sapeli:
No eiku lähet yksin melkein mihin tahansa 3+ tähden bileisiin, otat silleen mukavasti että oot sosiaalisella tuulella, ja menet vaan juttelemaan ihmisten kanssa jotka on vaikka relaamassa vesitauolla.
Tai sitten mun malli:
Vedät hirveät perseet ja tyräilet kännipäissäs mahdollisimman paljon. Hyvä, kun edes bileet on loppumaan ehtiny, niin joku neiti on jo laittanut kommentteihin, että kaulin paukkuu seuraavissa hipoissa.

Ihan rohkeasti vain yksin liikenteeseen! Minä lähden yksin, mutta en vietä iltojani yksin. Kummasti sitä tutustuu aina ohimennen. :)

Vaan se saapuminen yksin paikanpäälle tuntuu tosi oudolt ja hylätylt vaiks sitku on ehtiny tunnin olla nii on jo eri fiilikset

Toivon kaikista eniten maailman rauhaa

Eläimet ovat erittäin lähellä sydäntäni, erityisesti kissat
Minua surettaa ihmisten ajattelemattomuus maapalloa ja muita elämänmuotoja kohtaan. Itken ihmisten pahuuden takia, mutta nauran ihmisten hyvyyden takia. Vastaus kysymykseen "kuka minä olen vai olenko" on: Olen rajalla.

Mutta uskon suhteemme kestävän sen.
ja liian usein. Minulla on pari hyvää ystävää ja aika paljon kavereita. Ystävät ovat minulle tärkeitä, mutta annan heille myös tilaa omalle elämälle. Ja arvostan sitä, että ne antavat myös minulle omaa tilaa. Olen tosi sosiaalinen otus, mutta välillä on kiva käpertyä omiin oloihin lukemaan kirjaa tai ihan vaan miettimään asioita. Harvoin tulee vastaan ihmisiä joita en pysty sietämään. Olen aika kaikki ruokainen sen suhteen, eikä nyt tule mieleen yhtään sellaista ihmistä.
Pitäis taas keksii jotain kivaa luettavaa. Harrastan liikuntaa TOSI epäsäännöllisesti. Joskus tulee kausia, et jaksaa jopa puolvuotta vetää täysillä ja sit se taas jää kuukausiksi. Selittelen sen itselleni ajanpuutteella