Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 232,183 views

KittysDead

Posts: 381

#661 • • KittysDead Trooper
mä olen vaikeista vaikein


a)Tahtoo naimisiin/lapsia/muuttaa yhteen
b)Pettää (jos mut on kutsuttu mukaan, kaikki oK)
c)sairaanoloinen mustasukkaisuus
d)liian riippuvainen

e)ei hallitse päideaineittensä käyttöä ::::
(Päihteiden käyttö ei haittaa, mutta kunhan osaa käyttäytyä niiden alaisuudessa. Yritäppä seurustella jätkän kanssa joka viinapäissä alkaa uhoamaan kaikille, muuttuu sairaanoloisen mustasukkaseksi ja kyselee jokaiselta vieraalta pissikseltä "kuinka syvä" niillä on *justjoo* )

f)Sanoo R-sanan liian nopeasti!!! se on hei hei sille pojalle.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Avatar
#662 • • greenie Guest

Käenpoika:
kaveri jätti tyttöystävänsä sen takii et se oli pettäny edellistä poikaystäväänsä yli 50 muun kaa... sano ettei sen sipuli kestä *iloinen*



Minne katosi vapaa rakkaus?

Huh, aika rankkaa kyllä :)
tweety

Posts: 138

#663 • • tweety tsirptsirp
ehkä suurin syy on se kyllästyminen tai ettei enää ole toiselle mitään annettavaa.ja tietenkin väkivalta.itse en siitä ole kärsinyt mut tiedän ihmisiä jotka saa sen takia paskaa niskaan.mulle riitäis yx lyönti ja se olis sen jätkän menoa*släp*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

jUSSi

Posts: 1,377

#664 • • jUSSi äkäinen vanhus

KittysDead:
mä olen vaikeista vaikein


a)Tahtoo naimisiin/lapsia/muuttaa yhteen
c)sairaanoloinen mustasukkaisuus
d)liian riippuvainen
f)Sanoo R-sanan liian nopeasti!!! se on hei hei sille pojalle.



Eiku sä vaan pelkäät sitoutua *plur*

kyl se ikä sit tuo muitakin fiiliksiä, yleensä ;)
*Bixxx*

Posts: 162

#665 • • *Bixxx*
Jos se pettäis, hakkais tai se pahin valehtelis *eiei*
Mulle on käyny toi kaikki ja juuri siitä syystä musta tuli viime viikolla sinkku *nyyh*
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...

--
***TIIKERI***

Bellezaaa

Posts: 573

#666 • • Bellezaaa Afrodite*
Fyysinen tai henkinen pettäminen ois varmaan semmonen asia mistä suuttuisin niin paljon.
kemuttaja

Posts: 385

#667 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Pettäminen!Mikään ei toimi ilman luottamusta*hmph*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Avatar
#668 • • Viola00 Guest
* Pettäminen (ei selityksiä)
* Jatkuva valehtelu
* Väkivalta suhteessa
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#669 • • Edited Aziz Combat Fighter

Lene:
---
Ana:
---
Lene:
Viha aka. aggressiot ovat kyllä ihmisen selviytymisen kannalta tarkoituksenmukaisia.
---
Aggressio on, viha ei ole.

Viha != Aggressio.

---


What seems to be the problem?

Mielestäni viha on vain ihmisen yksi nimitys aggressioille.



Aggressiota on monenlaista, viha on yksi tunne joka hyödyntää aggressiota. Esim se hirvee rush-fiilis mikä hyvästä musastakin tulee on usein aggressiota, vaikka se ei väkivaltaisesti purkaudukaan. Myöskin kilpailuvietti, sex drive ja monet muut asiat voidaan laskea "aggressioiksi", käsittääkseni.

edit: okei, sanakirja on eri mieltä, mut luin joskus artikkelin siitä, miten aggressio oikein kanavoituna voi toimia hyvänä voimavarana, ja siinä määriteltiin aggressio aika paljon laajemmin.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#670 • • Edited Aziz Combat Fighter

Lene:
---
Ana-5000:
edit: okei, sanakirja on eri mieltä, mut luin joskus artikkelin siitä, miten aggressio oikein kanavoituna voi toimia hyvänä voimavarana, ja siinä määriteltiin aggressio aika paljon laajemmin.

---


No eihän näissä asioissa välttämättä olekaan yhtä ainoata oikeata vastausta ja näkemystä. *hymy*



Onpas! On: PERIMMÄINEN TOTUUS!

