803 posts, 41 pages, 237,016 views
:::modifying::::
tähän on vaa pakko sanoo että pettämiseen kiteytyy ihmisen moraalittomimmat käytökset, koska siihen liittyy itsekkyys, toisen manipulointi, valehtelu, pelaaminen, välinpitämättömyys, kyynisyys, oikeestaan voi sanoo että itse saatana tulee ihmiseen kun se pettää toista!
alien:
olin muijan kaa joka sano ettei musiikki ole musiikkia ilman laulua. Ei kovin kauan kestänyt että jätin hänet ....bitch!!
hallucinogen:
Oon J-tonen kassa aivan samoilla linjoilla ja lisäisin vaan et ehkä joku haluaa pettää surkeeta itsetuntoaan.
Mielelläni itsekin haluaisin kuulla niiltä ihmisiltä jotka on pettäny miksi? eikö se oma siippa olekaan niin hehkeä ulkoisesti kui voisi ehkä saada ja haluaa sit päästä jotain tosi kaunista/komeaa panemaan, ees kerran?
Vai onko se niin jännittävää kun se on kiellettyä?
...
:::modifying::::
Mitäs sitten ku mieheltä hiipuu toi testosteroni 35 ikävuoden jälkeen ja naisella vastaavasti lisääntyy testosteroni ja vietti juuri siinä iässä ...
Naistenhan pitäis olla pediksii!
hallucinogen:
Mä oon varmaan sitten joku sorsa kun ei oo mitään kummosempaa vallotus fiilistä, riittäs kun löytäs sen yhen seksikkään ja mukavan ihmisen, yhessäkin mimmissä tarpeeksi duunattavaa kammarin puolella