Kuka minä olen... vai olenko?

160 posts, 8 pages, 53,784 views

Avatar
#141 • • astaroth Guest

sapeli:
No eiku lähet yksin melkein mihin tahansa 3+ tähden bileisiin, otat silleen mukavasti että oot sosiaalisella tuulella, ja menet vaan juttelemaan ihmisten kanssa jotka on vaikka relaamassa vesitauolla.


Tai sitten mun malli:
Vedät hirveät perseet ja tyräilet kännipäissäs mahdollisimman paljon. Hyvä, kun edes bileet on loppumaan ehtiny, niin joku neiti on jo laittanut kommentteihin, että kaulin paukkuu seuraavissa hipoissa.*nauru*

Ihan rohkeasti vain yksin liikenteeseen! Minä lähden yksin, mutta en vietä iltojani yksin. Kummasti sitä tutustuu aina ohimennen. :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#142 • • Aziz Combat Fighter

IlonaPoks:
Reippaan vuoden olen tämän vakityön lisäksi öisin juonnellut maikkarilla chattiä. se on joskus aika raskasta hommaa vaikkei heti uskoiskaan.. Paljon on tullut tehtyä myös kaikennäköisiä promo keikkoja yms.



Ei vai? Sehän on ku ois urheiluselostajana kehitysvammaisten IRC-seksitreffimatsissa, koko yön. Auh. Sä oot varmasti vahva ja kaunis ihminen ^__^
Avatar
#143 • • astaroth Guest

Ana:
Ei vai? Sehän on ku ois urheiluselostajana kehitysvammaisten IRC-seksitreffimatsissa, koko yön. Auh. Sä oot varmasti vahva ja kaunis ihminen ^__^


Itse en ainakaan pystyisi pitämään pokkaani niiden viestien kanssa. :D

”Heips! Oon 189cm ja 37kg, oonxmä lihava? Saisinxmä muuten samalla Hartsilan Top 40-jätkät?”
Fyrisch

Posts: 4,525

#144 • • Fyrisch

sapeli:
No eiku lähet yksin melkein mihin tahansa 3+ tähden bileisiin, otat silleen mukavasti että oot sosiaalisella tuulella, ja menet vaan juttelemaan ihmisten kanssa jotka on vaikka relaamassa vesitauolla. Kuule, kenenkään klubbarin ei pitäis olla yksin bileissä, ja kun alkuun pääset tutustumisissa niin huh huh. *hihu*



Joo pitää tyyppii *hih* Vaan se saapuminen yksin paikanpäälle tuntuu tosi oudolt ja hylätylt vaiks sitku on ehtiny tunnin olla nii on jo eri fiilikset *jiihaa* *piis*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#145 • • Aziz Combat Fighter

Astaroth:
---
Ana:
Ei vai? Sehän on ku ois urheiluselostajana kehitysvammaisten IRC-seksitreffimatsissa, koko yön. Auh. Sä oot varmasti vahva ja kaunis ihminen ^__^

---

Itse en ainakaan pystyisi pitämään pokkaani niiden viestien kanssa. :D

”Heips! Oon 189cm ja 37kg, oonxmä lihava? Saisinxmä muuten samalla Hartsilan Top 40-jätkät?”



Joo, pitää olla kyl melkeen täysin kykenemätön myötähäpeään...
Hotblood

Posts: 387

#146 • • Hotblood
Vilho, 25v, pääkaupunkiseudulta peräisin ollaan, Helsingissä asustelen tällä hetkellä. Pari vuotta työskentelin IT-alalla varmistuakseni etten siitä tykkää ja aloitin opinnot lääkiksessä, jossa aletaan nyt olla voiton puolella. Opiskeluajan oon elättänyt itseni portsarin ja järjestyksenvalvojan hommilla, jonkun verran myös opetushommia tehnyt (biologiaa lukiossa ja valmennuskursseilla). Luonteeltani rauhallinen, tavoitteellinen, positiivinen, pitkäjänteinen ja ratkaisukeskeinen (tajunneeko noista kukaan mitä ne tarkoittaa *nauru*). Monet on muhun jo tutustuneetkin, uudet tuttavuudet on aina tervetulleita, eli moikkaamaan vaan jos näette ja tunnistatte, mä en pure (ellei pyydetä *vink**nauru*)

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

lunake

Posts: 800

#147 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Tottelen nimeä Marianne ja olen hankala ihminen..