(Paging kuilu to thread 12029)
SpeedHawk

Posts: 152

#671 • • SpeedHawk
Mä en varmaan pettämisen takia suhdetta katkaisisi.. jos parempi puolisko rakastuisi toiseen niin se olisi eri asia, mutta pelkästään se, että jonkun muun 'se' on käynyt kullan 'siellä' ei mun mielestä ole hyvä peruste suhteen lopettamiselle. Melkoinen avautuminen asiasta kyllä tulisi.

Exän kanssa meni poikki pääasiassa koska arvomaailmat olivat niin kovin erilaiset - ex ei suvainnut hipin elämääni, joten päätin jatkaa kys elämää yksin/jonkun muun kanssa. (eikä kaduta tippaakaan!)

Muita syitä suhteen katkaisemiselle voisi olla täällä jo mainittu valehtelu (yksi tod törkeä juttu saattaisi riittää, tavaksi muotoutuva paskan puhuminen varmasti riittäisi) tai päätön päihteiden kanssa sekoilu.

Kaikissa em. tapauksissa kyllä yrittäisin puhua asiasta ja pelastaa suhteen, mikäli mahdollista. Sellainen suhde, joka ei toista tilaisuutta ansaitse ei olisi varmaan ansainnut sitä ensimmäistäkään.. ja yritän kovasti pysyttäytyä niissä, jotka ansaitsevat sekä ensimmäisen että toisenkin.


Uh, ja vielä yksi syy (mahtoikohan kukaan muu uskaltaa myöntää tätä) - jos itse rakastuisin johonkuhun toiseen. Tietenkään en suhteessa ollessani ole millään tapaa 'haku päällä' parempaa etsimässä, mutta tiedostan mahdollisuuden että niinkin saattaa käydä.

-SpeedHawk
Greed

Posts: 178

#672 • • Greed Esp`03
Pettäminen, se ois siitä kerrasta poikki ja takas en ottas..Suhteessa on pakko olla jtn vikaa, jos toinen pettäs, ni miks kokeilla uudestaa, jos ei viimekskää toiminu!

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Avatar
#673 • • ALIEN Guest

Greed:
Suhteessa on pakko olla jtn vikaa, jos toinen pettäs, ni miks kokeilla uudestaa, jos ei viimekskää toiminu!



esim siks, koska ajatusmaailmasi laajentuisi epäitsekkäämmäksi ja anteeksiantavaisemmaksi?
ethän sä uudessa suhteessa seurustele saman naisen kanssa kuin viimeksi niin siksi se voisi myös toimia *vink*
Rosah

Posts: 107

#674 • • Edited Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Peetäminen on pahin asia! Valehtelu on toinen.. Jos kerran luottamus menee sitä ei helposti saa takaisin! Ja jos suhteestä puuttuu kunnioitus ei kaikki oo hyvin!
Greed

Posts: 178

#675 • • Greed Esp`03

ALIEN:
---
Greed:
Suhteessa on pakko olla jtn vikaa, jos toinen pettäs, ni miks kokeilla uudestaa, jos ei viimekskää toiminu!

---


esim siks, koska ajatusmaailmasi laajentuisi epäitsekkäämmäksi ja anteeksiantavaisemmaksi?
ethän sä uudessa suhteessa seurustele saman naisen kanssa kuin viimeksi niin siksi se voisi myös toimia *vink*



Siis tarkotin, että jos alkais saman naisen kanssa uudestaan, ni sitä en voisi tehä, koska jos nainen on pettäny, ni miks toimis uudestaa se sama suhde *hihu*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#676 • • [Nuclear] el aprendiz

Greed:
Siis tarkotin, että jos alkais saman naisen kanssa uudestaan, ni sitä en voisi tehä, koska jos nainen on pettäny, ni miks toimis uudestaa se sama suhde *hihu*


Koska ihminen on tyhmä ja tekee virheitä, jotkut myös oppivat niistä virheitä eikä toista samaa asiaa uudelleen.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Epailija

Posts: 5,636

#677 • • Epailija Physicist, 2nd class.

[Nuclear]:
Koska ihminen on tyhmä ja tekee virheitä, jotkut myös oppivat niistä virheitä eikä toista samaa asiaa uudelleen.



Toisaalta jotkut eivät taas ikinä opi. Joskus taas kyse ei ole virheestä, vaikka muuta väitettäisiinkin. Menee siis aika arpomiseksi, mutta joskus suhde voi olla useammankin tuollaisen riskinoton arvoinen. Joskus se riski otetaan koska ei osata päästää irti silloin kun kannattaisi, mutta tämä lienee jo vanhan toistoa.

Greedille suosittelisin vanhojen postausten selailua.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

[Nuclear]

Posts: 5,855

#678 • • [Nuclear] el aprendiz

Epailija:
Toisaalta jotkut eivät taas ikinä opi. Joskus taas kyse ei ole virheestä, vaikka muuta väitettäisiinkin. Menee siis aika arpomiseksi, mutta joskus suhde voi olla useammankin tuollaisen riskinoton arvoinen. Joskus se riski otetaan koska ei osata päästää irti silloin kun kannattaisi, mutta tämä lienee jo vanhan toistoa.


