei*

---


itse en kyl jättäis naistani, jos hän löisi minua.. Se on mielestäni ihan anteeksiannettavaa. Ellei sillä tietenkin ole puukko kädessä =D Mut uskoakseni, jos nainen läimäyttää niin se on aika harkitsematon teko ja varmaan ”syystäkin” ;)


edit: tosin ei tietenkään jatkuva lyöminen. Sen asian pitäisi olla korjattavissa, jos tahtoa (rakkautta) löytyy *enkeli*

[muokattu 10.2.2004 17:20]



njaa. Tarkoitin tuolla lähinnä ihan pahoinpitelyä. Usein miehet kun tuppaa olemaan naisia vahvempia...

edit: perunkin vähän sanojani, tietysti lyömisestä on oikeus loukkaantua, mutta naisen ”kovaa” voi olla eri tasoa kun miehen ”kovaa”. Jos nyt unohdetaan aseet *hymy*

[muokattu 10.2.2004 17:34]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#462 • • ALIEN Guest
yep yep... *vink*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#463 • • [Nuclear] el aprendiz

Lene:
Mikäs auttaa niiden parisuhteeseen, jotka eivät ole tällaisia henkilöitä, jotka pystyvät suomaan toiselle niitä vapauksia? Eiköhän se vain työtä vaadi (lue: jatkuvaa tietyn ”vireystason” ylläpitämistä) joka varmasti onnistuu ilman, että kurkottelee sinne aidan taakse, jossa ruoho on mukamas vihreämpää.


IMO joustaminen asioissa ja toisen huomioonottaminen riittää. Jos jotenkin tulkitsit lauseeni niin, että suosin niinkin vapaata suhdetta, että ulkopuolinen seksiseura on sallittua, niin tulkinta on menny kyl muutaman sata metriä v*turalleen. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Claquesous

Posts: 3,206

#464 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Jos se menee puristaa hammastahnatuubii siit keskelt eikä lopust. Tällöin hammastahnatuubin käyttöikä vähenee ainaki 2 pvällä... Tai jos se ei kuuntele konemusiikkia... Tai jos se ei tuo mulle kaljaa kun ziigaan futista... Tai... Tai...

--
32. of December

Lana83

Posts: 95

#465 • • Lana83
Jättäisin mieheni, jos saisin tietää että se on pettänyt. En voi sietää sellaista. En kyllä myöskään lyömistä.

Miksi toiset naiset sietävät sellaista?? Tiedän yhdenkin muijan joka oli vaan sen jätkän kanssa vaikka muija sai joka päivä selkäänsä. Kesälläkin oli aina aurinko lasit päässä eikä tohtinut ottaa niitä pois kun oli aivan mustat silmät. Sitten kun se lopulta kyllästy ja lopetti suhteen niin se sai juosta aina sitä jätkää karkuun kun se tuli vastaan.

Parasta oli, kun tämän muijan kaveri sit alko seurustella tämän kyseisen jätkän kanssa, vaikka ties milainen jätkä se on...

Voi JEESUS mikä maailma... *eiei*
Epailija

Posts: 5,636

#466 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lana83:
Parasta oli, kun tämän muijan kaveri sit alko seurustella tämän kyseisen jätkän kanssa, vaikka ties milainen jätkä se on...



Naiset... *g*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#467 • • ALIEN Guest

Lana83:
Jättäisin mieheni, jos saisin tietää että se on pettänyt. En voi sietää sellaista.



Sori, jos nyt kiusin... mutta mitäs JOS (esim.) sulla olisi tämän miehen kanssa viisi ihanaa lasta, iso koti (minkä tämä mies olisi rakentanut omilla käsillä teidän yhteistä perhettä varten), eikä hän olisi tehnyt mitään pahaa sinua kohtaan ja todellakin rakastaisi sinua ja lapsianne. Olisi todellinen mies kohdallaan ja kerran menisi himojensa mukana vaikkapa kännissä sua pettämään. Sä siis laittaisit heti eron päälle ja eläisit mieluummin yksin tai jonkun toisen kanssa, kuin yrittäisit elää semmoisen asian kanssa, että HÄN ON VAIN IHMINEN ja että ihmisetkin tekevät virheitä (???)


(typoja niin saatanasti, mut väsynyt sika olen... *hih*)

[muokattu 16.2.2004 21:31]
Lana83

Posts: 95

#468 • • Lana83
Mä en vaan voi sietää pettämistä...

Voisitko itse jatkaa, jos tyttöystäväsi pettäisi. Entä jos ei jääkkään vaan yhteen kertaan. Itselläni kyllä menisi luottamus mieheen, enkä kyllä harrastais senkaa varmaan seksiä. Kyllä siinä kärsii suhde todella paljon, vaikka sitä jatkais niin se ei enää koskaan tuntuis samalta kun ennen.
Avatar
#469 • • ALIEN Guest

Lana83:
Mä en vaan voi sietää pettämistä...

Voisitko itse jatkaa, jos tyttöystäväsi pettäisi. Entä jos ei jääkkään vaan yhteen kertaan. Itselläni kyllä menisi luottamus mieheen, enkä kyllä harrastais senkaa varmaan seksiä. Kyllä siinä kärsii suhde todella paljon, vaikka sitä jatkais niin se ei enää koskaan tuntuis samalta kun ennen.



