päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,785 views

lostgone

Posts: 2,493

#7881 • • lostgone
*jiihaa*Eiliset pikkujoulut*jiihaa* Ainoa oikea tekosyy juoda viinaa ja nolata itsensä.. tai juottaa toinen humalaan ja antaa sen nolata itsensä.Ihmisistä paljastuu humalassa tosi outoja piirteitä.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

UnityF

Posts: 15,721

#7882 • • UnityF joo just se

lostgone:
*jiihaa*Eiliset pikkujoulut*jiihaa* Ainoa oikea tekosyy juoda viinaa ja nolata itsensä.. tai juottaa toinen humalaan ja antaa sen nolata itsensä.Ihmisistä paljastuu humalassa tosi outoja piirteitä.*vink*



mun päivän toinen hymy voisi olla se että sä oot kirjoittanu tähän topikkiin 2 päivänä peräkkäin.. *joo* vähänkö siistii.. *joo* *jiihaa*


*hali**hali**hali*


ps. krapulaan sitten tuoremehuu ja vitamiineja *joo*
lostgone

Posts: 2,493

#7883 • • lostgone

UnityF:
---
lostgone:
---
mun päivän toinen hymy voisi olla se että sä oot kirjoittanu tähän topikkiin 2 päivänä peräkkäin.. *joo* vähänkö siistii.. *joo* *jiihaa*


*hali**hali**hali*
--


Vähänkö mäkin oon kauhuissani: oonko mä muuttumassa mukavaksi ja iloiseksi ihmiseksi*ding*
Ja mistä lähtien mä oon harrastanut hymyilemistä*justjoo*ihan sairasta.

*hali**hali*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Timce

Posts: 5,381

#7884 • • Timce
Tänään pääsee tekemään kahta asiaa, jotka on erityisen lähellä sydäntä. Oluen juonti ja levyjen soitto...Noi kun yhdistää, niin ávot.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#7885 • • ezzy Droid-pappa

Timce:
Pablo Francisco...

*nauru**iloinen*



toi äijä on kyl harvinaisen mainio =)
UnityF

Posts: 15,721

#7886 • • UnityF joo just se

Timce:
Tänään pääsee tekemään kahta asiaa, jotka on erityisen lähellä sydäntä. Oluen juonti ja levyjen soitto...Noi kun yhdistää, niin ávot.



mulla ei tuu mieleen mitään muuta kun ne yhet etkot sun luona... *joo* Silloin muuten taisi sähkötkin mennä...*hih* Mut kaljaa riitti.. *joo* Millois uusiksi? *iloinen*
2000

Posts: 420

#7887 • • 2000 Opetuslapsi
Perjantai antaa aina aihetta pieneen hymyyn, juuri nautittu glögi vielä hieman enemmän ja juuri päättyvä työpäivä.... tämä on sitä elämää *iloinen*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#7888 • • ^Pinski^ Guest
että olen elossa. *iihhih*
Timce

Posts: 5,381

#7889 • • Timce

UnityF:
---
Timce:
Tänään pääsee tekemään kahta asiaa, jotka on erityisen lähellä sydäntä. Oluen juonti ja levyjen soitto...Noi kun yhdistää, niin ávot.

---


mulla ei tuu mieleen mitään muuta kun ne yhet etkot sun luona... *joo* Silloin muuten taisi sähkötkin mennä...*hih* Mut kaljaa riitti.. *joo* Millois uusiksi? *iloinen*



Joo...Silloin meni sähköt koko helsingin alueeltä :/ Orava oli juossut muuntajaan ja tapahtui outo eläin-mutaatio: Orava paloi poroksi. :P
Uutenavuotena vois katsoo uudestaan. ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jussi Soro

Posts: 6,385

#7890 • • Jussi Soro choon!

Timce:
Uutenavuotena vois katsoo uudestaan. ;)


hephep, varaan yhden (makuu)paikan.
Timce

Posts: 5,381

#7891 • • Timce

JussiS:
---
Timce:
Uutenavuotena vois katsoo uudestaan. ;)

---

hephep, varaan yhden (makuu)paikan.



[x] booked

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

bansq

Posts: 931

#7892 • • bansq leftfield winger.
uiui, tuli levy jenkeistä asti ja kullalla on synttärit <3

--
plip goes on.

Avatar
#7893 • • VilliTiikeri Guest
Tänään, illalla tulee hyvä mieli ja hymy naamalle kun pääsee viihteelle.. :) sekä oman kullan näkeminen saa hymyn nousemaan naamalle.. *hymy*
daisy

Posts: 39

#7894 • • daisy
ihanat ystävät *plur* + sain tänää ostettuu kaikki joululahjat *aplodit*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

Avatar
#7895 • • Injektio Guest
Tulin just laivalta *känni* *vink*
NiMo

Posts: 483

#7896 • • NiMo PolkkaPuppe
tänään on perjantai! *jiihaa* ja nyt ollaan valmistautumassa Saunaan, pääsee vihdoin tamppaan pitkästä aikaan. musiikki soi ja fiilis on kaikilla korkealla.
*känni* jatkukoon.. -->

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Avatar
#7897 • • Bee Guest

ZaZa:
Taas yks hulvaton ja ratkiriemukas päivä yhden rakkaan ystäväni kanssa! Mihin mä joutuisinkaan ilman sua Baba! *hali* *pus*
Se on ihanaa että saan elää sun elämän jämiä... Duuni ja sit joskus se kämppä ja auto... Haha.. *vink* *hih*
Olet rakas!!!! *hali* *pus* *sydän*




...sellasta se elämä on... ystävyyteen tarvitaan aina vähintään kaks. ja meidän tapauksessa kolme *aplodit*

...ja sinä olet myös rakas... ja lupaan että seuraaviin pileisiin lähden sun kanssa kuhan ne ei oo kokonaan *poks*

(",)
ZaZa

Posts: 262

#7898 • • ZaZa
Apua! Ihana ilta!!!! *plur* *plur* *pihkassa* *plur* *plur* Pari asiaa kyllä vituttaa ja PALJON! Mut silti!!! *hymy* *plur*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

AnssiV

Posts: 1,798

#7899 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Kavei soitti ja sanoi että pääsen tänään hieman tienaamaan ja pyörittämään levyjä reilun kahden vuoden tauon jälkeen... suomipoppia mutta kuiteskin....*aplodit**iloinen*
Tropico

Posts: 246

#7900 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Laitoin tänää uuden levarin tilaukseen *jiihaa*