Ei opikaan ja olettaisin, että oli ihminen sitten oppivaa tyyppiä tai ei, niin tämän saa selville jo suhteen aikana ja täten myös tietää miten toimia pettämis tapauksissa. Lähinnä vaan kyseenalaistan tätä "Jättäisin heti jos joku pettäis mua!?"-periaatetta ja peräänkuuluttaisin homman tutkimista tapauskohtaisesti, koska ihmiset ovat yksilöitä.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Cloud

Posts: 2,162

#679 • • Cloud Game Freak
Sairaalloinen mustasukkaisuus on kyll hyväsyy antaa fuduu toiselle. Ja kaikki tähän riippuva oheisasia, Kuten yltiöpäinen mielenkiinto henk.kohtaisiin asioihin. Esim kännykän selailu, postienlukeminen.. etc etc.. kaikkea ei parisuhteessa toiselle tarvitse kertoa näin minä uskon. Muutaman kerran sain kiinni erään ihmisen kännykkäni selailusta ja txt viestien selailusta kiinni ja kun henkilö ei oppinut niin fuduu vaan.

Pettäminen.. no jaa jos henkilö tulee takaisin niin silloinhan hän valitsi minut no hätä.. jos aloittaa jonkun järkyttävän jatkuvan s-suhteen toisen henkilön kanssa niin sitten täytyy keskustella haluaako ko.henkilö olla minun kanssani ja miten jatketaan.. Toisaalta jos toinen on nymfo ja oikeesti ei mussa olis tarpeeks, mut haluu elää mun kanssa niin johonkin sopuun varmaan vois päästä.. Muutenkin jos vaikka olis 2kuuta jossain ulkomail duunis niin en mä olettais et toinen seksuaalisesti aktivoitunut ihminen jaksais olla kokoaikaa ilman joten joten...

Valehtelu.. tuokin on niin kiinni mihin se riippuu.. kaikkea ei minusta tarvitse kertoa ja valkoiset valheet kuuluvat elämään. Ei kukaan sano rakkaalleen et kulta sun hengitys haisee täydeltä PASKALTA kokoajan tms.. toivon mukaan. Enemmänkin juuri tuo mustasukkaisuus, yltiöpäinen mielenkiinto, vakoilu ja siihen yhdistetyt valehtelut on se mikä on mulle turn off.

en oikein tiedä.. joskus sitä ei vaan jaksa ja sitten sitä lopettaa suhteen.. se on monen summa ja kiinnostuksen loppu. Vaikea niitä syitä suuresti on ruveta erittelemään.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Epailija

Posts: 5,636

#680 • • Epailija Physicist, 2nd class.

[Nuclear]:
Ei opikaan ja olettaisin, että oli ihminen sitten oppivaa tyyppiä tai ei, niin tämän saa selville jo suhteen aikana ja täten myös tietää miten toimia pettämis tapauksissa.



Voi olla, mutta aina toisesta saatu kuva ei vastaa todellisuutta. Periaatteessahan suhteen aikana voi saada selville sen, että onko toinen taipuvainen pettämään vaiko ei. Silti monesti pettämistapaukset tulevat (ainakin näin luulen) kumppanille yllätyksenä. Tähän tosin saattaa vaikuttaa aika paljonkin se, että toisesta ei yksinkertaisesti haluta uskoa, että tämä olisi kykeneväinen moiseen; että halutaan sulkea silmät pettämisen mahdollisuudelta, koska sellaisen ajatteleminen on raastavaa. Tai sitten esim. puhtaan egoistisesti mietitään "Kuinka tämä voi sattua MINULLE? Kuinka voit tehdä tämän MINULLE?" ja ollaan yllättyneitä siitä, että joku on uskaltanut loukata Herra tai Rouva Maailman Napaa.

Lisäksi saatetaan ajatella, että jotkut virheet vain ovat liian kivoja kertaluontoisiksi jätettäviksi.


Lähinnä vaan kyseenalaistan tätä "Jättäisin heti jos joku pettäis mua!?"-periaatetta ja peräänkuuluttaisin homman tutkimista tapauskohtaisesti, koska ihmiset ovat yksilöitä.



Jep. Tapauskohtaisuus kunniaan. Minun tapauksessani se olisi helvetin tuskallista, tulisin sitten suhteen kannalta kumpaan tulokseen tahansa. Tuskallista olisi todennäköisesti myös se, jos pettäisin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous