ikähöpinää

239 posts, 12 pages, 102,014 views

Tookie

Posts: 10

#221 • • Tookie
joo kylhän toi ikäraja nakertaa ku kuitenki oon jo joku 3v ootellu et pääsis sisään :P mut ymmärrän kyllä 100 prosenttisesti ton ikärajan eikä siihen pitäis puuttua mitenkään, kyllä muaki vituttais olla jossai bileis jossa pyöris jotai -91 pissaliisoja siel seassa :/

--
B-ginner

SpeedHawk

Posts: 152

#222 • • SpeedHawk

Jone, 5.11.2002 18:08:
Aikaisemmin mainitsemallani "hektisellä elämänrytmillä" tarkoitin mm. sitä että normaalien ihmissuhteiden muodostaminen on melko haastavaa tässä uusia kokemuksia koko ajan silmien eteen työntävässä bilemaailmassa. Viikonloppusuhteita, pikku sivusäätöjä ja parin viikon ihastumisia muodostuu helposti sitä tahtia että siinä saakin pää pyörällä miettiä mikä on aitoa ja mikä ei. Osittain katson tämän tyylisen toiminnan jopa melkolailla epäterveeksi, mutta siitä olen ainakin varma että se ei tee hyvää nuorille, jotka tietyllä tavalla vielä etsivät itseään.

---

Itse olen vetänyt herneen aika vahvasti nenään monia kertoja kun joku täysin random nainen on tanssilattialla peruuttanut perse edellä syliin kerta toisensa jälkeen uskomattoman läpinäkyvän tarkoitushakuisesti, johon olen kimpaantuneena joutunut sitten toteamaan jotain tyyliin ”voitko lopettaa, haluaisin tanssia.”



Sä mahdat käydä ihan eri bileissä kuin mä - tai sitten oon vaan ruma ja vastenmielinen hippi kun mulle noita viikonloppusuhteita sun muita ei tule vastaan hektistä tahtia :D. En kyllä pahemmin niitä haekaan, mutta noiden lainausten perusteella niitä pitäs tulla hakemattakin..
Jone

Posts: 8,258

#223 • • Jone Archibald Haddock

SpeedHawk, 15.4.2006 08:30:
Sä mahdat käydä ihan eri bileissä kuin mä - tai sitten oon vaan ruma ja vastenmielinen hippi kun mulle noita viikonloppusuhteita sun muita ei tule vastaan hektistä tahtia :D. En kyllä pahemmin niitä haekaan, mutta noiden lainausten perusteella niitä pitäs tulla hakemattakin..



Kivasti quotattu yli kolme vuotta vanhaa viestiä. *vink*

Todennäköisesti en liikkunut enkä edelleenkään liiku sen kummemmissa bileissä kuin sinäkään, mutta näiden bileiden sisällekin mahtuu monia erilaisia piirejä. Toi 2002 kirjoittamani kirjoitus pohjautuu pääsääntöisesti sivusta tehtyihin huomioihin, ei niinkään omakohtaisiin kokemuksiin muun kuin erilaisten ehdotteluiden suhteen, joihin sitä on joskus joutunut törmäämään.

Nykyään ei olis pelkoa tostakaan enää. Kaikki tietää että mulla tähtäimessäni korkeintaan suoraava tuoppi ja että sellaisen saa kyllä tarjota, mutta muun yrittäminen on ajanhukkaa. *nauru*
Avatar
#224 • • Edited aaaaaaaaaa Guest
Ei oo kivaa täyttää 18v. tai 24v. Jos on jo kaikki paikat luuhannu läpi.
Onhan noissa paikoissa tultu oltua vaikka ei ikää olekkaan(enkä tarkota tässä, että olen alaikäinen :D), mutta kyllä se on silti iän kanssa kivempaa.

Eiks kaikki noi yli k18 mestat oo itte päättäny ton yli 18v:n ikärajan?

edit:-typot
M4tz

Posts: 2

#225 • • M4tz
Mun mielipiteeni tähän on että pitäisi olla enemmän bileitä ilman ikärajaa.. mutta ne ei oikeen sitte olis mitään mehukestejä missä juodaan mehua vaan biletyylisiä kunnolla mutta tämähän on vain mielipiteeni.. *hmph*
M4tz

Posts: 2

#226 • • M4tz
Mun mielipiteeni tähän on että pitäisi olla enemmän bileitä ilman ikärajaa.. mutta ne ei oikeen sitte olis mitään mehukestejä missä juodaan mehua vaan biletyylisiä kunnolla mutta tämähän on vain mielipiteeni.. *hmph*
pathi

Posts: 224

#227 • • pathi

M4tz, 18.4.2006 13:59:
Mun mielipiteeni tähän on että pitäisi olla enemmän bileitä ilman ikärajaa.. mutta ne ei oikeen sitte olis mitään mehukestejä missä juodaan mehua vaan biletyylisiä kunnolla mutta tämähän on vain mielipiteeni.. *hmph*



Kuinka ajattelit järjestää bileet ilman ikärajaa, jotka ei olisi mehukestit? Ymmärsin pointin, mutta mehukestit ne kaikille alaikäisille silti (toivottavasti) olisivat. Tai no ok, pystyy varmasti järkkään, mutta missä ja kuinka fiksua se sitten loppupeleissä olisi tuolla asenteella.

