Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 231,726 views

Avatar
#41 • • ALIEN Guest
” Rakkauden vastakohta ei
ole viha,vaan välinpitämättömyys... ”

” Rakkauden ovi on helppo
aukaista,vaikea sulkea... ”


Onko tyhmää ja heikkoa olla ihmisen kanssa joka ei kunnioita sua ja antaa hänelle kaikki anteeksi rakkauden nimessä vai onko se tosi rakkautta toista kohtaan? *ding*

V: sekä että...

[muokattu 5.8.2003 21:19]
-xx-

Posts: 5,001

#42 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

alien
” Rakkauden ovi on helppo
aukaista,vaikea sulkea... ”



Mulla on kyllä ennemminkin toisin päin *nauru* tai no, vaikea kumminkin päin

--
kiitos ja anteeksi ^^

-xx-

Posts: 5,001

#43 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Avernian:
Mitäs jos on ”logistiikkaongelmia”, eli on vaikka jo muuttanut tyttö/poikaystävänsä luo asumaan, tavarat on yhteisiä eikä toinen kämppäkään järjesty sormia napsauttamalla?
Jättäisittekö silloinkin toisen alta aikayksikön jos siihen on syytä? Vai nitkuttelisitteko vanhassa kiinni kunnes asiat ovat järjestyneet ja pääsee siististi irti?



Vitkuttelin vanhassa kiinni, mutta asiat järjestyivät melkein heti kun päästin irti. Tuli kyllä nukuttua patjalla olohuoneessa, kun ei yhteinen sänky enää houkutellut. Jos on syytä erota niin ei se suhde jahkailulla parane.

[muokattu 5.8.2003 22:08]

--
kiitos ja anteeksi ^^

CodeBlind

Posts: 69

#44 • • CodeBlind
Mulla ei oo kokemusta pettämisestä tai petetyksi tulemisesta, mutta mulla on siitä sellainen fiilis, että ainakaan mulle ei olis oleellista se fyysinen puoli, vaan luottamus. Tärkeintä on siis se, että puhutaan totta. Pahinta mitä toinen vois mulle tehdä, olis valehdella päin naamaa. Nykyisessä suhteessa (ja myös eräässä aiemmassa) on sellainen sopimus, että saa käydä vieraissa, kunhan on rehellinen. Eli valehdella ei saa koskaan, kaikesta muusta voi sopia, kun luottamus on tallella.

Tietty sitä voi sitten miettiä, mikä olis riittävän hyvä ja anteeksiannettava syy käydä vieraissa. Ei oo käytännön kokemusta...
Avatar
#45 • • ALIEN Guest

CodeBlind:
Mulla ei oo kokemusta pettämisestä tai petetyksi tulemisesta, mutta mulla on siitä sellainen fiilis, että ainakaan mulle ei olis oleellista se fyysinen puoli, vaan luottamus. Tärkeintä on siis se, että puhutaan totta. Pahinta mitä toinen vois mulle tehdä, olis valehdella päin naamaa. Nykyisessä suhteessa (ja myös eräässä aiemmassa) on sellainen sopimus, että saa käydä vieraissa, kunhan on rehellinen. Eli valehdella ei saa koskaan, kaikesta muusta voi sopia, kun luottamus on tallella.

Tietty sitä voi sitten miettiä, mikä olis riittävän hyvä ja anteeksiannettava syy käydä vieraissa. Ei oo käytännön kokemusta...



hyvä idea mutta toimiiko se välttämättä? jos naisesi pettäisi sua ja tietää että se loukkaisi sinua ja uskoo ettei voisi millään jäädä siitä koskaan kiinni niin kertoisiko hän sitä sitten turhaan sulle? Mistä sä voisit sitä ikinä tietää, että kuinka monen kanssa hän on ollut.. Naiset osaavat myös olla mestareita valehtelemaan. No hyvä kuitenkin että luotatte toisiinne jne.. *piis*
Tyeicha

Posts: 5,807

#46 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*hmph* pettämistä en vaan vois/osais antaa anteeksi, joten eiköhän se suhde siihen kaatuis, vaik muuten meniskin hyvin.. *ding*

--
-Tyeicha-

Avatar
#47 • • ALIEN Guest
ei koskaan kannata luottaa toiseen 100%:sti... Anteeksi voi aina antaa..... nyt nukkumaan prkl.. liikaa enigmaa ja valvomista*ding*
CodeBlind

Posts: 69

#48 • • CodeBlind

alien:
---
CodeBlind:
Mulla ei oo kokemusta pettämisestä tai petetyksi tulemisesta, mutta mulla on siitä sellainen fiilis, että ainakaan mulle ei olis oleellista se fyysinen puoli, vaan luottamus. Tärkeintä on siis se, että puhutaan totta. Pahinta mitä toinen vois mulle tehdä, olis valehdella päin naamaa. Nykyisessä suhteessa (ja myös eräässä aiemmassa) on sellainen sopimus, että saa käydä vieraissa, kunhan on rehellinen. Eli valehdella ei saa koskaan, kaikesta muusta voi sopia, kun luottamus on tallella.