Tottakai voisin jatkaa, jos mun rakas minua pettäisi. Mutta, jos sille ei tulisi loppua niin kyllä se pistäisi miettimään viimeistään. En voi sanoa tarkemmin, koska en suoraan sanottuna ole elänyt niin kauan, että minua olisi moneen otteeseen pettänyt yksi ihminen. Mutta mielestäni on vähän turhaa mennä sanomaan mitään ennen, kuin se on ajankohtaista. Eihän me voida sanoa mitään varmaa itsestämme ennen, kuin ollaan koettu se ja tosissaan tunnemme itsemme (?)

Luottamus minulla menisi ennemminkin sit, jos naiseni jäisi kiinni pettämisestä. Eli hän _valehtelisi_ minulle asiasta *ding* Jos hän kertoisi tehneensä virheen ja katuvansa sitä niin kyllä mä mielestäni voisin luottaa häneen vielä.

[muokattu 16.2.2004 21:51]
Lana83

Posts: 95

#470 • • Lana83
No, toivottavasti näin ei käy että tulisi petetyksi. Se on vaan se että vaikka mies sitten sanoisi katuvansa ja että ei tätä tapahdu enää koskaan niin en tiedä pystyisinkö enää luottamaan...
Epailija

Posts: 5,636

#471 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Et varmaan kokemusta vailla tiedäkään, mutta olisitko valmis edes yrittämään?

Edit: Typo korjattu

[muokattu 16.2.2004 22:01]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#472 • • ALIEN Guest

Lana83:
No, toivottavasti näin ei käy että tulisi petetyksi. Se on vaan se että vaikka mies sitten sanoisi katuvansa ja että ei tätä tapahdu enää koskaan niin en tiedä pystyisinkö enää luottamaan...



Niin. Luottaminen on aina vaikeeta, kun se on kerran viety pakkasen puolelle.

Se, kun on niin vaikeaa nähdä tulevaisuuteen ja väittää tekevänsä jotain asialle, mistä ei ole edes omakohtaista kokemusta. Sanoinhan mäkin joskus, että jättäisin heti, jos mua petettäisiin *hahjust**justjoo*
Lana83

Posts: 95

#473 • • Lana83
En tiedä. Vaikealta se tuntuisi, kun tietää et mies on muhinu jonkun toisen naisen kanssa. Siitä olisin varma, et jollei olisi lapsia niin äijä sais häipyä heti.

Se kyllä menis aika vaikeeks jos olis lapsia ja kaikkee. Se olisi lapsille aika kovaa. Jos jatkaisin niin ajattelisin vain lasteni kannalta.
Lana83

Posts: 95

#474 • • Lana83
alien: Ootko sitten kokenut petetyksi tulemisen.

Jos olet ja olet jatkanut suhdetta niin taisit rakastaa sitä todella paljon.
Riku

Posts: 3,187

#475 • • Riku The Little Prince

Lana83:
Voisitko itse jatkaa, jos tyttöystäväsi pettäisi.

Jos suhde olisi minulle merkityksellinen, kyllä.

Entä jos ei jääkkään vaan yhteen kertaan.

Siinä tapauksessa jos toinen tekee itsekkäästi jatkuvasti tasan mitä itse haluaa vaikka tietää satuttavansa, niin siinä vaiheessa on aika arvioida asioita uudelleen.

Itselläni kyllä menisi luottamus mieheen, enkä kyllä harrastais senkaa varmaan seksiä. Kyllä siinä kärsii suhde todella paljon, vaikka sitä jatkais niin se ei enää koskaan tuntuis samalta kun ennen.

Sokea luottamus on siitä paska asia että se on yhtä helppo menettää kuin antaakin. Mutta mihin perustat tuon väitteen ettei suhde voi enää koskaan sen jälkeen tuntua samalta kuin ennen? Maailmassa on tosin myös olemassa ihmisiä, joiden suhdetta on parantanut se, että nämä ovat läpikäyneet tuon, mutta en nyt usko että viittaat mihinkään positiiviseen tuohon ”samalta tuntumisella”.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#476 • • ALIEN Guest

Lana83:
alien: Ootko sitten kokenut petetyksi tulemisen.

Jos olet ja olet jatkanut suhdetta niin taisit rakastaa sitä todella paljon.



no noista asioista en kuitenkaan ala syvällisemmin puhumaan julkisilla palstoilla, mut voin sen verran valoittaa, että kokemusta löytyy. JA on vielä koettavaakin *vink*
Lana83

Posts: 95

#477 • • Lana83
pHaze: Vaikeeta se olis yli siitä päästä, siinä kyllä saa jo tehdä todella paljon töitä suhteen eteen. Jos rakastaisin miestä todella paljon siis oikein todella todella paljon, niin voisin katsoa vähän aikaa mihin päin suhde menee.
Lana83

Posts: 95

#478 • • Lana83
alien: no niinpä. En mäkään haluaisi varmaan puhua.
Avatar
#479 • • ALIEN Guest

Lana83:
pHaze: Vaikeeta se olis yli siitä päästä, siinä kyllä saa jo tehdä todella paljon töitä suhteen eteen. Jos rakastaisin miestä todella paljon siis oikein todella todella paljon, niin voisin katsoa vähän aikaa mihin päin suhde menee.



hyvä, että löytyy edes jonkin verran halua yrittää *hymy*
Unik

Posts: 4,117

#480 • • Unik
Sen takia