--
D:

Tiah

Posts: 322

#228 • • Tiah
Jo laki kieltää alaikäiselle anniskelun niin miten ihmeessä sitten kukaan haluaisi alaikäisille järkätä bileitä missä tarjoillaan viinaa, olis ravintolalla luvat aika löysässä sen jälkeen.
Kyllä alaikäiset joutaa odottaa sinne bileisiin pääsyä :) ei sinne niin kiire pidä olla, kattelin että tosi nuoria oli näidenkin kommentoijien joukossa..

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Comia

Posts: 27

#229 • • Comia
Joo kylla se niin vain on, etta sita taytyy vaan odottaa etta tulee se ika tayteen. Itse olen ainakin sita mielta, etta kylla ne vuodet vaan tuo lisaa elamankokemusta. Eli on valia onko 16 vai 20. Itse seuraaviin bileisiin paastessani 21, enka kylla valttamatta haluaisi alaikaisten kanssa pyoria... En nyt sano etta itsekaan kovin vanha viela olisin, mutta...*hih*

--
Hardcore vibes

Cloud

Posts: 2,162

#230 • • Edited Cloud Game Freak
heh mitä bulshittia näin 13-14v:nä clubbaamisen aloittaneena.

Kaipa mä sitten mun isoveljen ja sen tietynlaisen "esikuvana" pitämisen takia olin pikkuvanha. Mutta uskallanpa sanoa, että olin jopa paremmin käyttäytyvä ja paremmin asiat sisäistävä ku sen aikanen 18v joka oli ihan et jeesh nyt mä pääsin vihdoin suureen maailmaan ja vedänkin sen mukaisesti. Viinapääkin oli parempi kun nykyään ku tuli kitattuu vähän eri tahtiin joten häröilyt sen kanssakin oli huomattavasti pienempia.

Ja toisaalta mulle se ainoa pääasia oli ja on edelleen se tanssiminen ja musa, johon iällä ei pitäis olla niin mitään merkitystä.

Muutenkin jos joku näyttää teinixilta tai naama ei nappaa ni entäs sitten voi byyhyy.. Ei sielä bileis ikinä nappaa kaikkien naamat tai tyylit vaikka ne olis minkä ikäsiä.

Tietty tässä nyt varmasti ajatellaan et bissikset on bissiksii ja näin edespäin yleistetään mikä on kai pakkokin kun kattelee perjantaisin kadulle..

Silti pitäis olla joku muu keino kyllä katsoa kuka pääsee ja minne pääsee. Tosin jos skidit haluu päästä sisään oikeasti ja on tosissaan sen kanssa, ni kyllä ne pääsee.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#231 • • Aziz Combat Fighter
Pennut voi mennä vaihtelee niitä pokemon-korttejaan vaik leikkipuistoon, bileet on isoille ihmisille :)
Dana

Posts: 647

#232 • • Edited Dana
oi tästä ei sitten pääse yli eikä ympäri.. kun oli 16v ainoo mitä halus oli olla 18! Kun 18v halus olla 20v. Nyt 20v ja haluis olla 24v, ettei tarvis enää stressata mitään ikärajoja...

Mutta Oikeesti.. Kyllähän mua karmii kun muistan miten olen remunnut 17v jossain baarissa; käytöstavat vielä hakusessa, viinapää olematon, ihme hihhulointia ja pissistelyä. ja ne kirkaisut ja riemuhuudot ... *igor* voin vain pyytää anteeksi!!
Mutta valitettavasti ajat eivät ole muuttuneet paljoa, samanlaiset teinixit tulevat mua vieläkin vastaan kaupungilla, kaupassa , junassa jne. Eli kyllä niitä vielä löytyy!! ja en tiedä mitään mikä voisi pilata iltani paremmin, kuin että nämä ko lajin edustajat löytäisivät tiensä samoihin bileisiin..
Tietenkään ei pidä yleistää ja väitää että Kaikki minua nuoremmat eivät osaisi käyttäytyä, hell no! Oma siskonikin ei lähde mun kanssa ulos, koska ei pidä paikoista joissa käyn, juuri sen takia että jengi on niin nuorta eikä hänellä olisi yhtään niin hauskaa kuin omanikäistensä seurassa.. ja ymmärrän häntä!!
Valitettavasti poket eivät voi sanoa ketkä näistä 18v osaavat käyttäytyä ja ketkä eivät joten siksi ymmärrän myös niitä jotka eivät bileisiin pääse vaikka olisivatkin kuinka huippujengiä! Siksi joskus joutuukin nielemään ylpeytensä ja kikkailemaan oikein kunnolla jos jotain tarpeeksi kovaa haluaa. Itseäni harmittaa tulevat Unityt, mutta koska itse suhtaudun kovin paheksuen suosikkibaariini tuleviin laumoihin just ja just 18v neitosia, niin ymmärrän hyvin että nämä 24+ eivät myöskään halua aina meitä 20+ pyörimään jalkoihin.. joskus ehkä vähän vituttaa, mut se on voivoi.. *nauru*

(ja nuoremmat voivat aina lohduttautua ajatuksella: Kuinka paljon NUOREMPI mä olenkaan! sit kun mä olen 24 niin nää harput on jo yli 30!!! ehehehee. *pahis* *tirsk*)

(edit:typot)
tomii

Posts: 3,594

#233 • • tomii kallion herttua

Dana, 19.6.2006 10:41:
oi tästä ei sitten pääse yli eikä ympäri.. kun oli 16v ainoo mitä halus oli olla 18! Kun 18v halus olla 20v. Nyt 20v ja haluis olla 24v, ettei tarvis enää stressata mitään ikärajoja...