--
Hedelmällisyys on påp!

henkkat

Posts: 528

#148 • • henkkat
terenzaa, mi olla heme ja oon alkoholisti..vai olenko!*nauru*
no niin, ollaanpas kunnoll.
eli
oon heme, aeto savolaenen *nauru*. Töissä "maineekkalla"(trube) leipomolla. Kouluja käyny, jep. Tyttö on. Plaaa, siin se sit olkii..vai oliko!*nauru*
Karvinen

Posts: 699

#149 • • Karvinen SekaiSin MariSta
moi ! nimeni on mari, olen kahdeksantoista vuotias ja asun espoossa. harrastuksiini kuuluu lumilautaulu ja paintball. luonteeltani olen tarkasteleva, utelias ja erittäin mukava ihminen niille joista pidän *hymy* Toivon kaikista eniten maailman rauhaa *nauru*

...... VAI OLENKO.... mä oikeesti makaan jossain koomassa ja nään vaan unta. kaikki kipu ja tuska ja onnellisuus on harjoteltua kooma juttuu. . . *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

JustinSan

Posts: 822

#150 • • JustinSan Nullius in verba
Et ole.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Nightmare

Posts: 137

#151 • • Nightmare
Jonkinlainen pieni otus varmaankin.. näin mulle on ainakin kerrottu.*pupu*
Ja olen siitä ylpeä*iloinen*
mirah

Posts: 257

#152 • • Edited mirah Starchild
Minä olen 19 vuotias pienenpienenpienenpienenpieni Mira tytterö joka asuu jossain espoon landella.
Minä tykkään kaikesta kivasta kuten rakkaudesta, ystävyydestä, piirtelystä, halimisest, valokuvauksesta, hyppimisestä, uimisesta, tanssimisesta, musiikista, elokuvista.. ja kaikista muista kivoista jutuista.
Mutta minä en tykkää mistään ei kivasta kuten, valehtelusta, herkkukurkuista, lumesta, kylmästä, piimästä.. ja kaikesta muusta tyhmästä. Kuten tällä hetkellä en pidä kovinkaan paljon armeijasta.
En juo alkoholia, en polta tupakkia, enkä kiroile.. lasten lähettyvillä. *hihu*
Opiskelen maailman tylsimmässä koulussa jo neljättä vuotta, ja suunnitelmissa olisi lähteä opiskelemaan ihan erialaa ensi syksynä.

Pituus: pienenpienenpieni 157,5cm
Paino: nainen ei ikinä paljasta painoaan. vihje: 1-100 välillä.
Tuntomerkit: hyppivä, hymyilevä, punapää varoitus, haaveilija.

Jos tunnistat pakene. Vaarallinen vapaana. Loitolla pysyminen suotavaa kun olio vihainen.


vai olenko...
olenpas.
Jutu

Posts: 3,054

#153 • • Jutu Blondi
Hej. Olen 18-vuotias otus Nastolasta, tarkemmin sanottuna Niinitien Ghetosta. Tykkään kaikesta fantasia-sälästä, miekoista +muut teräaseet, autoista ja mun hassuista ystävistä. Oon aika ujo, mutta silloin kun satun olemaan jutustelu tuulella niin kannattaa jättää aivot narikkaan ja höpistä jotain omituista *iloinen* Tykkään erilaisista ihmisistä ja olen utelias tietämään muiden ihmisten ajatuksia maailmasta ja muusta hömpästä. Olen erittäin kiivas väittelemään vaikka minulla ei olisi asiasta mitään hajua tai mitään sanottavaa. Haaveilen maailman valloituksesta *pahis* Eläimet ovat erittäin lähellä sydäntäni, erityisesti kissat *sydän* Minua surettaa ihmisten ajattelemattomuus maapalloa ja muita elämänmuotoja kohtaan. Itken ihmisten pahuuden takia, mutta nauran ihmisten hyvyyden takia. Vastaus kysymykseen "kuka minä olen vai olenko" on: Olen rajalla.