Tietty sitä voi sitten miettiä, mikä olis riittävän hyvä ja anteeksiannettava syy käydä vieraissa. Ei oo käytännön kokemusta...

---


hyvä idea mutta toimiiko se välttämättä? jos naisesi pettäisi sua ja tietää että se loukkaisi sinua ja uskoo ettei voisi millään jäädä siitä koskaan kiinni niin kertoisiko hän sitä sitten turhaan sulle? Mistä sä voisit sitä ikinä tietää, että kuinka monen kanssa hän on ollut.. Naiset osaavat myös olla mestareita valehtelemaan. No hyvä kuitenkin että luotatte toisiinne jne.. *piis*


Ku on sovittu että vieraissa saa käydä kunhan on siitä rehellinen, niin silloinhan siitä vieraissa käymisestä kertominen olis paljon pienempi riski kuin kertomatta jättäminen. Eli miksi ei kertoisi?

Jos hän aattelisi että loukkaantuisin siitä vieraissa käymisestä niin paljon, että olis parempi olla kertomatta siitä ja pitää se salassa, niin silloin hän tuskin olis alunperinkään lähtenyt tähän diiliin. Jos alunperin ajattelis noin, niin silloinhan tästä diilistä ei hyötyis mitään?

Sellainen terminologinen seikka myös, että mun mielestäni pettäminen tarkoittaa luottamuksen pettämistä. Vieraissa käyminen ei ole pettämistä, jos sen tekee rehellisesti ja säilyttää luottamuksen. *justjoo* Ainakin teoriassa...
Avatar
#49 • • ALIEN Guest
true... *igor*
random

Posts: 226

#50 • • random
Mjoo. Mä olin naimisissa. Tai olen vieläkin teknisesti pari kuukautta. Pari juttua mitä en kattele missään suhteessa; pettäminen, väkivalta (henkinen ja fyysinen), huumeet (en jaksa hakea muijaa kadulta joka vitun aamuyö), ylimielisyys, vittuilu ja välinpitämättömyys. Sitten kun noi osu kaikki sopivasti 3kk avioliiton jälkeen niin alko _hieman_ vituttaa. Kattelin sitä touhua vähän aikaa ja annoin anteeksi juttuja mitä en ikinä hyväksyisi. Luulin että toinen tajuis mokanneensa ja ottais opikseen mutta vitut. Ei vieläkään oikein jaksa käsittää miten kaikki paska kaatui juuri tohon suhteeseen kun ennen ongelmia kaikki oli kuitenkin taivaallista.
Inferno

Posts: 369

#51 • • Inferno [Terrorcraft]
No pettäminen on mun mielestä eri hyvä syy lopettaa suhde,sitä en kyllä kato sormien läpi*eiei*
Ja vielä yksi syy:jos epäilee,että toinen pettää niin paljon,että ajattelee sitä koko ajan,niin eiköhän sillon kannata laittaa poikki,ei suhteesta tuu sillon oikeen mitään.

*joo*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Jone

Posts: 8,258

#52 • • Jone Archibald Haddock
Aika mielenkiintoista kuinka monien mielestä pettäminen on niin täydellisen anteeksiantamatonta että sen takia ollaan automaattisesti jättämässä pettänyttä osapuolta no questions asked. Tästähän oli puhetta Pettäminen-topicissa ja olen yhä edelleen sitä mieltä että oikea rakkaus on pitkämielinen ja anteeksiantavainen ja että pettäminen ei ole lähellekkään vaikein asia jonka parisuhteessa voi kohdata.

*Laittaa Lab-4:n Concept of Loven soimaan*
UnityF

Posts: 15,721

#53 • • UnityF joo just se
Mun mielestä ei oo olemassa yhtä tai kahta syytä jonka takia visin jätää...asiat tuppaa olemaan monien syiden summa... se miten niihin suhtautuu... voiko niistä oppii.. rakentaa paremman suhteen vai voiko tosiaan sit menettää kaiken. Täytyy arvostaa kumppanin yksityisyyttä ja omia mielipiteitä koska ei kaikki pyöri sun ajatusmaailman mukaan. Pettäminen on vaikee asia. Mut jos kumpanisi pettää.. onko se kokonaan sen syy? ja niih jos on oikeesta rakkaudesta kyse niin en usko että se voi kuolla vaain siihen että pettää.. Me ollaan vaan ihmisiä. En tajuu miten toisille se pettäminen on niin vaikee este... Kyllähän se varmaan kirpasee mut asioista pitää puhuu. Suhteen tärkeimistä ominaisuuksita on puhuminen, ilaman sanoja on menetetty monta hienoa suhdettä tässäkin maailmassa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#54 • • hallucinogen Edain
Jone kukin ajattelee varmasti rakkaudesta omalla tavallaan ja mun mielestä jos toista oikeasti rakastaa niin ei ole tarvetta pettää, ei ainakaan minulla. En pahemmin muutenkaan ole harrastanut seksiä parisuhteen ulkopuolella joten en nää miksi pettäisin siis ja odotan toiselta samanlaista käytöstä, ainakin silloon kun minun kanssa seurustelee, olipas sekavaa mut joo...tuli varmaan pointti selväksi, kait *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#55 • • ALIEN Guest

