Hei ja moi, mun nimi on Tuomas, kaverit sanoo.. öö.. Tuomakseksi?
Eli mähän olen "HuRja-TuAmas" (painotus isoilla kirjaimilla) lähinnä aivan liiian pitkäksi venähtäneestä sisäpiirin vitsistä, joka nyt sinänsä kuvastaa mun luonnetta aika hyvin, olen hurja. Ja kaikki jotka ovat jo ehtineet lukea yhtään allekirjoittaneen ajatuksista tai järjenjuoksusta, ovat varmasti samaa mieltä (siis jos hullu, kahjo ja sekopää ovat hurjalle synonyymejä ).
"Opiskelen" tietojenkäsittelytieteitä Oulun yliopistossa (Huom! En ole teekkari! LuTK) jo toista vuotta hieman hitaastilämpenevällä tahdilla.. *cool*
Ala nyt lähinnä siksi että oli helppo päästä, johtuen tietokoneisiin tutustumisesta jo ensinmäisen kerran 14 vuotta sitten. Lähempänä sydäntä olisi kyllä taiteelliset alat, mutta ei niistä taitelijoista koskaan ota kukaan mitään selvää..
Mulla on vakava virtuaalisosiaalisen elämän addiktio (huom. ei todellisen sosiaalisen elämän puutteesta johtuva.. ) ja oon nyt ollut riippuvainen joulukuusta lähtien tähän hyvin turmiolliseen elämäntapaan ja loppua ei näy.
Eiköhän tuosta tullut jo liikaakin selville, meinaan ettei näkisi painajaisia tms.
JA minä olen.... voi voi pitäisi saada joku muu kertomaan minun luonteestani ,mutta tässä hieman vihjettä:kaikki muu väistyy kun on bailut tiedossa, tosin bailuja täällä on vain 'Turun' malliin, eli ei niin hirveän isoja paitsi noi kivat millenium-hipat. Olen 22v. ja työelämässä myyntikonsultti. DNA tärkeimpänä työnantajana. Asun ja elän yksin Turun kauniin Aurajoen varrella, syystä että minä en taida kyetä muuhun kun hillittömään työntekoon ja sitten aina bailaamaan jottei työnteko pääse ylirasittamaan. Sikäli jos on turkuun tulossa joskus bailaamaan, eikä ole asumusta, niin saa ottaa yhteyttä joko [email protected] tai soittaa 044-0222033.
Sitten vaan katsotaan jos itse olen kaupungissa ni varmasti majoitus löytyy:::
T:Sampo 'ELMO' Reenkola
Mun nimi on Noora, täytän 22v. ens kuussa ja asustelen Martsarissa (Vantaalla).
Olen kova häröilemään ja Nauttimaan elämästä. (Olen Nautiskelija isolla N:llä)
Olen työtön tässä vielä kuukauden eli mä vaan oon ja pidän hauskaa!
Eipä elämä ihanampaa vois olla...
Mä olen lehmä, ja kaikki jotka mut tuntee ovat varmasti samaa mieltä???Tosin kävelen kahdella jalalla. Ammuminen ym, häröily onnistuu luontevasti. *Hullupilelehmä* Taidan olla tän osaston vanhin???Asustelee kantsun keitailla, pilettää aina kun mahdollisuus sallii, tosin nyt alkaa kait ikä painaa kun jääny vähemmälle toi kemutus...*nauraa*TERKKUJA VAAN KAIKILLE JA HAUSKA TUTUSTUU*paiskaa sorkkaa ja häntää heilauttaa*
mä oon se kaveri, joka aina nähdään, muttei koskaan huomata.
mä oon se kaveri, jolle on aina asiaa, kun en oo paikalla.
mä oon se kaveri, joka näyttää tutulta, mutta nimee et millän muista.
Heipodei!
Viltsu kakskaksvee oulusta, Helsingin bileympyrät jaksaa ainaki toistaiseksi vielä vetää magneetin lailla...
Elämässä kiinnostaa mukavat asiat...
Tällä hetkellä mopiskelu otivaatio on täysin kadoksissa.
Etsii omaa paikkaansa maailmasta varmaan loppuelämänsä.
Tanssiminen vie taivaaseen..
Eli, olen 22v (8.10.79) asun lappeen Rannassa. Etunimen varmaan arvaattekin. En tiedä olenko sinkku mutta se onkin jo toinen juttu. Opiskelen tietotekniikkaa LTKKoossa eli olen teekkari, pitäkee se mielessä kun lueskelette mun kirjoituksia.
Olen iso, ruma ja lihava. Harrastan hard core punttisalilla käyntiä ja lukemista. Lisäksi harrastuksiini kuuluu chateissä istuminen, erityisesti öisin.
Myös matkat rintamaille bileisiin kuuluu tapoihini.
Hmm.. mielenkiintoista.. joo huhtikuussa täytän 23v. Horoskoopiltani härkä, että varokaa vaan.. mitäs sitten, asustelen rajakylässä kumppanini kanssa, rivitalo kaksiossa.. (eli mice, tiedoksi sinullekin, en ole etsimässä mitään..) tai hööh.. uusia tuttavuuksia! Ihmisiin on ihana tutustua!! Mulla on 11 vuotias rottweiler, älyttömän symppis, hellyyttävän lutunen.. voih. Tulkaa joskus käymään..
Käynyt Kauppiksen 95-98 sen jälkeen ollut työelämässä.. puhelintukena..
Huh, eiköhän tämä riitä..
olenhan minä.. puupi = kohta 23 vee..(tä on se lisäys= Helsinki on saanu munt innostuu asumaan itsessään .. kotoisin Naantalista.. tuskin palaan, mutta never say never)
Oon innostunu lähinnä bilettämisestä ja matkustamisesta ja siinäpä se.. ai niin onhan unikin mahtava juttu*nauru*.
Saan kiksuja Ihmisistä.. ja tylsistyn äärimmäisen nopeasti.. siksi pitää hakee aktiviteettia.. Seukkailen intenssiivisesti ton meijän mussukka anqan kanssa.. Ihan vaan koska se sattuu olemaan mega söpiö ..
Olen kala. (hehee huijasin.. en oikeesti.. johan ihmettelitkin jo hetkisen.. ei kiduksia.. vaan horoskoopiltani)
..
-->
..elektroninen olento, joka asuu headphonessa.. käy joskus teknobileissä musiikin sekä feelingin takia.. juo paljon teetä.. lue paljon erilaisia kirjoja.. on vähän outo.. uskoo toiseen mieleen.. usein sanoo outoja sanoja kuin esimerkiksi "raver!" tai "love is in the air".. --> :)
mä olen Tero. asustelen turussa. kiertelen bileissä... nykyään jopa.. enää .. ehkä 2krt kuussa. (tunnustus). olen 26 vuotta vanha ;P. nopean musiikin ystävä. joten mut voi bongaa missä vaan jossa ei soi mitään alle 140bpmän. ja aivan takuuvarmasti Perverssi. järkkäilen kinkyjä. njähä.. mutten syö ketään. heti.
mie oon nigel. 18v. opiskelen juuri manchesteris musa jutskii. suomeen palaan kuukauden kuluttua (vihdoin). bilettäny joo viimeset 5v. duunaillu kaikennäköst. vääntelen nappuloita studiossa ja kiekkoja mestoilla. musiikki intohimona.