P.S. Anteeksi huono kirjoitusasu, mutta kun kirjoitusvimma iskee, niin sitä ei voi estää ja silloin tulee pahaa jälkeä *blush*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

¡ Previous post about a year ago !
rec

Posts: 2,923

#154 • • rec
Moo! Mää oon Jere!

Olen 24-vuotta täyttävä autonasentaja/rakentaja/autonkuljettaja Vantaalta. Olen seurustellut kolme vuotta ja yhdessä asunut kaksi ja puoli. Rakastan avovaimoani erittäin paljon.
Painin duunissa kuljettajana tällähetkellä ja en pidä siitä ollenkaan. Siksi vihaankin itseäni ja kaavailemiani asioita/tekemisiä. En ole skitsofreenikko, pahasti. Olen kuitenkin. En vaan ole siltikään. Tutustu minuun, niin kerron faktan. Lähitulevaisuudessa selviää kahdesta työpaikasta, koska lopetan nykyisen. IT-ala kiinnostaa ja sieltä saa paljon rahaa ja kivan ammattinimikkeen. Hauskaahan se.

Spinnaan ihmisten epäonneksi levyjä ja täten olen edustanutkin wanhaa neurofunk/liquid funk -teemaista rumpubassoa, sekä hard-technoa. Pidän toki myös electrosta. Muita harrastuksia ei ole, oikeastaan... paitsi tuottaminen. Harrastin nuorempana skeittausta, bmx-/maasto-/alamäki -pyöräilyä, sekä hieman prätkällä ajelua. Olen ajanut myös "rallia" vähän aikaan. Lähitulevaisuudessa alan harrastamaan jonkuntyylistä sotaleikkiä, koska olen pinttynyt aseisiin ja pidän niiden käsittelystä, sekä ylipäätään harrasteampumisesta. Vaikka pidän aseista, niin en pidä sotimisesta ja ihmisten tappamisesta. En ole kuitenkaan pasifisti.

Reissailen meidän mökillä, joka sijaitsee Itä-Suomessa (Tohmajärvi). Pidän seudusta ja mielestäni se on ainoa keino saada stressitasoa laskemaan. Itä-Suomessa asuu myös serkkuni, hänellä on kaksi lasta ja vaimo. Ne kaikki puhuu hassusti.

Käytän vaatteita, jotka "edustavat" hiphoppia. Kireitä, hihattomia paitoja ja löysiä farkkuja. Pidän myös päässäni melko useasti vihreää lippalakkia.

Olen käynyt yhden kerran laivalla ja kaksi kertaa lentäny lentokoneella. En ole koskaan ollut auto-onnettomuudessa, enkä ole koskaan murtanut luitani! Jatkossa en siis aio olla aikaisempaan varovainen.
remotion

Posts: 5,283

#155 • • remotion nostatus guru

astaroth, 23.9.2004 23:15:
Tai sitten mun malli:
Vedät hirveät perseet ja tyräilet kännipäissäs mahdollisimman paljon. Hyvä, kun edes bileet on loppumaan ehtiny, niin joku neiti on jo laittanut kommentteihin, että kaulin paukkuu seuraavissa hipoissa.*nauru*



*lmao**lmao**lmao* *kaulin paukkuu* tipahdin ihan totaalisesti :DDD
domi

Posts: 7,069

#156 • • domi Työn sankari.
Moi, olen domi, 24-vuotias tietokoneiden paras kaveri. Vihaan idiootteja ja haluan valloittaa maailman.
pirpeli