Jep ja sit kun oot 25, niin toivoisit olevas 18 tai 20. *nauru* Mut tätä tää on *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Samu81

Posts: 1,224

#234 • • Samu81 kokolihaa

tomii, 19.6.2006 10:59:
---
Dana, 19.6.2006 10:41:
oi tästä ei sitten pääse yli eikä ympäri.. kun oli 16v ainoo mitä halus oli olla 18! Kun 18v halus olla 20v. Nyt 20v ja haluis olla 24v, ettei tarvis enää stressata mitään ikärajoja...


---


Jep ja sit kun oot 25, niin toivoisit olevas 18 tai 20. *nauru* Mut tätä tää on *hih*



Allekirjoitan tämän niiin täysin *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Dana

Posts: 647

#235 • • Dana

Samu*, 19.6.2006 11:16:
---
tomii, 19.6.2006 10:59:
---
Dana, 19.6.2006 10:41:
oi tästä ei sitten pääse yli eikä ympäri.. kun oli 16v ainoo mitä halus oli olla 18! Kun 18v halus olla 20v. Nyt 20v ja haluis olla 24v, ettei tarvis enää stressata mitään ikärajoja...


---


Jep ja sit kun oot 25, niin toivoisit olevas 18 tai 20. *nauru* Mut tätä tää on *hih*

---


Allekirjoitan tämän niiin täysin *nauru*



aivan..! on se hassua ku mikään ei oikein tunnu kelpaavan!! *vink*
Jone

Posts: 8,258

#236 • • Jone Archibald Haddock

Samu*, 19.6.2006 11:16:
---
tomii, 19.6.2006 10:59:
---
Dana, 19.6.2006 10:41:
oi tästä ei sitten pääse yli eikä ympäri.. kun oli 16v ainoo mitä halus oli olla 18! Kun 18v halus olla 20v. Nyt 20v ja haluis olla 24v, ettei tarvis enää stressata mitään ikärajoja...


---


Jep ja sit kun oot 25, niin toivoisit olevas 18 tai 20. *nauru* Mut tätä tää on *hih*

---


Allekirjoitan tämän niiin täysin *nauru*



...ja mä taas en niin yhtään. Vaikka toisinaan saattaa hetkellisesti tuntua siltä että olisi kivaa olla jälleen kaksikymppinen, niin ihan rehellisesti asiaa ajatellen olen kuitenkin kaikkein mieluiten juuri sen ikäinen kuin olen. Vanhana ja väsyneenä on kivaa - vaikka sitä ikää on vasta pari vuotta alle kolmenkybän, niin helposti sitä pystyy jo monessa tilanteessa käyttämään tekosyynä.
Jago

Posts: 4,039

#237 • • Jago un-trained monkee
mä tajusin järkytyksekseni että oon aikuinen..

mä huomasin paheksuvani sitä että eräs läheinen tuttuni juttelee galtsussa vaan alle 18vuotiaiden kanssa ja moni oli alle 16kin

meinas alkaa tekee pahoin ja siinä sitten samalla huomasin että oon kyllä kasvanut aika lailla jos enää ei kiinnosta teinit ja pitäisin omanikäistäni joka panee teinejä aika vastenmielisenä tyyppinä(tosin niin pitää se lakikin ->teininä tarkotan tässä tapauksessa niitä varhaisteinejä eli 15 ja alle vuotiaita)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#238 • • Edited Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Olen tyytyväinen ikääni ja vanhenen myös mielelläni. Naurettavia joidenkin ihmisten "ikäkriisit"!

Ikä ei ole numeroita vaan mielenlaatu!

Sana aikuinen on liian väkevä ja mitä se sanana oikeastaan tarkoittaa???
Olen siis tyttö joka ei koskaan tahdo kasvaa aikuiseksi *täh*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

Pepi

Posts: 70

#239 • • Pepi
No pitää kyllä sanoa, että allekirjoitan tuon mielenlaadun. Mutta sanottava on myös, että pari kertaa on tullut kaipaus nuoruuteen tullut mieleen. Esim:
- kun polvet ja nivelet alkaa nariseen tanssilattialla olemisesta. Silloin tulee mieleen, että voi kun olisi nuoremmat jäsenet *eiei*
- aina kuulokokeessa tulee mieleen, että voishan tuo olla parempikin *grr*

Mutta ilman ikää ei ole muistoja ja muistoja ei taas korvaa mikään *joo*

--
.-Pepi-.