hallucinogen:
Jone kukin ajattelee varmasti rakkaudesta omalla tavallaan ja mun mielestä jos toista oikeasti rakastaa niin ei ole tarvetta pettää, ei ainakaan minulla. En pahemmin muutenkaan ole harrastanut seksiä parisuhteen ulkopuolella joten en nää miksi pettäisin siis ja odotan toiselta samanlaista käytöstä, ainakin silloon kun minun kanssa seurustelee, olipas sekavaa mut joo...tuli varmaan pointti selväksi, kait *nauru*



*joo* ”...jos toista oikeasti rakastaa niin ei ole tarvetta pettää...”, hieno ajattelu tapa. Valitettavasti monien kohdalla pitkän seurustelun jälkeen alkaa vieraat himottaa ja mielikuvitus laukkaamaan, jos ei ymmärrä / jaksa tehdä mitään suhteen eteen. JA siinähän sitä sitten mennään ja kiipeillään selkään kuin kiimaiset hyeenat 2003. Ei kiva...*eiei*
Sen takia en itsekään aio seukata vielä vähään aikaan... SIKAILU ON MUN JUTTU!! *possu* röh röh!

[muokattu 6.8.2003 07:54]
remotion

Posts: 5,283

#56 • • remotion nostatus guru

wylarion:
Mjoo. Mä olin naimisissa. Tai olen vieläkin teknisesti pari kuukautta. Pari juttua mitä en kattele missään suhteessa; pettäminen, väkivalta (henkinen ja fyysinen), huumeet (en jaksa hakea muijaa kadulta joka vitun aamuyö), ylimielisyys, vittuilu ja välinpitämättömyys. Sitten kun noi osu kaikki sopivasti 3kk avioliiton jälkeen niin alko _hieman_ vituttaa. Kattelin sitä touhua vähän aikaa ja annoin anteeksi juttuja mitä en ikinä hyväksyisi. Luulin että toinen tajuis mokanneensa ja ottais opikseen mutta vitut. Ei vieläkään oikein jaksa käsittää miten kaikki paska kaatui juuri tohon suhteeseen kun ennen ongelmia kaikki oli kuitenkin taivaallista.



*poks*Osan ottoni!
Avatar
#57 • • ALIEN Guest

wylarion:
Mjoo. Mä olin naimisissa. Tai olen vieläkin teknisesti pari kuukautta. Pari juttua mitä en kattele missään suhteessa; pettäminen, väkivalta (henkinen ja fyysinen), huumeet (en jaksa hakea muijaa kadulta joka vitun aamuyö), ylimielisyys, vittuilu ja välinpitämättömyys. Sitten kun noi osu kaikki sopivasti 3kk avioliiton jälkeen niin alko _hieman_ vituttaa. Kattelin sitä touhua vähän aikaa ja annoin anteeksi juttuja mitä en ikinä hyväksyisi. Luulin että toinen tajuis mokanneensa ja ottais opikseen mutta vitut. Ei vieläkään oikein jaksa käsittää miten kaikki paska kaatui juuri tohon suhteeseen kun ennen ongelmia kaikki oli kuitenkin taivaallista.



Ei tainnut nainen olla tarpeeksi kypsä / valmis avioliittoon... Todella valitettavaa...*uuh*
Avatar
#58 • • ALIEN Guest
:::mod::: *joo**joo**joo*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#59 • • [Nuclear] el aprendiz

Inferno:
No pettäminen on mun mielestä eri hyvä syy lopettaa suhde,sitä en kyllä kato sormien läpi*eiei*
Ja vielä yksi syy:jos epäilee,että toinen pettää niin paljon,että ajattelee sitä koko ajan,niin eiköhän sillon kannata laittaa poikki,ei suhteesta tuu sillon oikeen mitään.


Eli et keskustelisi ja kysyisi, että mikä on tilanne?

”Must tuntuu et mun kaveri lainas mun paitaa ku se on vähän rypyssä -> Puhelu kaverille -> ”V*tun homo, käytit mun paitaa, en haluu nähä sua enää ikinä!*tuut, tuut, tuut*”

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#60 • • Dorka Guest

Jone:Aika mielenkiintoista kuinka monien mielestä pettäminen on niin täydellisen anteeksiantamatonta että sen takia ollaan automaattisesti jättämässä pettänyttä osapuolta no questions asked.


Minusta jos toinen pettää tarkoittaa sitä, että omassa suhteessa on jotain ”rakenteellista” vikaa joka ajoi pettämään... jos suhteessa todellakin on asiat niin sekaisin, että pitää pettää eikä ennen sitä saada asioita toimimaan niin homman minusta voi unohtaa.