Posts: 5,533

#158 • • pirpeli
Hei, olen Kati, 32-vuotias ihminen. Minusta saa suurisuisen ja hölöttävän kuvan, mutta oikeasti olen ihan miellyttävä ja kiltti. Nyt mä olen kipeä, ja niinkuin jo pitkän aikaa, kaipaan varsinkin tähän tilaan jotain suloista tyyppiä hellimään mua. Lopuksi vielä..
Minä olen minä, enkä valitettavasti muuksi muutu. En kenenkään tahdosta enkä toiveesta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#159 • • Edited cjet Guest
En ole juuri mitään mutta olen ylpeä siitä. Fame is nothing to me, just be your self and earn my respect. *hymy* Mut siis päällisin puolin 27wee wannabe-nörtti joka on töissä nytki leikkimässä vaikka pitäis olla jo melkein kotimatkalla. *pepsodent*
Avatar
#160 • • Norb Guest
Mui!

Mä oon Noora 23v! Oon lähtösin Helsingin konalasta ja sielä asuttuani kolme ensimmäistä vuotta muutimme perheeni kanssa Espoon lintuvaaraan. Oikein oiva paikka perheellisille ja sainkin viettää oikein onnellisen lapsuuden sielä! Minulla on isosisko Minna 35v ja pikkuveli Pauli 22v.

Täytettyäni 18v muutin pukinmäkeen Hoasin opiskelija-asuntoon silloisen poikaystäväni kanssa. Olin koulussa leppävaaran amiksessa ja tein samalla töitä pukinmäen alepassa.

Valmistuin suunnittelu assariksi ja menin alan hommiin Helsingin Energialle. Sain työsuhdeasunnon Kruununhaasta ja olen edelleenkin näissä hommissa. Alotin Haaga-Heliassa opiskelut työnohessa saa nähä miten lähtee sujumaan.

Kotona mulla on kaksi venäjänsinistä kissaa (Lara ja Rupsu) ja akvaario. Rakastan eläimiä ja tarkoitus olisi joskus hankkia koirakin! Minulla on myös maailman ihanin poikaystävä, joka on nyt intissä *uuh* Mutta uskon suhteemme kestävän sen.

Olen aika "helppoihminen" Harvoin tappelen kenenkään kanssa. Ja yleensä olenkin se jolle tullaan puhumaan paskaa jostain toisesta. Näin tapahtuu vapaa- ja työajalla. Paskojapuolia minussa on se, kun en osaa puhua tunteistani ja sitten ne patoutuu ja jossain vaiheessa räjähdän. Juon myös liikaa *poks* ja liian usein. Minulla on pari hyvää ystävää ja aika paljon kavereita. Ystävät ovat minulle tärkeitä, mutta annan heille myös tilaa omalle elämälle. Ja arvostan sitä, että ne antavat myös minulle omaa tilaa. Olen tosi sosiaalinen otus, mutta välillä on kiva käpertyä omiin oloihin lukemaan kirjaa tai ihan vaan miettimään asioita. Harvoin tulee vastaan ihmisiä joita en pysty sietämään. Olen aika kaikki ruokainen sen suhteen, eikä nyt tule mieleen yhtään sellaista ihmistä.

Rakastan matkustamista! Seuraava kohde on Borneo. Tällä hetkellä pistänkin säästöni ennemmin matkustamiseen, kuin esim. kodin sisustamiseen tai oman kämpän hankintaan. Mutta luulen asian joskus muuttuvan. Hetki sitten innostuin jälleen lukemaan kirjoja. *hmph* Pitäis taas keksii jotain kivaa luettavaa. Harrastan liikuntaa TOSI epäsäännöllisesti. Joskus tulee kausia, et jaksaa jopa puolvuotta vetää täysillä ja sit se taas jää kuukausiksi. Selittelen sen itselleni ajanpuutteella *nauru*